Geen problemen nu. Alle stellen staan veilig op het rangeerterrein of in de reparatieplaats.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef Little_Dolls het volgende:
Weer problemen met die Fyra blijkbaar?
En de woordvoering van de NS is het orkest dat maar door blijft spelen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik zie vergelijkingen met de projecten V250 / Titanic ja
werk maar zeer beperkt. De snelheid van de Nederlandse treinen kan regelmatig door slakken bijgehouden wordenquote:
Strooi dan maar wat zoutquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
werk maar zeer beperkt. De snelheid van de Nederlandse treinen kan regelmatig door slakken bijgehouden worden
Haha jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Peter het volgende:
[..]
En de woordvoering van de NS is het orkest dat maar door blijft spelen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik zie vergelijkingen met de projecten V250 / Titanic ja
Fyra is een vogel. De vleugels breken spontaan af bij vorst.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Fyra ook. Kan niet zo goed tegen ijsrotsen.
Is een ex-RRF lok.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef WhiteJoker het volgende:
RRF daar loop jij nu toch stage Monopoly? Wel klote voor de machinist. (en bestuurder van de auto uiteraard)
Is het ook niet. Die trein rijdt daar zeker niet hard, want de trein is eigenlijk net 3 wagens te lang voor deze lok.quote:
Locon rijdt de trein zelf met dit oude lokkie. Na het afrangeren van de lok gaan ze met een ex-NSR 1800 tegen de trein aan om via Deventer naar Zwolle-Wijster te vertrekken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet ook niet of RRF daar nog voor rijdt. Kan best zijn dat er nog wel eens machinisten op zitten dat ze gehuurd worden door Locon. Maar ik heb geen idee. Zal eens vragen morgen.
Wel klote voor de machinist. Ik las dat hij zou zijn door gegleden, dat is al erg genoeg, en dan ook nog eens dit. Bah.
Ik zie 'm regelmatig in Deventer over de IJsselbrug komen, vaak precies op het moment dat ik van m'n werk naar huis er onderdoor kom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Locon rijdt de trein zelf met dit oude lokkie. Na het afrangeren van de lok gaan ze met een ex-NSR 1800 tegen de trein aan om via Deventer naar Zwolle-Wijster te vertrekken.
Dat zal dan rond half 7 ongeveer zijn uit mijn hoofd. Maakt kop op Deventer Goederen en gaat dan naar Zwolle ev (ri. Zwolle pal achter de IC aan na 19u)quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:09 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik zie 'm regelmatig in Deventer over de IJsselbrug komen, vaak precies op het moment dat ik van m'n werk naar huis er onderdoor kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |