Dat is zeer duidelijk te zien, de wisseltongen zijn dan echt helemaal sneeuwvrij. En dat steekt goed af tegen de rest van het besneeuwde wissel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat moet een machinist ervan merken dan? De wissels zijn sneeuwvrij (want er rijden regelmatig treinen overheen), op dit moment wordt die nog vaak genoeg bedient om niet vast te vriezen, enige wat eraan op valt (vanaf het perron) is dat je geen gasbrander geluid hoort.
Ik vermeld er zelfs nog uitdrukkelijk bij 'Ik vind'.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:12 schreef bork het volgende:
[..]
Sorry Fles dan moet ik je even wakker schudden hij zegt letterlijk: in deze wel geconcludeerd mag worden dat NSR en ProRail goed gehandeld hebben met de uitgedunde dienstregeling.
Ik kan me niet voorstellen dat jij daar 100% achterstaat.
ok, misschien wel in het echt maar hier roepttie rare dingen
Melden bij ns online over die gladde perrons, kunnen ze het oplossenquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:56 schreef James1988 het volgende:
Ik zit in de enige trein die rijdt op Breda - Dordrecht, de sprinter. Dat is duidelijk niet omgeroepen of als reisadvies gegeven, want de trein is vrijwel leeg. Dit terwijl zowel de intercity naar Den Haag als de Fyra niet rijden.
Zojuist wel bijna op m'n snufferd gegaan in Breda, het perron was spekglad
Al gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Melden bij ns online over die gladde perrons, kunnen ze het oplossen.
Amersfoort-Apeldoorn eruit door seinstoring... xDquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kom gelukkig wel zonder extra fratsen in Apeldoorn
En wat is het verschil met de Benelux?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:30 schreef James1988 het volgende:
Fyra is omgeleid via Dordrecht en maakt daar zelfs een extra stop.
En waar vertrok gij?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:19 schreef DaMart het volgende:
Communicatie blijft moeilijk voor de NS. Sprinter naar Rotterdam van 7:47 was vertraagd en verdween zonder enig bericht van de CTA van spoor 4B rond 8:00 uur, terwijl er wel een losse SLT IV stopte op spoor 4A.
Dat de trein niet rijdt, hoeft blijkbaar niet te worden meegedeeld aan de reizigers, die merken het vanzelf wel natuurlijk![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |