Ja ik doe t gewoon omdat t kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wat jij doet gewoon mag en dat het terecht is.
Waarom neem je jouw verslaving waar je al 1 maand (wowwwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ha ja goed gedaan man je kijkt echt zo dwars door me heen![]()
Vermaak me beter dan ooitgratis geld niks doen
heerlijk
ga jij maar loonslaven 40 u in de week
wat moet ik terugnemen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom neem je jouw verslaving waar je al 1 maand (wowww) van bent 'afgekickt' niet terug?
Zolang je happy bent met je huurhuis, subsidies aanvragen, betalingsregelingen, goedkope auto (of geen), geen verre vakantie en het drinken van export bier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja ik doe t gewoon omdat t kan
Snap het dan, Buffalo staat boven dat! Hij beunt bij, hij 'oogst' regelmatig, hij heeft genoeg te spenderen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang je happy bent met je huurhuis, subsidies aanvragen, betalingsregelingen, goedkope auto (of geen), geen verre vakantie en het drinken van export bier.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 400.000 werklozen in Nederland en die worden allemaal betaald door de staat. Het stelsel van sociale zekerheid kost bijna 12 miljard euro per jaar. Iedere Nederlander betaalt daar jaarlijks ruim ¤ 700 aan mee.
Geen 1/10 misschien, maar vind dit toch behoorlijke cijfers
Ik snap ook wel de haat jegens de uitkeringstrekkers, maar even serieus hé en het is niet dat ik zo denk maar dankzij dit hele kapitalistische systeem ben je vanaf je geboorte al gedoemd om te doen wat de staat en de rest van de bevolking verwacht van je. Namelijk werken en om te leven heb je geld nodig, dat is gewoon een feit. Je kan niet leven zonder geld en een dak boven je hoofd. Ik neem aan dat je als mens nog altijd wel zelf mag weten hoe jij je leven gaat leiden en ja sommige die willen het op deze manier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus omdat mensen zoals jouw insteek hebbende zomaar het recht denken te moeten nemen om onterecht een uitkering te nemen, moeten wij de verstrekker maar terecht wijzen?
Ik kan weer een uit de lucht gegrepen vergelijking nemen maar dat zou alleen maar zijn kracht verliezen
En elke dag dat hij in de spiegel kijkt denkt hij 'Eerlijk waar jongen, ik ben trotsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Snap het dan, Buffalo staat boven dat! Hij beunt bij, hij 'oogst' regelmatig, hij heeft genoeg te spenderen!
heb geen betalingsregelingen rij een vwo polo tdiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang je happy bent met je huurhuis, subsidies aanvragen, betalingsregelingen, goedkope auto (of geen), geen verre vakantie en het drinken van export bier.
t boeit me geen kanker wat jij geeft/denkt over ietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik geef je nog 2 weken voor je relapsed..
Ik ben legaal bezig en hoef niet altijd achterom te kijken. Moet jij altijd wel doen in je leven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb geen betalingsregelingen rij een vwo polo tdikom net terug uit spanje en ga binnekort naar new york
verder drink ik geen bier maar vodka/whiskey Ujelly ?
ow ik ben wel trots jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
En elke dag dat hij in de spiegel kijkt denkt hij 'Eerlijk waar jongen, ik ben trots'
Misschien moet iedereen hier op Fok! gaan wedden. Ik denk dat er veel mensen geld willen inzetten om je zien te relapsen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
t boeit me geen kanker wat jij geeft/denkt over iets
Wat denk je dat de mensen voor het kapitalistische systeem deden vanaf dat ze geboren waren? Werken voor hun vreten. Natuurlijk heb je geld nodig om te leven. Ik snap je punt verder wel hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel de haat jegens de uitkeringstrekkers, maar even serieus hé en het is niet dat ik zo denk maar dankzij dit hele kapitalistische systeem ben je vanaf je geboorte al gedoemd om te doen wat de staat en de rest van de bevolking verwacht van je. Namelijk werken en om te leven heb je geld nodig, dat is gewoon een feit. Je kan niet leven zonder geld en een dak boven je hoofd. Ik neem aan dat je als mens nog altijd wel zelf mag weten hoe jij je leven gaat leiden en ja sommige die willen het op deze manier.
Hetgeen waar ik mij meer om druk maak is nieuwsberichten als vandaag waar ik dan hoor dat ze van plan zijn het schuldenplafond weer te verhogen in Uhmericka, dat ik dan denk van ja ho wacht eens even, als ik godverdomme mijn rekeningen niet op tijd betaal dan staat de NSB al voor mijn deur na een maand om spullen in beslag te nemen.
En even ter bevestiging, ik ben geen communist
Ow nee hoor heb me mannen die dat voor me doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben legaal bezig en hoef niet altijd achterom te kijken. Moet jij altijd wel doen in je leven.
Ok maak maar topic, maak ik wel kloon aan en rook ik tegen die tijd een jointjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet iedereen hier op Fok! gaan wedden. Ik denk dat er veel mensen geld willen inzetten om je zien te relapsen.
Neuk je die ook wel eens in hun kontje, baas?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ow nee hoor heb me mannen die dat voor me doen
nope zo ben ik niet ik heb wel respect voor t werk wat ze doen en daar betaal ik ze ook naar uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Neuk je die ook wel eens in hun kontje, baas?
Klopt. Dus je geeft me gelijk dat de wereld verkloot is en dat werkenden het moeten oplossen zodat schuldenplafonds wel omlaag kunnen? Zolang er uitzuigers zijn die de staat illegaal plunderen mag je communistisch denken (het niet zijn is een 2e).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel de haat jegens de uitkeringstrekkers, maar even serieus hé en het is niet dat ik zo denk maar dankzij dit hele kapitalistische systeem ben je vanaf je geboorte al gedoemd om te doen wat de staat en de rest van de bevolking verwacht van je. Namelijk werken en om te leven heb je geld nodig, dat is gewoon een feit. Je kan niet leven zonder geld en een dak boven je hoofd. Ik neem aan dat je als mens nog altijd wel zelf mag weten hoe jij je leven gaat leiden en ja sommige die willen het op deze manier.
Hetgeen waar ik mij meer om druk maak is nieuwsberichten als vandaag waar ik dan hoor dat ze van plan zijn het schuldenplafond weer te verhogen in Uhmericka, dat ik dan denk van ja ho wacht eens even, als ik godverdomme mijn rekeningen niet op tijd betaal dan staat de NSB al voor mijn deur na een maand om spullen in beslag te nemen.
En even ter bevestiging, ik ben geen communist
De enige voor je wie bang moet zijn is voor de politie, als je voor de rest met relaxte afnemers afspreekt enzo, is er niets aan de hand. Dealen is zo gevaarlijk nog niet, als je maar niet de verkeerde tegenkomt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben legaal bezig en hoef niet altijd achterom te kijken. Moet jij altijd wel doen in je leven.
Zozo stoere praat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ow nee hoor heb me mannen die dat voor me doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |