quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef rene90 het volgende:
Straks weer zon/zee/zuipen/sex/Griekenland
als je dat ziet zou je nog bijna geheelonthouder wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef rene90 het volgende:
Straks weer zon/zee/zuipen/sex/Griekenland
Het mooiste is nog dat die doktoren blijkbaar om patiënten strijden of iets. Dat je als eerste moet zijn bij de comazuipende jongeren omdat je anders inkomsten mis looptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
als je dat ziet zou je nog bijna geheelonthouder worden
Ik hoor het bijnaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef PirE het volgende:
Gordon blonk ook uit in het klagen over alles.
Dat was bij de vorige aflevering inderdaad!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat die doktoren blijkbaar om patiënten strijden of iets. Dat je als eerste moet zijn bij de comazuipende jongeren omdat je anders inkomsten mis loopt.
Gordon was tof ja, maar Pauline ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Gordon was vorig seizoen de beste reisleider.
Pauline had toch gewonnenquote:
Geloof het wel jaquote:
Ja, die was ziek ofzo. En die Judith was echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tatjana kwam niet opdagen toch vorig seizoen?
Toen kwam Judith Osborn
De overgang van Pauline naar Judith Osborn was ook wel mooi, ineens een grafstemmingquote:
Die had waarschijnlijk een beter betaalde klus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tatjana kwam niet opdagen toch vorig seizoen?
Toen kwam Judith Osborn
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral zielig voor die kameel die Cindy? moet dragen.
Ik was toch een partij misselijk op de terugwegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Ole het volgende:
Ik vind paardrijden al een hel, dus een kameel lijkt me al helemaal niks!
slaapkamer! Nu!quote:
Yes-r is volgens mij niet zo irritant als Ali-B.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgende week Yesr en Charley
quote:
Net mis geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef rene90 het volgende:
Ooh ja tering zometeen wordt die vrouw met een honkbalknuppel geslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat dat zo rond 21:30 gebeurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef rene90 het volgende:
Ooh ja tering zometeen wordt die vrouw met een honkbalknuppel geslagen.
Charly Luske en Patty Brardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Stukje gemist, wie zijn de reisleiders vandaag?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Charly Luske en Patty Brard Yes- R
Oh sorry, dacht dat Patty Brard kwamquote:
Patty komt toch na Charly in India. Volgens mij krijgen ze in Mexico Yess-R (ofzo) en dan Julius.quote:
Wie Fred? Neeeeeeeee meid hoe kom je daarbiiiiij!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme wat een homo is het toch ook
alleen de pinkquote:
2010 met een groepsreis naar Thailand geweest, zelden zo'n goed georganiseerde, gezellige en fantastische vakantie gehad. Dacht dat ik me enorm zou storen aan 'de groep' maar we hadden echt een super leuke groep mensen en dito reisleiders die 24u per dag voor je klaar stonden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
Soms denk ik "zal ik eens zo'n groepsbusreis doen?", dan zie ik dit soort programma's en denk ik "nee."
Welke reisorganisatie? Zit zelf te denken aan een reis met www.nosun.nlquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2010 met een groepsreis naar Thailand geweest, zelden zo'n goed georganiseerde, gezellige en fantastische vakantie gehad. Dacht dat ik me enorm zou storen aan 'de groep' maar we hadden echt een super leuke groep mensen en dito reisleiders die 24u per dag voor je klaar stonden.
Rowaco Asia Travel, onderdeel van de Jong Intra geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke reisorganisatie? Zit zelf te denken aan een reis met www.nosun.nl
Een vriendin van me gaat al een jaar of 10 met groepsreizen, komt met de leukste verhalen terug, dus ik blijf erover twijfelen maar gewoon de kans dat er zo'n graf irritant persoon tussen zit die de hele boel kan verzieken, die blijft me ervan weerhouden. Ik weet dat je dat dan gewoon moet negeren maar dat is bij mij dan net lastig. Dus dan maak ik het mezelf het moeilijkst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2010 met een groepsreis naar Thailand geweest, zelden zo'n goed georganiseerde, gezellige en fantastische vakantie gehad. Dacht dat ik me enorm zou storen aan 'de groep' maar we hadden echt een super leuke groep mensen en dito reisleiders die 24u per dag voor je klaar stonden.
Gewoon proberen.. zelfs singles zaten in onze groep, ging echt super goed met elkaar om.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Een vriendin van me gaat al een jaar of 10 met groepsreizen, komt met de leukste verhalen terug, dus ik blijf erover twijfelen maar gewoon de kans dat er zo'n graf irritant persoon tussen zit die de hele boel kan verzieken, die blijft me ervan weerhouden. Ik weet dat je dat dan gewoon moet negeren maar dat is bij mij dan net lastig. Dus dan maak ik het mezelf het moeilijkst.
Frietquote:
Sawadeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke reisorganisatie? Zit zelf te denken aan een reis met www.nosun.nl
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
En als er bij Patty's groep straks een Ad blijkt te zitten is 't Patad.
wow skillsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gozer met bril? Ja, dat is zijn buurmeisje.
Buren van elkaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Zijn dat broer en zus die gast met bril en 'chickie'?
I see what you did therequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Z'n ouders denk ik, zodat hij ook nog eens de wijde wereld ingaat
mooi hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef tralalala het volgende:
Grappig dat die halve Indo er geen fuck om geeft.
betaaldquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik vraag mij af in hoeverre dit programma echt is.
Daarmee bedoel ik of al die mensen die als reizigers meedoen dit als reis hebben uitgezocht en men er dus pas later achterkomt dat FOX hiervan tv opnames wil maken en men dus uiteindelijk opgezadeld wordt met een BNer die hiervoor flink wordt betaalt.
Of is deze reis gesponsord en betaalt door de tv zender en heeft men later 'reizigers' erbij gezocht om het in te vullen te samen met een BNer.
Iemand?
Nope.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef sjeppert het volgende:
volgens mij zit er ook een 'echte' reisleider in de bus die buiten beeld blijft of met een extra busje de groep volgt ofzo
Voor elke seizoen worden er speciaal reizen gekozen die dan ook als TV-reis worden aangeboden. Krijg je ook op hun site te zien met een disclaimer of zo bij het boeken van "je verkoopt je ziel OID".quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik vraag mij af in hoeverre dit programma echt is.
Daarmee bedoel ik of al die mensen die als reizigers meedoen dit als reis hebben uitgezocht en men er dus pas later achterkomt dat FOX hiervan tv opnames wil maken en men dus uiteindelijk opgezadeld wordt met een BNer die hiervoor flink wordt betaalt.
Of is deze reis gesponsord en betaalt door de tv zender en heeft men later 'reizigers' erbij gezocht om het in te vullen te samen met een BNer.
Iemand?
Jan vorig seizoenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Karina het volgende:
Je kunt dus ook meegaan om even lekker te rellenAl zullen ze dat er dan wel weer uitknippen
Seizoen 1 is het leukste, echt het terugkijken waard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]Vorig seizoen niet gezien. Ik heb heel wat gemist geloof ik.
Dit is ook geen leuke aflevering.. zo'n gare compilatie ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef tralalala het volgende:
Irritant dat je er nooit zeker van bent dat het om 20:30 begint.
Zit nu naar irritante zwangere 16-jarige sletjes te kijken.
Vaak zijn dat ook nog de hoogtepuntjes van de show. Valt me vooral op bij de rijdende rechter.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef tralalala het volgende:
Zo raar dat programma's als deze beginnen met een samenvatting van het komende uur.
De prijzen vallen wel tegen als je zo'n dierenlot kooptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo irritant die Dierenlot reclame
55.27 euroquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel euro dat is.
En vies zo een geit in de bus, sukkel.
70 euro volgens google, die verkoper is klaar voor de rest van het jaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel euro dat is.
En vies zo een geit in de bus, sukkel.
Mare normale prijzen voor lammeren van die rassen zijn:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]Ik rond het maar af. Geen idee of dat duur is voor een geit.
Ik nietquote:
Dan klinkt buitenslapen ineens erg aantrekkelijkquote:
Ik zou dr van mn kamer schoppen. Jij bent reisleider, zoek t maar uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan klinkt buitenslapen ineens erg aantrekkelijk
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik zou hem helpen zoeken eigenlijk. Niet zeiken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik zou hem helpen zoeken eigenlijk. Niet zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |