abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 09:24:13 #151
42184 crew  DaMart
pi_121624986
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef b2py het volgende:

[..]

En waar vertrok gij?
Amsterdam Centraal.

Op Sloterdijk zag ik vanuit mijn trein de CTA al aangeven dat mijn aansluiting vertraagd was, dus ik ben blijven zitten tot Centraal.
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:29:30 #152
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121625113
Kennelijk weten de NS-site en apps het ook niet meer:

  woensdag 16 januari 2013 @ 09:31:55 #153
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121625163
Volgens de huidige prognose gaat Fyra weer (deels) verbust worden door te hoge vertragingen
pi_121625174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:06 schreef Toto69 het volgende:
Nou, zo maar eens de trein naar Deventer - Zwolle - Leeuwarden nemen... Zal mij benieuwen. Hopelijk komt alles goed. :P
Gisteravond kwam mijn trein uit Enschede keurig op tijd aan in Deventer (23:29), ik stap uit, hoor omroepen dat "de intercity naar Zwolle van 22:47 vertrekt over enkele minuten"
Wait, whut!? :o Dat is vijfTIG minuten vertraging! _O-
pi_121625590
Dat had mijn trein net ook, 50 min vertraging. Plus nog een kwartier omdat mijn eerdere trein niet verder kon.
pi_121625699
Des te meer ik naar het zuiden ga en bij Amsterdam c ik kom des te meer sneeuw en ijs ik zie liggen tussen de sporen en in de wissels.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 januari 2013 @ 10:25:42 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121626566
Breng is niet echt blij met de Twitteraccounts die de vertraging op het traject Arnhem - Doetinchem - Winterswijk doorgeven. De informatie zou niet kloppen

http://www.gelderlander.n(...)foute-info-1.3609483
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_121626729
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
Breng is niet echt blij met de Twitteraccounts die de vertraging op het traject Arnhem - Doetinchem - Winterswijk doorgeven. De informatie zou niet kloppen

http://www.gelderlander.n(...)foute-info-1.3609483
Die doen ook even een NS HiSpeedje..
pi_121627457
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:29 schreef James1988 het volgende:
Kennelijk weten de NS-site en apps het ook niet meer:

[ afbeelding ]
Dat zou wel fijn zijn trouwens, een trein van Eindhoven naar Arnhem en dan ook nog naar Emmerich. Misschien dat er plannen voor zijn in het diepste geheim? :P
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 januari 2013 @ 12:11:14 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121629847
De provincie Groningen had ProRail bijna de deur gewezen omdat het geen haast wilde maken met het verbeteren van het spoor tussen Roodeschool en de Eemshaven, zo meldt Dagblad van het Noorden. In 2014 moet het project gereed zijn en kunnen personentreinen doorrijden naar de Eemshaven

http://forum.opeenshadikhet.nl/download/file.php?id=550
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_121630272
Wat ligt dat zakspoor in almelo een tering end weg van de ingang van het station eigenlijk. Valt me net pas op, terwijl ik er al honderdduizend keer ben langs gekomen :P

Hier rijdt alles nog netjes op tijd trouwens, valt me reuze mee.
  Redactie Sport woensdag 16 januari 2013 @ 12:29:58 #162
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_121630504
Dat is inderdaad een flink stuk lopen, maar het wordt 100 meter minder: http://www.destentor.nl/r(...)n-te-halen-1.1779937
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:00:26 #163
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121631773
Interessant, de gemeente Den Haag heeft capaciteit aangevraagd bij ProRail voor Den Haag Centraal - Brussel-Zuid
pi_121631802
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef James1988 het volgende:
Interessant, de gemeente Den Haag heeft capaciteit aangevraagd bij ProRail voor Den Haag Centraal - Brussel-Zuid
^O^
Ondanks de bron
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 januari 2013 @ 13:03:16 #165
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121631885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef James1988 het volgende:
Interessant, de gemeente Den Haag heeft capaciteit aangevraagd bij ProRail voor Den Haag Centraal - Brussel-Zuid
ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt en of het lukt om zowel bij ProRail als InfraBel een goed treinpad te krijgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:04:09 #166
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121631919
De reacties bij dat artikel zijn wel weer van een dieptriest niveau. :')
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt en of het lukt om zowel bij ProRail als InfraBel een goed treinpad te krijgen.
Dat hoort bij de kerntaak van beide infrastructuurbeheerders. Als het plan echt wordt doorgezet zal een fatsoenlijk treinpad ook wel lukken.
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:04:44 #167
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_121631948
De NS denkt blijkbaar dat als de Intercity Amersfoort - Amsterdam Centraal niet rijd het handig is om de Sprinter Amersfoort Vathorst - Hoofddorp nog korter te maken ook. Al 2 dagen rond half 9 tot aan de deuren propvol bij Diemen...
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 januari 2013 @ 13:06:17 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121632008
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:04 schreef James1988 het volgende:
De reacties bij dat artikel zijn wel weer van een dieptriest niveau. :')

[..]

Dat hoort bij de kerntaak van beide infrastructuurbeheerders. Als het plan echt wordt doorgezet zal een fatsoenlijk treinpad ook wel lukken.
mja, je weet niet hoe de macht van zowel de NS als de NMBS zich doet gelden he
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:09:05 #169
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121632116
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, je weet niet hoe de macht van zowel de NS als de NMBS zich doet gelden he
Dat is waar, maar dan kan men nog aankloppen bij de Europese Unie. Infrastructuurbeheerders zijn namelijk verplicht om neutraal te handelen. Nu de NMBS (wederom) hervormd wordt en Infrabel geheel los komt te staan zal de macht van de NMBS afnemen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 januari 2013 @ 13:16:45 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121632451
ik denk dat de gemeente Den Haag er wel een beetje op uit is om dit uit te vinden. in Nederland handelt ProRail al redelijk neutraal, waardoor de NS op sommige dagen op sommige trajecten geen klokvaste dienstregeling kan leveren.

zie bijvoorbeeld Groningen - Zwolle waar nog enkele goederenpaden liggen die een aantal treinen gewijzigde aankomst- en vertrektijden geven.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:28:44 #171
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121633048
Het zou wel mooi zijn als die intercity daadwerkelijk gaat rijden - één van de eerste internationale treinen die volledig in open access rijden (ondanks de initiële inmening van de gemeente Den Haag).
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 januari 2013 @ 13:34:31 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121633310
zeker. Ben trouwens ook benieuwd of ze de ballen hebben om morgen weer met de normale dienstregeling aan te vangen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_121633404
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
zeker. Ben trouwens ook benieuwd of ze de ballen hebben om morgen weer met de normale dienstregeling aan te vangen.
Ik denk het niet, gezien de strenge vorst.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_121633477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:28 schreef James1988 het volgende:
Het zou wel mooi zijn als die intercity daadwerkelijk gaat rijden - één van de eerste internationale treinen die volledig in open access rijden (ondanks de initiële inmening van de gemeente Den Haag).
Zou de trein per dienstregeling 2014 nog mee kunnen eigenlijk? Die paden liggen toch al vast?
pi_121633512
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:38 schreef b2py het volgende:
Zou de trein per dienstregeling 2014 nog mee kunnen eigenlijk? Die paden liggen toch al vast?
Als er uberhaubt nog capaciteit is...
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_121633643
Hmm... Dit is echt heel on-NS!
De intercity naar Zwolle van 13:17 vertrekt met 5 minuutjes vertraging uit Zwolle, dan een sprinter naar Apeldoorn, en dan de intercity naar Zwolle van 12:47 met 40 minuten vertraging! Die is dus ergens ingehaald, maar hij wordt niet opgeheven? :o
pi_121633787
in 2005 en 2009 was TreiNS, leuk evenement op en rondom Alkmaar met veel mooi nieuw en oud materieel. nu 4 jaar later, hopelijk TreiNS 2013? :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_121634070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef James1988 het volgende:
Interessant, de gemeente Den Haag heeft capaciteit aangevraagd bij ProRail voor Den Haag Centraal - Brussel-Zuid
Heel interessant, dank voor het delen!

Enne... Gesprekken met zeven vervoersbedrijven? Wie moeten dat allemaal wel niet zijn?
pi_121634087
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:52 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Heel interessant, dank voor het delen!

Enne... Gesprekken met zeven vervoersbedrijven? Wie moeten dat allemaal wel niet zijn?
Misschien wil HTM wel! :P
pi_121634173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:52 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Heel interessant, dank voor het delen!

Enne... Gesprekken met zeven vervoersbedrijven? Wie moeten dat allemaal wel niet zijn?
SNCF
Virgin
DB/Arriva
Connexxion
NS (zou altijd kunnen he)
Thalys

Noem er nog een paar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')