abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121629768
Zwangerschap & geboorte

10 januari: eliis
19 januari: Menicole2 (meisje)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling. (meisje)
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
15 augustus: Laiveneertiekje
15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
11 september: Kleurdoos
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_121629774
Nog aanpassingen nodig? Ymme wil jij in de lijst?
pi_121629803
Laatste post:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Heh, mis ik iets? Waarom moet pessie naar de SEH?

Spoedeisende Hulp Logi ;)
pi_121629816
Ik neem aan dat pessie naar de seh moet ivm de benauwdheid. Hoop dat het meevalt!
pi_121629833
Oh.. -O-
pi_121629845
Ik wil uit de lijst :( *houdt nu op met zeuren*

Waarom moet je naar de SEH Pessie? Succes!!
pi_121629899
Succes bij de SEH pessie! :*
E.
pi_121629992
Sterkte Pessie
pi_121629994
Zonder echt bijlezen (zag mooie dochter en succes Pessie en llm moeders)
Komen wij hier afscheid nemen

het was een hele omslag maandag en best spannende en snelle bevalling (verhaal komt in topic) maar hij is gezond en wel, wel te licht maar hij doet het dus goed!

Dank jullie wel voor de felicitaties en luisterende oren

pi_121630068
Pessie, sterkte met de benauwdheid!

Dracu, ohh wat heerlijk, kijk die knuistjes nou O+ Gefeliciteerd met je wolk van een baby, geniet ervan! Hoe voel jij je, is de misselijkheid ook meteen over gegaan?

Ik ben trouwens wel zwaar ongeduldig, ik heb zo'n zin in m'n baby en ben zo nieuwsgierig. Van mij zou ze morgen al wel geboren mogen worden wat dat betreft :') Maar uiteraard wil ik het liefst dat ze gewoon nog lekker 13 weekjes in m'n buik blijft groeien. Dat die weken maar voorbij mogen vliegen!
pi_121630193
Jaaaaaa!!!! Daar is mn neefje!! O+
Kom je mee naar het babietjes topic?
Niet dat ik daar zelf heel veel zit, maar toch :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_121630603
Awwwwwwwwwwwwwwwwww drac wat een schatje! O+ O+ O+
pi_121630680
Wat een moppie draculettetje!! Hij ziet er hartstikke stoer uit voor zo'n ukkie! O+
pi_121630787
goffer nu ben ik misselijk, zet er iemand even een onthoofde kat op fb om de beulen op te sporen.
Snap het idee maar om die foto nu zo openlijk er op te zetten zonder waarschuwing :N
pi_121630793
Meld met baby in buik. Die heeft het daar echt reuze naar haar zin.

Pessie, :* ik hoop dat het allemaal meevalt.

Ik zag twee hele schattige baby's O+

Ymme welkom en gefeliciteerd.

Logi, succes vanmiddag.
pi_121630872
Omen :*

Ik ga maar eens achter de laptop weg, zie letterlijk dubbel -O- is nie leuk..
pi_121634944
Nou Logi, we wachten met z'n allen tot jij weer terug bent :)
pi_121635189
Oh, ik zie allemaal van die cute babytjes, heerlijk!
Gefeliciteerd mamma's!

Vanmorgen weer helemaal goedgekeurd door de vk. Ze liet me voelen waar het hoofdje zat, super bijzonder!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_121635281
Ik heb de emoticons ontdekt, hoera 8-)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_121635333
Piekie kon je dat echt voelen?? En als je nu voelt, herken je het dan nog steeds?
pi_121635356
Goedemiddag O+ Wat een mooi lief klein kereltje Draculettetje. Precies wat L0t zegt: kan niet wachten maar beter van wel O+

Vervolg van de klaagpost in een spoiler voor de mensen die geen zin hebben in geklaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_121635456
Spirit, klinkt alsof ze proberen zich eruit te lullen, terwijl ze gewoon niet goed hebben nagedacht. Gelukkig is de bedrijfsarts het met je eens, hopelijk zijn je nieuwe collega's leuk en dan komt t helemaal goed! :)
pi_121635601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:31 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, klinkt alsof ze proberen zich eruit te lullen, terwijl ze gewoon niet goed hebben nagedacht. Gelukkig is de bedrijfsarts het met je eens, hopelijk zijn je nieuwe collega's leuk en dan komt t helemaal goed! :)
Ze zeiden niet te weten dat ik op indicatie van de bedrijfsarts thuis werkte. Dan hebben ze hun voorwerk dus gewoon niet goed gedaan en dat is niet mijn schuld. Zo. Dus vandaag ga ik lekker lanterfanten want mijn motivatie is compleet weg en ik ben kapot na slechte nacht en gesprek vanochtend. Net al 2 uur geslapen. Morgen ga ik weer vol voor ze aan de bak, maar vandaag is even van mij.
Sarcasme. Herken het.
pi_121635649
*O* voor Spirit! :)
Het is heel stom als je je best doet voor een bedrijf en niet het gevoel krijgt dat ze het ook voor jou doen. Lanterfant ze ;)
pi_121635872
Suiker, nu voel ik hem niet meer zo, lekkere draaier is het!
Maar bij de vk kon ik het echt voelen, een balletje dat je echt een beetje heen en weer kan bewegen, echt zo bijzonder O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_121636133
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Piekie81 het volgende:
Suiker, nu voel ik hem niet meer zo, lekkere draaier is het!
Maar bij de vk kon ik het echt voelen, een balletje dat je echt een beetje heen en weer kan bewegen, echt zo bijzonder O+
Vond je het niet eng? Ik weet nog bij de SEO dat de echografiste mijn vriend op mijn buik liet drukken. Lompe hork als het is duwt ie flink in mn buik, zag je dat hele kind in elkaar drukken :') Nu durft ie amper meer :D
Sarcasme. Herken het.
pi_121636176
Nou, ik las ook in mijn app "als je je hand zachtjes op je buik legt reageert de baby erop".
Je wil niet weten hoe idioot wij tegen die baby roepen en ik duw en wrijf ook best wel stevig :')
pi_121636279
Spirit *O* wat fijn dat de bedrijfsarts het met je eens was.

Vandaag erg last van maagzuur. Niet fijn. :(
pi_121636299
Moet je vanillevla kopen. Dan komt het ineens niet meer op :( ;)
pi_121636426
Fijn Spirit :* wel vervelend dat je weer een tijdje stress ervan hebt gehad
Ymme welkom en gefeli *O*
Pessie ik hoop dat alles goed is :{
Dracu O+ O+
Estryss O+ O+
Owwwwwww ik wil mijn kindje ook zien!!!
pi_121636507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef Suikertante het volgende:
Moet je vanillevla kopen. Dan komt het ineens niet meer op :( ;)
Gouden tip he??

Ik druk me ook suf hoor. Volgens mij wordt dat kind af en toe misselijk van me of krijgt ze blauwe plekken van mn gepor, maar ik vind het zo leuk als ze tegen mn hand schopt :@
Sarcasme. Herken het.
pi_121637084
Er wordt ook vaak geschreven dat als je je hand op je buik legt het kindje ertegenaan komt liggen. Heeft mijnes nooit gedaan. Hij houdt niet van me :') :+
pi_121637738
Ow en Logi, ik werd net ook verrast op facebook. Daar zit je nou net niet op te wachten... Brr.
Sarcasme. Herken het.
pi_121639028
Oooh wat een poppetje Dracu O+
En van Estrys ook al zo'n knapperd!

Ben niet helemaal bijgelezen. Zag wel dat Pessie naar SEH is. Hopelijk gaat alles goed.

Spirit, fijn dat het gesprek met de bedrijfsarts goed is verlopen. Wat de rest betreft: lekker laten lullen en aan jezelf denken.

Vandaag weer naar de gyn geweest. Eigenlijk verpleegkundig spreekuur maar omdat zij niet naar het hartje kunnen luisteren eerst naar de gyn (andere dan dat ik normaal heb). Dames hebben het nog prima naar hun zin: goede hartunctie, mooi vruchtwater, lekker veel beweging. En nog steeds in stuit :( Waar mijn eigen gyn nog een slag om de arm houdt mbt draaien vond deze dat ik daar maar niet teveel op moet rekenen. De dames hebben het naar hun zin, liggen al een tijd zo en blijkbaar is dit voor hun een fijne houding. -O- Wel heeft ze nog even close up gemaakt van het gezichtje van een van de dames. Kon duidelijk de oogleden zien die open en dicht gingen en ze heeft hetzelfde mondje als Midas O+ Ze heeft nog een afdruk gemaakt maar op de print is het een soort witte vlek geworden helaas.

Op het verpleegkundig spreekuur vooral informatie over een 'normale' bevalling. Nou ben ik dus nog niet zo lang geleden daar bevallen dus dat was niet nieuw en bovendien had ik daarvoor al begrepen dat het ws een ks gaat worden. Wel leuk dat beide vpk bei de bevalling van Midas zijn geweest (op zich niet zo gek als je 23 uur op een verloskamer verblijft :') ).

En ik mag a.s. maandag naar de arboarts. Een week later begint mijn reguliere verlof dus geen idee wat daar het nut van is......

En Midas wil vanmiddag niet slapen dus :O
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:11:00 #35
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121639321
Kyara, heb je eigenlijk een helpende hand de eerste weken na de geboorte van de meisjes?
pi_121640401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:11 schreef Juud79 het volgende:
Kyara, heb je eigenlijk een helpende hand de eerste weken na de geboorte van de meisjes?
Mijn moeder, mijn man en misschien ook nog extra kraamzorg. Schoonzusje zal ook wel een dagje op Midas willen passen. Schoonouders is afhankelijk of ze dan nog in NL zijn.

maar daar zullen we dan inderdaad een strak schema voor moeten maken.
pi_121641982
Wat een mooie babyfoto's, ik wil ook.

Spirit wat fijn dat het gesprek met de bedrijfsarts goed is afgelopen, maar wat jammer dat je nieuwe leidinggevende zich niet eerder in jouw situatie heeft verdiept dat had een hoop stress bespaart.

Pessie ik hoop dat alles goed gaat.

Kyara is wel fijn een beetje extra hulp, lijkt me erg zwaar om straks met drie kleintjes te zitten, ik heb respect voor hoe je het tot nu toe doet. _O_

Ik ben zo blij met mijn collega's ze zagen aan me dat het nog steeds niet lekker gong met slapen en hebben mij daar vandaag op aangesproken. Ze willen meer werk van me overnemen omdat ze me niet eerder kwijt willen O+

Mogen eerste sollicitatie gesprek voeren met mijn mogelijke vervanger, zou een hoop rust geven als dat is geregeld.
pi_121642374
Ben benieuwd hoe het met Pessie is.

En logi heeft zich ook nog niet gemeld na haar afspraak toch?
pi_121643097
Fop verzoek foto's van het kamertje geplaatst in het betreffende forum.
pi_121643310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef As1981 het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Pessie is.

En logi heeft zich ook nog niet gemeld na haar afspraak toch?
nou inderdaad, ik kwam ook even spieken of er al nieuws was.
pi_121643863
Even korte update want heb een enorme koliek aanval. Maar ben heel erg blij met hoe het ging.

Uur lang gesprek gehad met de gyn.

In overleg afgesproken dat als ik niet inleidbaar ben omdat ik geen rare fratsen wil dat we het dan zo natuurlijk mogelijk gaan doen en dat we dan een wk later weer kijken en op die manier verder.

Kans schatte ze de 30e op 50/50 dus dat is spannend, maar kon ook net zo goed al eerder komen ivm verleden. Als de 30e kan dan gaan ze 1feb. inleiden.

Baby is ingedaald dus dat is ieg fijn!!

En verder straks, ga nu liggen ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 17:45:08 ]
pi_121643915
Wat fijn Logi, klinkt als een goed plan! Sterkte voor nu :*
pi_121643989
Fijn Logi, goed gesprek! Lekker liggen nu :*

Ik heb weer bloed gespuugd ;( nu aan de maagbeschermers en na de bevalling kijken hoe het gaat.
Hopelijk gewoon irritatie van maagzuur en druk van de baby.
pi_121643997
Logi, fijn dat het gesprek goed ging! En sterkte voor nu :*

Hoop ook dat alles goed is met/bij Pessie!

He, jakkes Fieder :*
pi_121644042
Ik hoop dat het de 30e gewoon gaat lukken :*
pi_121644698
Ik duim voor je Logi :*

Fieder, dat klinkt ook niet lekker zeg :*
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:07:17 #47
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121644821
Ok, niet bij gelezen wel thuis. Geen trombose en geen long embolie. Scheelt weer.
pi_121644864
Ik duim ook Logi! Sterkte met de pijn! :*

Kyara, eigenwijze dametjes dus ;) mooi dat je zo goed een mondje kan zien!

Draculetje, wat een schatje!

Fieder, wat schrikken steeds! Hopelijk krijg je het niet nog eens.
E.
pi_121645040
Logi ik ga ook voor je duimen dat het de 30ste gewoon lukt. Doe het rustig aan en sterkte met de pijn.

Fieder wat lijkt me dat schrikken, ik hoop dat de maagbeschermers effect hebben.
pi_121645065
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:07 schreef pessie het volgende:
Ok, niet bij gelezen wel thuis. Geen trombose en geen long embolie. Scheelt weer.
Fijn dat het dat niet is. Hebben ze een idee wat het dan wel is?
pi_121645487
Logi, ik begrijp geen snars van je verhaal, maar ben blij dat jij er een positief gevoel bij hebt! En dood aan alle kolieken! o|O

Fieder dat lijkt me schrikken!! Hopelijk is het snel over en is het inderdaad niets ernstigs :*

En pessie, gaan ze nog verder onderzoeken of is het gewoon afwachten?
pi_121645528
Fijn dat het een goed gesprek was logi. Sterkte voor nu. Lekker rusten.

Pessie waarom was er ineens de haast en wat is er dan wel uitgekomen?
Fijn dat er eea is uitgesloten.

Fieder naar dat bloed spugen
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:35:00 #53
259886 pessie
pi_121645849
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef Kyara het voambtelijk baby neemt plek in. gende:

[..]

Fijn dat het dat niet is. Hebben ze een i wat het dan wel is?
De baby neemt meer ruimte in waardoor ik aan het luchthappen ga, hierdoor wat verhoogt bloedgas dus been echos en ct scan gehad. Ben blij dat ze alles goed nakijken en dat ze tot dezelfde conclusie kwamen als ik, vamelijk baby neemt ruimte in.Voelt alleen een beetje stom dat je een hele middag daarvoor in het ziekenhuis zit. Maar goed, schoonzusje bakt pannenkoeken!

Logi, fijn dat je zon goed gesprek had.

Kyara, rot zeg dat ze nog in stuit liggen :*
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:37:36 #54
259886 pessie
pi_121645937
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was logi. Sterkte voor nu. Lekker rusten.

Pessie waarom was er ineens de haast en wat is er dan wel uitgekomen?
Fijn dat er eea is uitgesloten.

Fieder naar dat bloed spugen
Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.
pi_121646014
Wel heel fijn inderdaad dat je zeker weet dat alles goed is. Hoewel naar adem happen niet echt aangenaam klinkt!
pi_121646351
Suiker, misschien kan mignonne het uitleggen straks? Heb geen idee hoe ik het duidelijker uitleg :@

Fieder bah wat eng :X sterkte! :*

Pessie wat goed dat ze je zo in de gaten houden en gelukkig is het geen trombose of erger :*

Trouwens ook een gesprek gehad over eicel donatie. Iets wat ik heel graag wil doen in de toekomst.
Ik wil na deze mini zelf geen kinderen meer en me laten 'helpen' maar zou zo graag nog mensen gelukkig maken met een donatie. Maar dat kan dus ook nadat ik geholpen ben nog, dat wist ik niet ^O^

En nu weer liggen pfff... stom gedoe :(

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 18:54:12 ]
pi_121646559
Pessie, gelukkig dat het niets ernstigs is, maar wel rottig! Ik hoop en duim dat je kleine snel wat gaat zakken zodat ook dat wat opluchting zal geven :*
pi_121647471
Kyara fijn dat je meisjes het naar hun zin hebben. Wel balen van de stuit.
Oh Pessie wat naar! Gelukkig was het niets ernstigs.
Logi ik wist ook niet dat dat dan nog kon! Wat mooi dat je dat wilt doen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:26:02 #59
259886 pessie
pi_121648009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:53 schreef bellelena het volgende:
Pessie, gelukkig dat het niets ernstigs is, maar wel rottig! Ik hoop en duim dat je kleine snel wat gaat zakken zodat ook dat wat opluchting zal geven :*
Dat is het dus, kleine is al een stuk ingedaald.

Lekker op de bank, manlief heeft peuter even meegenomen.
pi_121648402
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.
Ik wist wel dat je kortademig wad maar had niet begrepen zo heftig.
Zeker met die geschiedenis fijn dat ze het onderzoeken en dat het, het niet lijkt te zijn.
Wel heel vervelend lijkt me. Inderdaad nu lekker bankhangen.

Hier ook een avondje op de bank. Meneer is sporten en peuter is al even naar dromenland vertrokken.
pi_121655978
tipje, als je even wilt rammelen moet je nu het babytopic even openen O+
pi_121657515
Suiker lief idd O+

Kyara was jou helemaal vergeten :@
Wat balen dat ze nog in stuit liggen :*

/Klaag
Hier weer wakker koliek aanval is over maar nog steeds menstruatiekramp in rug en onderbuik.. misschien getriggerd door het voelen/drukken?
Blegh nog maar weer proberen wat te slapen en hopen dat het weer afzakt...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 22:06:16 ]
pi_121658105
Estrys en draculettetje, wat een heerlijke foto's O+

Kyara, wat balen zeg dat ze nog in stuit liggen. Is een natuurlijke bavalling een optie en wat vind je daar zelf van? Of wordt het dan definitief een keizersnee?

Pessie, klinkt eng zeg! Gelukkig is het geen trombose of longembolie. Maar ik begrijp dus dat je maar gewoon moet doorbijten tot na de bevalling. Gelukkig duurt dat niet lang meer, maar het is wel erg vervelend lijkt me.

Logi, ik vraag me af of jij de 30e gaat halen. Die kolieken kunnen toch niet goed zijn? Sterkte meis, hopelijk is het snel beter!

Hier dus idd een schimmelinfectie -O-, dus ben aan de creme. Weinig klachten, behalve jeuk, maar die is wel gekmakend. Hoop dat het snel over is.
pi_121658302
Schimmelinfecties zijn zó stom. Ik was ook als de dood dat ik ze nu weer zou krijgen, maar sinds ik zwanger ben nog niet *klopt af.
Ik hoop dat je er gauw vanaf bent danic!

En Kyara, hoe gaat t nu eigenlijk verder? Gewoon telkens kijken hoe ze liggen en als ze zo blijven liggen toch een ks?
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:18:51 #65
259886 pessie
pi_121658385
Logi rot zeg. Misschien is het van de indaling?

Danic, het is wat onpraktisch omdat ik meer wil danvdat ik lucht voor heb. Heb geen pijn oid. Gewoon rustig aan, maar dat doe ik al een half jaar. Morgen weer een dag!

En die foto is echt schattig suiker O+
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:20:16 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121658494
Oei danic dat is irritant!

Ik kom even heel egoïstisch vragen of iemand de gouden tip heeft tegen restless legs :X ik word er helemaal gek van!
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:21:39 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121658586
En pessie wat fijn dat je zo goed wordt gecontroleerd. Trombose zou niet fijn zijn!
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:21:48 #68
259886 pessie
pi_121658598
Lb is het restless legs of kuitkramp? Laatste weet ik wel wat voor, eerste kwaaltje heb ik niet.
pi_121658629
Ik heb het nooit, maar dit was wel duidelijk voor me.

Pessie, fijn dat hetwel werkzaam is, maar idd goed op je grenzen letten! Ik heb dat ook, maar dan ivm mijn bekken. Dus ik weet dat het retemoeilijk kan zijn als je hoofd meer wil dan je lijf kan. Nog even!
pi_121658686
Balen Logi. Hopelijk zakt het snel weer en kun je nog wat slaap pakken. :*

Hopelijk ben je er snel vanaf Danic! :*

Pressie, gelukkig dat het niet ernstig is maar blijft wel vervelend. :*

Hier wordt bij elke controle sowieso een echo gemaakt dus dan checken ze ook de ligging. In week 36 wordt een afspraak ingepland voor een ks in week 38 als ze dan nog in stuit liggen. Stuitbevalling doen ze niet bij tweelingen en ze liggen ook allebei in een volkomen stuit. Draaipoging is ook niet mogelijk. Maar ben wel heel blij dat ze het zo goed doen hoor, dat is toch het belangrijkste!
pi_121658731
LB, ik word er soms ook helemaal idioot van. Maar bij mij helpen die oefeningen wel als ik net in bed ga liggen voor ik ga slapen. Ik heb er vooral in bed last van. Ik moet dan:
-Beide voeten naar links buigen, even vasthouden, terug, 10 x
-Beide voeten naar rechts buigen, even vasthouden, terug, 10 x
-Met beide voeten rondjes naar rechts draaien, 10 x
-Met beide voeten rondjes naar links draaien, 10 x
(waarschuwing, katten kunnen er wild van worden als je dit onder het dekbed doet :D)
pi_121658737
Lb magnesium schijnt normaal te helpen. Maarik heb altijd restless legs en hier helpt het niet. Bij de meeste wel gelukkig.

Ik ben jou helemaal vergeten kyara wat vervelend dat ze nog in stuit liggen en dat de reactie van de gyn anders is dan je eigen. Goed nadenken wat je nu wilt dan denk ik?
pi_121658757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:

Ik kom even heel egoïstisch vragen of iemand de gouden tip heeft tegen restless legs :X ik word er helemaal gek van!
Was het niet iets met magnesium?
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:24:24 #74
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121658763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:

Volgens mij gaf Gerbera laatst de tip van magnesium bruistabletten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121658846
Ohja die moet ik ook eens kopen, bedankt!
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:27:06 #76
259886 pessie
pi_121658914
Ik baal dus omdat het allemaal best ok ging deze zwangerschap. Vorige zwangerschap heb ik zoveel pijn gehad en kon ik op den duur echt niets meer. En daar baal ik van, ik wil zo graag zon leuke zwangere zijn, zo 1 die van dag 1 tot dag 270 straalt, alles kan en nooit wat heeft. Maar misschien wil ik iets te veel :P
Eigenlijk wil ik nu gewoon dat de babykamer af is :') . Denk dat ik morgen maar even wiegjes ga opmaken ofzo...
pi_121658978
Logi.. jee... wat moeten de dagen lang zijn voor jou.. nog 2 weken is toch bijna niet vol te houden op deze manier? Sterkte meid!

En nog meer kwakkelende dames hier.. wat een ziekenboeg tegenwoordig! Mag ik toch nog blij zijn dat ik alleen maar verkouden ben.. Beterschap iedereen! :*

Ik las deze week iets van de Bloedbank/Sanquin, waar ik normaal bloed doneer (alleen nu dus niet, want mag niet tijdens zwangerschap). Ze schijnen ook graag bloed te willen hebben uit navelstrengen... Heeft iemand een idee of je dat ergens aan kunt geven dat je daaraan mee wilt doen ofzo?
pi_121659131
Geen idee shandaly. Ik geef normaal ook bloed maar heb er niets over gehoord.
pi_121659195
Magnesium idd :Y

Danic ieks wat rot! yoghurt schijnt te helpen :D

Pessie ze is ingedaald, heeft de gyn vandaag bekeken/gevoelt etc.
Dikke knuf :*

Shan moest bijna huilen van je post, zo voelt het ook wel stiekem :@

/weer gaat liggen...

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 22:38:25 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:31:34 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121659196
Oh bedankt voor de tips dames! Ik zal magnesium-bruistabletten gaan kopen, want er lijkt af en toe ook kramp in te schieten. En ik zal zo die oefeningen doen Suiker, had al zoiets gedaan uit pure ellende :') maar nu nog even gecontroleerd!
pi_121659293
Oja en bij mij helpt het ook als ik mijn benen niet strek maar met een kussen tussen mijn benen lig. Eigenlijk doe ik dat nog steeds niet voor mijn bekken maar voor mijn pijnlijke knieën..
pi_121659397
quote:
Ah.. die site deed moeilijk van de week, dus had dit nog niet gevonden. Hmm.. dan kan ik dus niet meehelpen daarmee als de ziekenhuizen rondom Eindhoven daar niet aan meehelpen.. wat flauw.
Met weeën eventjes naar Den Haag rijden lijkt me ook niet zo praktisch straks ;)
pi_121659442
Nee, dat wordt dus even wachten en nog meer kinderen bakken! :9
pi_121659735
Hmm... mwah... ik maak het straks wel weer goed met gewoon bloed geven dan...
Denk dat met dit meisje ons gezinnetje toch wel compleet is straks O+
pi_121659975
Ik heb eigenlijk helemaal geen gezinsplan, eerst maar eens kijken hoe één stuks bevalt! O+
pi_121660098
Ik lig in bed met een kruik tegen de krampen, heb ze vanavond weer moeten wegzuchten. Ze lijken dus toe te nemen. Morgen naar de vk, maar eens vragen of we hier verder iets mee kunnen/moeten. Baby maakt het goed, as usual, dus ik klaag niet. :)
pi_121660432
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Oh wat rot zeg! Fijn dat er niets aan de hand is maar toch.
Ik had het bij de oudste ook, moest toen een nacht in het ziekenhuis blijven omdat de radioloog al naar huis was en ze wilden me niet naar huis laten gaan zonder een been-echo }:|
Benauwdheid sucks :*

Logi fijn dat er een duidelijk plan van aanpak ligt!
:)
pi_121665706
Ja hoi.

Ik ben druk met niet-slapen. *O*
pi_121665766
L-E zijn de krampen nog niet weg joh? Ik zou morgen zeker even de VK bellen, dit is niet de bedoeling hoor!

Edit: wacht. Ik snap de jompel even niet geloof ik... Tenzij je post tijdens het seksen maar dat lijkt me geen goed teken :')
pi_121665815
L-E trek je wel op tijd aan de bel? :*

Suiker :')

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 00:41:37 ]
pi_121665862
Logi waarom slaap jij niet? Kramp bij jou wel weer wat gezakt?
pi_121665869
Die jompel was niet serieus. ;(
pi_121665899
Lig nog steeds wakker met kramp, helaas.. :{

Wat is jouw excuus? ;)
pi_121665912
Nouuuu. L-E warm bad/douchen kan misschien wat verlichting geven? En als je het echt niet trekt wel aan de bel trekken hoor!

En Logi hoe houd je het toch vol.
Ik weet haast niet meer wat ik moet zeggen!

Ik ga niet zo vroeg naar bed, lig er net in.. :) hopelijk slaap lekker en gauw! :*
pi_121665913
De krampen houden aan ja. Vind het rot en vervelend, maar maak me niet enorm zorgen hoor. Morgen staat er al een afspraak bij de vk, ik win er niets mee om eerder dan die afspraak aan de bel te trekken. :)
pi_121665952
Okay, misschien idd dat je een kruikje kan maken kopje thee en dan pcm? :*

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 00:46:16 ]
pi_121665992
Kruikje was wel lekker om warm te worden, deed niets voor de krampen. Werkt dat bij jou wel altijd? Ik had er een gemaakt omdat ik dat van jou eens las hier.
pi_121666118
Kruikje haalt de pijn niet weg nee, maar voel mij altijd wel wat beter met kruik en hete kop thee. Helaas niets wat helpt tegen de pijn hier.. doorbijten en hooen dat het morgen beter is en met de dag leven...
pi_121666138
Slaaplekker suiker :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')