quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh, mis ik iets? Waarom moet pessie naar de SEH?
Spoedeisende Hulp Logi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ze zeiden niet te weten dat ik op indicatie van de bedrijfsarts thuis werkte. Dan hebben ze hun voorwerk dus gewoon niet goed gedaan en dat is niet mijn schuld. Zo. Dus vandaag ga ik lekker lanterfanten want mijn motivatie is compleet weg en ik ben kapot na slechte nacht en gesprek vanochtend. Net al 2 uur geslapen. Morgen ga ik weer vol voor ze aan de bak, maar vandaag is even van mij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:31 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, klinkt alsof ze proberen zich eruit te lullen, terwijl ze gewoon niet goed hebben nagedacht. Gelukkig is de bedrijfsarts het met je eens, hopelijk zijn je nieuwe collega's leuk en dan komt t helemaal goed!
Vond je het niet eng? Ik weet nog bij de SEO dat de echografiste mijn vriend op mijn buik liet drukken. Lompe hork als het is duwt ie flink in mn buik, zag je dat hele kind in elkaar drukkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Piekie81 het volgende:
Suiker, nu voel ik hem niet meer zo, lekkere draaier is het!
Maar bij de vk kon ik het echt voelen, een balletje dat je echt een beetje heen en weer kan bewegen, echt zo bijzonder
Gouden tip he??quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef Suikertante het volgende:
Moet je vanillevla kopen. Dan komt het ineens niet meer op![]()
Mijn moeder, mijn man en misschien ook nog extra kraamzorg. Schoonzusje zal ook wel een dagje op Midas willen passen. Schoonouders is afhankelijk of ze dan nog in NL zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:11 schreef Juud79 het volgende:
Kyara, heb je eigenlijk een helpende hand de eerste weken na de geboorte van de meisjes?
nou inderdaad, ik kwam ook even spieken of er al nieuws was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef As1981 het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Pessie is.
En logi heeft zich ook nog niet gemeld na haar afspraak toch?
Fijn dat het dat niet is. Hebben ze een idee wat het dan wel is?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:07 schreef pessie het volgende:
Ok, niet bij gelezen wel thuis. Geen trombose en geen long embolie. Scheelt weer.
De baby neemt meer ruimte in waardoor ik aan het luchthappen ga, hierdoor wat verhoogt bloedgas dus been echos en ct scan gehad. Ben blij dat ze alles goed nakijken en dat ze tot dezelfde conclusie kwamen als ik, vamelijk baby neemt ruimte in.Voelt alleen een beetje stom dat je een hele middag daarvoor in het ziekenhuis zit. Maar goed, schoonzusje bakt pannenkoeken!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef Kyara het voambtelijk baby neemt plek in. gende:
[..]
Fijn dat het dat niet is. Hebben ze een i wat het dan wel is?
Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was logi. Sterkte voor nu. Lekker rusten.
Pessie waarom was er ineens de haast en wat is er dan wel uitgekomen?
Fijn dat er eea is uitgesloten.
Fieder naar dat bloed spugen
Dat is het dus, kleine is al een stuk ingedaald.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:53 schreef bellelena het volgende:
Pessie, gelukkig dat het niets ernstigs is, maar wel rottig! Ik hoop en duim dat je kleine snel wat gaat zakken zodat ook dat wat opluchting zal geven
Ik wist wel dat je kortademig wad maar had niet begrepen zo heftig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.
Was het niet iets met magnesium?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Oei danic dat is irritant!
Ik kom even heel egoïstisch vragen of iemand de gouden tip heeft tegen restless legsik word er helemaal gek van!
Volgens mij gaf Gerbera laatst de tip van magnesium bruistabletten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Oei danic dat is irritant!
Ik kom even heel egoïstisch vragen of iemand de gouden tip heeft tegen restless legsik word er helemaal gek van!
Ah.. die site deed moeilijk van de week, dus had dit nog niet gevonden. Hmm.. dan kan ik dus niet meehelpen daarmee als de ziekenhuizen rondom Eindhoven daar niet aan meehelpen.. wat flauw.quote:
Oh wat rot zeg! Fijn dat er niets aan de hand is maar toch.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Mogelijke long embolie schijnt wel gevaarlijk te zijn, dus dat willen ze graag weten. Verder kan trombose leiden tot een long embolie. Ze wilden het ook graag goed onderzoeken omdat mijn moeder trombose heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |