Ik vind zijn backhand toch lelijker hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:21 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens heb ik die verschrikkelijk lelijke forehand van Nadal geen moment gemist.
Ik vind die slag juist wel mooi. Lekker krachtig geslagen. Maar die forehand is echt een verschrikking zo lelijk. De ballen die ervan afvliegen zijn zowat nog lelijker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind zijn backhand toch lelijker hoor
Die backhand slaat hij nooit voorbij de servicelijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind die slag juist wel mooi. Lekker krachtig geslagen. Maar die forehand is echt een verschrikking zo lelijk. De ballen die ervan afvliegen zijn zowat nog lelijker.
Ik heb het toch ook over hoe de slag eruit ziet, niet over de kwaliteit van de slag...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die backhand slaat hij nooit voorbij de servicelijn
ziet er wel mooier uit( technischer vooral) maar effectief kan hij er niks mee en lijkt het alsof hij hem altijd te laat slaat.
En die Gimeno werkt wel geniaal de matchpoints weg steeds zeg
Ach Rafa speelt enorm lelijk. Maar ik vind DJoko ook een oerlelijke techniek hebben. Rafa valt tenminste niet om als hij volleys slaatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over hoe de slag eruit ziet, niet over de kwaliteit van de slag....
Edit, ah zo bedoel je het. Toch vind ik hem de slag krachtig maken. Alleen de techniek zal dan niet goed zijn waardoor hij steeds half court valt.
Inderdaad. Dat omvallen bij Djoko wordt je ook strontziek van. Doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach Rafa speelt enorm lelijk. Maar ik vind DJoko ook een oerlelijke techniek hebben. Rafa valt tenminste niet om als hij volleys slaat
Wat dat betreft vind ik Murray en Fedje het mooist. Al is Murray zijn forehand ook niet alles.
9e keer. Hij heeft het al 8 keer op rij gewonnen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:23 schreef Norrage het volgende:
Breakje op moment dat het moet met wat mooie ballen. Maar wel veel fouten van Rafa hoor. Maar dit is wel een mooi inkom-toernooitje. Kijken of hij dan voor de 8e(of al 9e?) keer op rij MC kan winnen.
Het is ook extreem hoog ja. Hoop wel dat het hem lukt. En ik hoop dat het niet aan zijn blessure ligt als het hem niet lukt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:47 schreef Norrage het volgende:
Ik vond 9 zon extreem hoog getalik ging twijfelen aan mezelf
Maar dat is krom, je weet immers nooit hoe de finale gegaan was als degene waar Nadal dan tegen gemoeten zou hebben in de halve finale het gedaan zou hebben in de finale.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:43 schreef Norrage het volgende:
Tsja Puerta was zijn RG finale afgenomen dus. Krijgt fed er 7 GS bij ofzo
Bron.quote:Uncle Toni: Rafa's knee pain is fading
Toni Nadal, the uncle and coach of Rafael, tells the Chilean publication La Estrella that his nephew has been experiencing some knee pain in his first tournament back in seven months at Viña del Mar, but that things are improving. Rafael Nadal has reached the final there, where he will face Argentine Horacio Zeballos tonight.
“Every day [the pain] diminished,” Toni Nadal said. “It’s what we were expecting, then we will see with what the [increased] intensity and workload will put on it.”
Rafael Nadal is scheduled to play next week’s tournament in Sao Paolo, then take a week off, and then compete in Acapulco, Indian Wells and Miami before the seven-time Roland Garros champion heads back to Europe for the clay court season.
“As of today we are far from the level of other years, but I trust that before long he will be better and start the [clay court] season strong in Europe," Toni Nadal said.
Ik snap het niet helemaal. Stel even dat Nadal doping gebruikt, is het dan zo dat hij elk jaar een aantal maanden moet herstellen? Ik heb daar werkelijk geen idee van.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:20 schreef Norrage het volgende:
Vertaald: de doping is bijna volledig uit zijn lichaam
Nee, want ik weet niets van doping - ik neem althans aan dat je daarop doelt. Als je een half jaar doping gebruikt heb je een half jaar nodig om te herstellen van de doping zodat je bloed weer normaal is zoiets?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef Norrage het volgende:
Dat ga ik niet beantwoorden dat begrijp je wel toch!?
Zoiets. Maar je wordt gewoon geschorst voor het gebruik. En in de media gebracht als blessure wat maar gedeeltelijk waar is.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niets van doping - ik neem althans aan dat je daarop doelt. Als je een half jaar doping gebruikt heb je een half jaar nodig om te herstellen van de doping zodat je bloed weer normaal is zoiets?
Precies. En dan vooral een gezichtsverlies voorkomend excuus voor de ATP zelf die niet erg blij zal zijn als ook de schone sport tennis gedoped zou zijn. Net als destijds met Agassi is gebeurd en naar mijn bescheiden mening ook met Heninquote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
Maar wacht even, beweer jij dan dat Nadal geschorst is voor doping maar dat dat niet openbaar is gemaakt en de ATP hem heeft toegestaan om een gezichtsverliesvoorkomend excuus te verzinnen?
Ik ben ook alleen maar aan het provoceren met mijn posts hoor, 100% erin geloven doe ik ook niet, maar ik doe in ieder geval alsof zodat ik over 5 jaar als het echt definietief bevestigd wordt tenminste kan zeggen "ik zei het toch al de hele tijd?"quote:Op zondag 10 februari 2013 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
Oké, wist ik niet. Wat ben ik toch weer naïef.
Maar warom schrijven veel mensen (ook op FOK!) Nadal dan elke keer af wegens zijn knieën? Of zijn dat de mensen die niet geloven in de dopinguitleg?
Als het zo is, k de ATP het mij betreft beter bekend maken. Als ze het goed controleren en de rotte appels eruit gooien lijkt me dat beter voor het imago van de sport dan als later blijkt dat ze het in de doofpot stoppen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar aan het provoceren met mijn posts hoor, 100% erin geloven doe ik ook niet, maar ik doe in ieder geval alsof zodat ik over 5 jaar als het echt definietief bevestigd wordt tenminste kan zeggen "ik zei het toch al de hele tijd?"
Beetje warmdraaien, nu doordenderen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:08 schreef Norrage het volgende:
Zo, daar had Rafa het nog best lastig zeg
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal-Zeballos was spannend tot de TB - nu is het weinig meer.
Set Nadal: 7-6 (2). Neem aan dat Zeballos niet meer dan drie games wint in set 2.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:08 schreef Norrage het volgende:
Zo, daar had Rafa het nog best lastig zeg
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje warmdraaien, nu doordenderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |