BJ +1quote:
Weet niet of je tepels verplaatst waren, wat vaak weel gebeurt bij correcties.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat bedoel je met juiste plaats?
en ik had het ok niet verwacht nee
quote:“Na het herstel van mijn ziekte was ik een beter mens. Een slimmer mens. Maar toen raakte ik van het juiste pad. Het is voor mij gemakkelijk nu te zeggen dat ik nu een beter en slimmer mens ben, maar ik kan opnieuw van het juiste pad raken. De grootste uitdaging in de rest van mijn leven zal zijn om het niet opnieuw mis te laten gaan. [...] Dat is een enorme uitdaging.”
Ik denk dat we een middagvoorstelling moeten pakken of op een dag dat we de volgende dag vrij zijn, anders trekken we het nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed plan, de voorstelling begon gisteren om 20.15 (incl. voorprogramma vooraf) en om 00.30 uur was ik pas thuis...
[..]
Je mag niet meer raden...
Jij hebt Colm gezien he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet herkend, heb hen ook niet in het theater zien spelen...
Alleen het gekliedergedeelte natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en in ghost gaat de dude dood. liever niet zeg
Niet dat ik weet.quote:
quote:
hij heeft me wel geprobeerd het te leren maar neequote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen het gekliedergedeelte natuurlijk.
Hè wat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ik heb er vrede mee hoor, gewoon gevalletje pech gehad.
Ben trouwens sinds deze week officieel samen met mijn vriend
ik vind het maar moeilijkquote:Op zondag 20 januari 2013 02:04 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me best leuk om een pottenbakworkshop te doen.
Huh?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
MadMaster: Je moet inderdaad eens lang bij Meatballs. Wat heb ik genoten van het eten.![]()
Misschien maar eens plannen als AKQ meet?
Nee. Lijkt me ook sterk, dan had Cobra lippenstift op moeten hebben, mijn man gekust hebben en zich dan ervoor te verontschuldigen.quote:
Daar kun jij toch niets aan doen. Hoeveel mijn man drinkt, heeft hij zelf in de hand.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
Thuis!
Tinuviel: vast mijn excuses voor de staat waarin red thuis is gekomen.
I-lam-red-leader?quote:Op zondag 20 januari 2013 08:20 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Daar kun jij toch niets aan doen. Hoeveel mijn man drinkt, heeft hij zelf in de hand.
Dat heb ik ooit een keer gedaan bij een kinderfeestjequote:Op zondag 20 januari 2013 02:04 schreef wyccie het volgende:
PS weet nog wel een adresjequote:Op zondag 20 januari 2013 02:04 schreef wyccie het volgende:
Was het het vorige topic of het topic daarvoor ...?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij ben ik nu ziek![]()
Enorm pijnlijke hoestaanvallen en een gloeiboei als hoofd...
Het is een grapje hè, niet zo serieus op ingaanquote:Op zondag 20 januari 2013 08:18 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me ook sterk, dan had Cobra lippenstift op moeten hebben, mijn man gekust hebben en zich dan ervoor te verontschuldigen.
Beterschap! Bij mij zit het er ook steeds aan te komen maar het zet niet door. Zul je zien dat het gebeurt als het echt niet uitkomtquote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij ben ik nu ziek![]()
Enorm pijnlijke hoestaanvallen en een gloeiboei als hoofd...
Ohjaquote:Op zondag 20 januari 2013 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was het het vorige topic of het topic daarvoor ...?![]()
Beterschap
Ik riep gisteren ook dat het steeds niet doorzette, maar toen ik naar bed ging was het ineens raakquote:Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beterschap! Bij mij zit het er ook steeds aan te komen maar het zet niet door. Zul je zien dat het gebeurt als het echt niet uitkomt
Wanneer komt hoofdpijn wel uit?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beterschap! Bij mij zit het er ook steeds aan te komen maar het zet niet door. Zul je zien dat het gebeurt als het echt niet uitkomt
Nooit echt natuurlijkquote:
Hier ookquote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Er wordt hier op het moment een verse laag sneeuw neergelegd
zal wel glibberen worden als je met de auto moet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier ook al een tijdje. Moet straks nog weg. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Voor morgen en dinsdag staat er ook sneeuw op het programma dus ik verwacht weer dramatische taferelenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zal wel glibberen worden als je met de auto moet.
Ik hoop dat het morgenochtend wel weer opgeruimd is op de wegen
goed om te weten. Weet verder niet zo goed wat ik er mee moetquote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef wyccie het volgende:
Cool, met de ALt Gr kun je IJslands typen. ðþ
Ik kan je bijvoorbeeld vragen of je de boeken van Arnaldur Indriðason goed vindt.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed om te weten. Weet verder niet zo goed wat ik er mee moet
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef wyccie het volgende:
Vorige week had ik een kutdag, maar bij de toko moest ik lachen. Ze verkopen daar plastic bakjes met kruiden, poeders, etc. Nu hadden ze ook maanzaad, en drie keer raden hoe zij dat schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef wyccie het volgende:
Hij was ook te makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel. Over 3 dagen is het al zover! Heeft Jair er zin in? Lennon is ook wezen wennen, maar gaat dan vanaf woensdag echt. Hij vond het wel ingewikkeld... En naar kdv, naar psz, naar school en bso in een week.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:49 schreef Tinuviel het volgende:
Diaan, alvast gefeliciteerd met Lennon.
Bij ons is het over 2 weken ook zo ver. Volgende week gaat onze knul wennen op school.
PS, wat leuk. Helemaal gemist van je vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |