Criminelen mogen van mij tegen de muur, die verdedig ik niet. Maar goed, je hebt rotte appels er inderdaad tussen zitten, maar heb je die niet ook gewoon in het bedrijfsleven? Ik vind dat een manager die even geld onder het laatje schuift nog erger dan een uitkeringstrekker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En anderen lichten op en breken in. Waarom niet?
Eergevoel, een goede mentaliteit, gezonde dosis overwinningsdrang... allemaal zaken waar ik beter van wordquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
sowieso nsb 'ers die gaan snitchen terwijl ze zelf er niks van beter worden![]()
en maar ontkennen die jaloezie![]()
![]()
![]()
![]()
Nee doe ik niet dus je kan me nog niks maken ook hoe graag je zou willenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Jij bent hier niet illegaal bezig, tenzij je verhandelt via hier.
Sowieso ben jij een /care mannetje aangezien je alles uit je dikke duim zuigt. Ik zie je meer als een cliënt met een problematisch verleden en iets uit, ik noem maar wat, een autistisch spectrum dan iemand die hier de waarheid spreekt.
En nee hoor, hoef je niet in het echt tegen te komen. Wees niet bang, ik ben niet boos maar leef met je mee.
Tevens heb je een leesprobleem. Heb je je school wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee doe ik niet dus je kan me nog niks maken ook hoe graag je zou willen
Ja dus? Jij hebt er alsnog geen gewin bij als gepakt wordt. Alleen zielige jaloezie. Je eigen eergevoel word daar beter van? Triest mannetje ben je dan..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eergevoel, een goede mentaliteit, gezonde dosis overwinningsdrang... allemaal zaken waar ik beter van word
Waarom denk je dat ik jaloers ben op illegale handel en illegaal geld dat je niet mag bezitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dus? Jij hebt er alsnog geen gewin bij als gepakt wordt. Alleen zielige jaloezie. Je eigen eergevoel word daar beter van? Triest mannetje ben je dan..
Jep havo zonder op school te zijn geweest hele eindexamen jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tevens heb je een leesprobleem. Heb je je school wel afgemaakt?
Ik heb geen wajongquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jaloers ben op illegale handel en illegaal geld dat je niet mag bezitten.
Trouwens, heb jij een WAjong of een Bijstand?
Schijnt "slimmer" te zijn om WAO te regelen (schijnt meer te zijn dan de bijstand).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jaloers ben op illegale handel en illegaal geld dat je niet mag bezitten.
Trouwens, heb jij een WAjong of een Bijstand?
Top. Dan heb je duidelijk ook illegale rekeningen, immers: je inkomsten en aantal euro's op de bank moeten ook onderzocht worden. Bijstandsfraude.quote:
Ik vermaak me hier uitermate mee. Ik neem nog een laatste glas limonade en ga zo maar eens slapen. Morgen roept de plichtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Ensiferum het volgende:
Het is altijd lastig als je niet zeker weet of iemand trollt of gewoon echt zwakzinnig is. Er zijn te veel gevallen waar de mede"mens" je weet te varbazen. Dus ik ga voor zwakzinnig.
Aan de sollicitatieplicht zal hij vast voldoen, maar na het zien van de sollicitatiebrief weten werkgevers al genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Top. Dan heb je duidelijk ook illegale rekeningen, immers: je inkomsten en aantal euro's op de bank moeten ook onderzocht worden. Bijstandsfraude.
Dikke prima. Mag je trouwens ook niet zoveel op vakantie. How about sollicitatieplicht? Onderduiken die shizzle?
Jep klopt, rekening waar niemand iets vanaf weetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Top. Dan heb je duidelijk ook illegale rekeningen, immers: je inkomsten en aantal euro's op de bank moeten ook onderzocht worden. Bijstandsfraude.
Dikke prima. Mag je trouwens ook niet zoveel op vakantie. How about sollicitatieplicht? Onderduiken die shizzle?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jep klopt, rekening waar niemand iets vanaf weetniet op mijn naam nd shit.
Vakantie weet niemand iets vansollicitatie plicht ging dit hele topic over gwn in brief zetten dat je verplicht bent te solliciteren spelfoutje hier spelfoutje daar niemand neemt je aan
Je hoeft geen dingen te doen puur voor je eigen gewin, als je al van eigen gewin uit gaat als motivatie voor ook maar iets ben je gewoon een narcistische aso. Ik zie graag elke misbruiker aan de paal genageld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
sowieso nsb 'ers die gaan snitchen terwijl ze zelf er niks van beter worden![]()
enigne is 1x per maand afspraak dus kan zo 3,5 week op vakantie als ik wilquote:
Zal ik je een levensles leren, iedereen doet alleen dingen voor eigen gewinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hoeft geen dingen te doen puur voor je eigen gewin, als je al van eigen gewin uit gaat als motivatie voor ook maar iets ben je gewoon een narcistische aso. Ik zie graag elke misbruiker aan de paal genageld.
Naar Lloret de Marquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
enigne is 1x per maand afspraak dus kan zo 3,5 week op vakantie als ik wil
Je ontwijkt vragen waar je het antwoord niet op weet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en maar ontkennen die jaloezie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
enigne is 1x per maand afspraak dus kan zo 3,5 week op vakantie als ik wil
Ik hoef geen levenslessen van een oplichter, die zijn meestal nogal pessimistisch omdat ze stiekem een slecht zelfbeeld hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zal ik je een levensles leren, iedereen doet alleen dingen voor eigen gewinIs t niet om hun eigen schuldgevoel te verminderen dan is t wel iets anders zoals beter over jezelf voelen ed
Het is een mongool, maar geen pedofielquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Naar Lloret de Marvoor z'n smatjes. Had ik al vermeld dat hij een belgisch vriendinnetje had van 15 terwijl hij zelf 19/22 is? Ook nog eens pedofiel. De vergrijpen stapelen zich op.
Dit is allemaal bewijs als jij straks toch gepakt wordt
Iemand die op 15 jarige valt is geen pedofiel hoor =pquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Naar Lloret de Marvoor z'n smatjes. Had ik al vermeld dat hij een belgisch vriendinnetje had van 15 terwijl hij zelf 19/22 is? Ook nog eens pedofiel. De vergrijpen stapelen zich op.
Dit is allemaal bewijs als jij straks toch gepakt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |