abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121959382
quote:
Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.

Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.

Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.

'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.

Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.

De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."

Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Vervolg op
NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling
pi_121959449
ik dacht waar is ie gebleven
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:13:59 #3
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_121960607
Foetsie!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_121960954
Die advocaat: 'jamaar hij zei iets over een fiets die zomaar kappot getrapt werd, boehoe'

WTFWHUT? Dus een opmerking geven over vandalisme is genoeg om naar de tyfus getrapt te mogen worden?

Zitten, je bek houden en je 3 keer beraden of je dit stuk verrot wel wil verdedigen. Mafkees.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121960994
Aan de ene kant kan iedereen nu wel gaan vloeken en schelden, maar ze krijgen flinke strafvermindering nu ze digitaal zijn vernederd om het zomaar even te zeggen. Veel hebben we hier niet aan, over 2 jaar lopen ze weer vrolijk door Eindhoven.
In progress.
pi_121961061
Over 2 jaar? Over 2 weken
pi_121961130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Swisselite het volgende:
Aan de ene kant kan iedereen nu wel gaan vloeken en schelden, maar ze krijgen flinke strafvermindering nu ze digitaal zijn vernederd om het zomaar even te zeggen. Veel hebben we hier niet aan, over 2 jaar lopen ze weer vrolijk door Eindhoven.
Ik weet het niet, maar als rechters het niet doen, dan mag van mij het volk het doen op een menselijke manier. Uit de maatschappij negeren voor een jaartje of 20.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121961164
quote:
Vrolijk?
pi_121961196
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar als rechters het niet doen, dan mag van mij het volk het doen op een menselijke manier. Uit de maatschappij negeren voor een jaartje of 20.
Ja klopt, maar er zijn veel gevallen, waar iemand wordt bestraft en daarna hoor je er niets meer over.
In progress.
pi_121961262
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Vrolijk?
Het vreselijk vinden hiervan is alleen maar voor strafvermindering. Bekennen ook, denk je nou echt dat ze nu opeens spijt hebben? Ookal hebben ze dat, moesten ze maar eerder bedenken, voordat je iemand gaat aftuigen. Eigen schuld dus. Als ze in Iran leefden werden ze mooi opgehangen.
In progress.
pi_121961498
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef Swisselite het volgende:

[..]

Het vreselijk vinden hiervan is alleen maar voor strafvermindering. Bekennen ook, denk je nou echt dat ze nu opeens spijt hebben? Ookal hebben ze dat, moesten ze maar eerder bedenken, voordat je iemand gaat aftuigen. Eigen schuld dus. Als ze in Iran leefden werden ze mooi opgehangen.
Soms is Iran dan wel een mooi land
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121961607
quote:
Inderdaad, werkt alleen maar averechts.
Dit, dus.
pi_121961765
Wel fijn dat de media zich wel zo heeft ingezet. Iedereen heeft digitaal 'gehunt' op deze laffe daders. Vind 't fijn voor ze, totaal geen medelijden. Al had het slachtoffer iets gezegd van dat ze geen fietsen moesten slopen is dit een laffe daad. Helaas zal de straf flink tegenvallen toch weer zoals altijd in Nederland.
In progress.
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:29:13 #14
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_121961814
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

:D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:36:04 #15
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_121962413
quote:

[..]

Sterker, Iran is echt een mooi land dat alleen geregeerd wordt door randdebielen (die jij nu vereert :P ).
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_121962668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Sterker, Iran is echt een mooi land dat alleen geregeerd wordt door randdebielen (die jij nu vereert :P ).
Vereren is een groot woord.... Maar voor laffe mensen zoals de Eindhoven 8 geven ze daar wel meer gepaste straffen in verhouding tot de taakstrafjes die ze in Nederland krijgen.
pi_121962863
quote:

[..]

Jij zou deze gasten ophangen dus?
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_121963010
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Jij zou deze gasten ophangen dus?
Ophangen is misschien wat overdreven. Maar een paar zweepslagen en daarna 50 jaar zonder kans op vroegtijdige vrijlating is misschien wat gepaster dan de taakstraf die ze nu zullen krijgen.
pi_121963101
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ophangen is misschien wat overdreven. Maar een paar zweepslagen en daarna 50 jaar zonder kans op vroegtijdige vrijlating is misschien wat gepaster dan de taakstraf die ze nu zullen krijgen.
Mag toch hopen dat er wel meer uit komt dan een taakstraf :')
pi_121963247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat er wel meer uit komt dan een taakstraf :')
Nog niet zo bekend met de Nederlandse straffen zeker? :D
pi_121963438
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nog niet zo bekend met de Nederlandse straffen zeker? :D
Dat wel. Maar als ik zie dat die man die een molotov naar de politie gooide 8 jaar tegen zich hoorde eisen voor doodslag is dat hier ook wel van toepassing denk ik
pi_121963565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Dat wel. Maar als ik zie dat die man die een molotov naar de politie gooide 8 jaar tegen zich hoorde eisen voor doodslag is dat hier ook wel van toepassing denk ik
Ja, er wordt 8 jaar geëist , zal dus wel 5 jaar waarvan 3 voorwaardelijk worden
pi_121963631
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja, er wordt 8 jaar geëist , zal dus wel 5 jaar waarvan 3 voorwaardelijk worden
Nou geef dat die gozer in het wit ook maar
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 22:53:08 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121963784
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

moet hij het ook nog krijgen

en voor een molotov naar de politie gooien mag ik dat wel hopen ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:53:32 #25
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121963809

Ietwat frusti dus...
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')