Gewoon kort reageren. Ik zou er weinig aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als hij op zo'n vraag "no comment" antwoordt dan is het extra verdacht.
waarom wil je djokovic in de finale tegen nadal en geen federer?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was inderdaad simpel, maar ik vond het er nog wel een beetje stroef uitzien. Hoop dat hij nergens last meer van heeft of krijgt. Mijn tenniswens voor dit jaar is dat de finale van RG Djokovic-Nadal wordt en dat ze beiden op hun best spelen (en dat Nadal wint).
Omdat me dat op dit moment het ultieme duel lijkt (als Nadal tegen die tijd weer fit en in vorm is). En verder omdat ik niet het idee heb dat Federer in een RG-finale van Nadal gaat winnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom wil je djokovic in de finale tegen nadal en geen federer?
Ik vind dat Nadal wel een punt heeft. Ten eerste zou ik neit weten waarom je niet een toernooi zou kunnen winnen en daarna door een blessure niet meer zou kunnen spelen. Maar verder vind ik er wel wat in zitten dat je geen verdachtmakingen zou moeten doen als je geen bewijs hebt.quote:
Iedereen denkt het, maar niemand durft het te zetten. Rochusquote:
Het is bij Rafa al meerdere keren gebeurd he. Ik heb het gevoel dat hij er wel vaker "tussenuit" is geweest om rare redenen. Tsja, ik ben benieuwd of dit verhaal een staartje krijgt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat Nadal wel een punt heeft. Ten eerste zou ik neit weten waarom je niet een toernooi zou kunnen winnen en daarna door een blessure niet meer zou kunnen spelen. Maar verder vind ik er wel wat in zitten dat je geen verdachtmakingen zou moeten doen als je geen bewijs hebt.
En als die dag komt, trek ik een biertje openquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedereen denkt het, maar niemand durft het te zetten. RochusEn Soderling hoorde ik nog niet eerder inderdaad, maar nu Rochus het zegt......
Tsja...er staat een hele grote tennis-beerput op springen hoor...ben benieuwd. Het begint met deze reactie van Rafa te lijken op hoe Lance altijd reageerde op de media. Stiekem geloofde je Lance de hele tijd...maar uiteindelijk? Ooit zal Rafa de lul zijn.
Ik ook, maar dat zou ik ook doen als op die dag niet bekend wordt dat Nadal gedoped heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:04 schreef Szura het volgende:
[..]
En als die dag komt, trek ik een biertje open
En op een willekeurige andere dag zou ik ook een biertje opentrekkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zou ik ook doen als op die dag niet bekend wordt dat Nadal gedoped heeft.
Het zou me in elk geval erg tegenvallen als hij inderdaad doping gebruikt, ook van oom Toni. Maar zou die knieblessure dan een act zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is bij Rafa al meerdere keren gebeurd he. Ik heb het gevoel dat hij er wel vaker "tussenuit" is geweest om rare redenen. Tsja, ik ben benieuwd of dit verhaal een staartje krijgt.
Ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Is iemand naar Nadal aan het kijken?
Wat vind je van hoe hij speelt? Heb je het idee dat hij inhoudt?quote:
Ik heb wel het idee dat voluit speelt. En hij speelt prima. Natuurlijk tegen een niet al te beste speler, maar het ziet er gewoon prima uit. Ik had ook niet anders verwacht. Met zijn spel waar heel veel marge is is het makkelijker weer in je ritme komen dan wanneer je met heel weinig marge speelt. Dat helpt hem zijn hele carriere al met het maken van weinig UE en met het wegwerken van BP's. Ik vind dat bij hem ook niet dat hij zo mentaal sterk is, maar gewoon onderdeel van zijn manier van spelen. Hij speelt met veel marge dus ook veel minder druk om BP's te redden want hij speelt zijn ballen toch wel in. Maar goed, dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vind je van hoe hij speelt? Heb je het idee dat hij inhoudt?
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Heb ji nog gehoord of hij nog last had van zijn knieën?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat voluit speelt. En hij speelt prima. Natuurlijk tegen een niet al te beste speler, maar het ziet er gewoon prima uit. Ik had ook niet anders verwacht. Met zijn spel waar heel veel marge is is het makkelijker weer in je ritme komen dan wanneer je met heel weinig marge speelt. Dat helpt hem zijn hele carriere al met het maken van weinig UE en met het wegwerken van BP's. Ik vind dat bij hem ook niet dat hij zo mentaal sterk is, maar gewoon onderdeel van zijn manier van spelen. Hij speelt met veel marge dus ook veel minder druk om BP's te redden want hij speelt zijn ballen toch wel in. Maar goed, dat is een ander verhaal.
Maar hij speelt gewoon prima. Als je niet had geweten dat hij er 7 maanden uit heeft gelegen had je het denk ik ook niet gemerkt. Hij heeft natuurlijk ook al lang weer getraind, waaronder ook met profs, om zijn ritme terug te krijgen dus die heeft hij hier natuurlijk al.
Ik denk ook dat we niet zozeer moeten kijken naar de kwaliteit, want daar zal het wel snor mee zitten. Zeker na het spelen van een aantal van dit soort toernooitjes. Maar wanneer hij straks weer veel heeft gespeeld en weer naar het HC gaan om te kijken hoe zijn knieën het houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:01 schreef Norrage het volgende:
Ik vind hem wat traag ogen, maar verder zeker gewoon vanouds sterk overkomen.
Hij had nog last van zijn knieën vlak voor het toernooi dus dat zal nu ook wel zijn. Ze hoopte dat dat weer weg zou gaan wanneer hij weer wat meer gespeeld zou hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Heb ji nog gehoord of hij nog last had van zijn knieën?
Stel dat hij nu geen last heb van zijn knie: op hoeveel procent van zijn topniveau zit hij nu (krom geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel)?
Ja, hoop dat ze gelijk hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij had nog last van zijn knieën vlak voor het toernooi dus dat zal nu ook wel zijn. Ze hoopte dat dat weer weg zou gaan wanneer hij weer wat meer gespeeld zou hebben.
Oké, ja, ik hoop echt dat hij er op MC en RG weer helemaal staat.quote:Hoeveel procent hij zit weet ik niet. Maar een Nadal met 1 been zou dit graveltoernooi nog op zijn gemak moeten winnen dus daarvoor is hij al wel goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |