haha, nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, anti gravity bestaat al zo lang
ook neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, ik had het over het universum, op aarde is weer een geval apart
de witte jassen zijn het er niet over eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:
Simpele vragen beantwoorden is zoo lastig he?
Welke oude natuurkundige dingen zijn volgens jou niet meer geldig dan? Alles wat we weten over straling en atoomkernen of zo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de witte jassen zijn het er niet over eens.
Thanks, interessant.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lees deze pdf anders eens. Stuk uitgebreider en met bronvermeldingen.
Die horen uiteraard allemaal bij het complot. Het is heel eenvoudig om een paar duizend man, inclusief groot deel van de media bij een complot te betrekken en ervoor zorgen dat ze nooit en te nimmer hun mond open zullen. Niet tegen vrienden, niet tegen familie, tegen niemand. Allemaal geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij de ooggetuigen dan?
Paar duizend man? Hoe kom je aan die info of is dat slechts een wilde aanname?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Die horen uiteraard allemaal bij het complot. Het is heel eenvoudig om een paar duizend man, inclusief groot deel van de media bij een complot te betrekken en ervoor zorgen dat ze nooit en te nimmer hun mond open zullen. Niet tegen vrienden, niet tegen familie, tegen niemand. Allemaal geen enkel probleem.
En al die brokstukken zijn door medewerkers van het complot toen even niemand keek stiekem heel snel neergelegd.
En dat de VS bijvoorbeeld zelfs niet in staat is om één van het kleine clubje schutters die Osama Bin Laden dood heeft geschoten zijn mond dicht te laten houden wil natuurlijk niet zeggen dat de VS niet in staat is om een paar duizend man hun mond te laten houden.
9/11 discussie doet mij overigens denken aan die Fokkers die serieus meenden dat het hele Breivik gebeuren in Noorwegen nep was.
doe maar geen moeite, dit is al in tig delen tot in de punt, komma besproken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar duizend man? Hoe kom je aan die info of is dat slechts een wilde aanname?
Ja Sjaakie, ik weet het. Het is echter vrij irritant om te constateren dat men het desondanks toch altijd weer over duizenden en zelfs soms miljoenen ooggetuigen heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe maar geen moeite, dit is al in tig delen tot in de punt, komma besproken.
Nou - als je wordt bedreigt met bvb. dood,blackmail, vermoorden van je kinderen enz. kan makkelijk voorstellen dat die meeste mensen zou zeggen : Yes sir,Yes sir,three bags full sir.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Die horen uiteraard allemaal bij het complot. Het is heel eenvoudig om een paar duizend man, inclusief groot deel van de media bij een complot te betrekken en ervoor zorgen dat ze nooit en te nimmer hun mond open zullen. Niet tegen vrienden, niet tegen familie, tegen niemand. Allemaal geen enkel probleem.
Veel van die zogenaamde ooggetuigen hebben toch niet erg veel gezien....ze waren gewoon in de buurt misschien,dan hebben ze alles op TV gezien 100 keren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja Sjaakie, ik weet het. Het is echter vrij irritant om te constateren dat men het desondanks toch altijd weer over duizenden en zelfs soms miljoenen ooggetuigen heeft.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Being het volgende:
Ik vraag me toch iets af. Ik kijk regelmatig naar 9/11 filmpjes op de zondag. Het is een lichte obsessie voor mij. Vaak hoop ik ook dat ik nieuw materiaal ontdek op het internet.
Door de zee aan filmpjes op o.a. Youtube over 9/11 complottheorieën, variërend van hologram vliegtuigen, tot de serieuzere documentaires van A&E for 9/11 truth, weet je vaak niet meer wat echte goede kwalitatieve documentaires zijn omtrent 9/11 en wat niet.
Wat zouden jullie als tip geven, voor serieuze documentaire(s), die mogelijk ook een zo volledig mogelijk beeld kan creëren van wat er op die dag gebeurd is?
- Alle getuigenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar duizend man? Hoe kom je aan die info of is dat slechts een wilde aanname?
Pardon, geen slachtoffers?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
.en er wraen geen slachtoffers dus ze hebben niemand vermoord.
[..]
En wederom: er is geen enkele aanwijzing dat dit het geval is, maar het voorkomt dat je echt wat moet doen behalve dan je verzinsels openbaar maken op een Internetforum. Wat dat betreft zijn de huidige activisten wel bijzonder belabberd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou - als je wordt bedreigt met bvb. dood,blackmail, vermoorden van je kinderen enz. kan makkelijk voorstellen dat die meeste mensen zou zeggen : Yes sir,Yes sir,three bags full sir.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef oompaloompa het volgende:
gefeliciteerd met je verjaardag!
Met alle respect, heb drie minuten gekeken en ze komen weer aanzetten met die spectaculaire beelden onder de South Tower, gemaakt met een crappy camera terwijl het vliegtuig met een onnoemlijke snelheid de toren in vliegt. De kleur van de onderkant van de linkervleugel is dezelfde kleur als de toren in deze opname. Niet te vergeten de kwaliteit van de beelden (o.a. kleur) en de snelheid waarmee het vliegtuig in het gebouw stort. Dat kan ervoor zorgen dat het lijkt alsof de vleugel op het einde ontbreekt. Vervolgens wordt weer ingehaakt op het Illuminati kaartspel, alles vergezeld met een spannend muziekje op de achtergrond. Moet ik de rest bekijken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
lees ook even de description, en ga vooral de andere filmpjes op het kanaal bekijken.
Ja das allemaal nep manquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:33 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Pardon, geen slachtoffers?![]()
World Trade Center: 2,823 presumed dead (including plane victims)
Flight 11: 92 people on board
Flight 175: 64 people on board
Pentagon: 125 (not including plane victims)
Flight 77: 64 people on board
Flight 93: 45 people on board
http://911research.wtc7.net/sept11/victims/index.html (ik mag aannemen dat je die bron betrouwbaar vindt)
Heden ten dage is de invloed van media juist veel kleiner dan vroeger. Vroeger had je nog niet zoveel media en communicatiemogelijkheden als tegenwoordig. Je had een paar nieuwslezers en alles wat die vertelden was zonder twijfel en bij voorbaat waar. NIeuwslezers waren toen nog een ware autoriteit, maar dat is natuurlijk al heel lang niet meer het geval.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:42 schreef tribalwars het volgende:
mensen denken dat wat alles wat de media zegt waar is.
dus alles ze zeggen dat 9/11 door moslimextremisten is gepleegd geloven ze dat.
je hebt geen idee hoe groot de media invloed is tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |