Gokken lijkt me sterk, aangezien het na één gespeelde set niet meer uitmaakt of je opgeeft. Als je bijvoorbeeld 6-0 verliest en je geeft op dan krijgen de mensen die op de wedstrijd gewed hebben hun geld/verliezen hun geld. Bij 5-0 wordt de bet gevoid.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Oeps, had dit net in een ander topic gepost.Maar inderdaad, lekker bezig.
Benieuwd of er een reden voor te bedenken is, behalve onsportiviteit of gokken op je eigen wedstrijd.
Bowa toch..jij weet toch wel beter dan dat. Er zijn heel veel bookmakers waar ze gewoon voiden als je opgeeft..of het nou 0-0 15-0 is of 6-0 5-0 40-0. De Aziaten voiden ook gewoon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gokken lijkt me sterk, aangezien het na één gespeelde set niet meer uitmaakt of je opgeeft. Als je bijvoorbeeld 6-0 verliest en je geeft op dan krijgen de mensen die op de wedstrijd gewed hebben hun geld/verliezen hun geld. Bij 5-0 wordt de bet gevoid.
Ow ja, ik las het verkeerd om. Nou, hij hoefde dus alleen maar de service twee keer uit te slaan, nog makkelijker. Of een voetfout, lijkt me ook niet moeilijk vanaf een brancard.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een goede service? je staat op 1-5 0-40, dan heb je een slechte service nodig om het af te ronden
De poll bugt, -8% denkt dat Delpo Rotterdam wintquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:48 schreef TheArt het volgende:
Nieuwe tennissite eindelijk online: http://www.tennis.nl/
Moet idd nog aan een paar dingen gewerkt worden, maar het ziet er over het algemeen prima uit. Zeker als er ook nog eens achtergrondreportages en interviews op komen wat ze beloven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
De poll bugt, -8% denkt dat Delpo Rotterdam wint
Massu, tennist die vent nogquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:43 schreef wimderon het volgende:
Massu en Montanes met een setje van bijna 1,5 uur, niks mis mee.
Was inderdaad simpel, maar ik vond het er nog wel een beetje stroef uitzien. Hoop dat hij nergens last meer van heeft of krijgt. Mijn tenniswens voor dit jaar is dat de finale van RG Djokovic-Nadal wordt en dat ze beiden op hun best spelen (en dat Nadal wint).quote:
Wie is dat nou weer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een set gewonnen (challenger Bergamo)
Djokovic!quote:
Is dat dit Djordje ofzo dan?quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In Dallas is deze week een challenger.
Tweede ronde potje was daar Alex Kuznetsov tegen Mischa Zverev. Bij een stand van 46 62 30* geeft Zverev op. Om een half uurtje later de baan op te stappen voor een eerste ronde dubbel. Die hij wint met 46 62 10-4. Met Kuznetsov als dubbelpartner
Hoezo dubieus as fuck
Nadalquote:Rafael Nadal pikt ‘idiote commentaar' van Christophe Rochus niet
De Spaanse tennisster Rafael Nadal heeft donderdag in een interview met de Franse sportkrant L'Équipe de dopingverdenkingen van Christophe Rochus aan zijn adres veroordeeld. Halverwege januari liet de voormalige Belgische tennisser zich ontvallen dat de zeven maanden inactiviteit van de Mallorcaan een mogelijke dopingsanctie moesten verbergen.
‘Ja, dat gerucht doet de ronde omdat de controles niet publiek zijn', reageerde Nadal. ‘De Internationale Tennisfederatie ITF moet inzetten op transparantie. Hetzelfde gaat op voor het Wereldantidopingagentschap WADA. Zo niet zal dit blijven duren en zal ik de idiote commentaar, zonder enig bewijs, van Christophe Rochus moeten blijven aanhoren. Ik vind het ongelooflijk dat men zulke beschuldigingen zonder bewijs mag publiceren.'
De oudere broer van Olivier Rochus zei in een interview met Twizz Radio dat hij de lange afwezigheid van Rafael Nadal (knieblessure) en Robin Söderling (klierkoorts) verdacht vond. ‘Hoe kan Nadal in 2012 Roland Garros winnen en een maand later niet meer spelen? Dat lijkt erg verdacht, maar we hebben geen bewijs', verklaarde Christophe Rochus.
Na een inactiviteit van meer dan zeven maanden wegens een slepende knieblessure maakte de 26-jarige Nadal woensdag zijn rentree in het enkelspel. De Spanjaard haalde het op het ATP-tennistoernooi van Vina del Mar in de tweede ronde in twee sets van de Argentijn Federico Delbonis. Het werd 6-3 en 6-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |