verder niet aangekomen, of nauwelijksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:25 schreef wyccie het volgende:
Wtf, ook nog nooit van gehoord dat een borstverkleining niet effectief kan zijn.![]()
Houd je niet heel veel vocht vast of zo, erg aangekomen? Nou ja, dan is 3 maten is ook wel erg overdreven.
BJ +1quote:
Weet niet of je tepels verplaatst waren, wat vaak weel gebeurt bij correcties.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat bedoel je met juiste plaats?
en ik had het ok niet verwacht nee
quote:“Na het herstel van mijn ziekte was ik een beter mens. Een slimmer mens. Maar toen raakte ik van het juiste pad. Het is voor mij gemakkelijk nu te zeggen dat ik nu een beter en slimmer mens ben, maar ik kan opnieuw van het juiste pad raken. De grootste uitdaging in de rest van mijn leven zal zijn om het niet opnieuw mis te laten gaan. [...] Dat is een enorme uitdaging.”
Ik denk dat we een middagvoorstelling moeten pakken of op een dag dat we de volgende dag vrij zijn, anders trekken we het nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed plan, de voorstelling begon gisteren om 20.15 (incl. voorprogramma vooraf) en om 00.30 uur was ik pas thuis...
[..]
Je mag niet meer raden...
Jij hebt Colm gezien he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet herkend, heb hen ook niet in het theater zien spelen...
Alleen het gekliedergedeelte natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en in ghost gaat de dude dood. liever niet zeg
Niet dat ik weet.quote:
quote:
hij heeft me wel geprobeerd het te leren maar neequote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen het gekliedergedeelte natuurlijk.
Hè wat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ik heb er vrede mee hoor, gewoon gevalletje pech gehad.
Ben trouwens sinds deze week officieel samen met mijn vriend
ik vind het maar moeilijkquote:Op zondag 20 januari 2013 02:04 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me best leuk om een pottenbakworkshop te doen.
Huh?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
MadMaster: Je moet inderdaad eens lang bij Meatballs. Wat heb ik genoten van het eten.![]()
Misschien maar eens plannen als AKQ meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |