Prima tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Naar Lloret de Marvoor z'n smatjes. Had ik al vermeld dat hij een belgisch vriendinnetje had van 15 terwijl hij zelf 19/22 is? Ook nog eens pedofiel. De vergrijpen stapelen zich op.
Dit is allemaal bewijs als jij straks toch gepakt wordt
Komt goed mattie zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]!!!
Nou ja, B-F, toegegeven. Je hebt het prima voor elkaar.
Maar god betert dat je straks met je handjes geboeid gaat. Niet voor mij maar voor de samenleving. Ja, dat wens ik je niet in persona toe, hoor. Ik wens dat meer mensen toe.kusjes.
nee hoor is gewoon zo. Maargoed blijf jij lekker in je optimistische schijnwereldje leven war nooit iemand misbruik van zoiets als gratis geld zou makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoef geen levenslessen van een oplichter, die zijn meestal nogal pessimistisch omdat ze stiekem een slecht zelfbeeld hebben.
efebofilie ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het is een mongool, maar geen pedofiel
Precies. Is trouwens wetenschappelijk onderzoek naar geweest dat meisjes rond de leeftijd van 15 t aantrekkelijkst zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:02 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Zolang het maar niet plat is ja toch?
Parasietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee hoor is gewoon zo. Maargoed blijf jij lekker in je optimistische schijnwereldje leven war nooit iemand misbruik van zoiets als gratis geld zou maken
Geen idee. Maar als je ooit eens met een mooie ervaren vrouw bent geweest zijn 15-jarige meisjes niet zo bijzonder meer. Maar ik weet niet of die ook zin hebben in uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Precies. Is trouwens wetenschappelijk onderzoek naar geweest dat meisjes rond de leeftijd van 15 t aantrekkelijkst zijn
Als je nou gewoon eerlijk zou zeggen dat je jaloers bent, maakt allemaal niet uit hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Parasiet
NSB'er
Nou dat is eigenlijk een samenvatting van jou
kerel wat zie jij dan als ultieme neukertje? een ventquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef hoink581 het volgende:
Chimeiden als het ultieme neukertje zienHoe laag zijn je standaarden? En dat wereldje bestaat niet, want ik weet toch dat JIJ misbruik maakt van 'gratis' geld
Ben met genoeg geweest, hoogste zelfs 42 mooi milfjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als je ooit eens met een mooie ervaren vrouw bent geweest zijn 15-jarige meisjes niet zo bijzonder meer. Maar ik weet niet of die ook zin hebben in uitkeringstrekkers.
Sterke redeneringquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
kerel wat zie jij dan als ultieme neukertje? een vent?
Ik ben niet jaloers. Ik vind het juist leuk om te werken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eerlijk zou zeggen dat je jaloers bent, maakt allemaal niet uit hoor
Pittige huisvrouwen die ook uitkering trekken mag je geen MILF noemen. Dat is vloeken in de kerk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ben met genoeg geweest, hoogste zelfs 42 mooi milfje
verder stuk of 4 tussen 30 en 40
stuk of 15 tussen 20 en 30 en stuk of 20 onder 20haters gaan haatte ik heb genoeg vergelijking
jij zegt t zelfquote:
Ik rol nu met mijn ogen en trek zowel jouw verhaal alsmede jouw definitie van een mooie vrouw in twijfel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
stuk of 15 tussen 20 en 30 en stuk of 20 onder 20haters gaan haatte ik heb genoeg vergelijking
Hoeveel van die neukertjes hebben je ook daadwerkelijk achtergelaten zonder leeg gevoel? Ik las laatst nog dat een echte liefde van je is weg gelopen omdat je faalt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel van die neukertjes hebben je ook daadwerkelijk achtergelaten zonder leeg gevoel? Ik las laatst nog dat een echte liefde van je is weg gelopen omdat je faalt.
Ik dacht in het begin ook dat het onzin was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat jullie deze onzin allemaal geloven
leuk om te werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik vind het juist leuk om te werken.
Natuurlijk wel een baan waar ik voor STUDEER en een baan die op NIVEAU is.
Iets wat jij nooit zal bereiken
gast je hebt geen ideequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pittige huisvrouwen die ook uitkering trekken mag je geen MILF noemen. Dat is vloeken in de kerk.
bitch please mijn definitie is tenminste nog echte mooie vrouwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik rol nu met mijn ogen en trek zowel jouw verhaal alsmede jouw definitie van een mooie vrouw in twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |