Ja, 18 minuten tussen WP 7 en 8 kwijt...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Martin Kolomy heeft ook lek gereden volgens mij
De mobiele telefoonmarkt is booming daar op 't moment. Dus ik denk 't wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef tralalala het volgende:
Wel handig die toeschouwers aan de kant met camera's.
Dat hebben die Afrikaantjes niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
Die zat broodjes te smeren, duh!Nee de navigator was ook even aan het oefenen hoe het is om te rijden met : https://play.google.com/store/search?q=hill+climb+racing&c=appsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
Die zat broodjes te smeren, duh!knapje jongen die drawsomething speelt in zo'n truckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heel nederland lijkt wel 1 groot teamquote:
Is toch ook zo, stiekem?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heel nederland lijkt wel 1 groot team
je kan de uitzending ook terugkijken op rtl gemistquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Que?
Jammer dat ik 't niet kan zien. Nou ja,morgen maar kijken of er wat clips online staan.
Alleen voor NL toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
je kan de uitzending ook terugkijken op rtl gemist
Da's altijd zo, wees maar niet bang. In zo'n race is het 'helpen en geholpen worden' anders kunnen een hele hoop mensen voortijdig naar huis. Een kistdeelnemer heeft niet veel spullen mee; kán gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heel nederland lijkt wel 1 groot team
Hij zat te SMSen en toen issie met zijn voorruit tegen een tak van een boom gereden, en de voorruit verloor dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Que?
Jammer dat ik 't niet kan zien. Nou ja,morgen maar kijken of er wat clips online staan.
Kost geldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
je kan de uitzending ook terugkijken op rtl gemist
O.m.g.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij zat te SMSen en toen issie met zijn voorruit tegen een tak van een boom gereden, en de voorruit verloor dus
Er zijn voormalige sovjetunie landen waar ze de dakar kamazzen als legertruck hebben, maar dan met een laadbakjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef jpjedi het volgende:
Blijkt toch maar altijd weer dat Dakar om het uitrijden gaat... En hoe je het ook went of keert, een Tatra en een Kamaz zijn nu eenmaal gebouwd met degelijke simpele techniek en houden het gemiddeld langer vol bij volle belasting.
Kamaz is zowat een serietruck maar dan met een Detroit diesel van 14 liter erin gelepeld
Ik heb er nog nooit voor hoeven betalen.quote:
Je weet dat je het in 10 minuten op je tv kunt toveren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Que?
Plex gaf geen geluid om een of andere reden, aan beeld alleen hebben we niet zoveel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je weet dat je het in 10 minuten op je tv kunt toveren?
Settings-> audio en even juiste uitgang instellen en stereo selecteren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Plex gaf geen geluid om een of andere reden, aan beeld alleen hebben we niet zoveel.
Maargoed, zoals ik al zei kunnen we via de vpn wel clips kijken de dag erna, ook goed
een vrouw met autosport-affiniteitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:39 schreef Yreal het volgende:
je zou toch maar rally rijden met een vrouw als navigator...
wtf ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef darkshadow16 het volgende:
Johan elfrink hangt in een boom gaat het gerucht.
Zo'n vrouw wil ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een vrouw met autosport-affiniteit![]()
maar idd, het blijft een vrouw
Senk joe Lensquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft van den bosch er een berg doping in de tank gegooid?
even met Lance gebeldquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft van den bosch er een berg doping in de tank gegooid?
nog niet veel meer duidelijk dan dat weghalen van die truck gister nog niet mogelijk wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zat het nou met die truck in die boom?
Teringquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Impry het volgende:
Nou, dat gaat lekker dan.Die eerste WP geeft wel vaker problemen.
Kwam dit filmpje tegen, kijken vanaf 0:27:
Holy fuckquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Impry het volgende:
Die gast is ook helemaal gestoord he.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Impry het volgende:
RGquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Impry het volgende:
49 minuten na derde etappe volgens mij. Hij had nu derde gestaan zonder die koprolquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef M.Melandri het volgende:
Wat was de exacte achterstand Gordon eigenlijk na 4 etappes?
Ja na die koprol dus op 5:51, had dus minimaal 2e gestaan....quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
49 minuten na derde etappe volgens mij. Hij had nu derde gestaan zonder die koprol
oeps ...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Dekatria het volgende:
Helder naar verluid zonder peut, onderweg naar de finish
Hij heeft tussen WP6 en WP7 drie kwartier verloren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Dekatria het volgende:
Helder naar verluid zonder peut, onderweg naar de finish
Doordat de benzine dus op wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij heeft tussen WP6 en WP7 drie kwartier verloren.
Ja, dat snap ik. Ik wilde alleen maar zeggen dat hij weer rijdt.quote:
waarschijnlijk problemen met iritrackquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef ArnosL het volgende:
Wat is er met Hans-Jos Liefhebber aan de hand? Hij is nog niet eens gestart zo te zien?
Dat kost hem zelf geen tijd dus?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk problemen met iritrack
lijkt me niet. Er staat me iets bij dat hij vorig jaar ook al een soortgelijk probleem hadquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kost hem zelf geen tijd dus?
twitter:PLANETROBBY twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:45:30Was it a terrible flood or Locusts that stopped stage 11? All I know, it wasn't my fault, I swear to god! reageer retweet
CP1 = WP3, dus Gordon wint de etappe, samen met De Rooy bij de truckstwitter:RallyRAIDio twitterde op woensdag 16-01-2013 om 18:11:46This time, @dakarofficial is very clear that the stage was only stopped for the cars/trucks. reageer retweet
Snap ook wel waarom, als je dit ziet:quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zonde dat 't weer gestopt is. De rally begon dit jaar zo goed!
Dat is juist het mooie van Dakar. Je moet constant volhouden want 1 ongelukje en het is over en je bent de winst kwijt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Vind het wel echt zo jammer dat een goede racer, zoals De Rooy, er na één zo'n klotedag al zo ver achter kan liggen. Als je op +3 uur zit omdat je minder goede rijtechnieken hebt, soit, maar één keer een technisch euvel en je hele winst kwijt zijn. Toch ontzettend jammeren het zijn de regels en zo 'is het nou eenmaal', maar toch vind ik het jammer. Wat overigens niet wegneemt dat de heren koplopers nu het niet verdienen hoor, die rijden verder ook een geweldig goede race en hebben minder pech. Maar toch vind ik het ergens jammer dat één mindere dag iemand er gewoon uit kan gooien.
Ik zat vandaag te denken. Waarom hebben Kuipers of Biasion die afsluiting van de turbo niet afgestaan aan Gerard?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Vind het wel echt zo jammer dat een goede racer, zoals De Rooy, er na één zo'n klotedag al zo ver achter kan liggen. Als je op +3 uur zit omdat je minder goede rijtechnieken hebt, soit, maar één keer een technisch euvel en je hele winst kwijt zijn. Toch ontzettend jammeren het zijn de regels en zo 'is het nou eenmaal', maar toch vind ik het jammer. Wat overigens niet wegneemt dat de heren koplopers nu het niet verdienen hoor, die rijden verder ook een geweldig goede race en hebben minder pech. Maar toch vind ik het ergens jammer dat één mindere dag iemand er gewoon uit kan gooien.
Goede vraag. Dat was ook een prima optie geweest natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zat vandaag te denken. Waarom hebben Kuipers of Biasion die afsluiting van de turbo niet afgestaan aan Gerard?
Whahaha wat een held is het ook hèquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Impry het volgende:
Weet ik niet. Kan je die slang er zo even langs de kant van de weg met de hand af halen dan? Ding zal wel gloeiend heet zijn om te beginnenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Goede vraag. Dat was ook een prima optie geweest natuurlijk.
Dat ook. Maar dat probleem hebben ze met wel meer onderdelen, neem aan dat ze daar wel een oplossing voor hebben. En het ging alleen om de ring, niet eens om de slang zelf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan je die slang er zo even langs de kant van de weg met de hand af halen dan? Ding zal wel gloeiend heet zijn om te beginnen
Daar zat ik eerst ook aan te denken, maar zo'n slang of zo'n O-ring is toch vrij generiek denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
Misschien dat het komt doordat Gerard als enige zo'n andere truck heeft dan de rest, dat slangenwerk en dergelijke ook afwijkend is?
Lijkt me ook, maar misschien niet. Dat de slang een stuk groter is en het daarom niet past, ofzo? Nemen ze volgend jaar allemaal veel te lange ringen die overal op passen, just in casequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zat ik eerst ook aan te denken, maar zo'n slang of zo'n O-ring is toch vrij generiek denk ik
In 1985 WAS er een trekker-oplegger in de wedstrijd... Ennu rijd oa dit mee... (naast de trekek roplegger combis van de TV)quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze kunnen volgend jaar wel trucks met oplegger inschrijvenIedereen zijn eigen reserve rolkooi, ELKE afsluitring die ooit ter wereld in een auto toegepast is, in 20voud, etc
die bedoelde ik inderdaad!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
1985 Francoise Morcrette
Is niet erg, een half uurtje in de hoek gaan staan en je schamen lost dat op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die bedoelde ik inderdaad!. Was de kurzhauber even vergeten
kurzhauberfetishistquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is niet erg, een half uurtje in de hoek gaan staan en je schamen lost dat op.
Zeker mooi!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Impry het volgende:
Nja, laat de competitievervalsing maar aan die stokbroodvreters overquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Voor Gerard De Rooy is het balen, want zowel Nikolaev als Mardeev waren na CP1 gestrand met lekke banden. Hierdoor had hij veel tijd in kunnen lopen ...
Dan morgen maar de herhaling kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja op de motoren na, is er niet zoveel gebeurd vandaag.
Ik denk stiekem dat ze wel ergens zo'n bazending paraat hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:33 schreef ArnosL het volgende:
Best lastig als je daar vast zit met je vrachtwagen ja. Hoe ga je er dan uit komen?
Duwenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:33 schreef ArnosL het volgende:
Best lastig als je daar vast zit met je vrachtwagen ja. Hoe ga je er dan uit komen?
Ja wat denk jij, die lui zijn niet achterlijk hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
D'r stond 10.000 Pk een stukkie erachter; moet wel lukken
Als ze er ACHTER staan kunnen ze hem alleen maar achteruit terug trekken hequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, die lui zijn niet achterlijk hoor.
Eerst de Organisacion door de blubber heen helpen en dan horen dat de stage gecanceld is waardoor je een half uur potentiële klassementswinst door de neus geboord wordt zeker
Johan en zijn truckquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik iets gemist of komt er totaal geen nieuws over Elfrink?
maar die orignisatietruck is de bezemwagen van de motoren, die moest toch echt vooruit....quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ze er ACHTER staan kunnen ze hem alleen maar achteruit terug trekken he
Ik heb het ook gemistquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik iets gemist of komt er totaal geen nieuws over Elfrink?
Robbyquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef Yreal het volgende:
Inderdaad
fransen![]()
Tevens, Gordon![]()
![]()
BRAAAAUP
twitter:rallyraidnieuws twitterde op woensdag 16-01-2013 om 23:15:56Veel onzekerheid vandaag over het lot van Johan Elfrink cs. Laatste nieuws: truck schijnbaar niet te bergen. De mannen zelf zijn OK. #Dakar reageer retweet
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemistwerd alleen zijdelings genoemd vreemd genoeg...
Op twitter is het ook stil, enige wat ik kan terugvinden is dat het voertuig niet te bergen is. Vreemd dat men een dag later hem niet even z'n verhaal laat doen. Het klonk gisteren spannend genoeg!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Johan en zijn truck
Sitting in a tree
Ja, als je niet betaald hebt "gebeurt er dus niks" blijkbaar. Slechte zaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef jpjedi het volgende:
Vreemd dat men een dag later hem niet even z'n verhaal laat doen. Het klonk gisteren spannend genoeg!
Dit dus..quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Nah, op twitter, facebook en youtube word er niet betaald, en ook daar niks te vinden. Geert Verhoeven klaagde dat de weg anderhalf uur versperd was door Elferink, daar zullen vast meer hebben gestaan, vreemd dat niemand een foto heeft genomen?
Commentaar van zijn vader: "Hgpgdg hwfehdk egejen!!!"quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:29 schreef Barcaconia het volgende:
Misschien had Gerard wel een foto met zijn smartphone genomen en heeft hij zijn voorruit er uit gereden toen hij de foto wilde twitteren.
Heldquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)71297&type=1&theater
Wat was daar allemaal mee dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
Hans-jos Liefhebber mag ondanks alle pech van gisteren vandaag toch gewoon starten
wat ik begrepen heb kreeg hij na enkele kilometers een steen tegen zijn ketting. Hij wilde terug naar de start om het te repareren, maar mocht niet van de organisatie. Er is uiteindelijk gereedschap gebracht, waarna hij het euvel gefixt heeft. Daarna wilde hij verder, maar was de etappe geneutraliseerd, waardoor hij direct naar het bivak moest rijden. Aanvankelijk werd hij gediskwalificeerd, maar dat is nu teruggedraaid, waardoor hij toch mag startenquote:
Precies. Een Fransoos hadden ze waarschijnlijk teruggebracht naar de start en daar opnieuw laten starten zonder tijdverliesquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
je weet het he, het is een Franse organisatie en dan kunnen de vreemdste dingen gebeuren
Vatanen zijn auto twee dagen voor de finish 'gestolen', omdat er hij te ver voor stond en er dus geen Franse coureur zou winnen....quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
beste voorbeeld is nog een Kamaz die op een dag dat er bijna geen service toegestaan was uit elkaar viel en de volgende dag als nieuw aan de start stond. En dat is niet gezien door de organisatie
is daar als twaalfde doorgekomenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Neeeee, het zal toch niet dat Verhoeven nu voor WP1 al problemen heeft?
Hij staat als 12de bij CP1 ( op 1.12) wat hetzelfde is als Wp1, alleen staat hij daar niet gemeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Neeeee, het zal toch niet dat Verhoeven nu voor WP1 al problemen heeft?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is daar als twaalfde doorgekomen
Alleen is de tijd van iedereen bij CP1 en WP1 hetzelfde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is een verschil tussen WP's en CP's he
in dit geval is WP1=CP1quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]Ik zie nog geen tijd van Verhoeven bij WP1 hoor
Oh, dat kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen is de tijd van iedereen bij CP1 en WP1 hetzelfde.
monitor.trackingdakar.nlquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat kanIk zie alleen WP's op die site van Mischa Visser
doorklikken naar het tabje checkpointsquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat kanIk zie alleen WP's op die site van Mischa Visser
Aauwzaamquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
doorklikken naar het tabje checkpoints
als 110e gestart om 11:26:30 local timequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet Caspar van heertum gestart is?
Ik dacht exact hetzelfde. Ben benieuwd...quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef sasquatsch het volgende:
De eerste coureurs zijn bij WP4 = CP2. Kijken of Frans daar binnenkort verschijnt.
Zal ik later ook naar kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijstje uitvallers is inmiddels ook wel wat langer...
Voorlopig vijfde op CP2quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde. Ben benieuwd...
*hoopt*quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef sasquatsch het volgende:
De eerste coureurs zijn bij WP4 = CP2. Kijken of Frans daar binnenkort verschijnt.
Hé, waar zie je dat? Hier laat de tracker nog geen Frans in beweging zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kijk eens een post naar boven
ik kijk ook ff naar de tijden op de checkpoints. staat ook op de site van Mischa Visserquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé, waar zie je dat? Hier laat de tracker nog geen Frans in beweging zien
Op de monitor staan ze allebei, voor alle coureursquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kijk ook ff naar de tijden op de checkpoints. staat ook op de site van Mischa Visser
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kijk ook ff naar de tijden op de checkpoints. staat ook op de site van Mischa Visser
Oei!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben foto's van de truck van Elfrink
http://www.flickr.com/photos/finstralrally/
Bazigquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ja!! Nu hebben de anderen eindelijk eens pech in zijn voordeel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef sasquatsch het volgende:
Verhoeven nu derde op slechts 23 seconde van de nieuwe leider Faria
Nog wel meer wantquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef sasquatsch het volgende:
De Rooy verliest 5 minuten bij WP1
Elferink heeft een aanhanger mee achter de servicetruck, maak je maar niet ongerustquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)26440/in/photostream
En daarmee rijden ze dus gewoon nog even 1100 km naar Copiapo?En dat mag van de politie blijkbaar
twitter:rallyraidnieuws twitterde op donderdag 17-01-2013 om 17:15:44Gerard de Rooy heeft stilgestaan niet ver na de start. Loprais heeft op WP1 al 5'30 voorsprong op hem #Dakar reageer retweet
Als eerste bij de finish!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu is Verhoeven nog steeds niet bij CP4...
Maar het lijkt alsof hij CP4 gemist heeft?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Verhoeven is de winnaar van de stage volgens de dakar site
zijn irritrack had problemen vandaagquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:40 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Maar het lijkt alsof hij CP4 gemist heeft?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Robby Gordon ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef splendor het volgende:
Echte bazen rijden zonder iritrack.
stond hij gister alquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
En mag er even genoteerd worden dat hij nu 8e Algemeen staat?
Maar, op dit moment maar 5 minuten in te halen op Karginov en hij staat weer in de top 3. Doet 'ie ff!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef sasquatsch het volgende:
De Rooy zou een lekke band (gehad) hebben volgens Eurosport.
quote:
Wel een verschilquote:
quote:"Ik ben heel blij met de potentie van
de Yamaha.Ik heb heel de dag gekoerst,
maar hij geeft geen krimp",zo loofde
Verhoeven zijn fabrieksmotor.
Uiteindelijk niet gediskwalificeerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Is Hans-Jos Liefhebber nou gediskwalificeerd? Of niet? Ik zie de uitzending van gisteren op RTL
Gelukkig! Hans-Josquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet gediskwalificeerd
Vandaag 35ste geworden.quote:
Nicequote:
Vorig jaar was dat stage 12, toen ging Gordon helemaal uit zijn dakquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er bij de Dakar eigenlijk ook zoiets als een Koninginnerit zoals je in de Tour ook hebt? De meest heldhaftige etappe om te winnen en zo?
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat stage 12, toen ging Gordon helemaal uit zijn dakSchreeuwde nog ''Minis are for girls'' vanwege het protest tegen zijn auto.
Ik wil ook een Miniquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijk
Ja. Wel kansloos jammer van al die piepjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijk
zo'n oude is schattig. Die nieuwe hebben niets, zelfs niet als ze helemaal uitgebouwd zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil ook een Minimaar dan wel zo'n leuke oude
Nee, maar dat zijn ook geen Mini's meer, die dingen zijn groter dat mijn Golf II was!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo'n oude is schattig. Die nieuwe hebben niets, zelfs niet als ze helemaal uitgebouwd zijn
Mooie fotoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Henk, had jij je regenpak nou meegenomen?"
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Henk, had jij je regenpak nou meegenomen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |