want?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:23 schreef roos85 het volgende:
Dit forum kunnen ze onderhand beter omdopen in wie is de mol?
Ik ben zelf inmiddels weer lekker uitgerust.. dat brengt mij op het volgende, omtrent het lopende onderzoek naar het "braafheidsniveau" cq afwezigheid van verstorende elementen die een mogelijke heropening van Opa's topic tegenhouden...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering, wat kun jíj pijpzeiken zeg
Zou je nou eens één dag niet in feedback komen piepen?
Nou?
1 dag?
Ok, volgende week weet je wel iets meer neem ik derhalve maar aan? Dan ga ik er gemakshalve maar vanuit dat er achter jullie schermen dit onderzoek nog steeds loopt..quote:
Ja, echt ...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dat er achter jullie schermen dit onderzoek nog steeds loopt..
meid, ik sta er mee op en ga er mee naar bed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, volgende week weet je wel iets meer neem ik derhalve maar aan? Dan ga ik er gemakshalve maar vanuit dat er achter jullie schermen dit onderzoek nog steeds loopt..
Met de stream van opa op de achtergrondquote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
meid, ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
Ik heb er echt nog geen seconde van gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met de stream van opa op de achtergrond
En dat was je laatste kans ook, en het "probleem" heeft zichzelf zojuist opgelost.. geweldig nieuws toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog geen seconde van gezien
Ik denk dat Yvonne desgewenst het wachtwoord wel zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat was je laatste kans ook, en het "probleem" heeft zichzelf zojuist opgelost.. geweldig nieuws toch?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne desgewenst het wachtwoord wel zou kunnen krijgen.
Maar inderdaad, voorlopig is Oop wegens omstandigheden even uit de openbaarheid.
Maar vrees niet (of wel natuurlijk). Hij komt terug!
HDNGMW Schwarzenegger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
Wil je de CS van de RLS ook even checken gelijk of het strafrecht en doodstraffen van doodschoppers in het algemeen ook onder RLS vallen of dat die naar daar NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven #9 kunnen? Thx vast...quote:
Zeikertquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wil je de CS van de RLS ook even checken gelijk of het strafrecht en doodstraffen van doodschoppers in het algemeen ook onder RLS vallen of dat die naar daar NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven #9 kunnen? Thx vast...
Op een SC wordt toch over van alles gepraat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wil je de CS van de RLS ook even checken gelijk of het strafrecht en doodstraffen van doodschoppers in het algemeen ook onder RLS vallen of dat die naar daar NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven #9 kunnen? Thx vast...
Het is SC sukkel, ... zo klacht onontvankelijk verklaard i.v.m. fouten in het bezwaarschriftquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, is dat een officiële reactie? Mooi mooi...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op een SC wordt toch over van alles gepraat?
Nee, gewoon dat er op een SC over van alles gepraat wordt. En ja, dan kan het soms over strafrecht gaan. Of over koken. Of over muziek. Enfin, alles dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, is dat een officiële reactie? Mooi mooi...
Zo op z'n tijd een discussie met enige inhoud in de SC is alleen maar goed. Dat voorkomt verwarring met alt.madcrew.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee zeikdoos, dat topic is er wel...quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
En even dit nog, naast die 20 WIDEM-topics schijnt het dat er nog ééntje ontbreekt... er zijn wat klachten in de SC omtrent deze...
Moldinges nabeschouwing
Of jullie deze nog even willen aanmaken voordat het hele WIDEM-gebeuren alweer afgelopen is...
Aha, jij volgt WIDEM dus? En hier zeiken dat IK het niet weet...tss.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee zeikdoos, dat topic is er wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |