abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121629768
Zwangerschap & geboorte

10 januari: eliis
19 januari: Menicole2 (meisje)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling. (meisje)
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
15 augustus: Laiveneertiekje
15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
11 september: Kleurdoos
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_121629774
Nog aanpassingen nodig? Ymme wil jij in de lijst?
pi_121629803
Laatste post:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Heh, mis ik iets? Waarom moet pessie naar de SEH?

Spoedeisende Hulp Logi ;)
pi_121629816
Ik neem aan dat pessie naar de seh moet ivm de benauwdheid. Hoop dat het meevalt!
pi_121629833
Oh.. -O-
pi_121629845
Ik wil uit de lijst :( *houdt nu op met zeuren*

Waarom moet je naar de SEH Pessie? Succes!!
pi_121629899
Succes bij de SEH pessie! :*
E.
pi_121629992
Sterkte Pessie
pi_121629994
Zonder echt bijlezen (zag mooie dochter en succes Pessie en llm moeders)
Komen wij hier afscheid nemen

het was een hele omslag maandag en best spannende en snelle bevalling (verhaal komt in topic) maar hij is gezond en wel, wel te licht maar hij doet het dus goed!

Dank jullie wel voor de felicitaties en luisterende oren

pi_121630068
Pessie, sterkte met de benauwdheid!

Dracu, ohh wat heerlijk, kijk die knuistjes nou O+ Gefeliciteerd met je wolk van een baby, geniet ervan! Hoe voel jij je, is de misselijkheid ook meteen over gegaan?

Ik ben trouwens wel zwaar ongeduldig, ik heb zo'n zin in m'n baby en ben zo nieuwsgierig. Van mij zou ze morgen al wel geboren mogen worden wat dat betreft :') Maar uiteraard wil ik het liefst dat ze gewoon nog lekker 13 weekjes in m'n buik blijft groeien. Dat die weken maar voorbij mogen vliegen!
pi_121630193
Jaaaaaa!!!! Daar is mn neefje!! O+
Kom je mee naar het babietjes topic?
Niet dat ik daar zelf heel veel zit, maar toch :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_121630603
Awwwwwwwwwwwwwwwwww drac wat een schatje! O+ O+ O+
pi_121630680
Wat een moppie draculettetje!! Hij ziet er hartstikke stoer uit voor zo'n ukkie! O+
pi_121630787
goffer nu ben ik misselijk, zet er iemand even een onthoofde kat op fb om de beulen op te sporen.
Snap het idee maar om die foto nu zo openlijk er op te zetten zonder waarschuwing :N
pi_121630793
Meld met baby in buik. Die heeft het daar echt reuze naar haar zin.

Pessie, :* ik hoop dat het allemaal meevalt.

Ik zag twee hele schattige baby's O+

Ymme welkom en gefeliciteerd.

Logi, succes vanmiddag.
pi_121630872
Omen :*

Ik ga maar eens achter de laptop weg, zie letterlijk dubbel -O- is nie leuk..
pi_121634944
Nou Logi, we wachten met z'n allen tot jij weer terug bent :)
pi_121635189
Oh, ik zie allemaal van die cute babytjes, heerlijk!
Gefeliciteerd mamma's!

Vanmorgen weer helemaal goedgekeurd door de vk. Ze liet me voelen waar het hoofdje zat, super bijzonder!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_121635281
Ik heb de emoticons ontdekt, hoera 8-)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_121635333
Piekie kon je dat echt voelen?? En als je nu voelt, herken je het dan nog steeds?
pi_121635356
Goedemiddag O+ Wat een mooi lief klein kereltje Draculettetje. Precies wat L0t zegt: kan niet wachten maar beter van wel O+

Vervolg van de klaagpost in een spoiler voor de mensen die geen zin hebben in geklaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_121635456
Spirit, klinkt alsof ze proberen zich eruit te lullen, terwijl ze gewoon niet goed hebben nagedacht. Gelukkig is de bedrijfsarts het met je eens, hopelijk zijn je nieuwe collega's leuk en dan komt t helemaal goed! :)
pi_121635601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:31 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, klinkt alsof ze proberen zich eruit te lullen, terwijl ze gewoon niet goed hebben nagedacht. Gelukkig is de bedrijfsarts het met je eens, hopelijk zijn je nieuwe collega's leuk en dan komt t helemaal goed! :)
Ze zeiden niet te weten dat ik op indicatie van de bedrijfsarts thuis werkte. Dan hebben ze hun voorwerk dus gewoon niet goed gedaan en dat is niet mijn schuld. Zo. Dus vandaag ga ik lekker lanterfanten want mijn motivatie is compleet weg en ik ben kapot na slechte nacht en gesprek vanochtend. Net al 2 uur geslapen. Morgen ga ik weer vol voor ze aan de bak, maar vandaag is even van mij.
Sarcasme. Herken het.
pi_121635649
*O* voor Spirit! :)
Het is heel stom als je je best doet voor een bedrijf en niet het gevoel krijgt dat ze het ook voor jou doen. Lanterfant ze ;)
pi_121635872
Suiker, nu voel ik hem niet meer zo, lekkere draaier is het!
Maar bij de vk kon ik het echt voelen, een balletje dat je echt een beetje heen en weer kan bewegen, echt zo bijzonder O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_121636133
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Piekie81 het volgende:
Suiker, nu voel ik hem niet meer zo, lekkere draaier is het!
Maar bij de vk kon ik het echt voelen, een balletje dat je echt een beetje heen en weer kan bewegen, echt zo bijzonder O+
Vond je het niet eng? Ik weet nog bij de SEO dat de echografiste mijn vriend op mijn buik liet drukken. Lompe hork als het is duwt ie flink in mn buik, zag je dat hele kind in elkaar drukken :') Nu durft ie amper meer :D
Sarcasme. Herken het.
pi_121636176
Nou, ik las ook in mijn app "als je je hand zachtjes op je buik legt reageert de baby erop".
Je wil niet weten hoe idioot wij tegen die baby roepen en ik duw en wrijf ook best wel stevig :')
pi_121636279
Spirit *O* wat fijn dat de bedrijfsarts het met je eens was.

Vandaag erg last van maagzuur. Niet fijn. :(
pi_121636299
Moet je vanillevla kopen. Dan komt het ineens niet meer op :( ;)
pi_121636426
Fijn Spirit :* wel vervelend dat je weer een tijdje stress ervan hebt gehad
Ymme welkom en gefeli *O*
Pessie ik hoop dat alles goed is :{
Dracu O+ O+
Estryss O+ O+
Owwwwwww ik wil mijn kindje ook zien!!!
pi_121636507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef Suikertante het volgende:
Moet je vanillevla kopen. Dan komt het ineens niet meer op :( ;)
Gouden tip he??

Ik druk me ook suf hoor. Volgens mij wordt dat kind af en toe misselijk van me of krijgt ze blauwe plekken van mn gepor, maar ik vind het zo leuk als ze tegen mn hand schopt :@
Sarcasme. Herken het.
pi_121637084
Er wordt ook vaak geschreven dat als je je hand op je buik legt het kindje ertegenaan komt liggen. Heeft mijnes nooit gedaan. Hij houdt niet van me :') :+
pi_121637738
Ow en Logi, ik werd net ook verrast op facebook. Daar zit je nou net niet op te wachten... Brr.
Sarcasme. Herken het.
pi_121639028
Oooh wat een poppetje Dracu O+
En van Estrys ook al zo'n knapperd!

Ben niet helemaal bijgelezen. Zag wel dat Pessie naar SEH is. Hopelijk gaat alles goed.

Spirit, fijn dat het gesprek met de bedrijfsarts goed is verlopen. Wat de rest betreft: lekker laten lullen en aan jezelf denken.

Vandaag weer naar de gyn geweest. Eigenlijk verpleegkundig spreekuur maar omdat zij niet naar het hartje kunnen luisteren eerst naar de gyn (andere dan dat ik normaal heb). Dames hebben het nog prima naar hun zin: goede hartunctie, mooi vruchtwater, lekker veel beweging. En nog steeds in stuit :( Waar mijn eigen gyn nog een slag om de arm houdt mbt draaien vond deze dat ik daar maar niet teveel op moet rekenen. De dames hebben het naar hun zin, liggen al een tijd zo en blijkbaar is dit voor hun een fijne houding. -O- Wel heeft ze nog even close up gemaakt van het gezichtje van een van de dames. Kon duidelijk de oogleden zien die open en dicht gingen en ze heeft hetzelfde mondje als Midas O+ Ze heeft nog een afdruk gemaakt maar op de print is het een soort witte vlek geworden helaas.

Op het verpleegkundig spreekuur vooral informatie over een 'normale' bevalling. Nou ben ik dus nog niet zo lang geleden daar bevallen dus dat was niet nieuw en bovendien had ik daarvoor al begrepen dat het ws een ks gaat worden. Wel leuk dat beide vpk bei de bevalling van Midas zijn geweest (op zich niet zo gek als je 23 uur op een verloskamer verblijft :') ).

En ik mag a.s. maandag naar de arboarts. Een week later begint mijn reguliere verlof dus geen idee wat daar het nut van is......

En Midas wil vanmiddag niet slapen dus :O
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:11:00 #35
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121639321
Kyara, heb je eigenlijk een helpende hand de eerste weken na de geboorte van de meisjes?
pi_121640401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:11 schreef Juud79 het volgende:
Kyara, heb je eigenlijk een helpende hand de eerste weken na de geboorte van de meisjes?
Mijn moeder, mijn man en misschien ook nog extra kraamzorg. Schoonzusje zal ook wel een dagje op Midas willen passen. Schoonouders is afhankelijk of ze dan nog in NL zijn.

maar daar zullen we dan inderdaad een strak schema voor moeten maken.
pi_121641982
Wat een mooie babyfoto's, ik wil ook.

Spirit wat fijn dat het gesprek met de bedrijfsarts goed is afgelopen, maar wat jammer dat je nieuwe leidinggevende zich niet eerder in jouw situatie heeft verdiept dat had een hoop stress bespaart.

Pessie ik hoop dat alles goed gaat.

Kyara is wel fijn een beetje extra hulp, lijkt me erg zwaar om straks met drie kleintjes te zitten, ik heb respect voor hoe je het tot nu toe doet. _O_

Ik ben zo blij met mijn collega's ze zagen aan me dat het nog steeds niet lekker gong met slapen en hebben mij daar vandaag op aangesproken. Ze willen meer werk van me overnemen omdat ze me niet eerder kwijt willen O+

Mogen eerste sollicitatie gesprek voeren met mijn mogelijke vervanger, zou een hoop rust geven als dat is geregeld.
pi_121642374
Ben benieuwd hoe het met Pessie is.

En logi heeft zich ook nog niet gemeld na haar afspraak toch?
pi_121643097
Fop verzoek foto's van het kamertje geplaatst in het betreffende forum.
pi_121643310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef As1981 het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Pessie is.

En logi heeft zich ook nog niet gemeld na haar afspraak toch?
nou inderdaad, ik kwam ook even spieken of er al nieuws was.
pi_121643863
Even korte update want heb een enorme koliek aanval. Maar ben heel erg blij met hoe het ging.

Uur lang gesprek gehad met de gyn.

In overleg afgesproken dat als ik niet inleidbaar ben omdat ik geen rare fratsen wil dat we het dan zo natuurlijk mogelijk gaan doen en dat we dan een wk later weer kijken en op die manier verder.

Kans schatte ze de 30e op 50/50 dus dat is spannend, maar kon ook net zo goed al eerder komen ivm verleden. Als de 30e kan dan gaan ze 1feb. inleiden.

Baby is ingedaald dus dat is ieg fijn!!

En verder straks, ga nu liggen ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 17:45:08 ]
pi_121643915
Wat fijn Logi, klinkt als een goed plan! Sterkte voor nu :*
pi_121643989
Fijn Logi, goed gesprek! Lekker liggen nu :*

Ik heb weer bloed gespuugd ;( nu aan de maagbeschermers en na de bevalling kijken hoe het gaat.
Hopelijk gewoon irritatie van maagzuur en druk van de baby.
pi_121643997
Logi, fijn dat het gesprek goed ging! En sterkte voor nu :*

Hoop ook dat alles goed is met/bij Pessie!

He, jakkes Fieder :*
pi_121644042
Ik hoop dat het de 30e gewoon gaat lukken :*
pi_121644698
Ik duim voor je Logi :*

Fieder, dat klinkt ook niet lekker zeg :*
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:07:17 #47
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121644821
Ok, niet bij gelezen wel thuis. Geen trombose en geen long embolie. Scheelt weer.
pi_121644864
Ik duim ook Logi! Sterkte met de pijn! :*

Kyara, eigenwijze dametjes dus ;) mooi dat je zo goed een mondje kan zien!

Draculetje, wat een schatje!

Fieder, wat schrikken steeds! Hopelijk krijg je het niet nog eens.
E.
pi_121645040
Logi ik ga ook voor je duimen dat het de 30ste gewoon lukt. Doe het rustig aan en sterkte met de pijn.

Fieder wat lijkt me dat schrikken, ik hoop dat de maagbeschermers effect hebben.
pi_121645065
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:07 schreef pessie het volgende:
Ok, niet bij gelezen wel thuis. Geen trombose en geen long embolie. Scheelt weer.
Fijn dat het dat niet is. Hebben ze een idee wat het dan wel is?
pi_121645487
Logi, ik begrijp geen snars van je verhaal, maar ben blij dat jij er een positief gevoel bij hebt! En dood aan alle kolieken! o|O

Fieder dat lijkt me schrikken!! Hopelijk is het snel over en is het inderdaad niets ernstigs :*

En pessie, gaan ze nog verder onderzoeken of is het gewoon afwachten?
pi_121645528
Fijn dat het een goed gesprek was logi. Sterkte voor nu. Lekker rusten.

Pessie waarom was er ineens de haast en wat is er dan wel uitgekomen?
Fijn dat er eea is uitgesloten.

Fieder naar dat bloed spugen
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:35:00 #53
259886 pessie
pi_121645849
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef Kyara het voambtelijk baby neemt plek in. gende:

[..]

Fijn dat het dat niet is. Hebben ze een i wat het dan wel is?
De baby neemt meer ruimte in waardoor ik aan het luchthappen ga, hierdoor wat verhoogt bloedgas dus been echos en ct scan gehad. Ben blij dat ze alles goed nakijken en dat ze tot dezelfde conclusie kwamen als ik, vamelijk baby neemt ruimte in.Voelt alleen een beetje stom dat je een hele middag daarvoor in het ziekenhuis zit. Maar goed, schoonzusje bakt pannenkoeken!

Logi, fijn dat je zon goed gesprek had.

Kyara, rot zeg dat ze nog in stuit liggen :*
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:37:36 #54
259886 pessie
pi_121645937
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was logi. Sterkte voor nu. Lekker rusten.

Pessie waarom was er ineens de haast en wat is er dan wel uitgekomen?
Fijn dat er eea is uitgesloten.

Fieder naar dat bloed spugen
Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.
pi_121646014
Wel heel fijn inderdaad dat je zeker weet dat alles goed is. Hoewel naar adem happen niet echt aangenaam klinkt!
pi_121646351
Suiker, misschien kan mignonne het uitleggen straks? Heb geen idee hoe ik het duidelijker uitleg :@

Fieder bah wat eng :X sterkte! :*

Pessie wat goed dat ze je zo in de gaten houden en gelukkig is het geen trombose of erger :*

Trouwens ook een gesprek gehad over eicel donatie. Iets wat ik heel graag wil doen in de toekomst.
Ik wil na deze mini zelf geen kinderen meer en me laten 'helpen' maar zou zo graag nog mensen gelukkig maken met een donatie. Maar dat kan dus ook nadat ik geholpen ben nog, dat wist ik niet ^O^

En nu weer liggen pfff... stom gedoe :(

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 18:54:12 ]
pi_121646559
Pessie, gelukkig dat het niets ernstigs is, maar wel rottig! Ik hoop en duim dat je kleine snel wat gaat zakken zodat ook dat wat opluchting zal geven :*
pi_121647471
Kyara fijn dat je meisjes het naar hun zin hebben. Wel balen van de stuit.
Oh Pessie wat naar! Gelukkig was het niets ernstigs.
Logi ik wist ook niet dat dat dan nog kon! Wat mooi dat je dat wilt doen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:26:02 #59
259886 pessie
pi_121648009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:53 schreef bellelena het volgende:
Pessie, gelukkig dat het niets ernstigs is, maar wel rottig! Ik hoop en duim dat je kleine snel wat gaat zakken zodat ook dat wat opluchting zal geven :*
Dat is het dus, kleine is al een stuk ingedaald.

Lekker op de bank, manlief heeft peuter even meegenomen.
pi_121648402
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.
Ik wist wel dat je kortademig wad maar had niet begrepen zo heftig.
Zeker met die geschiedenis fijn dat ze het onderzoeken en dat het, het niet lijkt te zijn.
Wel heel vervelend lijkt me. Inderdaad nu lekker bankhangen.

Hier ook een avondje op de bank. Meneer is sporten en peuter is al even naar dromenland vertrokken.
pi_121655978
tipje, als je even wilt rammelen moet je nu het babytopic even openen O+
pi_121657515
Suiker lief idd O+

Kyara was jou helemaal vergeten :@
Wat balen dat ze nog in stuit liggen :*

/Klaag
Hier weer wakker koliek aanval is over maar nog steeds menstruatiekramp in rug en onderbuik.. misschien getriggerd door het voelen/drukken?
Blegh nog maar weer proberen wat te slapen en hopen dat het weer afzakt...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 22:06:16 ]
pi_121658105
Estrys en draculettetje, wat een heerlijke foto's O+

Kyara, wat balen zeg dat ze nog in stuit liggen. Is een natuurlijke bavalling een optie en wat vind je daar zelf van? Of wordt het dan definitief een keizersnee?

Pessie, klinkt eng zeg! Gelukkig is het geen trombose of longembolie. Maar ik begrijp dus dat je maar gewoon moet doorbijten tot na de bevalling. Gelukkig duurt dat niet lang meer, maar het is wel erg vervelend lijkt me.

Logi, ik vraag me af of jij de 30e gaat halen. Die kolieken kunnen toch niet goed zijn? Sterkte meis, hopelijk is het snel beter!

Hier dus idd een schimmelinfectie -O-, dus ben aan de creme. Weinig klachten, behalve jeuk, maar die is wel gekmakend. Hoop dat het snel over is.
pi_121658302
Schimmelinfecties zijn zó stom. Ik was ook als de dood dat ik ze nu weer zou krijgen, maar sinds ik zwanger ben nog niet *klopt af.
Ik hoop dat je er gauw vanaf bent danic!

En Kyara, hoe gaat t nu eigenlijk verder? Gewoon telkens kijken hoe ze liggen en als ze zo blijven liggen toch een ks?
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:18:51 #65
259886 pessie
pi_121658385
Logi rot zeg. Misschien is het van de indaling?

Danic, het is wat onpraktisch omdat ik meer wil danvdat ik lucht voor heb. Heb geen pijn oid. Gewoon rustig aan, maar dat doe ik al een half jaar. Morgen weer een dag!

En die foto is echt schattig suiker O+
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:20:16 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121658494
Oei danic dat is irritant!

Ik kom even heel egoïstisch vragen of iemand de gouden tip heeft tegen restless legs :X ik word er helemaal gek van!
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:21:39 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121658586
En pessie wat fijn dat je zo goed wordt gecontroleerd. Trombose zou niet fijn zijn!
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:21:48 #68
259886 pessie
pi_121658598
Lb is het restless legs of kuitkramp? Laatste weet ik wel wat voor, eerste kwaaltje heb ik niet.
pi_121658629
Ik heb het nooit, maar dit was wel duidelijk voor me.

Pessie, fijn dat hetwel werkzaam is, maar idd goed op je grenzen letten! Ik heb dat ook, maar dan ivm mijn bekken. Dus ik weet dat het retemoeilijk kan zijn als je hoofd meer wil dan je lijf kan. Nog even!
pi_121658686
Balen Logi. Hopelijk zakt het snel weer en kun je nog wat slaap pakken. :*

Hopelijk ben je er snel vanaf Danic! :*

Pressie, gelukkig dat het niet ernstig is maar blijft wel vervelend. :*

Hier wordt bij elke controle sowieso een echo gemaakt dus dan checken ze ook de ligging. In week 36 wordt een afspraak ingepland voor een ks in week 38 als ze dan nog in stuit liggen. Stuitbevalling doen ze niet bij tweelingen en ze liggen ook allebei in een volkomen stuit. Draaipoging is ook niet mogelijk. Maar ben wel heel blij dat ze het zo goed doen hoor, dat is toch het belangrijkste!
pi_121658731
LB, ik word er soms ook helemaal idioot van. Maar bij mij helpen die oefeningen wel als ik net in bed ga liggen voor ik ga slapen. Ik heb er vooral in bed last van. Ik moet dan:
-Beide voeten naar links buigen, even vasthouden, terug, 10 x
-Beide voeten naar rechts buigen, even vasthouden, terug, 10 x
-Met beide voeten rondjes naar rechts draaien, 10 x
-Met beide voeten rondjes naar links draaien, 10 x
(waarschuwing, katten kunnen er wild van worden als je dit onder het dekbed doet :D)
pi_121658737
Lb magnesium schijnt normaal te helpen. Maarik heb altijd restless legs en hier helpt het niet. Bij de meeste wel gelukkig.

Ik ben jou helemaal vergeten kyara wat vervelend dat ze nog in stuit liggen en dat de reactie van de gyn anders is dan je eigen. Goed nadenken wat je nu wilt dan denk ik?
pi_121658757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:

Ik kom even heel egoïstisch vragen of iemand de gouden tip heeft tegen restless legs :X ik word er helemaal gek van!
Was het niet iets met magnesium?
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:24:24 #74
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121658763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:

Volgens mij gaf Gerbera laatst de tip van magnesium bruistabletten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121658846
Ohja die moet ik ook eens kopen, bedankt!
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:27:06 #76
259886 pessie
pi_121658914
Ik baal dus omdat het allemaal best ok ging deze zwangerschap. Vorige zwangerschap heb ik zoveel pijn gehad en kon ik op den duur echt niets meer. En daar baal ik van, ik wil zo graag zon leuke zwangere zijn, zo 1 die van dag 1 tot dag 270 straalt, alles kan en nooit wat heeft. Maar misschien wil ik iets te veel :P
Eigenlijk wil ik nu gewoon dat de babykamer af is :') . Denk dat ik morgen maar even wiegjes ga opmaken ofzo...
pi_121658978
Logi.. jee... wat moeten de dagen lang zijn voor jou.. nog 2 weken is toch bijna niet vol te houden op deze manier? Sterkte meid!

En nog meer kwakkelende dames hier.. wat een ziekenboeg tegenwoordig! Mag ik toch nog blij zijn dat ik alleen maar verkouden ben.. Beterschap iedereen! :*

Ik las deze week iets van de Bloedbank/Sanquin, waar ik normaal bloed doneer (alleen nu dus niet, want mag niet tijdens zwangerschap). Ze schijnen ook graag bloed te willen hebben uit navelstrengen... Heeft iemand een idee of je dat ergens aan kunt geven dat je daaraan mee wilt doen ofzo?
pi_121659131
Geen idee shandaly. Ik geef normaal ook bloed maar heb er niets over gehoord.
pi_121659195
Magnesium idd :Y

Danic ieks wat rot! yoghurt schijnt te helpen :D

Pessie ze is ingedaald, heeft de gyn vandaag bekeken/gevoelt etc.
Dikke knuf :*

Shan moest bijna huilen van je post, zo voelt het ook wel stiekem :@

/weer gaat liggen...

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 22:38:25 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:31:34 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121659196
Oh bedankt voor de tips dames! Ik zal magnesium-bruistabletten gaan kopen, want er lijkt af en toe ook kramp in te schieten. En ik zal zo die oefeningen doen Suiker, had al zoiets gedaan uit pure ellende :') maar nu nog even gecontroleerd!
pi_121659293
Oja en bij mij helpt het ook als ik mijn benen niet strek maar met een kussen tussen mijn benen lig. Eigenlijk doe ik dat nog steeds niet voor mijn bekken maar voor mijn pijnlijke knieën..
pi_121659397
quote:
Ah.. die site deed moeilijk van de week, dus had dit nog niet gevonden. Hmm.. dan kan ik dus niet meehelpen daarmee als de ziekenhuizen rondom Eindhoven daar niet aan meehelpen.. wat flauw.
Met weeën eventjes naar Den Haag rijden lijkt me ook niet zo praktisch straks ;)
pi_121659442
Nee, dat wordt dus even wachten en nog meer kinderen bakken! :9
pi_121659735
Hmm... mwah... ik maak het straks wel weer goed met gewoon bloed geven dan...
Denk dat met dit meisje ons gezinnetje toch wel compleet is straks O+
pi_121659975
Ik heb eigenlijk helemaal geen gezinsplan, eerst maar eens kijken hoe één stuks bevalt! O+
pi_121660098
Ik lig in bed met een kruik tegen de krampen, heb ze vanavond weer moeten wegzuchten. Ze lijken dus toe te nemen. Morgen naar de vk, maar eens vragen of we hier verder iets mee kunnen/moeten. Baby maakt het goed, as usual, dus ik klaag niet. :)
pi_121660432
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Oh wat rot zeg! Fijn dat er niets aan de hand is maar toch.
Ik had het bij de oudste ook, moest toen een nacht in het ziekenhuis blijven omdat de radioloog al naar huis was en ze wilden me niet naar huis laten gaan zonder een been-echo }:|
Benauwdheid sucks :*

Logi fijn dat er een duidelijk plan van aanpak ligt!
:)
pi_121665706
Ja hoi.

Ik ben druk met niet-slapen. *O*
pi_121665766
L-E zijn de krampen nog niet weg joh? Ik zou morgen zeker even de VK bellen, dit is niet de bedoeling hoor!

Edit: wacht. Ik snap de jompel even niet geloof ik... Tenzij je post tijdens het seksen maar dat lijkt me geen goed teken :')
pi_121665815
L-E trek je wel op tijd aan de bel? :*

Suiker :')

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 00:41:37 ]
pi_121665862
Logi waarom slaap jij niet? Kramp bij jou wel weer wat gezakt?
pi_121665869
Die jompel was niet serieus. ;(
pi_121665899
Lig nog steeds wakker met kramp, helaas.. :{

Wat is jouw excuus? ;)
pi_121665912
Nouuuu. L-E warm bad/douchen kan misschien wat verlichting geven? En als je het echt niet trekt wel aan de bel trekken hoor!

En Logi hoe houd je het toch vol.
Ik weet haast niet meer wat ik moet zeggen!

Ik ga niet zo vroeg naar bed, lig er net in.. :) hopelijk slaap lekker en gauw! :*
pi_121665913
De krampen houden aan ja. Vind het rot en vervelend, maar maak me niet enorm zorgen hoor. Morgen staat er al een afspraak bij de vk, ik win er niets mee om eerder dan die afspraak aan de bel te trekken. :)
pi_121665952
Okay, misschien idd dat je een kruikje kan maken kopje thee en dan pcm? :*

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 00:46:16 ]
pi_121665992
Kruikje was wel lekker om warm te worden, deed niets voor de krampen. Werkt dat bij jou wel altijd? Ik had er een gemaakt omdat ik dat van jou eens las hier.
pi_121666118
Kruikje haalt de pijn niet weg nee, maar voel mij altijd wel wat beter met kruik en hete kop thee. Helaas niets wat helpt tegen de pijn hier.. doorbijten en hooen dat het morgen beter is en met de dag leven...
pi_121666138
Slaaplekker suiker :*
pi_121666207
Slaap lekker Suiker!

Ach, die krampen houden me wakker maar zijn wel te dragen hoor. Dan maar weer een nachtje slecht slapen, haal ik morgen wel in. Vandaag ook veel bekkenpijn, vraag me af of dat samen hangt. Pijn = stress voor het lichaam, kan me voorstellen dat dat doorwerkt richting die baarmoeder. Maar dat heb ik zelf bedacht, de theorie is mogelijk niet geheel ondersteund door de medische wetenschap. :')
pi_121666299
Ik kan mij wel voorstellen dat stress ook zou kunnen doorwerken.

Weet wel dat mijn mini haar hartslag elke x naar 200 ging met koliekaanvallen en dat ze tijdens deze aanvallen mijn bm op de echo zagen reageren dmv langer en korter worden. Wat weer harde buiken kan veroorzaken wat weer weeen kan triggeren Etc.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 01:05:40 ]
pi_121666448
Nog maar eens poging 5 van vanavond wagen :')

Sterkte :*
pi_121667274
Suiker die foto's zijn echt schattig.

Logi en LE ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen vanacht en anders houden we met z'n drieën de wacht. Mijn lichaam denkt genoeg te hebben geslapen :( .
  donderdag 17 januari 2013 @ 02:44:32 #105
381212 Gulara
From the future
pi_121667393
Ymme gefeliciteerd en welkom! *O*

Estrys, je meisje! O+ Wat is ze cool. Et tres Jolie!

Dracu wat een lekker ding heb je daar. Die handjes... O+

Spirit fijn dat de bedrijfsarts zo meedenkt. En laat het management lekker praten. Blijkbaar waren ze zelf niet geïnformeerd, gezien de lompe opmerking. Probeer je energie daar niet aan te verspillen. :*

Kyara met de dames die liever rechtop liggen. Ik snap ze wel hoor. Wie wil er nou ondersteboven hangen? Hopelijk geeft het rust dat je nu weet dat het een keizersnede wordt. En een schattig koppie op de echo. Dat worden vast knappe meiden als ze op hun broer lijken! O+

Wolk wat fijn om zulke collega's te hebben! *O* Jammer dat het overal niet zo kan gaan dat je elkaar gewoon een beetje helpt in tijden dat het allemaal niet vanzelfsprekend gaat.

Logi fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. En nu gewoon weer rustig aan doen. Probeer het voor jezelf zo "comfortabel" mogelijk te houden. :*

Fieder dat bloed spugen klinkt heel erg naar! :*

Danic hopelijk slaat de medicatie aan en is je infectie snel verdwenen! :*

Ladyblack vervelend hè, die RL! :( Ik word er afentoe helemaal gek van. Slik inderdaad afentoe een magnesiumtabletje. Afleiding wil soms ook wel eens helpen. Iets doen met je handen. Of in plaats van zittend, ijsberend een filmpje kijken.
Bij mij lijkt soms juist het aanspannen van mijn beenspieren het te vergergeren. Alsof ik dan te veel nadruk op de zere plek leg of zo? Soms helpt het om m'n bilspieren aan te spannen. Dat kan sowieso geen kwaad sinds ik niet meer sport trouwens. :')

Pessie fijn dat er dingen zijn uitgesloten. Maar vervelend blijft het wel. :* En 270 dagen stralen. Bende gek! Dat lijkt me helemaal niet fijn hoor! En natuurlijk is je rot voelen zwaar k*t, maar ik heb dus een hele acceptabele zwangerschap (zeker niet klachtenvrij, maar allemaal manageable) en ik straal ook niet continue. Want je bent natuurlijk ook meer dan alleen zwanger en soms heb je gewoon je dag (of week) niet. En dan kun je daarna weer extra genieten van de straalmomenten. O+

Shandaly, de navelstrengbloeddonatie (galgjewoord :7 ) gaat hier inderdaad automatisch in het ziekenhuis. Na je zwangerschap gewoon weer lekker bloed geven.

En ik heb weinig nieuws. Nou ja, m'n kind heeft eindelijk kleren. 33 weken zwanger en had welgeteld één setje in maat 50-56, gekregen nota bene. Ik hoef voorlopig geloof ik nog niet bij de anonieme shoppers. :')
Nu nog even wachten want het moet vanuit NL komen. Bizar hoe precies dezelfde pakjes in NL bestellen incl verzenden goedkoper is dan hier bestellen.
Verder gisteren wat oriënterend gewinkeld voor wat betreft de aankleding van de kinderkamer. Dus daar binnenkort maar eens flink mee aan de slag.
Jullie zien, ik ben nog laaaang niet klaar voor m'n baby. Dat wil zeggen materialistisch -en stiekem niet zo belangrijk dus- want verder ben ik super benieuwd naar m'n jommetje. O+
pi_121667722
LE, logi enwolk hopelijk hebben jullie nog wat slaap kunnen pakken en zijn de krampen bij de eerste twee dames minder.

Bizar gulara dat je het dan goedkoper hier kan bestellen. Maar de nesteldrang is dus bij jou ook nog niet toegeslagen?

Hoe is het daar nu met de warmte?
  donderdag 17 januari 2013 @ 05:42:20 #107
381212 Gulara
From the future
pi_121667818
Ja inderdaad vreemd dat die prijzen hier zoveel hoger zijn. Heb al meerdere op laten sturen uit NL omdat het prijstechnisch gewoon gunstiger is.
Ik wacht nog steeds op nesteldrang. Ik stel me zo voor dat ik als een soort van assepoester door het huis ga en alles blinkend schoon en in orde maak terwijl musjes en muisjes (of in mijn geval magpies en possums) me helpen. Maar vooralsnog gebeurt er vrij weinig. :')

De ergste warmte is gelukkig weg. Dat gezegd hebbende is jan/feb hier wel gewoon rond/tegen de 30 graden en dus warm. Maar de nachten zijn gelukkig wat koeler en dat scheelt een hoop. Thuis met de ventilator aan gaat het prima. Maar gisteren liep ik even buiten en dan ben ik gewoon een zwetend hoopje.
Maar goed ik mag niet klagen, want ik haat kou en sneeuw en ijzel.

Wat houdt je wakker As? Ik zie trouwens dat je al een half uur geleden gepost hebt, dus ik hoop dat je gewoon weer ligt te slapen. :)
pi_121667906
Gulara wat vreemd dat in Nederland spullen bestellen goedkoper is. Wat lekker dat het minder warm is en dat het in ieder geval. ' s avonds goed te doen is.

Jij ook al wakker As, uiteindelijk nog een beestje geslapen?

Vandaag 27 weken voor Piekie en mezelf *O* *O* *O* .
  donderdag 17 januari 2013 @ 06:46:15 #109
381212 Gulara
From the future
pi_121667930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 06:40 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara wat vreemd dat in Nederland spullen bestellen goedkoper is. Wat lekker dat het minder warm is en dat het in ieder geval. ' s avonds goed te doen is.

Jij ook al wakker As, uiteindelijk nog een beestje geslapen?

Vandaag 27 weken voor Piekie en mezelf *O* *O* *O* .
*O* 27 weken voor wolk & Piekie! *O*
pi_121668527
Gulara: respect voor jouw gebrek aan drang tot kleren kopen! Ik maak er een sport van zo min mogelijk uit te geven aan de baby, tot nu toe lukt dat aardig, maar elke keer dat ik een tof jumpsuitje zie moet ik me inhouden hoor. Jumpsuits zijn mijn zwakke plek. O+

Stamceldonatie, is dat hetzelfde als die navelstrengbloeddonatie? Heb me nog niet erg ingelezen, maar stond er wel voor open. Zag wel dat ze niet samenwerken met het ziekenhuis hier, wel een in Amsterdam.

Hier uiteindelijk nog een uur of 3 geslapen. Heb me ziek gemeld (zullen ze blij mee zijn..), want ik kan echt even niet meer. En nadat ik mijn werk had gebeld trof ik een Kleuter kermend op de grond in zijn slaapkamer, kan niet op zijn linkerbeen staan van de pijn? Even afwachten of dat weg trekt, anders is de ha wellicht verstandig.

*O* voor de 27 weken van wolk en Piekie!

wolk en Logi nog geslapen?
pi_121668683
Meld, nog steeds zonder baby. Ze moet nu ook nog maar ff paar dagen blijven zitten. Ben zaterdag zelf ook jarig en mijn lief en ik willen nog uit eten. Kado van mijn ouders. Ze mag dan zaterdag avond laat of zondag wel komen. Al ga ik zelf van volgende week woensdag/donderdag uit.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 17 januari 2013 @ 08:46:24 #112
259886 pessie
pi_121668842
Mijlpalen! *O* Hier de 35 weken vandaag! Nog 5 weken als deze komt met dezelfde termijn als grote broer.

Le, misschien een slapend been?

:* voor de nachtbrakers

Gulara, dat dat verschil zo groot is zeg! Aan de andere kant, dergelijke zaken zijn in nl gewoon niet heel duur.
Ik voel me ook niet rot hoor, maar wil gewoon zo graag zo veel en ik merk gewoon echt dat een zwangerschap een aanslag op mn lijf is. Irl hebben niet zoveel mensen daar begrip voor terwijl ik best wel mn best doe.
  donderdag 17 januari 2013 @ 08:48:02 #113
259886 pessie
pi_121668869
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Meld, nog steeds zonder baby. Ze moet nu ook nog maar ff paar dagen blijven zitten. Ben zaterdag zelf ook jarig en mijn lief en ik willen nog uit eten. Kado van mijn ouders. Ze mag dan zaterdag avond laat of zondag wel komen. Al ga ik zelf van volgende week woensdag/donderdag uit.
Mijn schoonouders hadden 3 zoons en de 4de bleek een dochter die op de verjaardag van schoonmoeder is geboren O+
pi_121668890
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Hou je het nog vol, lichamelijk gezien?
pi_121669043
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:49 schreef L-E het volgende:

[..]

Hou je het nog vol, lichamelijk gezien?
Doe eigenlijk hele dag niks. Beetje op de bank of in bed. Dus dat gaat prima. Maar moet niet zoals van de week lopend de oudste uit school halen.
pi_121669080
Wolk en Piekie 27 weken!! *O*
Pessie al 35!! *O*
En ik 25 :)

Gulara, hoe lang ben jij altijd bezig met bijlezen, jij bent de uitvinder van het kladblokje zeker! ;)
En is er via Etsy niets leuks te vinden bij jou in de buurt, zodat de verzendkosten laag blijven?

L-E, doet het been van je kleuter het alweer?

MeNicole, hoop dat het allemaal fijn uitkomt qua dagen en anders is het ook niet echt een ramp toch? Wel lekker om nog even samen uit eten te gaan!

Ik had een gekke nacht met heftige en opgefokte dromen.. Ik word dan heel gespannen wakker. Lastig om uit die sfeer te komen en ik voel ook gevaarlijk, hartkloppingen en angstgevoel, maar het begint nu te zakken gelukkig. Altijd fijn als je jezelf kunt afleiden met Fok! :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:05:25 #117
381212 Gulara
From the future
pi_121669128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:21 schreef L-E het volgende:
Gulara: respect voor jouw gebrek aan drang tot kleren kopen! Ik maak er een sport van zo min mogelijk uit te geven aan de baby, tot nu toe lukt dat aardig, maar elke keer dat ik een tof jumpsuitje zie moet ik me inhouden hoor. Jumpsuits zijn mijn zwakke plek. O+

Haha, ook mijn zwakke plek. Maar over het algemeen kom ik hier maar vrij weinig jumpsuits tegen. En ik heb eigenlijk vooralsnog hier maar weinig leuke kleren gezien. Ben superkritisch voor wat betreft jongenskleren. Als je niet uitkijkt heb je voor je het weet je kast vol hangen met shirts met:

-streepjes
-ruitjes
-nummers
-vage kreten (en dan met name 'university/varsity'-activeren dingen)

Nou ontkom je daar als jongensmoeder vast niet aan. Maar vooralsnog probeer ik er omheen te shoppen. Daarnaast vind ik de betaalbare Australische kinderkleding een beetje truttig/goedkoop overkomen. Net de verkeerde kleuren, een lullig beertje, ...

En aangezien ik het meest thuis ben in Nederlands (georiënteerde) (web-)shops. Maar daarvan is de koopdrempel iets hoger, want het moet nog de halve wereld over.

/lang verhaal :@
pi_121669195
Gulara: er is echt enorm veel leuke jongenskleding, als je weet waar je moet kijken. Bepaalde winkels vermijd ik standaard, als je eenmaal weet waar je het kan vinden dan shopt dat makkelijker. Maar het is wel goedkoop leven zo, als je nooit iets leuks ziet. 8-)

Suiker: nee, hij kan m niet eens bewegen zonder te gillen van de pijn, erop staan kan geheel niet. Zo even naar de ha, zit hier in de straat. Jij al wat kalmer inmiddels? :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:11:18 #119
259886 pessie
pi_121669224
Gulara jongenskleertjes zijn wel lastiger te shoppen ja. Ik snap bedient university shirts ook nietzo goed, mn kind is een peuter! Maar goed, ik heb een paar dingen die ik echt heel leuk vind en dan nog wat goedkopere shirts wel met dergelijke dingen. Voor 1 ding maak ik een uitzondering: disney ed figuren. Dat vind ikzelf echt niet leuk op kleding. En hij bepaald toch nog niet wat ie aantrekt :P
pi_121669251
Ik lig nog steeds in bed, maar moet over drie kwartier skypen met een klant. Mijn hartslag is weer normaal, alleen nog even mijn hoofd uit die wazige wolk!!
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:13:43 #121
381212 Gulara
From the future
pi_121669273
Rot van je slechte nacht L-E, even lekker vandaag uitrusten. :*

MeNicole nog even volhouden. :* Zaterdag zou wel een leuk verjaardagscadeau zijn. Elk jaar zo'n super uberroze meidenverjaardag in je mannenfamilie. O+

Pessie 35 weken! *O*

Vervelend van die dromen Suiker. En dan ben je wel wakker maar nog half in slaap dat je je nog steeds unheimisch voelt. -O-

Ik doe het niet altijd zo uitgebreid soms haak ik ook wel eens een paar dagen gewoon in zonder te reageren. Maar zo afentoe ga ik er -inderdaad met kladblok- even voor zitten om op iedereen (voor zover mogelijk) te reageren. Scheelt van 's nachts bijlezen. Er komen toch meestal geen reacties meer bij.

En m'n kind is niet helemaal kleurloos hoor. Er komen ook nog hele fijne doorschuivertjes met familie mee, maar die zijn er wellicht pas na de bevalling.
En in de zomer lekker zelf naar NL met een lege koffer. :7

*burp* de hoeveelheid maagzuur neemt de afgelopen dagen exponentieel toe. :Y)
pi_121669305
Meld met baby in buik.

*O* voor de mijlpalen.

L-E zijn de krampen gezakt?

Suikertante niet fijn die dromen :*

Gulara wat raar dat hetzelfde pakje in Nederland zoveel goedkoper is.
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:32:04 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121669613
Goeiemorgen bollerds!

Wat naar dat veel van jullie toch zo slecht kunnen slapen -O-
Ik had gisteravond een rotavond met die stomme benen, zere rug en hoofdpijn, maar kon gelukkig gewoon slapen! Zou de wakkeren hier daar best wat van gunnen :*

Nu nog even rustig opstarten en dan van 12:00 tot 20:00 werken... geen zin in :X
pi_121669887
*O* 25 weken voor Suikertante!

*O* 27 weken voor Wolk!

*O* 27 weken voor Piekie!

*O* 35 weken voor Pessie!

:* Voor krampen, benauwdheid, nachtbraken en restless legs!
pi_121670023
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 05:42 schreef Gulara het volgende:
Ja inderdaad vreemd dat die prijzen hier zoveel hoger zijn. Heb al meerdere op laten sturen uit NL omdat het prijstechnisch gewoon gunstiger is.
Ik wacht nog steeds op nesteldrang. Ik stel me zo voor dat ik als een soort van assepoester door het huis ga en alles blinkend schoon en in orde maak terwijl musjes en muisjes (of in mijn geval magpies en possums) me helpen. Maar vooralsnog gebeurt er vrij weinig. :')

De ergste warmte is gelukkig weg. Dat gezegd hebbende is jan/feb hier wel gewoon rond/tegen de 30 graden en dus warm. Maar de nachten zijn gelukkig wat koeler en dat scheelt een hoop. Thuis met de ventilator aan gaat het prima. Maar gisteren liep ik even buiten en dan ben ik gewoon een zwetend hoopje.
Maar goed ik mag niet klagen, want ik haat kou en sneeuw en ijzel.

Wat houdt je wakker As? Ik zie trouwens dat je al een half uur geleden gepost hebt, dus ik hoop dat je gewoon weer ligt te slapen. :)
LLM die 's nachts posten zijn aan het bevallen toch :P

Nee hoor...
Ik ben altijd een slechte slaper. Duurt 1-1,5 uur voordat ik in slaap val en wordt 4-6 keer per nacht wakker. Meestal alleen om te zien hoe laat het is, soms door onrustige benen. En dan moet ik even afleiding zoeken. Vaak maak ik dan een sudoku :D

Even een *O* voor de mijlpalen van wolk, piekkie, pessie en suiker.

Peuter zit op de psz, de boodschappen zijn in huis nu nog 1,5 uur niks doen!
Verder heb ik niets onthouden.
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:49:41 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121670075
Straks een tukje lijkt me dan As! Vervelend joh, zovaak wakker altijd :o
pi_121670125
Tukje gaat hem niet worden met onze peuter. Maar ik ben het gewend he, dus heb er niet onwijs veel last van.
En ik heb nu rust.
pi_121670129
LB, ik moet ook van 14 tot 21.. En eerst nog even wat eigen klanten bellen! Ook niet zo'n zin vandaag..

Ik word eigenlijk altijd een paar keer per nacht wakker om te plassen en dat vind ik nooit een probleem, maar het lijkt me wel heel vervelend als je zo slecht in slaap kom As!
pi_121670256
Voor de mijlpalen van Pessie, wolk, piekie & suiker *O* *O* *O* *O*

L-E blij te horen dat je ieg nog 'iets' hebt kunnen slapen en hopelijk idd straks nog een middagdutje oid, sterkte met je zoontje :*

As :*

Gulara wat jammer dat er zo weinig in jouw smaak te vinden is daar, bespaar je wel een hoop geld mee volgens mij :')
Maar hoop dat je nog een leuke betaalbare site tegenkomt waar je helemaal los in kan gaan :Y
En succes wbt het maagzuur :*

Suiker bah zeg, lekker heet douchen en daarna met een kopje thee op de bank?
(Zo goed als mijn remedie voor alles :+ ).

MeNicole misschien wacht ze tot je jarig bent als verrassing ;) Wel fijn dat het verder nog wel gaat en je lekker je rust kan nemen.

Omen :*

LB werkze en fijn dat je nog wat hebt kunnen slapen! :Y

Hier uiteindelijk toch ook nog bijna 5u geslapen in stukken :)
Helaas wel met lichte kramp wakker geworden maar het is iets minder dan gister dus mag niet klagen.

Nog 13dgn en dan zien we hoe en wat, zo spannend snel en tegelijk voelt het enorm lang.

Chavez is precies op het termijn van vandaag geboren en kon na 5dgn al mee naar huis dus de angst qua vroeggeboorte is mentaal nu wel weg, voelt toch een beetje als een mijlpaal. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 10:00:50 ]
pi_121670337
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef bellelena het volgende:
*O* 25 weken voor Suikertante!

*O* 27 weken voor Wolk!

*O* 27 weken voor Piekie!

*O* 35 weken voor Pessie!

:* Voor krampen, benauwdheid, nachtbraken en restless legs!
+1
pi_121670363
En waar staan foto's van suiker? Ik kan niks vinden? :?
pi_121670445
Ik heb eigenlijk liever niet dat ze op mijn verjaardag komt. Wil graag dat ze een eigen dag heeft. Maar ja dat hebben we niet voor het zeggen.
pi_121670488
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:58 schreef Kyara het volgende:
Suiker verwees naar de schattige babyfoto's (die Tico en Becky plaatste) in het babytopic O+
pi_121670493
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:58 schreef Kyara het volgende:
Ajb :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121670495
Neeeee Kyara geen foto's van mij, maar ik bedoelde deze pagina!
pi_121670503
As, kun je ook geen tukje doen als peuter naar de psz is? Dan heb je 4 dagen in de week waarop je wat uurtjes overdag kan slapen.
Ik zou gesloopt zijn na een nacht met maar een uurtje of 4 slaap. En als jij dat altijd hebt.....petje af.
pi_121670516
quote:
12s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef Logician het volgende:

[..]

Ajb :*
SPOILER
:9
pi_121670530
Danic hoe gaat het nu met jou? :*
pi_121670588
oooooooooooooh die, ja die heb ik gezien. Raar dat wij straks ook zo'n hummeltje hebben he O+

Logi :D
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:11:46 #140
374977 eliis
Relativeer!
pi_121670702
Hoi }:|
pi_121670823
Ja zo onwerkelijk nog O+

eliis arme ziel :*

Zie net dat een vriend van 3jr geleden die we destijds 400e hebben geleend en nu niet echt meer veel spreken ( maar van wie ik weet dat hij nog steeds heel krap zit) ineens 150e heeft overgemaakt. O+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 10:16:53 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:19:59 #142
374977 eliis
Relativeer!
pi_121670936
Ik ben denk ik gewoon heel erg goed in zwanger zijn. Om 13.15 echo om hoeveelheid vruchtwater te checken.

Dikke :* voor alle zwangeren met slaapgebrek/pijntjes/andere vervelende zaken!
pi_121671016
13:15, dan heb jij alláng je baby!

Logi O+ dat is een leuke en lieve meevaller!
pi_121671020
:D
Succes straks! :*

Hier maar eens douchen :)
pi_121671023
Logi dat word babyshoppen!!
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:24:57 #146
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121671069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef eliis het volgende:
Ik ben denk ik gewoon heel erg goed in zwanger zijn. Om 13.15 echo om hoeveelheid vruchtwater te checken.

Dikke :* voor alle zwangeren met slaapgebrek/pijntjes/andere vervelende zaken!
Hehehe, dat was ik ook de eerste keer, tot 41+4 moest ik wachten....en dat wachten vond ik niet zo heel erg, maar ik was zo benieuwd naar haar snoetje.
Nog maar heel even wachten, dan ga je vast bevallen.... ;)
pi_121671077
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef danic het volgende:
As, kun je ook geen tukje doen als peuter naar de psz is? Dan heb je 4 dagen in de week waarop je wat uurtjes overdag kan slapen.
Ik zou gesloopt zijn na een nacht met maar een uurtje of 4 slaap. En als jij dat altijd hebt.....petje af.
Nou drie van de vier dagen gaat hij in de ochtend, dan ben ik er net uit dus gaat slapen niet meer lukken.
Als ik het niet trek kan ik hem altijd naar mijn vader brengen, maar dat vind ik zelf niet nodig.
Ik ga over het algemeen op tijd naar bed. En op de dagen dan mijn man thuis is ga ik sowieso even terug sinds een week of twee.
Het word pas vervelend als peuter ook moe is en zou moeten slapen maar dat dus niet doet. Dan word hij namelijk hyper of baldadig, maar dat gaat best oke de laatste tijd.

Eliis :*
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:26:14 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121671104
Suiker, ben je al weer een beetje boven water?

Eliis, succes straks!
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:27:52 #149
374977 eliis
Relativeer!
pi_121671152
Dank allemaal O+

Het wachten gaat ook wel want ik voel me eigenlijk best goed, maar net zoals Juud zegt: ik wil m'n kindje zo graag zien en vasthouden. Ben zo benieuwd!
pi_121671170
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:04 schreef Logician het volgende:
Danic hoe gaat het nu met jou? :*
Lief!
Het gaat goed. Tuurlijk heb ik de nodige kwaaltjes, maar die horen erbij en neem ik graag voor lief.
Het enige waar ik van baal is dwt mijn bekken niet meer wil. Ik wil meer op een dag doen dan kan en dat frustreert. Maar hey, das ook maar tijdelijk. In april kan ik gewoon weer bewegen, dus soit.

Het gaat alleen zó hard. Tis echt een stereotypering ik weet het, maar tis echt zo. Ben nu voor mezelf termijnen an het stellen waarin ik dingen af wil hebben. Januari staat voor het kamertje en ik ben alxeen eind op weg. Daarna geboortekaartje uitzoeken. Gelukkig ijn we er al over eens wat voor thema het moet krijgen, dus van de 50.000 opties, blijven er nog maar 5000 over om uit te kiezen :P
Maar we hebben er eentje gezien die maar in mijn hoofd blijft zitten, dus die ga ik vast als proefexemplaar bestellen denk ik.
Dan nog vervanger van beschuit met muisjes regelen (ik heb iets leuks gezien), tractatie voor mijn laatste werkdag regelen en dat soort spul. Oh ja, en box en co-sleeper neerzetten, maardat doen we wel in mijn verlof, dat heeft geen haast.

Gaatbest lekker dus. Zeker in combinatie met werk en afspraken vliegen de weken voorbij.
Gelukkig, want ik ben inmiddels retenieuwsgierig naar dit meisje met mooie naam O+
pi_121671257
LB lief dat je 't vraagt, het kostte me wel wat moeite (en dat vind ik eng) maar het gaat weer hoor!
SPOILER
Eliis het klinkt wel als de beste manier om zin te hebben in de bevalling: niet dat je het te zwaar hebt, maar vooral dat je zo'n zin hebt om de kleine te ontmoeten!

Danic ik ben nu wel nieuwsgierig naar de beschuitmetmuisjesvervanger! En wij hebben eergister ook eens uitgebreid over het kaartje gekletst, en mijn vriend is al een beetje begonnen met ontwerpen, volgens mij wordt t zó tof! O+
pi_121671374
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:25 schreef As1981 het volgende:

[..]

Nou drie van de vier dagen gaat hij in de ochtend, dan ben ik er net uit dus gaat slapen niet meer lukken.
Als ik het niet trek kan ik hem altijd naar mijn vader brengen, maar dat vind ik zelf niet nodig.
Ik ga over het algemeen op tijd naar bed. En op de dagen dan mijn man thuis is ga ik sowieso even terug sinds een week of twee.
Het word pas vervelend als peuter ook moe is en zou moeten slapen maar dat dus niet doet. Dan word hij namelijk hyper of baldadig, maar dat gaat best oke de laatste tijd.

Eliis :*
Das lastig idd. Niet iedereen kan dat idd om weer terug naar bed te gaan als je er niet uit bent. Sta ik even niet bij stil, omdat ik dat wel kan.
Ik snap dat je ook niet steeds je vader wilt vragen.
Goed van je om iig even terug te gaan op de vrije dagen van je man. Kan je dan even wat uurtjes bijtanken.
pi_121671424
Suiker, als ikhet niet vergeet stuur ik je vanavond een pm, eventueel met website. Nu bij mij ouders, dus ga weer even gezellig doen.
pi_121671565
Suiker :*

Danic :*

Ellis, nog eeeeeeven..... :*
pi_121671823
Wat zijn er weer veel mijlpalen *O*

Ellis, nog heel eventjes geduld :*

Suiker :*

Ik heb aanstaande dinsdag al een eerste afspraak bij de fysio voor mijn bekken! Heerlijk zo snel al!

Weten jullie nog mijn negerende 'vriendin' waar ik over vertelde? Ze heeft me nu ook ontvriend op Facebook :')
Hoe volwassen kun je zijn..
E.
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:51:03 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121671882
Wat een kleuter Sparkling... :N
pi_121671921
:* eliis, die laatste loodjes! Wel fijn dat je je goed voelt, maar ik begin die nieuwsgierigheid ook steeds beter te begrijpen!

Suiker :* Ben ook nieuwsgierig naar jullie kaartje, via pinterest zag ik dat je inspiratie veel overeen komt met mijne!

Jemig Sparkling, wordt steeds vager met die vriendin zo...
pi_121672054
Spark, wat een muts zeg. Nou, het is dus ook duidelijk hoe zij over jullie vriendschap denkt zeg :{
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:16:41 #159
259886 pessie
pi_121672682
Eliis, echt de laatste loodjes, maar over een week heb je je kindje zeker in je armen! Succes zometeen.

Ik ben echt blij dat nathan nog een uurtje naar bed gaat smiddags. Zeker nu ik sn acht wat minder slaap. Hoop dat ie dat blijft doen tot het eind!

Danic het is ook echt frustrerend, je hoofd wil zoveel maar je lijf zo weinig. :*

Logi, wat een leuke meevaller!

Ik heb de vk gebeld dat ik gistermiddag in het ziekenhuis zat. Ze was erg niet te spreken over de gang van zaken en vond dat ik eerst naar de gyn had gemoeten. Ze heeft de gyn gebeld en die schijnt er ook pissig over te zijn dat ze haar niet hebben benaderd.
Vond het zelf ook wel een beetje vreemd en heb gisteren meerdere keren gevraagd of ze contact met de gyn hadden en anders even contact met haar op konden nemen. Daar werd erg onduidelijk over gedaan. Maar goed, de uitkomst is dat alles ok is dus het protocol mag dan verkeerd gelopen zijn, ik doe het nog en de beeb doet het ook nog. Al vind ik de laatste wel erg rustig.
pi_121673047
Danic wat klinkt dat heerlijk roze wolkerig, ondanks je bekken.
En het gaat idd zo snel dan, ben heel benieuwd naar de keuzes wbt kamertje en kaartje O+
pi_121673137
Spark wat een rare aktie! -O-
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:33:42 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121673237
Dag ladies, hoe gaat het hier? Helaas geen tijd om mee- of terug te lezen, het is hier ff hartstikke druk op het werk. Volop aan het voorbereiden voor de vijfdaagse (!) beurs van volgende week. Dus dan zal ik hier ook niet tot nauwelijks voorbij vliegen vrees ik ;(.

Hoop dat het goed gaat met iedereen :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:40:20 #163
259886 pessie
pi_121673452
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dag ladies, hoe gaat het hier? Helaas geen tijd om mee- of terug te lezen, het is hier ff hartstikke druk op het werk. Volop aan het voorbereiden voor de vijfdaagse (!) beurs van volgende week. Dus dan zal ik hier ook niet tot nauwelijks voorbij vliegen vrees ik ;(.

Hoop dat het goed gaat met iedereen :*.
Heb je al uggs gekocht?
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:41:19 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121673477
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:40 schreef pessie het volgende:

[..]

Heb je al uggs gekocht?
Nee... Geen tijd om te gaan passen / kijken voor die dingen -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121673487
Hier is baby ook verdacht rustig, maar steeds als ik denk dat ik de vlos ga bellen beweegt ze even.
pi_121673506
Hier beetje zelfde als XcUZ_Me :)

Sparkling ik weet niet wat er gaande was met die "vriendin" maar het klinkt zo al als een kinderachtige reactie. :')

Heb contact gehad met de vakbond en ik ga mijn zwangerschap nog even geheim houden tot hier wat meer bekend is over allerlei regelingen ivm ontslag.
Ik ben nu pas 8,5 week.. maar mijn buik!! :o dus hoop dat niet iemand het binnenkort gaat vragen.
Vorige week vooral 's avonds bol maar nu begint het wel serieuze vormen aan te nemen.

Gaat bij de 2e dus echt veeel sneller!
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:45:47 #167
259886 pessie
pi_121673653
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee... Geen tijd om te gaan passen / kijken voor die dingen -O-.
Ai, vorige keer had je toch zoveel last van je voeten en benen? Misschien koopavond proberen?
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:47:25 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121673709
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ai, vorige keer had je toch zoveel last van je voeten en benen? Misschien koopavond proberen?
Ja, die waren nogal vocht-vasthoudend idd. Koopavond is vanavond, ik zie het nog niet gebeuren. Nouja, staan in de Jaarbeurs, dus mss kan ik tussendoor ff de stad in.
pi_121673720
Of wellicht extra stevige inlegzooltjes halen? Wel goed aan jezelf denken hoor! :*

En bananen eten (volgens mij ivm kalium) en genoeg water drinken :D

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 11:53:15 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:49:39 #170
259886 pessie
pi_121673766
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, die waren nogal vocht-vasthoudend idd. Koopavond is vanavond, ik zie het nog niet gebeuren. Nouja, staan in de Jaarbeurs, dus mss kan ik tussendoor ff de stad in.
Hoog catharijne ^O^
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:52:58 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121673870
239,95. :X

Ik geloof toch dat ik dat niet ga doen.
pi_121673893
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
239,95. :X

Ik geloof toch dat ik dat niet ga doen.
:o MP een optie?
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:55:13 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121673946
Maar eens zien of mn maat daar is. Maar die dingen schijnen weer groot te vallen ofzo :?. En ik vind ze zo lelijk :'(.
pi_121673990
ze vallen normaal 1mt groter uit ja.

Alleen als je last hebt van zwelling zou ik daar wellicht geen rekening mee houden?

En vaak als het in de buurt is kan je ook gewoon eerst passen natuurlijk :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 11:58:06 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:57:55 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121674014
Mn voeten vallen wel mee qua zwelling. Maar mn onderbenen daarentegen... :X.
pi_121674053
Als je toch voor lelijk gaat, Birkenstocks bij Scapino *O*
Daar woon ik in O+
En zo lelijk... (Ze zijn zilver.. :'))
pi_121674055
Bleh .. zou dan wel eerst passen idd.

En anders gewoon fijne zooltjes er in?
of birkenstocks idd :D

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 11:59:44 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:00:04 #178
381212 Gulara
From the future
pi_121674088
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef As1981 het volgende:

[..]

LLM die 's nachts posten zijn aan het bevallen toch :P

Ja en dat doen ze dan heel stiekem zonder dat ik het inde gaten heb. -O- :'(
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:03:27 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121674206
Nouja, ik wil er nog wel een beetje repré uitzien op die beurs :'). En ik wil dan wel per se zwarte. Dat is al íets minder onooglijk dan die andere kleuren.

Ik hobbel de Bijenkorf wel ff een keer in. Marktplaats staat wel wat, maar wil wel ff passen. Misschien knellen ze alsnog _O-.

Enfin, thnx voor de tips, ik ga weer ff verder met het werk!

:*
pi_121674240
Kleuter heeft een ontsteking in zijn heupgewricht. Dat kan, blijkbaar. Is niet erg verder, vooral vervelend voor mij want ik moet steeds voor hem lopen nu. :')

Is zwemmen fijn/goed als je bekkenpijn hebt?

Dat even ego, dan ga ik nu terug lezen!
pi_121674284
Zwemmen klinkt voor jullie allebei best wel goed, maar ik heb er geen verstand van dus ik mag niks zeggen!
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:06:47 #182
259886 pessie
pi_121674322
Le dat is wel naar zeg. Zo plotseling ook.

Zwemmen is heeel goed als je bekkenpijn hebt!

Birkenstocks zijn wel koud nu. Ik vind ze helemaal niet zo onooglijk, maar ik heb een toffe kleur :P
pi_121674349
danic, wat ga jij doen ipv beschuit met muisjes? Ik vind dat niet zo lekker, had bij de eerste zelf soesjes gemaakt met blauwe topping maar zie dat nu niet meer gebeuren.

eliis, je straalt veel zen uit, mooi om te lezen. :)
pi_121674422
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef Suikertante het volgende:
Zwemmen klinkt voor jullie allebei best wel goed, maar ik heb er geen verstand van dus ik mag niks zeggen!
Hehe, het klinkt goed ja, dat vond ik ook :D Maar Kleuter moet rust nemen, dus die mag even niets.

pessie: ah thanks, ik wilde zwangerschapsyoga doen maar dat is alleen 's avonds en een stuk fietsen en daar zie ik dan zo tegenop, fysiek gezien. Ben aan het eind van de dag niet op mijn best. Dan ga ik in plaats daarvan 1 a 2 keer per week overdag een uurtje zwemmen, dat is hier aan het eind van de straat. :)

Mijn baby doet de koprol in mijn buik. O+
pi_121674537
Wat sneu voor je kleuter L-E pijnlijk ook, sterkte en beterschap daar :*
pi_121674567
*O* voor alle mijlpalen!

:* voor alle slechte nachten, pijntjes en kwalen.

L-E, doe je wel voorzichtig? Die krampen klinken toch niet echt lekker...

Logi, nog even volhouden... Maar ik kan me echt voorstellen dat het enorm zwaar is!

Hier vandaag weer eens bloed bij het afvegen, en dat zonder seks of wat dan ook... Ach ja, ik had ook net gehoopt dat het allemaal goedkwam. Kan de vk niet bellen want de praktijk is op donderdag niet bereikbaar en ik wil niet naar het rechtstreekse nummer bellen want spoed zou ik het ook niet noemen. Maar toch... Meh :(. /klaagpost
Home is where the O+ is...
pi_121674588
Niet te veel medelijden hebben, hij ligt al heel de dag op de bank televisie te kijken. Dat mag normaal maar heel beperkt, en nu ik ook nog hem steeds van eten en drinken voorzie is zijn paradijs compleet hoor. :D
pi_121674606
Cwen, had jij laatst al een echo gehad? Hoe ver ben je nu?
pi_121674655
Ik heb een echo gehad met 7 wk 2 dagen en toen knipperde er een mooi hartje. Volgende week woensdag mag ik weer en ondanks dat ik er wel aan 'gewend' ben, is bloed helemaal zonder oorzaak toch weer schrikken. Voel me plenty zwanger hoor, maar ja, het knaagt toch.
pi_121674715
Ik ken het hoor, het lastige is dat zelfs als je nu wel de vk zou spreken ze je geen enkele garantie kunnen geven over dat het goed zit, en als wel, of het goed blijft gaan. Je plenty zwanger voelen is wmb een belangrijke indicatie dat het nog goed gaat. :)
pi_121674748
pi_121674836
Cwen heb met je te doen, de onzekerheid sucks :*
pi_121674880
Beterschap voor je kleuter LE! Lijkt me pijnlijk..

Cwen, verdorie! Ik gun je zo een onbezorgde zwangerschap en steeds bloed zal daar niet bij helpen. Gelukkig voel je je nog hartstikke zwanger!

Ik ben zo jaloers op jullie bewegingen in de buik. Ik ben bijna 21 weken en voel nog steeds niets. Ik begin er onzeker van te worden :{
E.
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:26:08 #194
259886 pessie
pi_121674907
Cwen dat blijft rot. Hoop dat woensdag je weer een mooie knpper laat zien en een oorzaak.
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:26:22 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121674914
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef .Sparkling. het volgende:

Ik ben zo jaloers op jullie bewegingen in de buik. Ik ben bijna 21 weken en voel nog steeds niets. Ik begin er onzeker van te worden :{
^^

21 weken hier vandaag en 0,0 beweging te voelen. Begin me ook weer af te vragen of het allemaal wel goed gaat, terwijl we vorige week een prachtige SEO hebben gehad.

En nou ben ik echt foetsie :').
pi_121674964
Sparkling, :* wat stom van die vriendin

Cwen, irritant zeg dat bloeden telkens. :*
pi_121674992
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^^

21 weken hier vandaag en 0,0 beweging te voelen. Begin me ook weer af te vragen of het allemaal wel goed gaat, terwijl we vorige week een prachtige SEO hebben gehad.

En nou ben ik echt foetsie :').
Precies dit ja! Sterkte op die beurs, denk aan jezelf he!!
E.
pi_121675261
Cwen ik snap helemaal dat je dit niet tof vindt. Als je na het seksen bloedt kun je in elk geval nog bedenken waar het vandaan komt, maar nu is het onverwachter en dus stommer en enger! Gelukkig voel je je lekker zwanger, hopelijk over zes nachtjes weer een fijne bevestiging!
En misschien kun je de huisarts bellen als je toch even wilt spuien, je weet maar nooit, misschien kan hij/zij je geruststellen.

Danic, ik hou me aanbevolen hoor voor het linkje!!

En qua voelen: de placenta ligt bij mij deels voor de uitgang en deels tegen de achterkant, dus ik voel de kleine echt continu. Maar als die placenta net ergens anders ligt is het volgens mij helemaal niet raar als je nog niks voelt? En in week 20 voelde ik eigenlijk alleen heel af en toe iets en dan twijfelde ik nog, en nu houdt het niet op! Dus binnen een paar weken moeten jullie toch ook lekker in de blaas getrappeld worden denk ik zo ;)
pi_121677390
Sparkling :') das duidelijk dan die vriendin
Cwen wat vreselijk naar. :*
Voor iedereen die het verder nodig heeft :*
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:45:51 #200
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121677719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:14 schreef Cwen het volgende:
*O* voor alle mijlpalen!

:* voor alle slechte nachten, pijntjes en kwalen.

L-E, doe je wel voorzichtig? Die krampen klinken toch niet echt lekker...

Logi, nog even volhouden... Maar ik kan me echt voorstellen dat het enorm zwaar is!

Hier vandaag weer eens bloed bij het afvegen, en dat zonder seks of wat dan ook... Ach ja, ik had ook net gehoopt dat het allemaal goedkwam. Kan de vk niet bellen want de praktijk is op donderdag niet bereikbaar en ik wil niet naar het rechtstreekse nummer bellen want spoed zou ik het ook niet noemen. Maar toch... Meh :(. /klaagpost
Je placenta kan ook onderin liggen he, dat veroorzaakt vaker bloedverlies, vaak 'schuift' ie op een gegeven moment dan omhoog en gaat het weer over.

Rot hoor, ik zou er helemaal naar van worden als ik dat telkens had, je bent dan toch bang dat het misgaat ook al hoeft dat gelukkig helemaal niet zo te zijn. :*
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:15:50 #201
374977 eliis
Relativeer!
pi_121678706
Echo achter de rug, prima hoeveelheid vruchtwater nog :) Dus weer verder wachten.
Beeb lag heel laag, en was heerlijk aan het duimen. Die heeft het dus nog prima in m'n buik :D Wel kreeg de baby spontaan de hik van de echo, was wel heel leuk om te zien hoe dat ging. Hikken, duim eruit, vruchtwater inslikken, duim er weer in, hikken...

Ohhh nog maximaal een week O+ O+

En wat balen Cwen, bah! :*
pi_121679155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh, dan kan je prima nog even hoog caterijne in. Ik heb ooit mijn hak afgebroken op een beurs en moest toch ook snel naar HC om een nieuw paar schoenen te scoren :') Maar op nieuwe schoenen op een beurs staan ook niet aan te raden is..... In elk geval een extra paar meenemen zodat je kunt afwisselen?

In elk geval succes!
pi_121679229
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:06 schreef pessie het volgende:
Zwemmen is heeel goed als je bekkenpijn hebt!
daar zijn demeningen over verdeeld. Volgens mij fysio is het alleen maar goed als je voor dat je pijn kreeg ook regelmatig zwom. Nu ineens gaan zwemmen om de bekkenpijn te verlichten kan volgens mijn fysio (en bekkenterapeut) ook veel kwaad doen....
pi_121679317
Ik raak hier maar niet bij gelezen :D
Ik lees dan ook maar neem de helft maar in me op.

Zo kort zwanger en al zo moe.
En vooral onzeker! Bij elk iets wat ik voel denk ik meteen, zie daar gaat het al mis en ohjee minder misselijk, dus zal het wel een mk worden etc etc. (voor mijn zoontje van bijna 3, heb ik ook een miskraam gehad, maar bij hem was ik niet zo onzeker als dat ik nu ben). Echt heel onzeker.
pi_121679340
Klinkt leuk die echo Elliis! Fijn dat alles nog goed gaat :*

Cwen, balen dat het bloeden blijft. Zou er ook erg onzeker van worden. Goede indicatie dat je nog behoorlijk zwanger voelt. :*

Vandaag gordijntjes gevonden! Wacht nog een akkoord van man en dan kan ik ze bestellen *O*
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:14:10 #206
259886 pessie
pi_121680762
Eliis het kindje is in ieder geval nog zeer gelukkig in jouw buik. Sterkte nog de komende dagen. Gaan ze nou binnenkort strippen ofzo?

Kyara *O* voor je gordijnen. En ik wist niet dat de meningen verdeeld waren. Ik vond die momenten in het water echt heerlijk, even geen pijn.

Beeb is alweer iets actiever :D
pi_121680924
Yes, het hoofdje ligt de goede kant op en al een stukje in mn bekken *O* Niet meer draaien kleintje!

Ymme wat rot :*
pi_121680961
Fijn pessie! Toevallig kwam dat zwemmen ter sprake en toen zij ze dat. Wist het ook niet hoor. Dacht dat zwemmen altijd goed was.
pi_121681205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:43 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen gezinsplan, eerst maar eens kijken hoe één stuks bevalt! O+
Ik zou nog wel een meisje willen wat dat betreft maar je hebt het toch niet voor het zeggen hè. :)
pi_121681262
Gaan jullie trouwens naar de 9 mnd beurs? Mij lijkt het namelijk wel heel leuk en mijn moeder en zus zouden ook graag willen.
pi_121681466
Cwen vervelend van die bloeding, was die andere echo dan ook vanwege de bloeding?
Zo lang het geen stolsels zijn niet te druk om maken. :* (ja makkelijker gezegd dan gedaan.)

Ymme even volhouden! Op een dag voel je je ineens weer fit!
Ik zit er zelf ook middenin nu. Wil het niet over ons huishouden hebben op dit moment :X
pi_121681567
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
Gaan jullie trouwens naar de 9 mnd beurs? Mij lijkt het namelijk wel heel leuk en mijn moeder en zus zouden ook graag willen.
Yep, ga met 2 vriendinnen. Ben benieuwd of ik het wat vind of dat het een grote mutsenbedoening is :')
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:39:28 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121681774
quote:
Ik had het plan opgevat, tot ik hoorde dat het tegelijk is met de huishoudbeurs en dat dat dus een kruisbestuiving is qua bezoek en toen hoefde het voor mij niet meer zo.

:@
pi_121681804
quote:
Jep.. de donderdag, met m'n moeder...
Beetje mutserig is het wel, maar sommige stands hebben ook best leuke Beursaanbiedingen. Plus dat het ook gewoon een leuk moeder-dochter-dagje uit is.
pi_121681981
quote:
Ik ga samen met mijn zussen! Ieder jaar gaan we naar de huishoudbeurs :') dit jaar expres tegelijk met de 9 maanden beurs.
Vorig jaar was ik er ook, toen liepen we per ongeluk de hal van de 9 maanden beurs in omdat we een hal moesten hebben aan de overkant. Ik had toen net een week ervoor gehoord dat ik een MA had en het vruchtje zat nog in mijn buik. Ik liep met gebogen hoofd door die hal om zo min mogelijk te zien en eenmaal uit die hal moest ik keihard huilen :{
Dit jaar dus poging 2, nu met meer succes! ;)
E.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:52:08 #216
374977 eliis
Relativeer!
pi_121682370
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:14 schreef pessie het volgende:
Eliis het kindje is in ieder geval nog zeer gelukkig in jouw buik. Sterkte nog de komende dagen. Gaan ze nou binnenkort strippen ofzo?

Ja, zaterdag als ik dan nog niet ben bevallen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:58:16 #217
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121682628
Ik vond de 9- maandenbeurs een hel...veel te druk. Al dat gedrang en daar loop jij met je buik... We zijn denk ik een half uur binnen geweest :')
pi_121682925
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik vond de 9- maandenbeurs een hel...veel te druk. Al dat gedrang en daar loop jij met je buik... We zijn denk ik een half uur binnen geweest :')
Zal er ook aan liggen welke dag je gaat denk ik?
Dat hele drukke is niks, zal vooral op zaterdag zijn en dan wil ik ook.
Hmm..maar het lijkt mij, naast drukte, toch wel leuk. Wie weet is het de enige keer dat ik er zwanger heen kan. :)
pi_121683020
Ah diezelfde vraag heb ik vorig jaar gesteld, ben toen niet geweest.
Maar zal eens kijken of ik mijn vriendin meekrijg dit jaar die is ook zwanger.
pi_121683517
Bedankt voor de mijlpaaljompels! 3e trimester is begonnen!
En natuurlijk doe ik ook even mee met de mijlpalen van de anderen:
*O* voor Wolk
*O* voor Pessie
*O* voor Suiker
*O* voor de anderen die ik vergeten ben :@

Vandaag nogal een kutdag. Al een poosje slechte nachten en een peuter die veel te vroeg wakker is. Mijn energie is nogal op. Vanmiddag door mijn leidinggevende naar huis gestuurd na een lekkere huilbui en ik mag pas dinsdag weer op kantoor komen. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant kut, dat ik het blijkbaar allemaal even niet kan handelen.

Nu even proberen of ik de peuter morgenvroeg door manlief naar een vriendin kan laten brengen, kan ik nog even pogen te slapen...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:19:19 #221
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121683562
quote:
Joeh, hier ook! Nog niet zwanger (jammer genoeg, want het leek me geniaal om daar met een buik rond te lopen tussen al die kletsmiepen), maar wel alvast wat ideeen op doen, handigheden bekijken etcetc. Afgelopen twee jaar ook steeds geweest.
pi_121683566
zo net een middagdutje gedaan. covie je bent niet de enige die flink moe is en hier ook een flinke berg was die klaar ligt om gestreken te worden.. maar echt nog geen puf voor hoor.

dadelijk intake bij de verloskundige. ben benieuwd.. hartje luisteren doen ze hier nog niet voor de 12 weken.
pi_121683747
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ik ga samen met mijn zussen! Ieder jaar gaan we naar de huishoudbeurs :') dit jaar expres tegelijk met de 9 maanden beurs.
Vorig jaar was ik er ook, toen liepen we per ongeluk de hal van de 9 maanden beurs in omdat we een hal moesten hebben aan de overkant. Ik had toen net een week ervoor gehoord dat ik een MA had en het vruchtje zat nog in mijn buik. Ik liep met gebogen hoofd door die hal om zo min mogelijk te zien en eenmaal uit die hal moest ik keihard huilen :{
Dit jaar dus poging 2, nu met meer succes! ;)
Ai.. da's confronterend... kan me die huilbui goed voorstellen.. :*

Drie jaar geleden was ik daar ook met m'n bolle buik, moeder en schoonmoeder. Achteraf gezien was dat de dag waarop bekend werd dat mijn schoonvader ziek was, dag later lag hij in het ziekenhuis en 2 maanden later was-ie dood... Ben er dit jaar wel een beetje bang voor weer van iemand te horen die ziek is, volledig irrationeel, ik weet het.. maar toch..
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:36:22 #224
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121684246
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zal er ook aan liggen welke dag je gaat denk ik?
Dat hele drukke is niks, zal vooral op zaterdag zijn en dan wil ik ook.
Hmm..maar het lijkt mij, naast drukte, toch wel leuk. Wie weet is het de enige keer dat ik er zwanger heen kan. :)
Ik ben toen op een avond geweest geloof ik. Of in de middag. Ik weet 't niet meer precies. Je moet ook niet op zo'n avond gaan dat er gratis Kruidvat kaartjes zijn want dan is het helemaal absurd druk. Ik voelde me er gewoon helemaal niet lekker met m'n buikie en ik was pas een week of 18 zwanger toen. Maar goed :), voor iedereen is dat anders uiteraard.
pi_121684572
Ik heb er wel echt zin in! Kan daarna 3 dagen niet lopen van de bekkenpijn maar ik kijk er nu al naar uit. Hoe burgerlijk :') vorig jaar hoopte ik er zwanger te kunnen lopen en nu ben ik dan iets van 26 weken!
Het was vorig jaar ook niet absurd druk trouwens, was geloof ik op woensdag. Dit jaar gaan we ook op woensdag!
E.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:48:06 #226
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121684781
quote:
Wij zijn ook van plan om te gaan! Weet alleen nog niet welke dag.
Toen ik zwanger was van T. zijn we naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest in Utrecht. Toen de 9 maanden beurs was, was ik net bevallen, leek me toen niet zo'n goed idee. :')

Misschien kunnen we een mini meetje houden daar?! *)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_121684993
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef .Sparkling. het volgende:
vorig jaar hoopte ik er zwanger te kunnen lopen en nu ben ik dan iets van 26 weken!
O+ *O*

Ik ben dan of hoogzwanger of net bevallen dus denk niet dat ik er ben :) Anders zou ik wel gegaan zijn. Hou wel van gratis troepjes.
pi_121685179
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef covie het volgende:
Ah diezelfde vraag heb ik vorig jaar gesteld, ben toen niet geweest.
Maar zal eens kijken of ik mijn vriendin meekrijg dit jaar die is ook zwanger.
Toen was je ook veel verder toch?

Ik ga sowieso niet. Maar dat zal niemand verbazen denk ik. En tegen die tijd ben ik bijna echt hoogzwanger.
pi_121685187
Drie jaar geleden ben ik wel geweest. Toen was ik een week of 14 zwanger. Het was toen druk op een donderdag. Vond het wel leuk, maar weinig gratis hoor. Wel wat leuke aanbiedingen toen.
Nu ga ik maar niet gezien mijn termijn :D
pi_121685404
Even vraagje, kan het nergens vinden dus ik val jullie er gewoon mee lastig :P

SPOILER
Niet dat ik nu perse wil, maar vroeg het me gewoon ineens af :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 17:08:53 ]
pi_121685754
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef hilliebillie het volgende:
zo net een middagdutje gedaan. covie je bent niet de enige die flink moe is en hier ook een flinke berg was die klaar ligt om gestreken te worden.. maar echt nog geen puf voor hoor.

dadelijk intake bij de verloskundige. ben benieuwd.. hartje luisteren doen ze hier nog niet voor de 12 weken.
ik meld mij maar eens na een paar maanden meelezen en niet durven posten... want tja voor mijn gevoel zeiden de twee streepjes niet zoveel.

Afgelopen maandag hevig teleurgesteld na de intake bij de verloskundige. want ik zou eindelijk horen dat er echt wat groeide in mijn buik. Maar dit konden ze pas bij ongeveer 12 weken.

Maar nu wil ik het liefst van de daken schreeuwen want vanmiddag onze kleine draak gezien die al mijn energie en eten opeet! Ons draakje is 9 weken en 3 dagen oud. Uitgerekend op 18 augustus
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_121685820
Welkom en van harte Wizzy! *O*

leuke nick trouwens :)
pi_121685913
Haha Logi, goeie vraag! :D Je wilt natuurlijk ook geen deuk in het hoofd van je baby :+ Ik zou het echt niet weten, lijkt me een heel raar idee :')

Welkom Wizzy, en gefeliciteerd!! Is het jullie eerste?

Behoorlijk veel dames hier die naar de 9 maanden-beurs gaan dus, ben benieuwd of we elkaar ook herkennen ;)
pi_121685953
Gefeliciteerd Wizzy!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_121686016
Gefeliciteerd en welkom Wizzy!

Logi ik heb altijd begrepen dat het alleen kwaad kan als je vliezen zijn gebroken ivm infectiegevaar. En als hij iets voelt kan je altijd stoppen. :D
pi_121686031
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef L0t.. het volgende:

Welkom Wizzy, en gefeliciteerd!! Is het jullie eerste?

Ja het is onze eerste O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_121686233
Welkom Wizzy!

Hey logi, zelfde naam hier ook in huis. Ik heb altijd gedacht dat de jouwe Spencer heette, gezien zijn nick :') stom zeg dat ik het niet eens heb kunnen rijmen met de naam van mijn vriend 8)7
pi_121686246
Ik vond de 9-maandenbeurs geen aanrader. Een en al commercie, sloot totaal niet aan bij wat ik belangrijk/nodig vind voor een baby. En dan al die vrouwen, pffff :@
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:32:34 #239
259886 pessie
pi_121686354
Wizzy gefeliciteerd en welkom *O*

9 maanden beurs: 3 jaar geleden ging mijn broer toen trouwen, daarbij is het best ver voor mij en voelde ik me toen belabberd. Dit jaar ben ik volgens mij uitgerekend tijdens de beurs :+

Logi, leuke vraag maar ik denk niet dat je beeb er met gedeukt hoofd uitkomt. Hoe is je cervix nu?

Eb kyara, ik vind jou echt al hoogzwanger hoor! Wat dat betreft heb ik wel een beetje het idee dat we gelijk opgaan, jij hebt nu eenmaal 2 wondertjes in je buik.
pi_121686419
:D Danic haha, zie nu ook pas dat ik zijn echte naam heb neergezet, ach ja :D :D

Persoonlijk als hij iets voelt soit, hihi en zo hard om een deuk te kunnen maken zal hij vast niet zijn _O-

Ik zou het rotter vinden als ze dan ineens weer zou gaan draaien :+ vandaar mijn vraag eig :@

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 17:38:03 ]
pi_121686482
Cervix lengte was weer helemaal lang, alleen tijdens de koliekaanvallen wordt ie korter en daarna weer langer?
Konden ze ook zien gebeuren tijdens inwendige echo toen ik daar was met een aanval. Gister was weer 4cm.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 17:36:35 ]
pi_121686817
Goede cervix Logi! Was die van mij ook en de gyn was helemaal lyrisch!

Pessie, heb ook dat idee hoor. Maar ik ben 25 februari 38 weken en voor mijn gevoel is dat mijn UD. Dat 11 maart zegt me helemaal niks. Zullen sowieso februari kindjes worden.

1e pakjes zijn binnen en 2e pakjes ook! 2e pakjes zijn gemaakt door een mevrouw via marktplaats in maat 46. Mooi tussen 44 en 50 in. En heel schattig O+
pi_121686837
Ik kom even binnenwalsen hoor, verder nog niet echt bijgelezen.

Vanmiddag echo gehad, en een kloppend hartje en bewegend kindje gezien... Datum is op 17 augustus gezet, en ik ben helemaal in de wolken. O+
pi_121686925
Fijn laiveneertiekje! *O*

En Wizzy, welkom en gefeliciteerd!
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:58:14 #245
259886 pessie
pi_121687150
Laiv *O* voor je knipper!
pi_121687259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kom even binnenwalsen hoor, verder nog niet echt bijgelezen.

Vanmiddag echo gehad, en een kloppend hartje en bewegend kindje gezien... Datum is op 17 augustus gezet, en ik ben helemaal in de wolken. O+
Wat goed! O+ 17 augustus is een mooie datum, jubileumdatum van mij en vriend ;)
pi_121687288
:* Cwen, wat naar dat je weer wat bloed had...

:* Voor Ymme

*O* Gordijntjes (hopelijk) voor Kyara!

*O* Fieder, wat fijn dat je kleintje al met het hoofdje omlaag ligt!

*O* Wizzy, welkom en gefeliciteerd!

*O* Een goede echo voor Laiveneertiekje!
pi_121687320
Laiv, wat heerlijk! Gefeliciteerd!

Wizzy, ook gefeliciteerd en welkom!

Logi _O- sorry! Ik begrijp je vraag en ik zou me hetzelfde afvragen maar ik moest er echt even om lachen :@

Hoofdje omlaag bij de baby van Fieder! *O*
E.
pi_121687372
Gordijntjes zijn goedgekeurd en inmiddels besteld!
en ze worden betaald door mijn moeder *O*

ik zit op fb bij een groep tweelingmoeders en daar zijn ook een heleboel zwangeren bij. Inmiddels liggen er al een stuk of 5 in het ziekenhuis van tussen de 27 en 34 weken waarvan een aantal een spoed ks krijgen. Dan krijp ik toch wel even in mijn handjes dat het enige waar ik me druk over hoef te maken een stuitligging is. Wel even afkloppen....
pi_121687500
Jaa Laiv wat fijn *O*

Leuk Kyara, gordijntjes O+ en fijn dat het zo goed gaat! Mss krijgen we wel n datumdrieling ;) Alhoewel ik juist weer van maart uitga in mn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')