Ik ben er inderdaad te weinig, maar als er dit soort discussies worden gevoerd is het ook niet erg uitnodigend om hier te zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Timing![]()
Als jij er bent is dat nooit. Misschien ben je er te weinig.
Hou maar op; ik werd van de week 8 jaar ouder geschat en ben sindsdien in crisisquote:
Sta je in brand?quote:
Waar rook is, is vuur, dus je zou het verwachten. Maar ik denk dat het wel meevaltquote:
Acht?! Dat suckt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou maar op; ik werd van de week 8 jaar ouder geschat en ben sindsdien in crisis
Dit bevestigt Lezzer's theorie over rokenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou maar op; ik werd van de week 8 jaar ouder geschat en ben sindsdien in crisis
Ik vond hem beter dan de LOTR trilogy en ik kan niet wachten tot deel 2 in de bioscoop komt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Abby79 het volgende:
Ik vond de 3D in The Hobbit juist overdreven aanwezig (shots door de grotten waar je expres nog een bovenstuk van die grot ziet enzo vind ik wat overdreven), het was meer een afleiding dan dat het nuttig was. Maar ik ben ook niet zo goed in dat hele 3D gebeuren zien, dat wil bij mij gewoon niet helemaal
.
Ik vond het overigens wel een leuke film.
Kijk maar uit wat je beweert; ik heb wel wat anders aan mijn hoofd dan me zorgen maken over rokenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dit bevestigt Lezzer's theorie over roken
Dit was 'm. Deze post. Het is zó uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:32 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik heb The Hobbit thuis gekeken, 2D dus. Ik vond 'm net zo langdradig als de LotR reeks (en dan met name de boeken) het genre trekt mij dan ook echt helemaal niet.
Ik heb dat sowieso de laatste tijd met films. Ik heb er het geduld niet voor. Life of Pi was te langdradig, Les Mis halverwege uitgezet.... Gaaaap. Doe mij maar een serie van 25 min. Dat trekt mijn spanningsboog nog een beetje.
Waarom was ie beter?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dan de LOTR trilogy en ik kan niet wachten tot deel 2 in de bioscoop komt.
Wel een hele zit, bijna 3 uur.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het had zo'n mooie dag kunnen zijn vandaag
Zo erg?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je beweert; ik heb wel wat anders aan mijn hoofd dan me zorgen maken over roken
Wat deed 't 'm? Life of Pi? Les Mis? LotR? The Hobbit? De spanningsboog? Het besef dat ik tijdens onze gesprekken halverwege m'n aandacht al kwijt ben (sorry)?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ben ik thuis, heb ik helemaal geen zin meer om te reageren. Gekkerds!
[..]
Dit was 'm. Deze post. Het is zó uit.
Wat is jouw filmgenre eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:32 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik heb The Hobbit thuis gekeken, 2D dus. Ik vond 'm net zo langdradig als de LotR reeks (en dan met name de boeken) het genre trekt mij dan ook echt helemaal niet.
Ik heb dat sowieso de laatste tijd met films. Ik heb er het geduld niet voor. Life of Pi was te langdradig, Les Mis halverwege uitgezet.... Gaaaap. Doe mij maar een serie van 25 min. Dat trekt mijn spanningsboog nog een beetje.
Met LOTR als de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gosh, je moet sowieso al!tijd! lezen!
Het boek is immers al!tijd! beter dan de film. Altijd.
Ik vind het heel rot voor jou, echt hoor. Maar hoe is het met de visjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef Abby79 het volgende:
Ok. Net een maand in je huis, nu al de brandweer moeten bellen voor een lekkage
Het aquarium van m'n bovenburen bleek een beetje leeggelopen te zijn terwijl ze niet thuis waren. Handig!
Ik ben niet boven geweest, maar volgens de brandweer was er nog een laagje water waar ze in zatenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik vind het heel rot voor jou, echt hoor. Maar hoe is het met de visjes
Gelukkigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik ben niet boven geweest, maar volgens de brandweer was er nog een laagje water waar ze in zaten.
Nee, ik ga hem niet veranderen in een badeendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:08 schreef LizzyAdam het volgende:
Blue-Eyes ik moet steeds een beetje kwijlen van je UI. das niet goed voor mn laptop.
'T is Regina toch? (Of is het Lana in een andere rol?)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:33 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem niet veranderen in een badeend
Inderdaad Lanaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Abby79 het volgende:
[..]
'T is Regina toch? (Of is het Lana in een andere rol?)
quote:
Schoonouders.quote:
Surrogaatgetrouwd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:48 schreef LizzyAdam het volgende:
Ben jij eigenlijk getrouwd met mrs. V., V? Da week nie meer.
Hell yeah!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar zowel V als Mw. V hadden goede billen in hun goede trouwpakken, dus who cares?
Ik wilde nog even de groeten doen aan m'n moeder. Dag manquote:
Jouw moeder is een man? Vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde nog even de groeten doen aan m'n moeder. Dag man
Ow, kut zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 06:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw moeder is een man? Vooruitstrevend.
quote:
SPAM!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Nog mensen hier die gratis naar de bios willen? Morgenavond, 21:00 in Amsterdam
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Hey, wacht, was jij op de ESF meet?quote:
Wat moet er gedaan worden? Moet mijn opplaksnor mee?quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl iemand even 2 weken mijn leven leven terwijl ik me verstop onder mijn dekbed en doe of ik er niet ben?
Not to worry, ik bats niet op het moment
Alles.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat moet er gedaan worden? Moet mijn opplaksnor mee?
Weet je dat ik NU die uitdrukking pas snap?quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alles.
Opplaksnortechnisch zou ik zeggen beter mee verlegen dan om verlegen.
Ik dacht altijd dat het "Beter meeverlegen dan onverlegen" was, maar nu ik het geschreven zie staan, is het veel logischerquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:22 schreef LizzyAdam het volgende:
DP, the almighty lerares der Nederlandsch.![]()
Ik vind t maar vroeg. Ik duik er nog een keer in
* DancingPhoebe maakt buigingquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je dat ik NU die uitdrukking pas snap?
Als we dan ook twee weken van lichaam wisselen, graag!quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl iemand even 2 weken mijn leven leven terwijl ik me verstop onder mijn dekbed en doe of ik er niet ben?
Not to worry, ik bats niet op het moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |