Zal echt mooi zijn als vitesse heel dat veld omploegt ook al vriest het niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
"@MOTTENZEDAN: Veld in Emmen heeft geen veldverwarming. Met wat geluk wordt de wedstrijd afgelast en speelt Vitesse op de nieuwe datum alsnog in Gelredome."
lees t meer
Is vaker voorgekomen denk aan verbouwingen of instortingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef Triptamine2 het volgende:
Al dat gezeik over dat Gelredome. Het zou toch zo moeten zijn, dat als je geen ploeg kan ontvangen in je stadion, je automatisch verliest?
Ik snap al die drukte niet. Ze hebben nog tot maandag om een fatsoenlijk veld te vinden. Die wedstrijd zal heus wel doorgaan, van mijn part spelen ze op curaçao (ook Nederlands grondgebied). Bovendien speelt Bony niet en zou je met Jong Ajax nog kans maken op een overwinning. Verder maakt de beker mij ook niet veel uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef Triptamine2 het volgende:
Al dat gezeik over dat Gelredome. Het zou toch zo moeten zijn, dat als je geen ploeg kan ontvangen in je stadion, je automatisch verliest?
Ik heb er ook geen drukte over, en maak me totaal geen zorgen over die wedstrijd. Maar het is gewoon vreemd dat je door een concert niet over je eigen stadion kunt beschikken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ik snap al die drukte niet. Ze hebben nog tot maandag om een fatsoenlijk veld te vinden. Die wedstrijd zal heus wel doorgaan, van mijn part spelen ze op curaçao (ook Nederlands grondgebied). Bovendien speelt Bony niet en zou je met Jong Ajax nog kans maken op een overwinning. Verder maakt de beker mij ook niet veel uit.
Dat zou de eerste keus van mij zijn geweest. Maar het moet neutraal en dat is volgens de KNVB niet neutraal denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef mabo11 het volgende:
Is het niet mogelijk om die wedstrijd op het trainingscomplex van Vitesse te spelen. Dan bouwen ze net zoals bij F1 in Monaco tijdelijke tribunes. Schoot me net ff te binnen.
Nee, liever niet. Sowieso jammer dat het niet in Alkmaar of Utrecht kan. Ben dat reizen naar dat schijt Arnhem ook wel een beetje zat. En verder wachten we het wel af, zoals anderen, ik geef geen fuck om waar we moeten spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef mabo11 het volgende:
Is het niet mogelijk om die wedstrijd op het trainingscomplex van Vitesse te spelen. Dan bouwen ze net zoals bij F1 in Monaco tijdelijke tribunes. Schoot me net ff te binnen.
De reden dat het niet in Amsterdam mocht was omdat Vitesse het thuisvoordeel niet mocht opgeven, nu begrijp ik niet welk voordeel ze nog hebben van een wedstrijd in Emmen, maar goed. Maar het mocht dus niet bij ons, verder is de keuze aan Vitesse.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zou de eerste keus van mij zijn geweest. Maar het moet neutraal en dat is volgens de KNVB niet neutraal denk ik.
kut , dan ben ik op vakantiequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk worden de verbouwingen niet te drastisch. Dit feestje moet wel leuk blijven.
Ha, ver hoeven. Omdat hij Verhoeven heet en redelijk dik is. Classic. Zeker nu hij niet meer bij Ajax speelt ben je precies op het juiste moment met dit grapje gekomen!quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ha, ver hoeven. Omdat hij Verhoeven heet en redelijk dik is. Classic. Zeker nu hij niet meer bij Ajax speelt ben je precies op het juiste moment met dit grapje gekomen!
Deze man.
Nee gestolen van twitteraccount bart van merwijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ha, ver hoeven. Omdat hij Verhoeven heet en redelijk dik is. Classic. Zeker nu hij niet meer bij Ajax speelt ben je precies op het juiste moment met dit grapje gekomen!
Deze man.
Je bent echt goed bezig!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Nee gestolen van twitteraccount bart van merwijk
Kijk, dit is iemand die ik blij maak met mijn inspanningen. Zal ik er meer posten?quote:
Ik hou wel van een woordgrapje op z'n tijdquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke verschrikkelijke plaatjes....![]()
JODEN!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze grappen zijn niet op zijn tijd, die zijn al drie dagen bezig ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik hou wel van een woordgrapje op z'n tijd
Dat met die davidsterren en vlaggen van Israël slaat echt nergens.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JODEN!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fixedquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:26 schreef Againzender het volgende:
Zal weer lekker koud zijn in het stadion. Extra veel lawaai maken en springen maar om warm te blijven
dank voor de suggestiequote:
Marktplaats of op vraag & aanbod hier droppen is ie zo weg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kaartje 413 in de aanbieding voor zondag. Iemand interesse? Normale prijs uiteraard. DM.
Eerst in het Ajax-topic hequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:37 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Marktplaats of op vraag & aanbod hier droppen is ie zo weg.
quote:Jong Ajax 2012-2013
Chiel Kramer - contract tot 30-06-2013.
Maurits Schmitz - contract tot 30-06-2013.
Mike Busse - contract tot 30-06-2013, optie tot 30-06-2014.
Fabian Sporkslede - contract tot 30-06-2015.
Ruben Ligeon - contract tot 30-06-2013.
Dico Koppers - contract tot 30-06-2015 -> Op nominatie voor verhuur.
Sven Nieuwpoort - contract tot 30-06-2014 -> Verhuurd aan Almere City.
Henri Toivomaki - contract tot 30-06-2013 -> Verhuurd aan Almere City.
Xandro Schenk - contract tot 30-06-2014 -> Verhuurd aan Go Ahead Eagles.
Ilan Boccara - contract tot 30-06-2015.
Joeri de Kamps - contract tot 30-06-2013 -> Op nominatie voor verhuur.
Mats Rits - contract tot 30-06-2013 -> Verkocht aan KV Mechelen.
Roly Bonevacia - contract tot 30-06-2013 -> Verhuurd aan Roda JC.
Yener Arica - contract tot 30-06-2013 -> Verkocht aan Kayserispor.
Lesley de Sa - contract tot 30-06-2016.
Danny Hoesen - contract tot 30-06-2015, optie tot 30-06-2016.
Gino van Kessel - contract tot 30-06-2014, optie tot 30-06-2015 -> Verhuurd aan Almere City.
Geoffrey Castillion - contract tot 30-06-2013 -> Verhuurd aan Heracles Almelo.
Lorenzo Ebecilio - contract tot 30-06-2014 -> Verkocht aan Metallurg Donetsk.
* = nog niet officieel bevestigd.
Hoe wil je zo dan met eigen jeugd verdergaan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Arica, Ebecilio, Rits, van Kessel en Nieuwpoort nu allemaal bevestigd door Ajax zelf,
[..]
Door goed doorselecteren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe wil je zo dan met eigen jeugd verdergaan?.
De B en C junioren moeten moet 3 a 4 spelers wel lukken. Daar zit echt genoeg talent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Door goed doorselecteren.
Van deze groep eigen jeugd zie ik alleen Ligeon eventueel nog doorbreken (Boccara en Hoesen tel ik dus niet mee). Van de A1 moeten we het dit seizoen niet hebben maar in de B zit met Nouri weer een hele talentvolle speler.
Als je per jaar 1 a 2 jongens kan doorschuiven en straks als de jeugdopleiding weer is zoals Ajax het nu voor ogen heeft dan kan je hopelijk zelfs 3 a 4 man per jaar naar het eerste elftal doorschuiven. Dan doe je het gewoon goed.
Op die derde afbeelding meende ik Thijs Slegers te zien. derde van rechtsonder.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JODEN!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was eerst wel Ajax watcher, kwam ik ergens in een oud artikel tegen op de internets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op die derde afbeelding meende ik Thijs Slegers te zien. derde van rechtsonder.
Wel apart, aangezien hij zo'n PSV supporter is. En dat was hij ook, hoe denk je dat hij Zlatan kent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij was eerst wel Ajax watcher, kwam ik ergens in een oud artikel tegen op de internets.
Hij is Helmond-supporter, niet PSV noch Ajaxfanquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel apart, aangezien hij zo'n PSV supporter is. En dat was hij ook, hoe denk je dat hij Zlatan kent.
Serieus? Waarom jankt hij dan altijd zo als het slecht gaat met PSV of fapt hij zo als het goed gaat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij is Helmond-supporter, niet PSV noch Ajaxfan
Omdat je betrokken raakt als je zo'n 6 dagen per week 8 uur per dag op een club zit. Hij is ook gewoon kritisch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus? Waarom jankt hij dan altijd zo als het slecht gaat met PSV of fapt hij zo als het goed gaat?
Helmond supporter inderdaad. Vage vent wel. Pas werd PSV door Gijp aangevallen in VI en toen leek het net of hij zich persoonlijk aangevallen voelde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij is Helmond-supporter, niet PSV noch Ajaxfan
Ik vind dat wel meevallen, de beste club watcher bij VI. Komt ook gewoon met echt nieuws. Die kale meneer bij Ajax vertelt op VI radio wat dingen die iedereen allang wist en dat was het dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus? Waarom jankt hij dan altijd zo als het slecht gaat met PSV of fapt hij zo als het goed gaat?
Mwah, ik vind simon wel okéquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen, de beste club watcher bij VI. Komt ook gewoon met echt nieuws. Die kale meneer bij Ajax vertelt op VI radio wat dingen die iedereen allang wist en dat was het dan.
Mooi teken toch. Rijen bij Ajax zijn gesloten, prima.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen, de beste club watcher bij VI. Komt ook gewoon met echt nieuws. Die kale meneer bij Ajax vertelt op VI radio wat dingen die iedereen allang wist en dat was het dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |