nsb'erquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Dus je geeft me gelijk dat de wereld verkloot is en dat werkenden het moeten oplossen zodat schuldenplafonds wel omlaag kunnen? Zolang er uitzuigers zijn die de staat illegaal plunderen mag je communistisch denken (het niet zijn is een 2e).
Los het dan op, vele schouders, maar werk het niet in de hand. Dat maakt alles meer kapot. Wat dat betreft ben ik wel een voorstander van een kliklijn.
Waarvan betaal jij 'werknemers'. Volgens mij heeft die wiet en alcohol je redelijk schizofreen gemaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nope zo ben ik niet ik heb wel respect voor t werk wat ze doen en daar betaal ik ze ook naar uit
Care. Mensen die het verdienen, die mij benadelen in het doen en laten, wil ik niet nalaten best te verklikken. Dikke care.quote:
idd denken dat ik alleen met gevaarlijke idioten omgaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
De enige voor je wie bang moet zijn is voor de politie, als je voor de rest met relaxte afnemers afspreekt enzo, is er niets aan de hand. Dealen is zo gevaarlijk nog niet, als je maar niet de verkeerde tegenkomt.
Uiteraard is de kans wel groter dat je die in dat wereldje tegenkomt, dan op je kantoorbaantje natuurlijk.
Sure. Maar er hoeft maar een verkeerde te zijn en je bent de lul.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
De enige voor je wie bang moet zijn is voor de politie, als je voor de rest met relaxte afnemers afspreekt enzo, is er niets aan de hand. Dealen is zo gevaarlijk nog niet, als je maar niet de verkeerde tegenkomt.
Uiteraard is de kans wel groter dat je die in dat wereldje tegenkomt, dan op je kantoorbaantje natuurlijk.
Ja want dan heb ik vast overdosis joint genomenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zozo stoere praat.
Ik denk dat we jou op een dag nooit meer terugzien![]()
Oja 23,43% kans dat het dan aan je verslavingen ligt.
van al t geld wat ik van jullie krijgquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarvan betaal jij 'werknemers'. Volgens mij heeft die wiet en alcohol je redelijk schizofreen gemaakt.
Viel me ook op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
idd denken dat ik alleen met gevaarlijke idioten omgameeste dealers zijn gerespecteerde mensen van wie je t niet zo verwachten
jep nsb'er dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Care. Mensen die het verdienen, die mij benadelen in het doen en laten, wil ik niet nalaten best te verklikken. Dikke care.
Maar nee hoor ik word straks neergeschoten zekerquote:
Kun je me ook de adressen geven? Kan ik op funda checken hoe awesome je plantages wel niet zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
van al t geld wat ik van jullie krijgwel lief van jullie + wat ik bijbeun en plantages wil je weten hoeveel? 10k per 2maand
BAM jonge
Jij NSBt 16miljoen mensen en ik NSB de rotte pisvlekken op de Nederlandse kaart wanneer men het niet verdient mij, danwel heel Nederland, te benadelen. Wie is slecht voor wie?quote:
Ja doe ik wel man je krijgt DM wacht effquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je me ook de adressen geven? Kan ik op funda checken hoe awesome je plantages wel niet zijn?
Geef gewoon toe dat je jelly bent dat ik meer dan 13k per 2 maand krijg voor niks doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij NSBt 16miljoen mensen en ik NSB de rotte pisvlekken op de Nederlandse kaart wanneer men het niet verdient mij, danwel heel Nederland, te benadelen. Wie is slecht voor wie?
En al is het maar één die illegaal handelt + illegaal een uitkering trekt...
Als moderator kun je toch ip's zien? Plaats die effe hier in een spoilertje. Is vast wel iemand die daar iets mee kan. Zijn we gelijk van zijn gekanker af, dat mensen jaloers zijn. Sommigen willen gewoon rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij NSBt 16miljoen mensen en ik NSB de rotte pisvlekken op de Nederlandse kaart wanneer men het niet verdient mij, danwel heel Nederland, te benadelen. Wie is slecht voor wie?
En al is het maar één die illegaal handelt + illegaal een uitkering trekt...
En anderen lichten op en breken in. Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel de haat jegens de uitkeringstrekkers, maar even serieus hé en het is niet dat ik zo denk maar dankzij dit hele kapitalistische systeem ben je vanaf je geboorte al gedoemd om te doen wat de staat en de rest van de bevolking verwacht van je. Namelijk werken en om te leven heb je geld nodig, dat is gewoon een feit. Je kan niet leven zonder geld en een dak boven je hoofd. Ik neem aan dat je als mens nog altijd wel zelf mag weten hoe jij je leven gaat leiden en ja sommige die willen het op deze manier.
Hetgeen waar ik mij meer om druk maak is nieuwsberichten als vandaag waar ik dan hoor dat ze van plan zijn het schuldenplafond weer te verhogen in Uhmericka, dat ik dan denk van ja ho wacht eens even, als ik godverdomme mijn rekeningen niet op tijd betaal dan staat de NSB al voor mijn deur na een maand om spullen in beslag te nemen.
En even ter bevestiging, ik ben geen communist
Ja aan planten, maar daar komt nog uitering en subsidies bovenop jeweettochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef Renesite het volgende:
Net was het nog 10k per twee maand
how fat is your thumb
Kan ik niet inzien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als moderator kun je toch ip's zien? Plaats die effe hier in een spoilertje. Is vast wel iemand die daar iets mee kan. Zijn we gelijk van zijn gekanker af, dat mensen jaloers zijn. Sommigen willen gewoon rechtvaardigheid.
quote:
Hij is ook nog eens 19, 22 en 26. Volgens mij hebben we het hier over een gespleten persoonlijkheid. Maar dat is niet zo heel vreemd, want het kan een bijwerking zijn van overmatig cannabis gebruik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef Renesite het volgende:
Net was het nog 10k per twee maand
how fat is your thumb
Waarom zou ik. Jij bent hier niet illegaal bezig, tenzij je verhandelt via hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |