Nu ook met carnavalskrakerquote:
GINO PIETERMAAIquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Heerlijk, die Fresku![]()
Hoe heette zijn andere alter ego ook alweer?
Saind+1quote:
Had totaal nog niet nagedacht over een nieuwe vraag, even kijken of ik iets leukers kan verzinnenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:06 schreef Bol_Wan het volgende:
We blijven nu wel heel erg in een klein hoekje hangen
bukgeit +1quote:
nbdbd +1quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Flowerhead
Radiohead
Futureheads
DC Basehead
Headswim
Head First
Talking Heads
Headrillaz
Murray Head
Propellerheads
2.quote:OK daddy-io! Lay the next funky riff on me!
3.quote:Rock me Joe!
quote:Blow, Branford, Blow!
Hoe kom je d'r af, dat is de vraagquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef Mark het volgende:
...
Radiohead: tja daar kom ik gewoon niet op
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef pipster het volgende:
2 dan maar Monkey gone to heaven Pixies.
Close enough.quote:
We hebben je nodig in de raad de plaat (jullie allemaal trouwens)quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nope, meer een one hit wonder.
bukgeit + 1quote:
Jawelquote:
Bij heel erg nieuw haak ik ook afquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Wel een keer gezien, maar geen idee. Heel nieuw volgens mij.
1 correctquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:36 schreef WeezerButler het volgende:
Owen Paul - my favorite wast ot time
Sheryl Crow - My favorite mistake ?
Nou vooruit, al had ik wel graag willen weten van de andere 2 de juiste was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef WeezerButler het volgende:
the Cardigans - My favorite game ??
Komt me bekend voor ! 1989: wat een drama-jaar voor de muziek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:51 schreef WeezerButler het volgende:
Owen Paul had zeker een hit. Sheryl Crow blijkbaar niet. En the Cardigans was ook een gok. Na 1989 volg ik de top 40 niet meer zo![]()
bukgeit +1quote:
Lekker snel. Ook nog KISS, Residents, Clinic en Holy Other (artiest).quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Hollywood Undead
De Kraaien
GWAR
Slipknot
Daft Punk
Lordi (songfestival)
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Lekker snel. Ook nog KISS, Residents, Clinic en Holy Other (artiest).
Bol_Wan +1
NoobieDoobieDoo +1quote:
warm, warm..quote:
WeezerButler + 1quote:
quote:School is klote, 2 Unlimited is cool
Iedere les dan verkutten wij de boel
Na school dan is het weer scheuren
Op naar de sportschool waar het moet gaan gebeuren
belsen + 1quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef belsen het volgende:
Sjonnie en Anita van de Heideroosjes.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef WeezerButler het volgende:
Van Martin........... gitarist van de Boo Radleys
Wat, van wie?quote:My daddy was a barber
And a most unsightly man
He was born in Tuscaloosa
But he died right here in
Welk nummer van welke band?quote:Foals in winter coats,
White girls of the North,
Fire past one, five and one
They are the fabled lambs of Sunday ham,
The EHS norm
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:07 schreef WeezerButler het volgende:
Bevindingen voor 2013 ;
1. Tempo ligt erg hoog
2. Bukgeit maakt een genadeloze comeback
Da's dus Soulwaxquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:18 schreef WeezerButler het volgende:
Wie is de huidige drummer van Soulwax (of als je niet op z'n naam komt is zijn band ook wel goed:-)
Die belgen zijn zo incestieus als maar kan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef cafca het volgende:
Opgezocht, toch weer een link met de onlangs gevraagde Tom Pintens.
Manneken Pisquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef WeezerButler het volgende:
hint ; bijna de slimste mens van Belgie
Kijk aan, ook nog eens met de song zelf!quote:
methodmich +1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:37 schreef methodmich het volgende:
Boys Next Door, meen ik.
Mocht dit goed zijn, kan iemand anders gerust een vraag stellen, ben namelijk in 5 minuten weg...
quote:Elena Alexandra Apostoleanu (Romanian pronunciation: [eˈlena aleˈksandra apostoˈle̯anu]; born October 16, 1986 near Mangalia, Romania), known mononymously only as, is a Romanian dance-pop singer, dancer and occasional songwriter
quote:I had a certain teacher,
I always tried to impress her
When she stood up in the classroom,
I would mentally undress her
Then one day I decided,
that I would write a little letter
She said the spellin' was a masterpiece,
the punctuation could be better
I understood what she was saying,
I got the gist of her sentiment
She said "I don't mean to be degrading,
"but here's the way that it should've went:"
cafca + 1quote:
Kijk dat was nog eens rock.quote:
cafca+1quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef cafca het volgende:
Billy Bragg
Billy Idol
Billy Joel
Billy Swan
Billy Joe Armstrong
BCM +1quote:
quote:D'tout' facon
Ils n'pouvaient plus s'en sortir
La seule solution
C'etait mourir
Mais plus d'un les a suivis
En enfer
vrije vertaling:quote:
en de tekst verraad wel wat over het onderwerp ookquote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef ranja het volgende:
aan de tekst niet herkend, maar frans vervolg op bonnie... tja.
n00biedoobiedoo +1quote:
Diamonds and pearlsquote:Op zondag 20 januari 2013 14:56 schreef methodmich het volgende:
Mag ik dan de titel van het album van Prince met deze tracklist:
T
DP
DAP
C
S
WAA
GO
WDW
J
MDM2N
P
I
L4L
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hoe de letter 'r' een titel totaal kan veranderen.
You don't bring me flowers is een verhaal apart. Maar de hitversie heeft Neil aan meegeschreven, dus vooruit met de geit.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:06 schreef bukgeit het volgende:
Barbra Streisand - You Don't Bring Me Flowers
En die is een stuk kleiner ook...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Daar heeft ie te veel haar voor.
Opgezocht: correct!quote:
Black Motherfuckin' Womenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef bukgeit het volgende:
Gokvraagje: rapper Spaceghostpurrp heeft een nieuwe EP uit, 'BMW'. Waar staan die letters in dit geval voor?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef bukgeit het volgende:
Geen Willies en Whores. Wij fokkers hebben het niet.
quote:
Nou ja, n00bie doet het ook vrijwel altijd en het lijkt wel of doet iedereen het tegenwoordig, als een antwoord gegeven is meteen daarop doorgaan. Ik vind dat jammer, zoals nu zie je een hoes 'komt me bekend voor' kijk je naar het vorige antwoord, ja, dan is het inkoppen, zoals meestal met vervolgvragen. Het vorige antwoord bekijken voelt dan zelfs als opzoekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef pipster het volgende:
Is toch hetgeen ik al doe sinds ik hier begonnen ben, en deze is allicht wat obvious, maar ze zijn gerust niet altijd evident.
Ik denk dat het bij mij een stukje gemakzucht is, maakt het bedenken tijdens het werk weer een stukje korter. Kan wel eens zien of ik er ook losstaande vragen tussendoor kan gooien. Ik wil er best aan meewerken om dit spel tot een leuk geheel te blijven houden voor eenieder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, n00bie doet het ook vrijwel altijd en het lijkt wel of doet iedereen het tegenwoordig, als een antwoord gegeven is meteen daarop doorgaan. Ik vind dat jammer, zoals nu zie je een hoes 'komt me bekend voor' kijk je naar het vorige antwoord, ja, dan is het inkoppen, zoals meestal met vervolgvragen. Het vorige antwoord bekijken voelt dan zelfs als opzoeken
Kunst is om een keer een vraag te stellen die ik weet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Kunst is om het niet te obvious te maken natuurlijk. Het is goed mogelijk een vervolgvraag te stellen zonder dat het een inkopper is
Het stomme is ik heb dit pas nog ergens gelezen, maar kom er niet meer op...quote:Chelsea Light Moving is de nieuwe band van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |