Macedonië is een sterk team thuis , wonnen met 3-0 van Denemarken , 1-0 van Servië en Kroatië kwam zeer goed weg met een nipte overwinning.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zijn gister nog een paar keer goed weggekomen, FYROM viel me niet tegen. En ik dacht altijd dat Pandev een Bulgaar was
Strootman > Belgisch elftalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:24 schreef sausagin het volgende:
Keeper vergeten?
Courtois > Steek
Witsel > De jong
Dembele > Strootman
Hazard > Robben
Edit : Vermaelen > BMI ook ,(al kan dat veranderen in de toekomst)
De Jong is verdedigend 1 van de beste CDMs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:24 schreef sausagin het volgende:
Keeper vergeten?
Courtois > Steek
Witsel > De jong
Dembele > Strootman
Hazard > Robben
Edit : Vermaelen > BMI ook ,(al kan dat veranderen in de toekomst)
Het is inderdaad ook moeilijk te vergelijken , hangt er ook vanaf hoe ze in de tactiek en het team passen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De Jong is verdedigend 1 van de beste CDMs.
Robben is nog steeds beter dan Hazard.
En Strootman is completer.
Maar jij hebt ook gelijk hoor, het is gewoon hoe je spelers bekijkt en welke aspecten jij belangrijk vindt.
de bruyne is echt 10 x beter dan strootman. Hij heeft meer creativiteit in z'n linker teen dan strootman in z'n hele lijf. de bruyne speelt in de bundesleague, strootman in de mickey mouse league.quote:
Strootman speelt volgend jaar gewoon bij een Everton,Tottenham,Liverpool,Newcastle ofzo. En misschien zelfs wel Manchester United. Die De Bruyne komt nooit aan de bak bij Chelsea en speelt nu bij een degradatiekandidaat in België. Belgie heeft een aardig team maar mist topspelers als Robben,Sneijder en V.Persie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:17 schreef r0binhood het volgende:
[..]
de bruyne is echt 10 x beter dan strootman. Hij heeft meer creativiteit in z'n linker teen dan strootman in z'n hele lijf. de bruyne speelt in de bundesleague, strootman in de mickey mouse league.
0-2 vs macedonia trouwens
ik zal wel toegeven dat we zwaar geluk hebben gehad de eerste 20 minuten want we hadden 2-0 achter kunnen staan als die kansen van de macedoniers erin gingen.
..................quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Thezeurminator het volgende:
. Die De Bruyne komt nooit aan de bak bij Chelsea en speelt nu bij een degradatiekandidaat in België.
Strootman zullen ze best dol op zijn daar in Engeland. Hij is vrij degelijk. Maar is niet echt creatief ofzo en ook geen echte VM.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Strootman speelt volgend jaar gewoon bij een Everton,Tottenham,Liverpool,Newcastle ofzo. En misschien zelfs wel Manchester United. Die De Bruyne komt nooit aan de bak bij Chelsea en speelt nu bij een degradatiekandidaat in België. Belgie heeft een aardig team maar mist topspelers als Robben,Sneijder en V.Persie.
Yo, ik zeg dat Strootman completer is als CM.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:17 schreef r0binhood het volgende:
[..]
de bruyne is echt 10 x beter dan strootman. Hij heeft meer creativiteit in z'n linker teen dan strootman in z'n hele lijf. de bruyne speelt in de bundesleague, strootman in de mickey mouse league.
0-2 vs macedonia trouwens
ik zal wel toegeven dat we zwaar geluk hebben gehad de eerste 20 minuten want we hadden 2-0 achter kunnen staan als die kansen van de macedoniers erin gingen.
Strootman is gewoon de ideale CDM soort Touré kan hij worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman zullen ze best dol op zijn daar in Engeland. Hij is vrij degelijk. Maar is niet echt creatief ofzo en ook geen echte VM.
Ik vind Fer meer het Toure type.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Strootman is gewoon de ideale CDM soort Touré kan hij worden.
Hij moet in een team spelen die op de counter speelt. Dan kan hij wel de passes geven op snelle jongens. Als hij in een dominant team gaat spelen komt hij tekort in de kleine ruimte. Zag je gisteren heel goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Strootman is gewoon de ideale CDM soort Touré kan hij worden.
Omdat hij ook zwart isquote:
Die neem ik niet meer serieus die speelt zijn wedstrijdjes in Grozny en Siberiëquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef r0binhood het volgende:
Witsel speelt CDM voor belgie en is ook beter dan strootman.
True.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef r0binhood het volgende:
Sneijder is ook niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:49 schreef Thezeurminator het volgende:
Die neem ik niet meer serieus die speelt zijn wedstrijdjes in Grozny en Siberië
Man man, volgens jou is elke speler van Belgie beter dan die van Nederland.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef r0binhood het volgende:
Als objectieve Nederlander zou ik dit team maken:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Man man, volgens jou is elke speler van Belgie beter dan die van Nederland.
Zet anders voor de gein even neer welke spelers van Belgie je op posities wil hebben en welke van Nederland, kunnen we lachen. Je zwart rood gele bril zit tot aan het dieptepunt vast tussen je billen man.
-----Hazard - RvP - Robbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als objectieve Nederlander zou ik dit team maken:
Hazard---------van Persie-------Robben----------
------Fellaini-----Witsel------Dembele-------------
Vermaelen-Vertonghen-Kompany-Janmaat
---------------------Courtois----------------------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |