Amerikaans, neem ik aan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef lezzer het volgende:
Waarom zit er toch altijd een slissende homo in die bruidsjurkprogramma's als beste vriend
Vind het apart dat Amerikaanse homo's dat wel hebben, maar Nederlandse niet. Typisch aangeleerd gedrag dus.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb me net opengehaald aan een kakharde mandarijn.
Ja. En meer groente en vlees of vis.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:22 schreef lezzer het volgende:
Neem je dan gewoon kleinere porties van die rijst/pasta?
De mandarijntjes die gebruikt worden voor ingeblikte mandarijntjes.quote:
Wat zoeter/zachter/sappiger dan clementines.quote:
Die ik nu heb zijn wel weeig. Satsuma's over het algemeen niet.quote:
Aan het kroontje, ik schoot uit met het pellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar??
Ik vind alleen satsuma's lekker maar die zijn niet meer te verkrijgen
Maar voor door een pastasalade wel lekker!quote:
Kusje d'rop.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die ik nu heb zijn wel weeig. Satsuma's over het algemeen niet.
[..]
Aan het kroontje, ik schoot uit met het pellen.
Nee, da's niet genoeg. Crisis... eetlepel olijfolie maar?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar voor door een pastasalade wel lekker!
Ik moet geloof ik weer aan de granen, heb vandaag met moeite 800Kcal bij elkaar gegeten en dat is dus echt te weinig...
Brrrr. Hartig voedsel mengen met fruitquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar voor door een pastasalade wel lekker!
Ik moet geloof ik weer aan de granen, heb vandaag met moeite 800Kcal bij elkaar gegeten en dat is dus echt te weinig...
Jij bent eng.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef wonderer het volgende:
Je kunt ook granny smith met pindakaas eten. Hoef je niet alleen die lepel in de pot te steken.
Nee, da's serieus lekker! Hoewel ik het alleen met Amerikaanse pindakaas heb geprobeerd dus misschien is het met Nederlandse anders...quote:
Volgende keer als je een granny eet even een lik pindakaas erop en uitproberen, weet je het zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef lezzer het volgende:
Mijn lijkt het eigenlijk best wel smerig![]()
Komkommer met pindakaas is wel oké dan weer
Skippy geloof ik verkoop pindakaas met honingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Honing en pindakaas is ook lekker. Al is honing dan weer geen fruit.
Daar gaat het al mis, ik eet die appels eigenlijk nooit. Beetje te zuur naar mijn smaakquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgende keer als je een granny eet even een lik pindakaas erop en uitproberen, weet je het zeker
Oh ja, dan schiet het niet op. Ik vind grannies juist wel lekker, vooral als je goeie sappige hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis, ik eet die appels eigenlijk nooit. Beetje te zuur naar mijn smaak
Wij zijn soul mates.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor mij het altijd alles of niets
Matigen is me nog nooit van mn leven met wat dan ook gelukt
Verder ben ik stuitend, stuitend, maar dan ook stuitend dik
Dus.
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Wij zijn soul mates.laten we het samen ongematigd op een zuipen zetten.
Wonderlijk hoe dat werkt hè?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoef niet. Dat matigen bevalt best eigenlijk
De rest moest t ook zelf doen hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef lezzer het volgende:
*inkoppertje*
Oh, dan word ik ineens wél uitgenodigd
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee dat valt eigenlijk wel mee. Maar toch nodig ik mezelf wel soms een beetje uit
, of ik stel meer voor dat ik langskom en men is dan enthousiast daarover
.
Wanneer heb je tijd?quote:
'T is ech wel kouw! Gekkie!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef lezzer het volgende:
Heej gaode meej, dan gaon we'n endje loope, lat oewe jas mar hange tis nie kouw!
Gezellig.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik verf de muren heel lesbionisch vandaag.
Blauw?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik verf de muren heel lesbionisch vandaag.
Lesbionisch verven he.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef LizzyAdam het volgende:
vast in tuinbroek. Met snor. en eigengerolde shaggy.
wat heeft cola te maken met muren verven?
Gister wel, echte sneeuwballensneeuw. Wat er nu uit de lucht komt houdt het midden tussen kleine hagel en sneeuw. Poedersneeuw of zo heet dat geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:16 schreef lezzer het volgende:
Hebben jullie en beetje lekker Schnee eigenlijk?
Nee hoor, ik huppelde op mijn sneakertjes door Utrecht. Maar nu ben ik weer even thuis en heb ik een kersenpittenkussen onder mijn voetjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je staat toch niet in je kittige (ik typte een u) pumps ergens in the middle of nowhere hè?
Een tijdje terug had ik nog een huisje te huur waardoor je amper op die randweg hoefde te zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef lezzer het volgende:
Comes with the job
En de files op de randweg Eindhoven, dat ook...
Ik moet er niet aan denken, nog in geen miljoen jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ik nog een huisje te huur waardoor je amper op die randweg hoefde te zijn
Lol, Erikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Witte straat, wit gras, witte daken, witte lucht. Hier is alles wit. Behalve de mensen die hier wonen.
Ja en neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
kunnen jullie nog ademen door jullie neusjes? is het al lente?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoonmaken, dingen voor de belasting bij elkaar zoeken, telefoon rooten... niet echt dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:50 schreef LizzyAdam het volgende:
Zo. Poeh poeh, ik ben helemaal moe van het na lezen van al jullie posts. *veegt zweet van voorhoofd*
Wat gaan jullie allemaal aankomende week doen? Nog leuke plannen?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef lezzer het volgende:
Ik proef een klein stukje frustratie?
Balkonbewoners getroffen?Die ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Jij had lang toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef LizzyAdam het volgende:
Mn haar is weer lesbionisch kort. Heerlijk om herkent te worden als lesbo. Flirtdeflirtdeflirt.
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:57 schreef Abby79 het volgende:
Het wordt tijd dat mensen hier eens wat in hun fotoboek zetten
Yup. Nu is het zeg maar ik-hoef-mn-haar-niet-meer-te-kammen kort.quote:
Hallo heerlijkerdquote:
quote:
Heerlijk he, een beetje hysterie?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Fokjee het volgende:
Jennifer Beals. Oh my, mooie vrouw is dat.
Waarom kocht jij een pakje Belinda Methol?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kocht een pakje Belinda Menthol en toen moest ik aan lezzer denken.
Om mijn grote teen in te stoppen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom kocht jij een pakje Belinda Methol?
Nee nee nee. Menthol is fijn!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef Vanyel het volgende:
Brrrrr. Menthol zou verboden moeten worden.
Mijn oma rookte gauloises, is ze nou gay?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:34 schreef Vanyel het volgende:
Gekke jongens, die gadgetsigaretten.
Goed dat ik gestopt ben toen echte potten nog gauloises of Javaanse jongens rookten.
Zware shag dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:34 schreef Vanyel het volgende:
Gekke jongens, die gadgetsigaretten.
Goed dat ik gestopt ben toen echte potten nog gauloises of Javaanse jongens rookten.
Nou, wees er maar trots op danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Verstaan we onder 'dit tijdperk' de laatste vijftig jaar, lezzer?
En ik rook al redelijk lang hoor, dus echt beginnen is het niet.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef lezzer het volgende:
Oh, en als je in dit tijdperk nog begint met roken ben je wel echt een bosmongool.
Driekwart.quote:
Ja, "nou nou" maar lekker.quote:
Het heeft je ook een botte kut gemaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, "nou nou" maar lekker.![]()
Ik vind het echt on-voor-stelbaar dat er nu nog mensen zijn die nu nog beginnen met roken.
Zeker mensen die ik als "gezegend met een goed stel hersens" beschouw.
Ik bedoel, toen ik begon (28 jaar geleden) zag een pakje sigaretten er héél anders uit dan nu, was het véél makkelijker verkrijgbaar (ik kon dat als 11-jarige gewoon kopen), en had eigenlijk niemand het over de gevaren. Plus dat een pakje sigaretten 2 gulden 65 kostte.
Ik heb 20 jaar als een ketter gerookt, en die puinzooi die dat veroorzaakt heeft ben ik nou nog aan het opruimen. Het verziekt je lichaam voor altijd.
Die situatie lijkt me toch wel echt heel erg veranderd.
Ongesteld?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het heeft je ook een botte kut gemaakt. Of dat ben je van nature al, dat kan natuurlijk ook.
oh nee hoor, dat excuus heb ik niet nodig om te zeggen wat ik denk.quote:
Wat is je excuus dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
oh nee hoor, dat excuus heb ik niet nodig om te zeggen wat ik denk.
Toe maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het heeft je ook een botte kut gemaakt. Of dat ben je van nature al, dat kan natuurlijk ook.
Mijn probleem is dat je Bakfiets een bosmongool noemt, er denigrerend tegen doet en 'r loopt te bemoederen. Het is je dochter niet (al zou dat qua leeftijd best kunnen), en je weet ook niks van Bakfiets d'r leven. Alleen omdat ze rookt hoef je haar geen bosmongool te noemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ongesteld?
Wat jouw probleem is, is mij ook nog steeds een raadsel. Of heb jij Bakfiets aan het roken geholpen o.i.d.? Doen jullie het samen?
Ja, dat jij dat vindt is geen geheim hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:32 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik ben eensch met Erik en blij dat ik nu niet de persoon ben die het aankaart.![]()
Borstoperatie is geen SRSquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:19 schreef Vanyel het volgende:
W, al gedoneerd?
http://fiscal.ifp.org/project.cfm/586/Gender-Blender
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kan me overigens geen kwaadwillende dms herinneren.
Timingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Elke keer als ik om het hoekje kom kijken is het hier weer feest
Wij vonden er ook geen ruk aan. Maar toch uitgekeken want zoveel lesbo series zijn er nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Wij dachten dan toch maar eindelijk lip service te kijken. Tering wat een klucht zeg. Brrrr.
We gaan t halverwege afzetten.
Ik ben er inderdaad te weinig, maar als er dit soort discussies worden gevoerd is het ook niet erg uitnodigend om hier te zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Timing![]()
Als jij er bent is dat nooit. Misschien ben je er te weinig.
Hou maar op; ik werd van de week 8 jaar ouder geschat en ben sindsdien in crisisquote:
Sta je in brand?quote:
Waar rook is, is vuur, dus je zou het verwachten. Maar ik denk dat het wel meevaltquote:
Acht?! Dat suckt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou maar op; ik werd van de week 8 jaar ouder geschat en ben sindsdien in crisis
Dit bevestigt Lezzer's theorie over rokenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou maar op; ik werd van de week 8 jaar ouder geschat en ben sindsdien in crisis
Ik vond hem beter dan de LOTR trilogy en ik kan niet wachten tot deel 2 in de bioscoop komt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Abby79 het volgende:
Ik vond de 3D in The Hobbit juist overdreven aanwezig (shots door de grotten waar je expres nog een bovenstuk van die grot ziet enzo vind ik wat overdreven), het was meer een afleiding dan dat het nuttig was. Maar ik ben ook niet zo goed in dat hele 3D gebeuren zien, dat wil bij mij gewoon niet helemaal
.
Ik vond het overigens wel een leuke film.
Kijk maar uit wat je beweert; ik heb wel wat anders aan mijn hoofd dan me zorgen maken over rokenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dit bevestigt Lezzer's theorie over roken
Dit was 'm. Deze post. Het is zó uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:32 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik heb The Hobbit thuis gekeken, 2D dus. Ik vond 'm net zo langdradig als de LotR reeks (en dan met name de boeken) het genre trekt mij dan ook echt helemaal niet.
Ik heb dat sowieso de laatste tijd met films. Ik heb er het geduld niet voor. Life of Pi was te langdradig, Les Mis halverwege uitgezet.... Gaaaap. Doe mij maar een serie van 25 min. Dat trekt mijn spanningsboog nog een beetje.
Waarom was ie beter?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dan de LOTR trilogy en ik kan niet wachten tot deel 2 in de bioscoop komt.
Wel een hele zit, bijna 3 uur.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het had zo'n mooie dag kunnen zijn vandaag
Zo erg?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je beweert; ik heb wel wat anders aan mijn hoofd dan me zorgen maken over roken
Wat deed 't 'm? Life of Pi? Les Mis? LotR? The Hobbit? De spanningsboog? Het besef dat ik tijdens onze gesprekken halverwege m'n aandacht al kwijt ben (sorry)?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ben ik thuis, heb ik helemaal geen zin meer om te reageren. Gekkerds!
[..]
Dit was 'm. Deze post. Het is zó uit.
Wat is jouw filmgenre eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:32 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik heb The Hobbit thuis gekeken, 2D dus. Ik vond 'm net zo langdradig als de LotR reeks (en dan met name de boeken) het genre trekt mij dan ook echt helemaal niet.
Ik heb dat sowieso de laatste tijd met films. Ik heb er het geduld niet voor. Life of Pi was te langdradig, Les Mis halverwege uitgezet.... Gaaaap. Doe mij maar een serie van 25 min. Dat trekt mijn spanningsboog nog een beetje.
Met LOTR als de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gosh, je moet sowieso al!tijd! lezen!
Het boek is immers al!tijd! beter dan de film. Altijd.
Ik vind het heel rot voor jou, echt hoor. Maar hoe is het met de visjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef Abby79 het volgende:
Ok. Net een maand in je huis, nu al de brandweer moeten bellen voor een lekkage
Het aquarium van m'n bovenburen bleek een beetje leeggelopen te zijn terwijl ze niet thuis waren. Handig!
Ik ben niet boven geweest, maar volgens de brandweer was er nog een laagje water waar ze in zatenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik vind het heel rot voor jou, echt hoor. Maar hoe is het met de visjes
Gelukkigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik ben niet boven geweest, maar volgens de brandweer was er nog een laagje water waar ze in zaten.
Nee, ik ga hem niet veranderen in een badeendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:08 schreef LizzyAdam het volgende:
Blue-Eyes ik moet steeds een beetje kwijlen van je UI. das niet goed voor mn laptop.
'T is Regina toch? (Of is het Lana in een andere rol?)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:33 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem niet veranderen in een badeend
Inderdaad Lanaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Abby79 het volgende:
[..]
'T is Regina toch? (Of is het Lana in een andere rol?)
quote:
Schoonouders.quote:
Surrogaatgetrouwd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:48 schreef LizzyAdam het volgende:
Ben jij eigenlijk getrouwd met mrs. V., V? Da week nie meer.
Hell yeah!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar zowel V als Mw. V hadden goede billen in hun goede trouwpakken, dus who cares?
Ik wilde nog even de groeten doen aan m'n moeder. Dag manquote:
Jouw moeder is een man? Vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde nog even de groeten doen aan m'n moeder. Dag man
Ow, kut zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 06:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw moeder is een man? Vooruitstrevend.
quote:
SPAM!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Nog mensen hier die gratis naar de bios willen? Morgenavond, 21:00 in Amsterdam
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Hey, wacht, was jij op de ESF meet?quote:
Wat moet er gedaan worden? Moet mijn opplaksnor mee?quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl iemand even 2 weken mijn leven leven terwijl ik me verstop onder mijn dekbed en doe of ik er niet ben?
Not to worry, ik bats niet op het moment
Alles.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat moet er gedaan worden? Moet mijn opplaksnor mee?
Weet je dat ik NU die uitdrukking pas snap?quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alles.
Opplaksnortechnisch zou ik zeggen beter mee verlegen dan om verlegen.
Ik dacht altijd dat het "Beter meeverlegen dan onverlegen" was, maar nu ik het geschreven zie staan, is het veel logischerquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:22 schreef LizzyAdam het volgende:
DP, the almighty lerares der Nederlandsch.![]()
Ik vind t maar vroeg. Ik duik er nog een keer in
* DancingPhoebe maakt buigingquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je dat ik NU die uitdrukking pas snap?
Als we dan ook twee weken van lichaam wisselen, graag!quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl iemand even 2 weken mijn leven leven terwijl ik me verstop onder mijn dekbed en doe of ik er niet ben?
Not to worry, ik bats niet op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |