Ja, 18 minuten tussen WP 7 en 8 kwijt...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Martin Kolomy heeft ook lek gereden volgens mij
De mobiele telefoonmarkt is booming daar op 't moment. Dus ik denk 't wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef tralalala het volgende:
Wel handig die toeschouwers aan de kant met camera's.
Dat hebben die Afrikaantjes niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
Die zat broodjes te smeren, duh!Nee de navigator was ook even aan het oefenen hoe het is om te rijden met : https://play.google.com/store/search?q=hill+climb+racing&c=appsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
Die zat broodjes te smeren, duh!knapje jongen die drawsomething speelt in zo'n truckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heel nederland lijkt wel 1 groot teamquote:
Is toch ook zo, stiekem?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heel nederland lijkt wel 1 groot team
je kan de uitzending ook terugkijken op rtl gemistquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Que?
Jammer dat ik 't niet kan zien. Nou ja,morgen maar kijken of er wat clips online staan.
Alleen voor NL toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
je kan de uitzending ook terugkijken op rtl gemist
Da's altijd zo, wees maar niet bang. In zo'n race is het 'helpen en geholpen worden' anders kunnen een hele hoop mensen voortijdig naar huis. Een kistdeelnemer heeft niet veel spullen mee; kán gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heel nederland lijkt wel 1 groot team
Hij zat te SMSen en toen issie met zijn voorruit tegen een tak van een boom gereden, en de voorruit verloor dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Que?
Jammer dat ik 't niet kan zien. Nou ja,morgen maar kijken of er wat clips online staan.
Kost geldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
je kan de uitzending ook terugkijken op rtl gemist
O.m.g.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij zat te SMSen en toen issie met zijn voorruit tegen een tak van een boom gereden, en de voorruit verloor dus
Er zijn voormalige sovjetunie landen waar ze de dakar kamazzen als legertruck hebben, maar dan met een laadbakjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef jpjedi het volgende:
Blijkt toch maar altijd weer dat Dakar om het uitrijden gaat... En hoe je het ook went of keert, een Tatra en een Kamaz zijn nu eenmaal gebouwd met degelijke simpele techniek en houden het gemiddeld langer vol bij volle belasting.
Kamaz is zowat een serietruck maar dan met een Detroit diesel van 14 liter erin gelepeld
Ik heb er nog nooit voor hoeven betalen.quote:
Je weet dat je het in 10 minuten op je tv kunt toveren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Que?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |