De meesten doen het niet op die manier, jammer genoegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk zeg is dat ik het best wel snap als mensen het bewust doen, zat banen waar je jezelf wel de polsen wilt doorsnijden dat je het wel hebt gehad er ff mee
Je kan dan toch een andere baan nemen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk zeg is dat ik het best wel snap als mensen het bewust doen, zat banen waar je jezelf wel de polsen wilt doorsnijden dat je het wel hebt gehad er ff mee
zo makkelijk gaat dat niet hoor, als je al ziet dat ze tegenwoordig voor een kassabaantje ervaring en havo/mbo vragenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan dan toch een andere baan nemen?
Met alle liefde..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Kan je die nietsnutten (lees: Buffallo en z'n matties) niet traceren en stopzetten?
Je zegt 'een jaartje ff niks doen'.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet hoor, als je al ziet dat ze tegenwoordig voor een kassabaantje ervaring en havo/mbo vragen
dat moeten ze dan zelf maar zien, ikzelf heb nog nooit zonder werk gezeten. had altijd al een nieuwe baan voordat ik stopte bij de oudequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je zegt 'een jaartje ff niks doen'.
Hoe wil je na dat jaartje dan aan een baan komen?
Dus jij doet altijd oude schoenen weg, gaat op je blote voetjes naar de winkel en gaat met 10 euro zwaaien en verwacht dat ze met schoenen van 150 euro aan komen lopen en deze voor jou om je voeten binden en zélfs je veters strikken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
dat moeten ze dan zelf maar zien, ikzelf heb nog nooit zonder werk gezeten. had altijd al een nieuwe baan voordat ik stopte bij de oude
Je kan toch beter tijdelijk met minder genoegen nemen ipv thuis zittenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef Renesite het volgende:
de schoenen weg, gaat op je blote voetjes naar de winkel en gaat met 10 euro zwaaien en verwacht dat ze met schoenen van 150 euro aan komen lopen en deze voor jou om je voeten binden en zélfs j
Ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan toch beter tijdelijk met minder genoegen nemen ipv thuis zitten
Waar blijven je sterke verhalen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat een vergelijkingen in dit topic
Weerleg het dan. Vertel het ons nog een keer hoe erg je leven wel niet is, dat jouw criminele gedrag gerechtvaardigd is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat een vergelijkingen in dit topic
wat moet ik weerleggen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weerleg het dan. Vertel het ons nog een keer hoe erg je leven wel niet is, dat jouw criminele gedrag gerechtvaardigd is.
Er zijn meer dan 400.000 werklozen in Nederland en die worden allemaal betaald door de staat. Het stelsel van sociale zekerheid kost bijna 12 miljard euro per jaar. Iedere Nederlander betaalt daar jaarlijks ruim ¤ 700 aan mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
maar goed waar maken jullie je eigenlijk zo druk over, het is echt niet zo als iedereen straks weer aan het werk is dat je dan meer gaat verdienen. je moet met je vinger wijzen naar de overheid en gemeenten die het zo verprutsten. het is echt niet zo dat je 1/10 van je maandsalaris inlevert om die werkelozen in leven te houden
Dus omdat mensen zoals jouw insteek hebbende zomaar het recht denken te moeten nemen om onterecht een uitkering te nemen, moeten wij de verstrekker maar terecht wijzen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
maar goed waar maken jullie je eigenlijk zo druk over, het is echt niet zo als iedereen straks weer aan het werk is dat je dan meer gaat verdienen. je moet met je vinger wijzen naar de overheid en gemeenten die het zo verprutsten. het is echt niet zo dat je 1/10 van je maandsalaris inlevert om die werkelozen in leven te houden
Ik heb even je onverschilligheid weg gestript voor de echte boodschap.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Alles gaat mis met mijn leven beetje fokken beetje chillen beetje feunen beetje smatjes regelen beetje fitnessen
ik wou dat ik dood was![]()
Vind ik ook. Die maken er tenminste wat van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef ikjijallebei het volgende:
Logisch dat er mensen zijn die geen zin hebben om te werken, de drempel is veel te laag. minimuminkomens ietwat ophogen of het bedrag van de uitkering omlaag halen (dat geniet mijn voorkeur).
Respect voor de mensen die 40u in de week werken voor 1400 bruto.
ha ja goed gedaan man je kijkt echt zo dwars door me heenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb even je onverschilligheid weg gestript voor de echte boodschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |