quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben foto's van de truck van Elfrink
http://www.flickr.com/photos/finstralrally/
Robby Gordon ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef splendor het volgende:
Echte bazen rijden zonder iritrack.
stond hij gister alquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
En mag er even genoteerd worden dat hij nu 8e Algemeen staat?
Maar, op dit moment maar 5 minuten in te halen op Karginov en hij staat weer in de top 3. Doet 'ie ff!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef sasquatsch het volgende:
De Rooy zou een lekke band (gehad) hebben volgens Eurosport.
quote:
Wel een verschilquote:
quote:"Ik ben heel blij met de potentie van
de Yamaha.Ik heb heel de dag gekoerst,
maar hij geeft geen krimp",zo loofde
Verhoeven zijn fabrieksmotor.
Uiteindelijk niet gediskwalificeerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Is Hans-Jos Liefhebber nou gediskwalificeerd? Of niet? Ik zie de uitzending van gisteren op RTL
Gelukkig! Hans-Josquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet gediskwalificeerd
Vandaag 35ste geworden.quote:
Nicequote:
Vorig jaar was dat stage 12, toen ging Gordon helemaal uit zijn dakquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er bij de Dakar eigenlijk ook zoiets als een Koninginnerit zoals je in de Tour ook hebt? De meest heldhaftige etappe om te winnen en zo?
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat stage 12, toen ging Gordon helemaal uit zijn dakSchreeuwde nog ''Minis are for girls'' vanwege het protest tegen zijn auto.
Ik wil ook een Miniquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijk
Ja. Wel kansloos jammer van al die piepjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijk
zo'n oude is schattig. Die nieuwe hebben niets, zelfs niet als ze helemaal uitgebouwd zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil ook een Minimaar dan wel zo'n leuke oude
Nee, maar dat zijn ook geen Mini's meer, die dingen zijn groter dat mijn Golf II was!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo'n oude is schattig. Die nieuwe hebben niets, zelfs niet als ze helemaal uitgebouwd zijn
Mooie fotoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Henk, had jij je regenpak nou meegenomen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |