quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh, mis ik iets? Waarom moet pessie naar de SEH?
Spoedeisende Hulp Logi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ze zeiden niet te weten dat ik op indicatie van de bedrijfsarts thuis werkte. Dan hebben ze hun voorwerk dus gewoon niet goed gedaan en dat is niet mijn schuld. Zo. Dus vandaag ga ik lekker lanterfanten want mijn motivatie is compleet weg en ik ben kapot na slechte nacht en gesprek vanochtend. Net al 2 uur geslapen. Morgen ga ik weer vol voor ze aan de bak, maar vandaag is even van mij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:31 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, klinkt alsof ze proberen zich eruit te lullen, terwijl ze gewoon niet goed hebben nagedacht. Gelukkig is de bedrijfsarts het met je eens, hopelijk zijn je nieuwe collega's leuk en dan komt t helemaal goed!
Vond je het niet eng? Ik weet nog bij de SEO dat de echografiste mijn vriend op mijn buik liet drukken. Lompe hork als het is duwt ie flink in mn buik, zag je dat hele kind in elkaar drukkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Piekie81 het volgende:
Suiker, nu voel ik hem niet meer zo, lekkere draaier is het!
Maar bij de vk kon ik het echt voelen, een balletje dat je echt een beetje heen en weer kan bewegen, echt zo bijzonder
Gouden tip he??quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef Suikertante het volgende:
Moet je vanillevla kopen. Dan komt het ineens niet meer op![]()
Mijn moeder, mijn man en misschien ook nog extra kraamzorg. Schoonzusje zal ook wel een dagje op Midas willen passen. Schoonouders is afhankelijk of ze dan nog in NL zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:11 schreef Juud79 het volgende:
Kyara, heb je eigenlijk een helpende hand de eerste weken na de geboorte van de meisjes?
nou inderdaad, ik kwam ook even spieken of er al nieuws was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef As1981 het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Pessie is.
En logi heeft zich ook nog niet gemeld na haar afspraak toch?
Fijn dat het dat niet is. Hebben ze een idee wat het dan wel is?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:07 schreef pessie het volgende:
Ok, niet bij gelezen wel thuis. Geen trombose en geen long embolie. Scheelt weer.
De baby neemt meer ruimte in waardoor ik aan het luchthappen ga, hierdoor wat verhoogt bloedgas dus been echos en ct scan gehad. Ben blij dat ze alles goed nakijken en dat ze tot dezelfde conclusie kwamen als ik, vamelijk baby neemt ruimte in.Voelt alleen een beetje stom dat je een hele middag daarvoor in het ziekenhuis zit. Maar goed, schoonzusje bakt pannenkoeken!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef Kyara het voambtelijk baby neemt plek in. gende:
[..]
Fijn dat het dat niet is. Hebben ze een i wat het dan wel is?
Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was logi. Sterkte voor nu. Lekker rusten.
Pessie waarom was er ineens de haast en wat is er dan wel uitgekomen?
Fijn dat er eea is uitgesloten.
Fieder naar dat bloed spugen
Dat is het dus, kleine is al een stuk ingedaald.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:53 schreef bellelena het volgende:
Pessie, gelukkig dat het niets ernstigs is, maar wel rottig! Ik hoop en duim dat je kleine snel wat gaat zakken zodat ook dat wat opluchting zal geven
Ik wist wel dat je kortademig wad maar had niet begrepen zo heftig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.
Was het niet iets met magnesium?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Oei danic dat is irritant!
Ik kom even heel egoïstisch vragen of iemand de gouden tip heeft tegen restless legsik word er helemaal gek van!
Volgens mij gaf Gerbera laatst de tip van magnesium bruistabletten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Oei danic dat is irritant!
Ik kom even heel egoïstisch vragen of iemand de gouden tip heeft tegen restless legsik word er helemaal gek van!
Ah.. die site deed moeilijk van de week, dus had dit nog niet gevonden. Hmm.. dan kan ik dus niet meehelpen daarmee als de ziekenhuizen rondom Eindhoven daar niet aan meehelpen.. wat flauw.quote:
Oh wat rot zeg! Fijn dat er niets aan de hand is maar toch.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 06:40 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara wat vreemd dat in Nederland spullen bestellen goedkoper is. Wat lekker dat het minder warm is en dat het in ieder geval. ' s avonds goed te doen is.
Jij ook al wakker As, uiteindelijk nog een beestje geslapen?
Vandaag 27 weken voor Piekie en mezelf![]()
![]()
.
Mijn schoonouders hadden 3 zoons en de 4de bleek een dochter die op de verjaardag van schoonmoeder is geborenquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Meld, nog steeds zonder baby. Ze moet nu ook nog maar ff paar dagen blijven zitten. Ben zaterdag zelf ook jarig en mijn lief en ik willen nog uit eten. Kado van mijn ouders. Ze mag dan zaterdag avond laat of zondag wel komen. Al ga ik zelf van volgende week woensdag/donderdag uit.
Hou je het nog vol, lichamelijk gezien?quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Meld, nog steeds zonder baby. Ze moet nu ook nog maar ff paar dagen blijven zitten. Ben zaterdag zelf ook jarig en mijn lief en ik willen nog uit eten. Kado van mijn ouders. Ze mag dan zaterdag avond laat of zondag wel komen. Al ga ik zelf van volgende week woensdag/donderdag uit.
Doe eigenlijk hele dag niks. Beetje op de bank of in bed. Dus dat gaat prima. Maar moet niet zoals van de week lopend de oudste uit school halen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Hou je het nog vol, lichamelijk gezien?
Haha, ook mijn zwakke plek. Maar over het algemeen kom ik hier maar vrij weinig jumpsuits tegen. En ik heb eigenlijk vooralsnog hier maar weinig leuke kleren gezien. Ben superkritisch voor wat betreft jongenskleren. Als je niet uitkijkt heb je voor je het weet je kast vol hangen met shirts met:quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:21 schreef L-E het volgende:
Gulara: respect voor jouw gebrek aan drang tot kleren kopen! Ik maak er een sport van zo min mogelijk uit te geven aan de baby, tot nu toe lukt dat aardig, maar elke keer dat ik een tof jumpsuitje zie moet ik me inhouden hoor. Jumpsuits zijn mijn zwakke plek.
LLM die 's nachts posten zijn aan het bevallen tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 05:42 schreef Gulara het volgende:
Ja inderdaad vreemd dat die prijzen hier zoveel hoger zijn. Heb al meerdere op laten sturen uit NL omdat het prijstechnisch gewoon gunstiger is.
Ik wacht nog steeds op nesteldrang. Ik stel me zo voor dat ik als een soort van assepoester door het huis ga en alles blinkend schoon en in orde maak terwijl musjes en muisjes (of in mijn geval magpies en possums) me helpen. Maar vooralsnog gebeurt er vrij weinig.![]()
De ergste warmte is gelukkig weg. Dat gezegd hebbende is jan/feb hier wel gewoon rond/tegen de 30 graden en dus warm. Maar de nachten zijn gelukkig wat koeler en dat scheelt een hoop. Thuis met de ventilator aan gaat het prima. Maar gisteren liep ik even buiten en dan ben ik gewoon een zwetend hoopje.
Maar goed ik mag niet klagen, want ik haat kou en sneeuw en ijzel.
Wat houdt je wakker As? Ik zie trouwens dat je al een half uur geleden gepost hebt, dus ik hoop dat je gewoon weer ligt te slapen.
+1quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef bellelena het volgende:
25 weken voor Suikertante!
27 weken voor Wolk!
27 weken voor Piekie!
35 weken voor Pessie!
Voor krampen, benauwdheid, nachtbraken en restless legs!
Suiker verwees naar de schattige babyfoto's (die Tico en Becky plaatste) in het babytopicquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:58 schreef Kyara het volgende:
En waar staan foto's van suiker? Ik kan niks vinden?
Ajbquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:58 schreef Kyara het volgende:
En waar staan foto's van suiker? Ik kan niks vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef Logician het volgende:
[..]
AjbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehe, dat was ik ook de eerste keer, tot 41+4 moest ik wachten....en dat wachten vond ik niet zo heel erg, maar ik was zo benieuwd naar haar snoetje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef eliis het volgende:
Ik ben denk ik gewoon heel erg goed in zwanger zijn. Om 13.15 echo om hoeveelheid vruchtwater te checken.
Dikkevoor alle zwangeren met slaapgebrek/pijntjes/andere vervelende zaken!
Nou drie van de vier dagen gaat hij in de ochtend, dan ben ik er net uit dus gaat slapen niet meer lukken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef danic het volgende:
As, kun je ook geen tukje doen als peuter naar de psz is? Dan heb je 4 dagen in de week waarop je wat uurtjes overdag kan slapen.
Ik zou gesloopt zijn na een nacht met maar een uurtje of 4 slaap. En als jij dat altijd hebt.....petje af.
Lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eliis het klinkt wel als de beste manier om zin te hebben in de bevalling: niet dat je het te zwaar hebt, maar vooral dat je zo'n zin hebt om de kleine te ontmoeten!
Danic ik ben nu wel nieuwsgierig naar de beschuitmetmuisjesvervanger! En wij hebben eergister ook eens uitgebreid over het kaartje gekletst, en mijn vriend is al een beetje begonnen met ontwerpen, volgens mij wordt t zó tof!![]()
Das lastig idd. Niet iedereen kan dat idd om weer terug naar bed te gaan als je er niet uit bent. Sta ik even niet bij stil, omdat ik dat wel kan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:25 schreef As1981 het volgende:
[..]
Nou drie van de vier dagen gaat hij in de ochtend, dan ben ik er net uit dus gaat slapen niet meer lukken.
Als ik het niet trek kan ik hem altijd naar mijn vader brengen, maar dat vind ik zelf niet nodig.
Ik ga over het algemeen op tijd naar bed. En op de dagen dan mijn man thuis is ga ik sowieso even terug sinds een week of twee.
Het word pas vervelend als peuter ook moe is en zou moeten slapen maar dat dus niet doet. Dan word hij namelijk hyper of baldadig, maar dat gaat best oke de laatste tijd.
Eliis
Heb je al uggs gekocht?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dag ladies, hoe gaat het hier? Helaas geen tijd om mee- of terug te lezen, het is hier ff hartstikke druk op het werk. Volop aan het voorbereiden voor de vijfdaagse (!) beurs van volgende week. Dus dan zal ik hier ook niet tot nauwelijks voorbij vliegen vrees ik.
Hoop dat het goed gaat met iedereen.
Nee... Geen tijd om te gaan passen / kijken voor die dingenquote:
Ai, vorige keer had je toch zoveel last van je voeten en benen? Misschien koopavond proberen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee... Geen tijd om te gaan passen / kijken voor die dingen.
Ja, die waren nogal vocht-vasthoudend idd. Koopavond is vanavond, ik zie het nog niet gebeuren. Nouja, staan in de Jaarbeurs, dus mss kan ik tussendoor ff de stad in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Ai, vorige keer had je toch zoveel last van je voeten en benen? Misschien koopavond proberen?
Hoog catharijnequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die waren nogal vocht-vasthoudend idd. Koopavond is vanavond, ik zie het nog niet gebeuren. Nouja, staan in de Jaarbeurs, dus mss kan ik tussendoor ff de stad in.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
239,95.![]()
Ik geloof toch dat ik dat niet ga doen.
Ja en dat doen ze dan heel stiekem zonder dat ik het inde gaten heb.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef As1981 het volgende:
[..]
LLM die 's nachts posten zijn aan het bevallen toch
Hehe, het klinkt goed ja, dat vond ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef Suikertante het volgende:
Zwemmen klinkt voor jullie allebei best wel goed, maar ik heb er geen verstand van dus ik mag niks zeggen!
^^quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben zo jaloers op jullie bewegingen in de buik. Ik ben bijna 21 weken en voel nog steeds niets. Ik begin er onzeker van te worden
Precies dit ja! Sterkte op die beurs, denk aan jezelf he!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^
21 weken hier vandaag en 0,0 beweging te voelen. Begin me ook weer af te vragen of het allemaal wel goed gaat, terwijl we vorige week een prachtige SEO hebben gehad.
En nou ben ik echt foetsie.
Je placenta kan ook onderin liggen he, dat veroorzaakt vaker bloedverlies, vaak 'schuift' ie op een gegeven moment dan omhoog en gaat het weer over.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:14 schreef Cwen het volgende:
voor alle mijlpalen!
voor alle slechte nachten, pijntjes en kwalen.
L-E, doe je wel voorzichtig? Die krampen klinken toch niet echt lekker...
Logi, nog even volhouden... Maar ik kan me echt voorstellen dat het enorm zwaar is!
Hier vandaag weer eens bloed bij het afvegen, en dat zonder seks of wat dan ook... Ach ja, ik had ook net gehoopt dat het allemaal goedkwam. Kan de vk niet bellen want de praktijk is op donderdag niet bereikbaar en ik wil niet naar het rechtstreekse nummer bellen want spoed zou ik het ook niet noemen. Maar toch... Meh. /klaagpost
Oh, dan kan je prima nog even hoog caterijne in. Ik heb ooit mijn hak afgebroken op een beurs en moest toch ook snel naar HC om een nieuw paar schoenen te scorenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die waren nogal vocht-vasthoudend idd. Koopavond is vanavond, ik zie het nog niet gebeuren. Nouja, staan in de Jaarbeurs, dus mss kan ik tussendoor ff de stad in.
daar zijn demeningen over verdeeld. Volgens mij fysio is het alleen maar goed als je voor dat je pijn kreeg ook regelmatig zwom. Nu ineens gaan zwemmen om de bekkenpijn te verlichten kan volgens mijn fysio (en bekkenterapeut) ook veel kwaad doen....quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:06 schreef pessie het volgende:
Zwemmen is heeel goed als je bekkenpijn hebt!
Ik zou nog wel een meisje willen wat dat betreft maar je hebt het toch niet voor het zeggen hè.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:43 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen gezinsplan, eerst maar eens kijken hoe één stuks bevalt!
Yep, ga met 2 vriendinnen. Ben benieuwd of ik het wat vind of dat het een grote mutsenbedoening isquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
Gaan jullie trouwens naar de 9 mnd beurs? Mij lijkt het namelijk wel heel leuk en mijn moeder en zus zouden ook graag willen.
Ik had het plan opgevat, tot ik hoorde dat het tegelijk is met de huishoudbeurs en dat dat dus een kruisbestuiving is qua bezoek en toen hoefde het voor mij niet meer zo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
Gaan jullie trouwens naar de 9 mnd beurs? Mij lijkt het namelijk wel heel leuk en mijn moeder en zus zouden ook graag willen.
Jep.. de donderdag, met m'n moeder...quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
Ik ga samen met mijn zussen! Ieder jaar gaan we naar de huishoudbeursquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
Ja, zaterdag als ik dan nog niet ben bevallen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:14 schreef pessie het volgende:
Eliis het kindje is in ieder geval nog zeer gelukkig in jouw buik. Sterkte nog de komende dagen. Gaan ze nou binnenkort strippen ofzo?
Zal er ook aan liggen welke dag je gaat denk ik?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik vond de 9- maandenbeurs een hel...veel te druk. Al dat gedrang en daar loop jij met je buik... We zijn denk ik een half uur binnen geweest
Joeh, hier ook! Nog niet zwanger (jammer genoeg, want het leek me geniaal om daar met een buik rond te lopen tussen al die kletsmiepen), maar wel alvast wat ideeen op doen, handigheden bekijken etcetc. Afgelopen twee jaar ook steeds geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
Ai.. da's confronterend... kan me die huilbui goed voorstellen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik ga samen met mijn zussen! Ieder jaar gaan we naar de huishoudbeursdit jaar expres tegelijk met de 9 maanden beurs.
Vorig jaar was ik er ook, toen liepen we per ongeluk de hal van de 9 maanden beurs in omdat we een hal moesten hebben aan de overkant. Ik had toen net een week ervoor gehoord dat ik een MA had en het vruchtje zat nog in mijn buik. Ik liep met gebogen hoofd door die hal om zo min mogelijk te zien en eenmaal uit die hal moest ik keihard huilen![]()
Dit jaar dus poging 2, nu met meer succes!
Ik ben toen op een avond geweest geloof ik. Of in de middag. Ik weet 't niet meer precies. Je moet ook niet op zo'n avond gaan dat er gratis Kruidvat kaartjes zijn want dan is het helemaal absurd druk. Ik voelde me er gewoon helemaal niet lekker met m'n buikie en ik was pas een week of 18 zwanger toen. Maar goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal er ook aan liggen welke dag je gaat denk ik?
Dat hele drukke is niks, zal vooral op zaterdag zijn en dan wil ik ook.
Hmm..maar het lijkt mij, naast drukte, toch wel leuk. Wie weet is het de enige keer dat ik er zwanger heen kan.
Wij zijn ook van plan om te gaan! Weet alleen nog niet welke dag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef .Sparkling. het volgende:
vorig jaar hoopte ik er zwanger te kunnen lopen en nu ben ik dan iets van 26 weken!
Toen was je ook veel verder toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef covie het volgende:
Ah diezelfde vraag heb ik vorig jaar gesteld, ben toen niet geweest.
Maar zal eens kijken of ik mijn vriendin meekrijg dit jaar die is ook zwanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik nu perse wil, maar vroeg het me gewoon ineens af
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 17:08:53 ]
ik meld mij maar eens na een paar maanden meelezen en niet durven posten... want tja voor mijn gevoel zeiden de twee streepjes niet zoveel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef hilliebillie het volgende:
zo net een middagdutje gedaan. covie je bent niet de enige die flink moe is en hier ook een flinke berg was die klaar ligt om gestreken te worden.. maar echt nog geen puf voor hoor.
dadelijk intake bij de verloskundige. ben benieuwd.. hartje luisteren doen ze hier nog niet voor de 12 weken.
Ja het is onze eerstequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef L0t.. het volgende:
Welkom Wizzy, en gefeliciteerd!! Is het jullie eerste?
Wat goed!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kom even binnenwalsen hoor, verder nog niet echt bijgelezen.
Vanmiddag echo gehad, en een kloppend hartje en bewegend kindje gezien... Datum is op 17 augustus gezet, en ik ben helemaal in de wolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |