Macedonië is een sterk team thuis , wonnen met 3-0 van Denemarken , 1-0 van Servië en Kroatië kwam zeer goed weg met een nipte overwinning.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zijn gister nog een paar keer goed weggekomen, FYROM viel me niet tegen. En ik dacht altijd dat Pandev een Bulgaar was
Strootman > Belgisch elftalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:24 schreef sausagin het volgende:
Keeper vergeten?
Courtois > Steek
Witsel > De jong
Dembele > Strootman
Hazard > Robben
Edit : Vermaelen > BMI ook ,(al kan dat veranderen in de toekomst)
De Jong is verdedigend 1 van de beste CDMs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:24 schreef sausagin het volgende:
Keeper vergeten?
Courtois > Steek
Witsel > De jong
Dembele > Strootman
Hazard > Robben
Edit : Vermaelen > BMI ook ,(al kan dat veranderen in de toekomst)
Het is inderdaad ook moeilijk te vergelijken , hangt er ook vanaf hoe ze in de tactiek en het team passen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De Jong is verdedigend 1 van de beste CDMs.
Robben is nog steeds beter dan Hazard.
En Strootman is completer.
Maar jij hebt ook gelijk hoor, het is gewoon hoe je spelers bekijkt en welke aspecten jij belangrijk vindt.
de bruyne is echt 10 x beter dan strootman. Hij heeft meer creativiteit in z'n linker teen dan strootman in z'n hele lijf. de bruyne speelt in de bundesleague, strootman in de mickey mouse league.quote:
Strootman speelt volgend jaar gewoon bij een Everton,Tottenham,Liverpool,Newcastle ofzo. En misschien zelfs wel Manchester United. Die De Bruyne komt nooit aan de bak bij Chelsea en speelt nu bij een degradatiekandidaat in België. Belgie heeft een aardig team maar mist topspelers als Robben,Sneijder en V.Persie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:17 schreef r0binhood het volgende:
[..]
de bruyne is echt 10 x beter dan strootman. Hij heeft meer creativiteit in z'n linker teen dan strootman in z'n hele lijf. de bruyne speelt in de bundesleague, strootman in de mickey mouse league.
0-2 vs macedonia trouwens
ik zal wel toegeven dat we zwaar geluk hebben gehad de eerste 20 minuten want we hadden 2-0 achter kunnen staan als die kansen van de macedoniers erin gingen.
..................quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Thezeurminator het volgende:
. Die De Bruyne komt nooit aan de bak bij Chelsea en speelt nu bij een degradatiekandidaat in België.
Strootman zullen ze best dol op zijn daar in Engeland. Hij is vrij degelijk. Maar is niet echt creatief ofzo en ook geen echte VM.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Strootman speelt volgend jaar gewoon bij een Everton,Tottenham,Liverpool,Newcastle ofzo. En misschien zelfs wel Manchester United. Die De Bruyne komt nooit aan de bak bij Chelsea en speelt nu bij een degradatiekandidaat in België. Belgie heeft een aardig team maar mist topspelers als Robben,Sneijder en V.Persie.
Yo, ik zeg dat Strootman completer is als CM.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:17 schreef r0binhood het volgende:
[..]
de bruyne is echt 10 x beter dan strootman. Hij heeft meer creativiteit in z'n linker teen dan strootman in z'n hele lijf. de bruyne speelt in de bundesleague, strootman in de mickey mouse league.
0-2 vs macedonia trouwens
ik zal wel toegeven dat we zwaar geluk hebben gehad de eerste 20 minuten want we hadden 2-0 achter kunnen staan als die kansen van de macedoniers erin gingen.
Strootman is gewoon de ideale CDM soort Touré kan hij worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman zullen ze best dol op zijn daar in Engeland. Hij is vrij degelijk. Maar is niet echt creatief ofzo en ook geen echte VM.
Ik vind Fer meer het Toure type.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Strootman is gewoon de ideale CDM soort Touré kan hij worden.
Hij moet in een team spelen die op de counter speelt. Dan kan hij wel de passes geven op snelle jongens. Als hij in een dominant team gaat spelen komt hij tekort in de kleine ruimte. Zag je gisteren heel goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Strootman is gewoon de ideale CDM soort Touré kan hij worden.
Omdat hij ook zwart isquote:
Die neem ik niet meer serieus die speelt zijn wedstrijdjes in Grozny en Siberiëquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef r0binhood het volgende:
Witsel speelt CDM voor belgie en is ook beter dan strootman.
True.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef r0binhood het volgende:
Sneijder is ook niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:49 schreef Thezeurminator het volgende:
Die neem ik niet meer serieus die speelt zijn wedstrijdjes in Grozny en Siberië
Man man, volgens jou is elke speler van Belgie beter dan die van Nederland.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef r0binhood het volgende:
Als objectieve Nederlander zou ik dit team maken:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Man man, volgens jou is elke speler van Belgie beter dan die van Nederland.
Zet anders voor de gein even neer welke spelers van Belgie je op posities wil hebben en welke van Nederland, kunnen we lachen. Je zwart rood gele bril zit tot aan het dieptepunt vast tussen je billen man.
-----Hazard - RvP - Robbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als objectieve Nederlander zou ik dit team maken:
Hazard---------van Persie-------Robben----------
------Fellaini-----Witsel------Dembele-------------
Vermaelen-Vertonghen-Kompany-Janmaat
---------------------Courtois----------------------------
Strooman zou , althans nu nog niet, niet id ploeg staan bij belgie. Op dit moment zijn spelers als dembele en Witsel gewoon beter.quote:
Voor de 30ste keer, strootman is completer.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Strooman zou , althans nu nog niet, niet id ploeg staan bij belgie. Op dit moment zijn spelers als dembele en Witsel gewoon beter.
Dat lijkt me duidelijk. Zijn beide gewoon 2 klassen beter dan Strootman. Sowieso heeft Belgie momenteel op bijna iedere positie een betere speler. Als team hebben ze me nog niet overtuigd maar dat kan nog groeien.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Strooman zou , althans nu nog niet, niet id ploeg staan bij belgie. Op dit moment zijn spelers als dembele en Witsel gewoon beter.
omdat ze bijna nooit de bal verliezenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef RetRy32 het volgende:
Voor de 30ste keer, strootman is completer.
Witsel en Dembele zijn in balbezit erg goed, maar bij balverlies niet zo.
Zenith heeft geld, maar daarom is het nog geen Europese subtop. Ze zijn prima met Anderlecht of PSV te vergelijken.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:35 schreef r0binhood het volgende:
[..]
witsel hetzelfde bij Standard luik, daarna werd hij vaste waarde bij benfica, waarna hij koos (jammer genoeg)voor geld en ging hij naar Zenit....maar dat is wel een club die de uefa cup gewonnen heeft he...
Klopt, Strootman heeft het in de europese top niet bewezen en wellicht zal hij dat niveau ook niet aankunnen. De toekomst zal het uitwijzen. Lens en Toivonen vind ik overigens leuke clubvoetballers, maar ik kan me het niet voorstellen dat die mee zullen draaien bij de Manchester Uniteds van deze wereld.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:35 schreef r0binhood het volgende:
[..]
omdat ze bijna nooit de bal verliezen
maar even zonder gekheid? ben je psv fan?
enige wat strootman tot nu toe heeft bewezen is dat hij 'meekan' bij psv.
hij is geen dragende speler of iemand met een beslissende actie zoals Lens en Toivonen.
dembele heeft het met AZ bewezen en is nu draaischijf in de premierleague bij tottenham.
witsel hetzelfde bij Standard luik, daarna werd hij vaste waarde bij benfica, waarna hij koos (jammer genoeg)voor geld en ging hij naar Zenit....maar dat is wel een club die de uefa cup gewonnen heeft he...
Fellaini presteert erg slecht bij het Belgische elftal.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:53 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Klopt, Strootman heeft het in de europese top niet bewezen en wellicht zal hij dat niveau ook niet aankunnen. De toekomst zal het uitwijzen. Lens en Toivonen vind ik overigens leuke clubvoetballers, maar ik kan me het niet voorstellen dat die mee zullen draaien bij de Manchester Uniteds van deze wereld.
Naar mijn mening zijn Nederland EN België overigens op het moment geen wereldtop. België heeft dan wel een paar toppers (Kompany, Fellaini, Courtois) en een paar toekomstige wereldtoppers (Hazard, Lukaku, De Bruyne) maar heeft daarnaast ook vooral veel spelers die het vooral 'net niet' zijn en als total package toch net iets missen, Bijvoorbeeld Alderweireld, een speler waarvan ik in de nederlandse competitie al niet ondersteboven van lig. Als rechtsback is dit gewoon een zwaktebod.
Nederland herbergt meer talentvolle spelers, maar die moeten nog wel tot wasdom komen (waarvan het dan ook de vraag is of dit lukt). Jongens als Maher, Vilhena, Boëtius komen nu pas net kijken maar zullen over 4 jaar wellicht wereldtoppers zijn. Wat dat betreft is het heel erg interessant wat Nederland komende zomer tijdens het EK U21 in Israel gaat doen met een elftal wat voornamelijk zal bestaan uit A-internationals (Van Reijn, De Vrij, Martins Indi, Blind, Bruma, Vilhena, Clasie, Strootman, Maher, John, L. De Jong, Boëtius, Van der Hoorn, Willems, Wijnaldum, Fer, Van Ginkel).
Ik vermoed dat België het komende WK wellicht iets verder zal komen dan Nederland. Vooral omdat ik het trio Fellaini, Dembele, Witsel hoger inschat dan Strootman, Sneijder, De Guzman/Clasie. Al hangt het natuurlijk ook heel erg af van de loting. Aan de hand van de FIFA-ranking zou deze in het voordeel van Nederland moeten zijn (al was daar de laatste grote toernooien weinig van te merken qua poule indelingen). Het hieropvolgende EK verwacht ik veel meer van Nederland. De talentvclle spelers zijn dan net een paar jaar verder.
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fellaini presteert erg slecht bij het Belgische elftal.
--- De Jong---
Maher - Guzman
Is net zo goed als: Fellaini/Witsel/Dembele
En welk team is dan wel wereldtop?
Italië en Duitsland zijn de enige imo.
Swansea heeft de Capital cup gewonnen en spelen dus Europees.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:11 schreef r0binhood het volgende:
[..]
hehe dat hebben we gezien paar maanden terug
maar ja de guzman zat er nog niet bij toen he, dat scheelt een slok op een borrel
waar speelt die? swansea city![]()
Hallo, die jongens waren helemaal niet op elkaar ingespeeld.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:11 schreef r0binhood het volgende:
[..]
hehe dat hebben we gezien paar maanden terug
maar ja de guzman zat er nog niet bij toen he, dat scheelt een slok op een borrel
waar speelt die? swansea city![]()
WBA staat 7de en dus maken kans op Europese plek.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Swansea heeft de Capital cup gewonnen en spelen dus Europees.
En waar speelt Benteke?
En Lukaku?
Die kunnen lekker samen degraderen.
Ik vergeleek de clubs met elkaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
WBA staat 7de en dus maken kans op Europese plek.
Overigens zijn het beide spelers die hoger kunnen , Lukaku scoort 13 goals in de PL op zijn 19de , amper spelers die hem dat voor gedaan hebben (Evenaart Rooney denk ik al?)
Benteke heeft overigens ook al 13 binnen gedaan. Staan samen top 5 in de topschutters stand
Maar Guzman vergelijken met 2 spitsen snap ik niet?
De Jong, Maher en De Guzman is fysiek duidelijk minder dan Fellaini, Witsel, Dembele. Daarnaast is Maher een groot talent, maar komt hij op het moment nog niet eens in de buurt van de basis. Sneijder en Strootman spelen, mits fit, zeker. De positie van rechtshalf staat nog niet vast. Dus hoe jij bij een middenveld komt met De Jong, Maher en De Guzman is mij een raadsel. Dit middenveld heeft nog nooit samengespeeld en zal dit wellicht ook nooit in deze samenstelling doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fellaini presteert erg slecht bij het Belgische elftal.
--- De Jong---
Maher - Guzman
Is net zo goed als: Fellaini/Witsel/Dembele
En welk team is dan wel wereldtop?
Italië en Duitsland zijn de enige imo.
bij interland voetbal kan je toch niet op elkaar zijn ingespeeld? je ziet elkaar maar eens in de zoveel maanden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef RetRy32 het volgende:
Hallo, die jongens waren helemaal niet op elkaar ingespeeld.
Laat ons realist zijn, het is volgend jaar al 12 jaar geleden dat België nog op het WK stond, tuurlijk is het doel éérst het WK te halen. Eens je dat gehaald hebt kun je nog ambities uitspreken over wat je er gaat doen ...quote:Op zondag 24 maart 2013 18:25 schreef Obiekulu het volgende:
Vandaag viel mij iets op. Wilmots zegt: "het doel is om het WK te halen".
Nederland zei in de aanloop naar het WK 2010 direct dat het doel was wereldkampioen te worden. Door die focus en doelstelling is men uiteindelijk zo ver gekomen.
Als Wilmots durft uit te spreken dat Belgie voor het hoogste gaat, geef ik ze een goede kans ver te komen.
Als 'het WK halen' de doelstelling is, geraakt men niet door de eerste ronde.
Dat schreeuwden de moffen ook alquote:Op maandag 25 maart 2013 22:46 schreef BramKVO het volgende:
Vincent Kompany is opnieuw fit na een kuitblessure die hem twee maanden hinderde. De kapitein van de Rode Duivels en Manchester City trainde de voorbije dagen probleemloos mee met de nationale ploeg en maakt morgen opnieuw zijn opwachting in de basiself van de Belgen, die in hun zesde WK-kwalificatieduel in groep A Macedonië ontvangen in Brussel. "We hebben veel ambities, maar zijn geen wereldelftal. Een WK-finale bereiken, wordt onhaalbaar", is Kompany realistisch.
In die fase van de competitie een oefeninterland? Kansloosquote:Op maandag 25 maart 2013 23:30 schreef KingRoland het volgende:
30 april 2013 Nederland ( Thuis ) tegen de belgen
kijken wie er werkelijk op dit moment de beste team in huis heeft.
zeg het maar tegen de KNVB.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
In die fase van de competitie een oefeninterland? Kansloos
huh?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:30 schreef KingRoland het volgende:
kijken wie er werkelijk op dit moment de beste team in huis heeft.
Korfbal? Op 30 april is er Champions League.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:30 schreef KingRoland het volgende:
kijken wie er werkelijk op dit moment het beste team in huis heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |