nsb'erquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Dus je geeft me gelijk dat de wereld verkloot is en dat werkenden het moeten oplossen zodat schuldenplafonds wel omlaag kunnen? Zolang er uitzuigers zijn die de staat illegaal plunderen mag je communistisch denken (het niet zijn is een 2e).
Los het dan op, vele schouders, maar werk het niet in de hand. Dat maakt alles meer kapot. Wat dat betreft ben ik wel een voorstander van een kliklijn.
Waarvan betaal jij 'werknemers'. Volgens mij heeft die wiet en alcohol je redelijk schizofreen gemaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nope zo ben ik niet ik heb wel respect voor t werk wat ze doen en daar betaal ik ze ook naar uit
Care. Mensen die het verdienen, die mij benadelen in het doen en laten, wil ik niet nalaten best te verklikken. Dikke care.quote:
idd denken dat ik alleen met gevaarlijke idioten omgaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
De enige voor je wie bang moet zijn is voor de politie, als je voor de rest met relaxte afnemers afspreekt enzo, is er niets aan de hand. Dealen is zo gevaarlijk nog niet, als je maar niet de verkeerde tegenkomt.
Uiteraard is de kans wel groter dat je die in dat wereldje tegenkomt, dan op je kantoorbaantje natuurlijk.
Sure. Maar er hoeft maar een verkeerde te zijn en je bent de lul.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
De enige voor je wie bang moet zijn is voor de politie, als je voor de rest met relaxte afnemers afspreekt enzo, is er niets aan de hand. Dealen is zo gevaarlijk nog niet, als je maar niet de verkeerde tegenkomt.
Uiteraard is de kans wel groter dat je die in dat wereldje tegenkomt, dan op je kantoorbaantje natuurlijk.
Ja want dan heb ik vast overdosis joint genomenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zozo stoere praat.
Ik denk dat we jou op een dag nooit meer terugzien![]()
Oja 23,43% kans dat het dan aan je verslavingen ligt.
van al t geld wat ik van jullie krijgquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarvan betaal jij 'werknemers'. Volgens mij heeft die wiet en alcohol je redelijk schizofreen gemaakt.
Viel me ook op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
idd denken dat ik alleen met gevaarlijke idioten omgameeste dealers zijn gerespecteerde mensen van wie je t niet zo verwachten
jep nsb'er dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Care. Mensen die het verdienen, die mij benadelen in het doen en laten, wil ik niet nalaten best te verklikken. Dikke care.
Maar nee hoor ik word straks neergeschoten zekerquote:
Kun je me ook de adressen geven? Kan ik op funda checken hoe awesome je plantages wel niet zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
van al t geld wat ik van jullie krijgwel lief van jullie + wat ik bijbeun en plantages wil je weten hoeveel? 10k per 2maand
BAM jonge
Jij NSBt 16miljoen mensen en ik NSB de rotte pisvlekken op de Nederlandse kaart wanneer men het niet verdient mij, danwel heel Nederland, te benadelen. Wie is slecht voor wie?quote:
Ja doe ik wel man je krijgt DM wacht effquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je me ook de adressen geven? Kan ik op funda checken hoe awesome je plantages wel niet zijn?
Geef gewoon toe dat je jelly bent dat ik meer dan 13k per 2 maand krijg voor niks doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij NSBt 16miljoen mensen en ik NSB de rotte pisvlekken op de Nederlandse kaart wanneer men het niet verdient mij, danwel heel Nederland, te benadelen. Wie is slecht voor wie?
En al is het maar één die illegaal handelt + illegaal een uitkering trekt...
Als moderator kun je toch ip's zien? Plaats die effe hier in een spoilertje. Is vast wel iemand die daar iets mee kan. Zijn we gelijk van zijn gekanker af, dat mensen jaloers zijn. Sommigen willen gewoon rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij NSBt 16miljoen mensen en ik NSB de rotte pisvlekken op de Nederlandse kaart wanneer men het niet verdient mij, danwel heel Nederland, te benadelen. Wie is slecht voor wie?
En al is het maar één die illegaal handelt + illegaal een uitkering trekt...
En anderen lichten op en breken in. Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel de haat jegens de uitkeringstrekkers, maar even serieus hé en het is niet dat ik zo denk maar dankzij dit hele kapitalistische systeem ben je vanaf je geboorte al gedoemd om te doen wat de staat en de rest van de bevolking verwacht van je. Namelijk werken en om te leven heb je geld nodig, dat is gewoon een feit. Je kan niet leven zonder geld en een dak boven je hoofd. Ik neem aan dat je als mens nog altijd wel zelf mag weten hoe jij je leven gaat leiden en ja sommige die willen het op deze manier.
Hetgeen waar ik mij meer om druk maak is nieuwsberichten als vandaag waar ik dan hoor dat ze van plan zijn het schuldenplafond weer te verhogen in Uhmericka, dat ik dan denk van ja ho wacht eens even, als ik godverdomme mijn rekeningen niet op tijd betaal dan staat de NSB al voor mijn deur na een maand om spullen in beslag te nemen.
En even ter bevestiging, ik ben geen communist
Ja aan planten, maar daar komt nog uitering en subsidies bovenop jeweettochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef Renesite het volgende:
Net was het nog 10k per twee maand
how fat is your thumb
Kan ik niet inzien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als moderator kun je toch ip's zien? Plaats die effe hier in een spoilertje. Is vast wel iemand die daar iets mee kan. Zijn we gelijk van zijn gekanker af, dat mensen jaloers zijn. Sommigen willen gewoon rechtvaardigheid.
quote:
Hij is ook nog eens 19, 22 en 26. Volgens mij hebben we het hier over een gespleten persoonlijkheid. Maar dat is niet zo heel vreemd, want het kan een bijwerking zijn van overmatig cannabis gebruik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef Renesite het volgende:
Net was het nog 10k per twee maand
how fat is your thumb
Waarom zou ik. Jij bent hier niet illegaal bezig, tenzij je verhandelt via hier.quote:
Criminelen mogen van mij tegen de muur, die verdedig ik niet. Maar goed, je hebt rotte appels er inderdaad tussen zitten, maar heb je die niet ook gewoon in het bedrijfsleven? Ik vind dat een manager die even geld onder het laatje schuift nog erger dan een uitkeringstrekker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En anderen lichten op en breken in. Waarom niet?
Eergevoel, een goede mentaliteit, gezonde dosis overwinningsdrang... allemaal zaken waar ik beter van wordquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
sowieso nsb 'ers die gaan snitchen terwijl ze zelf er niks van beter worden![]()
en maar ontkennen die jaloezie![]()
![]()
![]()
![]()
Nee doe ik niet dus je kan me nog niks maken ook hoe graag je zou willenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Jij bent hier niet illegaal bezig, tenzij je verhandelt via hier.
Sowieso ben jij een /care mannetje aangezien je alles uit je dikke duim zuigt. Ik zie je meer als een cliënt met een problematisch verleden en iets uit, ik noem maar wat, een autistisch spectrum dan iemand die hier de waarheid spreekt.
En nee hoor, hoef je niet in het echt tegen te komen. Wees niet bang, ik ben niet boos maar leef met je mee.
Tevens heb je een leesprobleem. Heb je je school wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee doe ik niet dus je kan me nog niks maken ook hoe graag je zou willen
Ja dus? Jij hebt er alsnog geen gewin bij als gepakt wordt. Alleen zielige jaloezie. Je eigen eergevoel word daar beter van? Triest mannetje ben je dan..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eergevoel, een goede mentaliteit, gezonde dosis overwinningsdrang... allemaal zaken waar ik beter van word
Waarom denk je dat ik jaloers ben op illegale handel en illegaal geld dat je niet mag bezitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dus? Jij hebt er alsnog geen gewin bij als gepakt wordt. Alleen zielige jaloezie. Je eigen eergevoel word daar beter van? Triest mannetje ben je dan..
Jep havo zonder op school te zijn geweest hele eindexamen jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tevens heb je een leesprobleem. Heb je je school wel afgemaakt?
Ik heb geen wajongquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jaloers ben op illegale handel en illegaal geld dat je niet mag bezitten.
Trouwens, heb jij een WAjong of een Bijstand?
Schijnt "slimmer" te zijn om WAO te regelen (schijnt meer te zijn dan de bijstand).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jaloers ben op illegale handel en illegaal geld dat je niet mag bezitten.
Trouwens, heb jij een WAjong of een Bijstand?
Top. Dan heb je duidelijk ook illegale rekeningen, immers: je inkomsten en aantal euro's op de bank moeten ook onderzocht worden. Bijstandsfraude.quote:
Ik vermaak me hier uitermate mee. Ik neem nog een laatste glas limonade en ga zo maar eens slapen. Morgen roept de plichtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Ensiferum het volgende:
Het is altijd lastig als je niet zeker weet of iemand trollt of gewoon echt zwakzinnig is. Er zijn te veel gevallen waar de mede"mens" je weet te varbazen. Dus ik ga voor zwakzinnig.
Aan de sollicitatieplicht zal hij vast voldoen, maar na het zien van de sollicitatiebrief weten werkgevers al genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Top. Dan heb je duidelijk ook illegale rekeningen, immers: je inkomsten en aantal euro's op de bank moeten ook onderzocht worden. Bijstandsfraude.
Dikke prima. Mag je trouwens ook niet zoveel op vakantie. How about sollicitatieplicht? Onderduiken die shizzle?
Jep klopt, rekening waar niemand iets vanaf weetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Top. Dan heb je duidelijk ook illegale rekeningen, immers: je inkomsten en aantal euro's op de bank moeten ook onderzocht worden. Bijstandsfraude.
Dikke prima. Mag je trouwens ook niet zoveel op vakantie. How about sollicitatieplicht? Onderduiken die shizzle?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jep klopt, rekening waar niemand iets vanaf weetniet op mijn naam nd shit.
Vakantie weet niemand iets vansollicitatie plicht ging dit hele topic over gwn in brief zetten dat je verplicht bent te solliciteren spelfoutje hier spelfoutje daar niemand neemt je aan
Je hoeft geen dingen te doen puur voor je eigen gewin, als je al van eigen gewin uit gaat als motivatie voor ook maar iets ben je gewoon een narcistische aso. Ik zie graag elke misbruiker aan de paal genageld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
sowieso nsb 'ers die gaan snitchen terwijl ze zelf er niks van beter worden![]()
enigne is 1x per maand afspraak dus kan zo 3,5 week op vakantie als ik wilquote:
Zal ik je een levensles leren, iedereen doet alleen dingen voor eigen gewinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hoeft geen dingen te doen puur voor je eigen gewin, als je al van eigen gewin uit gaat als motivatie voor ook maar iets ben je gewoon een narcistische aso. Ik zie graag elke misbruiker aan de paal genageld.
Naar Lloret de Marquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
enigne is 1x per maand afspraak dus kan zo 3,5 week op vakantie als ik wil
Je ontwijkt vragen waar je het antwoord niet op weet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en maar ontkennen die jaloezie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
enigne is 1x per maand afspraak dus kan zo 3,5 week op vakantie als ik wil
Ik hoef geen levenslessen van een oplichter, die zijn meestal nogal pessimistisch omdat ze stiekem een slecht zelfbeeld hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zal ik je een levensles leren, iedereen doet alleen dingen voor eigen gewinIs t niet om hun eigen schuldgevoel te verminderen dan is t wel iets anders zoals beter over jezelf voelen ed
Het is een mongool, maar geen pedofielquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Naar Lloret de Marvoor z'n smatjes. Had ik al vermeld dat hij een belgisch vriendinnetje had van 15 terwijl hij zelf 19/22 is? Ook nog eens pedofiel. De vergrijpen stapelen zich op.
Dit is allemaal bewijs als jij straks toch gepakt wordt
Iemand die op 15 jarige valt is geen pedofiel hoor =pquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Naar Lloret de Marvoor z'n smatjes. Had ik al vermeld dat hij een belgisch vriendinnetje had van 15 terwijl hij zelf 19/22 is? Ook nog eens pedofiel. De vergrijpen stapelen zich op.
Prima tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komt goed mattie zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]!!!
Nou ja, B-F, toegegeven. Je hebt het prima voor elkaar.
Maar god betert dat je straks met je handjes geboeid gaat. Niet voor mij maar voor de samenleving. Ja, dat wens ik je niet in persona toe, hoor. Ik wens dat meer mensen toe.kusjes.
nee hoor is gewoon zo. Maargoed blijf jij lekker in je optimistische schijnwereldje leven war nooit iemand misbruik van zoiets als gratis geld zou makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoef geen levenslessen van een oplichter, die zijn meestal nogal pessimistisch omdat ze stiekem een slecht zelfbeeld hebben.
efebofilie ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het is een mongool, maar geen pedofiel
Precies. Is trouwens wetenschappelijk onderzoek naar geweest dat meisjes rond de leeftijd van 15 t aantrekkelijkst zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:02 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Zolang het maar niet plat is ja toch?
Parasietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee hoor is gewoon zo. Maargoed blijf jij lekker in je optimistische schijnwereldje leven war nooit iemand misbruik van zoiets als gratis geld zou maken
Geen idee. Maar als je ooit eens met een mooie ervaren vrouw bent geweest zijn 15-jarige meisjes niet zo bijzonder meer. Maar ik weet niet of die ook zin hebben in uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Precies. Is trouwens wetenschappelijk onderzoek naar geweest dat meisjes rond de leeftijd van 15 t aantrekkelijkst zijn
Als je nou gewoon eerlijk zou zeggen dat je jaloers bent, maakt allemaal niet uit hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Parasiet
NSB'er
Nou dat is eigenlijk een samenvatting van jou
kerel wat zie jij dan als ultieme neukertje? een ventquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef hoink581 het volgende:
Chimeiden als het ultieme neukertje zienHoe laag zijn je standaarden? En dat wereldje bestaat niet, want ik weet toch dat JIJ misbruik maakt van 'gratis' geld
Ben met genoeg geweest, hoogste zelfs 42 mooi milfjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als je ooit eens met een mooie ervaren vrouw bent geweest zijn 15-jarige meisjes niet zo bijzonder meer. Maar ik weet niet of die ook zin hebben in uitkeringstrekkers.
Sterke redeneringquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
kerel wat zie jij dan als ultieme neukertje? een vent?
Ik ben niet jaloers. Ik vind het juist leuk om te werken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eerlijk zou zeggen dat je jaloers bent, maakt allemaal niet uit hoor
Pittige huisvrouwen die ook uitkering trekken mag je geen MILF noemen. Dat is vloeken in de kerk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ben met genoeg geweest, hoogste zelfs 42 mooi milfje
verder stuk of 4 tussen 30 en 40
stuk of 15 tussen 20 en 30 en stuk of 20 onder 20haters gaan haatte ik heb genoeg vergelijking
jij zegt t zelfquote:
Ik rol nu met mijn ogen en trek zowel jouw verhaal alsmede jouw definitie van een mooie vrouw in twijfel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
stuk of 15 tussen 20 en 30 en stuk of 20 onder 20haters gaan haatte ik heb genoeg vergelijking
Hoeveel van die neukertjes hebben je ook daadwerkelijk achtergelaten zonder leeg gevoel? Ik las laatst nog dat een echte liefde van je is weg gelopen omdat je faalt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel van die neukertjes hebben je ook daadwerkelijk achtergelaten zonder leeg gevoel? Ik las laatst nog dat een echte liefde van je is weg gelopen omdat je faalt.
Ik dacht in het begin ook dat het onzin was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat jullie deze onzin allemaal geloven
leuk om te werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik vind het juist leuk om te werken.
Natuurlijk wel een baan waar ik voor STUDEER en een baan die op NIVEAU is.
Iets wat jij nooit zal bereiken
gast je hebt geen ideequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pittige huisvrouwen die ook uitkering trekken mag je geen MILF noemen. Dat is vloeken in de kerk.
bitch please mijn definitie is tenminste nog echte mooie vrouwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik rol nu met mijn ogen en trek zowel jouw verhaal alsmede jouw definitie van een mooie vrouw in twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |