en ze zijn weer terug las ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is precies zes maanden na mijn operatie
yeah buddyquote:
vervelend zeg, hoop ongemak en risico's voor niks dus?quote:
ter ere van?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:52 schreef iamredleader het volgende:
Plus morgen een minimeet met o.a. C4 en hopelijk ook Bart
quote:
Nee, nu even niets dit weekend...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar het is weekend. Iemand nog briljante plannen?![]()
Die zitten in die tas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Pamela A. in het Amstel hotel, over uit de USA voor 'Sterren dansen op het ijs' . Ze heeft volgens mij alleen iets vergeten mee te nemen...
Zit je daar alleen te slempen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit nu aan de Hemel&Aarde Bowmore/Caol Ila BA .
wat een smaakexplosie
Vast erg gezellig als je nu op FOK! hangt.quote:
Iets wat je nu niet meer over het hoofd kan zien.quote:
boobies!quote:
Ik wilde net een yt filmpje van Eva Jinek posten.quote:
het is een risico, ja. gebeurt helemaal niet per definitiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sorry, maar was dat niet te voorspellen / hadden ze dan niet meer weg kunnen halen?
hoeveel is er weggehaald (en dus teruggegroeid)?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is een risico, ja. gebeurt helemaal niet per definitie
In de maisvelden.quote:
Wat zuur!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is een risico, ja. gebeurt helemaal niet per definitie
400 nogwat cc aan beide kantenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
hoeveel is er weggehaald (en dus teruggegroeid)?
Jezus, dan zouden er bij mij diepe gaten zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geloof ik... ik weet het eigenlijk niet preciesruim 3 cupmaten though
bijna wel ja. scheelt minder dan een halve maatquote:
Vreemd verhaal, hoe kan dat weer terugkomen? Ik neem aan dat ze volgroeid waren en dat ze nu niet spontaan weer zijn gaan groeien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bijna wel ja. scheelt minder dan een halve maat
wat bedoel je met juiste plaats?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemd verhaal, hoe kan dat weer terugkomen? Ik neem aan dat ze volgroeid waren en dat ze nu niet spontaan weer zijn gaan groeien.
Zit alles nu nog wel op de juiste plaats?
Nieuwjaarschaatsen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Pinterklaas was weer een succes. Nu slapen en morgenmiddag naar de Jaap Eden baan
zoietsquote:
verder niet aangekomen, of nauwelijksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:25 schreef wyccie het volgende:
Wtf, ook nog nooit van gehoord dat een borstverkleining niet effectief kan zijn.![]()
Houd je niet heel veel vocht vast of zo, erg aangekomen? Nou ja, dan is 3 maten is ook wel erg overdreven.
BJ +1quote:
Weet niet of je tepels verplaatst waren, wat vaak weel gebeurt bij correcties.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat bedoel je met juiste plaats?
en ik had het ok niet verwacht nee
quote:“Na het herstel van mijn ziekte was ik een beter mens. Een slimmer mens. Maar toen raakte ik van het juiste pad. Het is voor mij gemakkelijk nu te zeggen dat ik nu een beter en slimmer mens ben, maar ik kan opnieuw van het juiste pad raken. De grootste uitdaging in de rest van mijn leven zal zijn om het niet opnieuw mis te laten gaan. [...] Dat is een enorme uitdaging.”
Ik denk dat we een middagvoorstelling moeten pakken of op een dag dat we de volgende dag vrij zijn, anders trekken we het nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed plan, de voorstelling begon gisteren om 20.15 (incl. voorprogramma vooraf) en om 00.30 uur was ik pas thuis...
[..]
Je mag niet meer raden...
Jij hebt Colm gezien he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet herkend, heb hen ook niet in het theater zien spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |