abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121616399
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

wat moet ik weerleggen?
Dat wat jij doet gewoon mag en dat het terecht is.
pi_121616421
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat wat jij doet gewoon mag en dat het terecht is.
Ja ik doe t gewoon omdat t kan _O_
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:36:48 #53
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121616478
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ha ja goed gedaan man je kijkt echt zo dwars door me heen _O-
Vermaak me beter dan ooit O+ gratis geld niks doen O+ heerlijk

ga jij maar loonslaven 40 u in de week _O-
Waarom neem je jouw verslaving waar je al 1 maand (wowww _O_ ) van bent 'afgekickt' niet terug?
pi_121616497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Waarom neem je jouw verslaving waar je al 1 maand (wowww _O_ ) van bent 'afgekickt' niet terug?
wat moet ik terugnemen?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:37:18 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121616513
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ja ik doe t gewoon omdat t kan _O_
Zolang je happy bent met je huurhuis, subsidies aanvragen, betalingsregelingen, goedkope auto (of geen), geen verre vakantie en het drinken van export bier.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_121616543
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

wat moet ik terugnemen?
Ik geef je nog 2 weken voor je relapsed. :').
pi_121616589
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zolang je happy bent met je huurhuis, subsidies aanvragen, betalingsregelingen, goedkope auto (of geen), geen verre vakantie en het drinken van export bier.
Snap het dan, Buffalo staat boven dat! Hij beunt bij, hij 'oogst' regelmatig, hij heeft genoeg te spenderen!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:38:36 #58
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121616598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Er zijn meer dan 400.000 werklozen in Nederland en die worden allemaal betaald door de staat. Het stelsel van sociale zekerheid kost bijna 12 miljard euro per jaar. Iedere Nederlander betaalt daar jaarlijks ruim ¤ 700 aan mee.

Geen 1/10 misschien, maar vind dit toch behoorlijke cijfers
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dus omdat mensen zoals jouw insteek hebbende zomaar het recht denken te moeten nemen om onterecht een uitkering te nemen, moeten wij de verstrekker maar terecht wijzen?

Ik kan weer een uit de lucht gegrepen vergelijking nemen maar dat zou alleen maar zijn kracht verliezen :')
Ik snap ook wel de haat jegens de uitkeringstrekkers, maar even serieus hé en het is niet dat ik zo denk maar dankzij dit hele kapitalistische systeem ben je vanaf je geboorte al gedoemd om te doen wat de staat en de rest van de bevolking verwacht van je. Namelijk werken en om te leven heb je geld nodig, dat is gewoon een feit. Je kan niet leven zonder geld en een dak boven je hoofd. Ik neem aan dat je als mens nog altijd wel zelf mag weten hoe jij je leven gaat leiden en ja sommige die willen het op deze manier.

Hetgeen waar ik mij meer om druk maak is nieuwsberichten als vandaag waar ik dan hoor dat ze van plan zijn het schuldenplafond weer te verhogen in Uhmericka, dat ik dan denk van ja ho wacht eens even, als ik godverdomme mijn rekeningen niet op tijd betaal dan staat de NSB al voor mijn deur na een maand om spullen in beslag te nemen. :P

En even ter bevestiging, ik ben geen communist :{w
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:38:47 #59
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121616612
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

wat moet ik terugnemen?
Kan je niet lezen? Je verslaving (alcohol/cannabis)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:38:49 #60
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_121616614
Ik vermaak me hier overigens ook wel, krijg alles gratis, verzekeringen die voor me betaald worden, 3 auto's voor de deur (allen prive) lang leve betalende pappa en mamma _O_

ikjijallebei later grootverdiener _O_
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:39:12 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121616635
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Snap het dan, Buffalo staat boven dat! Hij beunt bij, hij 'oogst' regelmatig, hij heeft genoeg te spenderen!
En elke dag dat hij in de spiegel kijkt denkt hij 'Eerlijk waar jongen, ik ben trots O+ '
pi_121616640
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

heb geen betalingsregelingen rij een vwo polo tdi _O_ kom net terug uit spanje en ga binnekort naar new york
verder drink ik geen bier maar vodka/whiskey Ujelly ?
pi_121616672
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik geef je nog 2 weken voor je relapsed. :').
t boeit me geen kanker wat jij geeft/denkt over iets
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:40:03 #64
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121616692
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

heb geen betalingsregelingen rij een vwo polo tdi _O_ kom net terug uit spanje en ga binnekort naar new york
verder drink ik geen bier maar vodka/whiskey Ujelly ?
Ik ben legaal bezig en hoef niet altijd achterom te kijken. Moet jij altijd wel doen in je leven.
pi_121616720
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

En elke dag dat hij in de spiegel kijkt denkt hij 'Eerlijk waar jongen, ik ben trots O+ '
ow ik ben wel trots ja O+ Liever dit alles op me 1tje dan me dagelijks in me kont laten neuken door een baas voor een hongerloontje zoals jullie doen _O-
pi_121616724
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

t boeit me geen kanker wat jij geeft/denkt over iets
Misschien moet iedereen hier op Fok! gaan wedden. Ik denk dat er veel mensen geld willen inzetten om je zien te relapsen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:41:07 #67
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121616759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

[..]

Ik snap ook wel de haat jegens de uitkeringstrekkers, maar even serieus hé en het is niet dat ik zo denk maar dankzij dit hele kapitalistische systeem ben je vanaf je geboorte al gedoemd om te doen wat de staat en de rest van de bevolking verwacht van je. Namelijk werken en om te leven heb je geld nodig, dat is gewoon een feit. Je kan niet leven zonder geld en een dak boven je hoofd. Ik neem aan dat je als mens nog altijd wel zelf mag weten hoe jij je leven gaat leiden en ja sommige die willen het op deze manier.

Hetgeen waar ik mij meer om druk maak is nieuwsberichten als vandaag waar ik dan hoor dat ze van plan zijn het schuldenplafond weer te verhogen in Uhmericka, dat ik dan denk van ja ho wacht eens even, als ik godverdomme mijn rekeningen niet op tijd betaal dan staat de NSB al voor mijn deur na een maand om spullen in beslag te nemen. :P

Wat denk je dat de mensen voor het kapitalistische systeem deden vanaf dat ze geboren waren? Werken voor hun vreten. Natuurlijk heb je geld nodig om te leven. Ik snap je punt verder wel hoor :)
pi_121616765
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik ben legaal bezig en hoef niet altijd achterom te kijken. Moet jij altijd wel doen in je leven.
Ow nee hoor heb me mannen die dat voor me doen ;)
pi_121616793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Misschien moet iedereen hier op Fok! gaan wedden. Ik denk dat er veel mensen geld willen inzetten om je zien te relapsen.
Ok maak maar topic, maak ik wel kloon aan en rook ik tegen die tijd een jointje O+ bedankt voor jullie hardverdiende geld _O-
pi_121616804
Ik vind et lullig dat sommige mensen zichzelf het makkelijk maken maar wij leven ook weer veel makkelijker dan sommige mensen die elders geboren zijn. Dus als je uit een kut komt in nederland ben je beter af dan als je uit een kut komt in china. Als jij de faciliteiten bezit om jezelf een lui-lekker-leven te geven moet je dat vooral doen. Dat het tegen de wet ingaat terzijde.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_121616808
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Neuk je die ook wel eens in hun kontje, baas? ;)
pi_121616841
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Neuk je die ook wel eens in hun kontje, baas? ;)
nope zo ben ik niet ik heb wel respect voor t werk wat ze doen en daar betaal ik ze ook naar uit ;)
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:42:39 #73
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121616857
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

[..]

Klopt. Dus je geeft me gelijk dat de wereld verkloot is en dat werkenden het moeten oplossen zodat schuldenplafonds wel omlaag kunnen? Zolang er uitzuigers zijn die de staat illegaal plunderen mag je communistisch denken (het niet zijn is een 2e).

Los het dan op, vele schouders, maar werk het niet in de hand. Dat maakt alles meer kapot. Wat dat betreft ben ik wel een voorstander van een kliklijn.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:42:55 #74
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_121616874
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

De enige voor je wie bang moet zijn is voor de politie, als je voor de rest met relaxte afnemers afspreekt enzo, is er niets aan de hand. Dealen is zo gevaarlijk nog niet, als je maar niet de verkeerde tegenkomt.

Uiteraard is de kans wel groter dat je die in dat wereldje tegenkomt, dan op je kantoorbaantje natuurlijk.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:43:10 #75
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_121616888
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Zozo stoere praat.
Ik denk dat we jou op een dag nooit meer terugzien :W

Oja 23,43% kans dat het dan aan je verslavingen ligt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')