Oooh wat een poppetje Dracu

En van Estrys ook al zo'n knapperd!
Ben niet helemaal bijgelezen. Zag wel dat Pessie naar SEH is. Hopelijk gaat alles goed.
Spirit, fijn dat het gesprek met de bedrijfsarts goed is verlopen. Wat de rest betreft: lekker laten lullen en aan jezelf denken.
Vandaag weer naar de gyn geweest. Eigenlijk verpleegkundig spreekuur maar omdat zij niet naar het hartje kunnen luisteren eerst naar de gyn (andere dan dat ik normaal heb). Dames hebben het nog prima naar hun zin: goede hartunctie, mooi vruchtwater, lekker veel beweging. En nog steeds in stuit

Waar mijn eigen gyn nog een slag om de arm houdt mbt draaien vond deze dat ik daar maar niet teveel op moet rekenen. De dames hebben het naar hun zin, liggen al een tijd zo en blijkbaar is dit voor hun een fijne houding.

Wel heeft ze nog even close up gemaakt van het gezichtje van een van de dames. Kon duidelijk de oogleden zien die open en dicht gingen en ze heeft hetzelfde mondje als Midas

Ze heeft nog een afdruk gemaakt maar op de print is het een soort witte vlek geworden helaas.
Op het verpleegkundig spreekuur vooral informatie over een 'normale' bevalling. Nou ben ik dus nog niet zo lang geleden daar bevallen dus dat was niet nieuw en bovendien had ik daarvoor al begrepen dat het ws een ks gaat worden. Wel leuk dat beide vpk bei de bevalling van Midas zijn geweest (op zich niet zo gek als je 23 uur op een verloskamer verblijft

).
En ik mag a.s. maandag naar de arboarts. Een week later begint mijn reguliere verlof dus geen idee wat daar het nut van is......
En Midas wil vanmiddag niet slapen dus