Mijn moeder ligt weer in een deuk om Sjonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ok, stiekem zijn ze toch nog wel leuk, ondanks alles![]()
[ afbeelding ]
Sjon is dan ook toffigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn moeder ligt weer in een deuk om Sjon
Het is ook nog niet erger, dus tel je zegeningenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is ook nog niet erger, dus tel je zegeningen
Ik heb je wel eens gefeliciteerd hier geloof ik en dan staat het topic in je Active topic lijstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar dat duurt nog wel ff hoor, voor die positief gaat werken!
Ola Senesta, wat doe jij hier nu ineens?
Dat moet je noooooit zeggen hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik denk gewoon dat dat heul niet kan!
Sjon leest dit vannacht op zijn iDog en denkt: challenge accepted.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik denk gewoon dat dat heul niet kan!
Heeft ie al ergens indoor gekakt of gepiest?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sjon leest dit vannacht op zijn iDog en denkt: challenge accepted.
Jaaaahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens gefeliciteerd hier geloof ik en dan staat het topic in je Active topic lijstIk zag je nu toevalling langs komen was ook wel benieuwd hoe het beviel met Sjon zijn chip
Heb je het bloed nog uit zijn jasje gekregen ook?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Roep je dat nou nog steedsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja als ik m doodschop lachen jullie niet meer hea?
![]()
Ik verdien een fucking medaille hoor, dat ie nog leeft
Ja, omdat ie buiten te druk is vergeet ie het daar te doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Roep je dat nou nog steedsMaar kan dat door hormonen komen dan, in huis poepen en plassen?
Ow, Sjon had een lekkere poel bloed gisteren, van die chip.quote:
Oh.. wel vreemd dat dat zo bloederig is danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, Sjon had een lekkere poel bloed gisteren, van die chip.
Ugh, dat stonk ook goor toen we hem 's avonds gingen schoonmaken zeg.
Ze werden origineel gefokt voor het vlees en het bont. Gezien de vachtjes van jouw dieren is er maar één conclusie mogelijk:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu echt ff serieus over die cavia's, please enlighten me someone, wat is de functie ervan?
Als ze gewend zijn zijn het hele gezellige diertjes, ze maken gezellige geluidjes, en fluiten als ze je zien. Mss moet je er een tunnetje in leggen voor ze, dat vinden ze leuk, of een hele grote berg Hooi (geen stro dat prikt in hun ogen, is te hard, oogontstekingen/beschadigingen enz,die van Anka prikte zichzelf eens zo hard dat t dr oogje koste) waar ze door kunnen roetsjen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu echt ff serieus over die cavia's, please enlighten me someone, wat is de functie ervan?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe oud worden ze gemiddeld, non? Bij jou, bedoel ik...
Da's wel iets ouder dan gemiddeld, volgens mij... ik vind het alleen te snel... daarom zou ik bijv. ook nooit ratten of hamsters willen, die gaan me helemaal te snel doodquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Een jaar of 6.
De caviaatjes (4) die ik nu nog heb komen uit opvangen of mensen die ze 'zat' zijn.
En wat had je ervan verwacht dan, eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Moeke is al 2. Ze zijn allemaal supertam, ik kan ze zo pakken en ze vinden het heel leuk om op schoot te zitten en geaaid te worden maar ze doen gewoon niks. Ze zitten wat te piepen en ze rennen wat door dat hok. Ze hebben een tunnel en een doos en een hooiberg
Jawel, en als ze uit een opvang komen hebben ze er vaak al een jaar of 2 op zitten dus dan word het alleen maar korter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's wel iets ouder dan gemiddeld, volgens mij... ik vind het alleen te snel... daarom zou ik bijv. ook nooit ratten of hamsters willen, die gaan me helemaal te snel dood
Ja Pinkie was een flinke !quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Zet hem op Bos!
Non, wat een joekeloris is dat zeg!
Nja, ik zoek mss zelfs liever geen showmensen hoor, gewoon, knuffelaars, mensen die zo een ding wel waarderen om wat ie ( niet ) doet![]()
Echt, het zijn zoete schatjes, ze zien er awesome uit, maar ik heb er niks mee.
Denk ik
Aids en Ebola mogen ze krijgen ja!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Nonneke het volgende:
echt ja ! dat ze mogen stikken in dat klote krasspul van ze !
Maar die gaan zo snel doo-hoodquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
Cavia's zijn ook maar piepende pantoffels waar je voet niet in kan.
Wel cute, maar damn ze zijn saai. Ik had hamsters ooit, die gebruikten mij als achtbaan, of gingen slapen in m'n haar, dat was wel tof
Ja de keus was hamster of cavia, hamsters waren lief en klein en druk maar cavia's groter en gingen langer mee... En toen was papa overstag en moest ik ineens kiezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
Cavia's zijn ook maar piepende pantoffels waar je voet niet in kan.
Wel cute, maar damn ze zijn saai. Ik had hamsters ooit, die gebruikten mij als achtbaan, of gingen slapen in m'n haar, dat was wel tof
Ik ben voor het uitvinden van dwerg olifantjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja de keus was hamster of cavia, hamsters waren lief en klein en druk maar cavia's groter en gingen langer mee... En toen was papa overstag en moest ik ineens kiezen
Had voor het konijn moeten gaan
Met stofzuigerfunctie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben voor het uitvinden van dwerg olifantjes
kzie t nu pasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
EN JAAA I WANT JE SHIRTJES![]()
Ruilen voor blote kaviaar?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yay, Bos on the move, goed zo!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef Bos81 het volgende:
Zo verhuisdag versie 1.1 zit er op. Morgen alleen nog een zware kast die pa even uit elkaar moet zien te puzzelen (verhuizers kregen die met geen mogelijkheid naar beneden; dat zijn ook maar vrijwilligers en dus geen profs). Daarnaast ook nog een hoop kleding, maar voor de rest is alles over. Kon me na afloop niet echt zetten tot uitpakken en heb wel zo'n 2 uur daar geslapen. Nu weer in Geldrop, de rest komt de komende tijd nog wel
mini schaapjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JOAAAAAHquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het sneeuwt in mijn icoon en ook buitenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het sneeuwt in mijn icoon en ook buiten
Zeikende mini ben je ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Miniem het volgende:
[..]Het sneeuwt nu niet
ik ga vanavond nog naar de bios
Nee ik zeg al, het lukt me nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou Lutteke, je hebt niet echt een goed procavia pleidooi gehouden
![]()
![]()
Welke film? Zeg The Hobbit!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Miniem het volgende:
[..]Het sneeuwt nu niet
ik ga vanavond nog naar de bios
Zeiknatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeikende mini ben je ook![]()
Leuk gezelschap voor de bios?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee ik zeg al, het lukt me nietIk ben echt wel gek op 'm maar een vurig pleidooi houden dat ze niet saai zijn lukt nou ook weer niet
Woot?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeiknat
Een vriend
Wacht opnieuw
Zeiknat
Een vriend
Dat is ook weer duidelijk
quote:
Je had er bij moeten zijnquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeiknat
Een vriend
Wacht opnieuw
Zeiknat
Een vriend
Dat is ook weer duidelijk
Jeetje Miniem ik dacht dat jij zo oversekst was, pas ik me aan, ruïneer je m'n toch al zeer matige grapquote:
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Out of it! Beetje kuchen nog, maar dat stelt niets voor.
Mmmmmm, lekker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds ik nu een tulband heb gebakken, trek ik elke avond een punt uit de vriezer en gaat het weer de oven in
Das wel fijn Bos, zo je eigen keukentje!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me ook maar binnenkort eens richten op het maken van cake e.d. . Ik hoef nu toch niet rekening te houden met keukentijden.
Je eigenste keukenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me ook maar binnenkort eens richten op het maken van cake e.d. . Ik hoef nu toch niet rekening te houden met keukentijden.
Die had je toch al? Maar goed ik stuur hem nog maar een keerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Das wel fijn Bos, zo je eigen keukentje!
Mag ik je nieuwe adres in pm?
Oh, walnoot is ook een lekkere variantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmmm, lekker.![]()
Ik had brownies gebakken, want gisteren bezoek. Gelukkig was er nog iets over voor vandaag.Lekker met walnoot.
Ja, de kop loopt me wat om de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die had je toch al? Maar goed ik stuur hem nog maar een keer
Kan gebeuren, PM komt eraanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, de kop loopt me wat om de laatste tijd
Ja en dan echt met dark couverture chocola, 80%. Neem het altijd mee uit Duitsland, daar zijn ze zo ongelofelijk goed gesorteerd op bakgebied en veel voordeliger.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, walnoot is ook een lekkere variant
Ah, ik had hem vrijdag al verstuurd.....Postfaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Strega, dank je wel voor het lieve kaartje voor Billy
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh zwijg, die die ik naar zijn broers stuurde vrijdag zijn er nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan er verder weinig aan doen he, zit gewoon potdicht kun je alleen voorzorgsmaatregelen voor nemen, maar ze bedankte me vriendelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Nou die zal ook het gevoel hebben dat ze geholpen is, met de deur nog potdicht![]()
![]()
Mogge!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, thanks voor je leuke kaart![]()
![]()
Is hij in 1 dag gekomen? En je vlopje is weer tof!
Mij hoeven ze dat ook niet te vragen, schaatsen zuigt!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom vraagt iemand aan mij of ik al geschaatst heb? Ik moet er niet aan denken zeg.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik rijd nog liever een scheve schaats.
Dat sowieso!quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik rijd nog liever een scheve schaats.
Percy keek kwispelend mee naar het filmpje en ging met zijn neus tegen het beeldscherm aanquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Made one today.
Andere is niet gelukt helaas, morgen weer een kans![]()
Gisteren had ie zijn nieuwe blauwe schoenen aan, nou die vindt ie helemaal niks. Vandaag zijn oude vertrouwde sjoene aan en hij rende weer als een malle!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Made one today.
Andere is niet gelukt helaas, morgen weer een kans![]()
Gisteren had ie zijn nieuwe blauwe schoenen aan, nou die vindt ie helemaal niks. Vandaag zijn oude vertrouwde sjoene aan en hij rende weer als een malle!
Die Percyquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:34 schreef Muis006 het volgende:
Hij blaft ook altijd naar beesten op TV
En Gerard Joling
Strega ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:28 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh bedankt voor de lieve kaart! Leuke vogels ook op de vlop![]()
![]()
![]()
6 februari naar neurologie, testen en onderzoeken.![]()
Ik hoop dat ze nog wat kunnen doen.
JAAAAAA, dat woord zocht ikquote:
Niks voor de uk dan? Of is het dan alsnog jouw verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JAAAAAA, dat woord zocht ik
Echt, als ik 15 jaar jonger was en nog thuis woonde, dan had ik er vast een gewild
Een peuter verzorgt geen dier zelfstandigquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks voor de uk dan? Of is het dan alsnog jouw verantwoordelijkheid
Ja nou ja, aan Fabian heb je meer werk dan aan Missy dat kan ik je wel vertellenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een peuter verzorgt geen dier zelfstandig
En ik hoef geen kleine dieren (caaf, konijn, hamster) binnen, en ik proest me rot qua allergie qua bodembedekking, en de hond eet het op
Nee kleine dieren vind ik leuk voor mensen zonder 'echte' dieren, zoals een hond of kat. Ik had vroeger ook konijnen
Jup, dat kleine spul vraagt best wat verzorging, ik weet het van mijn konijnen en hamsters vroegerquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja nou ja, aan Fabian heb je meer werk dan aan Missy dat kan ik je wel vertellenDus het is een verstandige keus hoor
Je hebt ook anti-allergie honden, wel met haar, maar dan krijg je er geen allergische reactie van. Zullen wel een rib uit je lijf kostenVriendinnetje heeft er een, wel een dotje.
Oh bij Bieber rinkelt een bel!quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef Lutte het volgende:
Btw Pisc, kun jij je nog herinneren dat ik het over een knappe jongen van school met Bieber had, nog een foto van gestuurd toen die ik met veel moeite had kunnen vinden omdat hij geen FB had.. Niet jongen metzondermetzondermomenteelmetvriendin maar een andere?
Hahaha nou ik vind Sjon altijd wel koddig, maar ik zit er niet 24/7 mee opgescheeptquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, dat kleine spul vraagt best wat verzorging, ik weet het van mijn konijnen en hamsters vroeger
Konijnen vind ik wel leuk, maar dan wil ik meer gras zodat ze het halve jaar in een ren kunnen. Maar nee geen klein spul hier sinds de hond er is. Ik zou eerder Sjon halen dan een kaviaar
Nou die is dus blijven zitten, zesde samen in de klas gezeten, nu zelfde opleiding dus vaak samen in de bus en zo. Maar nu moet ik dus een opdracht met hem maken en het is een DRAMA. Echt hij werkt totaal niet mee, valt geen afspraken mee te maken, ben totaal afgeknapt whahaquote:
Laat oh-oh dit nou niet horen, ze koopt je dadelijk nog een boerderij als je 'm meeneemtquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kan Sjon de schapen bij elkaar houden
Bokkende Biebertquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou die is dus blijven zitten, zesde samen in de klas gezeten, nu zelfde opleiding dus vaak samen in de bus en zo. Maar nu moet ik dus een opdracht met hem maken en het is een DRAMA. Echt hij werkt totaal niet mee, valt geen afspraken mee te maken, ben totaal afgeknapt whaha
Dan begin ik een winkel, komt zij er ook werkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laat oh-oh dit nou niet horen, ze koopt je dadelijk nog een boerderij als je 'm meeneemt
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bokkende Biebert
![]()
Alleen de lekkerste jongens komen weg met dat gedrag
Ja echt zondequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bokkende Biebert
![]()
Alleen de lekkerste jongens komen weg met dat gedrag
Hahaha nee het is geen Marcoquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, ik las (lenzen net uit) te vroeg gepiempt
Ja maar als hij dat niet kan, dan issie defectquote:
Ho wacht, is dat een Ikea rat, ik dacht dat ze snuffelde aan een kaviaar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Ze is bijna een jaar geloof ik, Frans bulletje, met een Frans bazinnetje en half Franse half Afrikaanse baas, ze wonen hier beneden, ze is heeeeel klein voor een bulletje, en leuk, ik vind dr awesome, dat wil wat zeggen
Oh zijn ze echt zo klein, ik zou dr bijna een willenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Ikea rat, mamakaviaar is maar de helft of minder van zo een ding hoor
Ik heb ooit geprobeerd iets van haar te lezen, maar ik kwam er niet doorheen, maar dat was niet dit boek dus misschien valt dit boek mee en als ik er niet doorheen kom wil niet zeggen dat dat ook voor jou geld.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin vanavond in deze, nog nooit iets van haar gelezen, ben benieuwd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pisces29 op 17-01-2013 11:52:38 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dalijk die oude FB dame die mijn like virus is blij maken met mijn oude digitale camera.
Als ik nu toch niet in de hemel kom...
OH MY GOODNESSquote:[b]Op
Voor oh-oh, helaas zonder flits (gisteravond) niet scherp te maken![]()
[spoiler][
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik word er gek van.
MAAR ik wil haar beplakte muren zien en er lag hier nog een Olympus SP570 met krasoplens in de kast dus ach, ik doe een goede daad, ben ik klaar voor 2013 weer hea?
Ik heb net zelfs een usb kabel voor haar besteld, die kon ik niet vinden, laat ik gewoon bij haar bezorgen, en de handleiding geprint en ingebonden, dus hopla
Ze rolt die ogen 'als je wegloopt kop ik de kaart weer hoor'quote:
Heul niet hoor, sneuneusjequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze rolt die ogen 'als je wegloopt kop ik de kaart weer hoor'
Oh en je moet je spoiler weghalen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Het is echt een leuk mens's ochtends denk ik altijd 'wtf, ik ben 12 keer geliked, hoe kan dat nou hea?'
Ninjaquote:
Oei, zo had ik het nog niet bekeken, jij hebt er dan idd 10 keer zoveelquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik heb elke morgen 100 likes of zo, omdat ze niet alleen elke foto maar ook elk fucking comment gaat zitten liken, ik word er echt schijtziek van
Ja het is zo'n lief dingquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Maar ja, zeg dat maar es subtiel dan he?
Nou, nee, ikhaatbejaarden, remember?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, nee, ikhaatbejaarden, remember?
Kom ik dalijk bij de snackbar staat ze daar alweer te wachten
That I am also!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd naar haar collectie!
En je had vast ook nog wel een oud kooitje liggen ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik had gewoon een kaviaar in die zak moeten doen bij de camera!
Geen kaviaarkooi, mijn kaviaar is niet deaud hea?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je had vast ook nog wel een oud kooitje liggen ofzo
I know, maar als de kaviaar op de post kan, dan kan er ook een willekeurig kooitje bijquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen kaviaarkooi, mijn kaviaar is niet deaud hea?
Ik dacht even dat het nog over kaviaars ging en dacht: wutquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon in de vitrine met snacks leggen. Tussen de pikanto's en de berenklauwen.
Ielll.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het nog over kaviaars ging en dacht: wut
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De berenklauw is voor de juiste bescherming. Van een kaassoufflé wordt niemand bang.
LOL, now that would be somethingquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het nog over kaviaars ging en dacht: wut
quote:
Berenklauwen moet je niet overal instoppen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat erg, bij 'de juiste bescherming' hoor ik al weer iets van Always voorbij komen
quote:
Klikketieklak op de trapquote:
Gaat het naar je zin worden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef Bos81 het volgende:
en weer een beetje verder met de boel inrichten
Weet je die speeltunnel die jij aan de katten hebt gegeven? Dat is Ravi's meest geliefde spelletje op dit moment. Hij en Daimoon ieder aan een eind. En soms rent hij met het ding op zijn kop heel hard door de kamer, net of ie een hele hoge hoed op heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo leuk, dat ie dat gewoon doet, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, niet veel honden willen dat hoor
Ja, al moeten er nog een paar meubels bij komen. Ik kan een 2 zitsbank van pa meenemenquote:
Fijn! Leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al moeten er nog een paar meubels bij komen. Ik kan een 2 zitsbank van pa meenemen. En ik kijk ook nog even voor een bureautje, waaraan ik kan hobby-en (schilderen, tekenen, kaarten maken/postcross kaarten kan schrijven.. ) Maar dat komt allemaal wel goed
Oh een bureau Bos, wat zou dat heerlijk zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al moeten er nog een paar meubels bij komen. Ik kan een 2 zitsbank van pa meenemen. En ik kijk ook nog even voor een bureautje, waaraan ik kan hobby-en (schilderen, tekenen, kaarten maken/postcross kaarten kan schrijven.. ) Maar dat komt allemaal wel goed
Om Kane kan ik me niet druk maken. Kan ik die actie voor Glennis starten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
Er is een Bij 1 miljoen likes stopt Kane FB pagina, helaas hebben ze gezegd juist tien jaar door te gaan als het gehaald wordt
Ik lees net dat ze er niet was, hopelijk komt ze hem gauw halen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Die camera komt ze oppikken bij de snackbar. Als ze niet komt dan laat ik hem daar voor haar achter
Klopt. Ik had inderdaad gepolst of ik de leegkomende zolder kon gebruiken, maar dat is nu niet meer aan de orde dus. En ik heb nog wel ruimte om een bureautje neer te zetten. Dus dat is mooiquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh een bureau Bos, wat zou dat heerlijk zijnIk weet nog dat je in je huis, van nu, sprak over de zolder (denk ik? twijfel nu welke locatie het was) om als atelier te kunnen gebruiken.
Nu ben je solo in the woods, tof!
Oh!quote:
Bureau en keuken, je kunt losquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Ik had inderdaad gepolst of ik de leegkomende zolder kon gebruiken, maar dat is nu niet meer aan de orde dus. En ik heb nog wel ruimte om een bureautje neer te zetten. Dus dat is mooi
Ja, maar wel goed op de centen letten natuurlijk, maar dat komt wel goed, mijn eigen bijdrage aan het CAK is weer flink verlaagd, wat wel een meevaller isquote:
Ik koop liever geen 2de hands etenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Je kan zulke dingen tweedehands echt voor een prikkie op de kop tikken
Tuurlijk wel, kauwt veel makkelijker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik koop liever geen 2de hands eten![]()
mag ik heel volendam en de zelfverklaarde toppers erbij doen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om Kane kan ik me niet druk maken. Kan ik die actie voor Glennis starten?
Neequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
mag ik heel volendam en de zelfverklaarde toppers erbij doen?
Zelfs de beste gootsteen is niets zonder afvoerputje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Volendam kunnen we echt niet zonder.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs de beste gootsteen is niets zonder afvoerputje.
Ik zie dat we het voor Lut moeten houden, dat betekent dat we voor 1 iemand unaniem zijn; Glennis. Goeie scorequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
mag ik heel volendam en de zelfverklaarde toppers erbij doen?
Jan de Witte, de nieuwe Jquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ok wie moet de uitzondering zijn?
nick? simon?
joling?
Moet ik nu gaan loeren op google, of loop je te dollen?quote:
Maar het wordt wel als volendam-muziek aangeduidquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ha, even opgezocht, beide oprichters van Kayak komen uit Hilversum
Ik stuur wel een foto op FB chat, want beetje lastige naam om te googlenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan loeren op google, of loop je te dollen?
O ja het is ook prog-rock. Waarom zou ik het anders waarderenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht als prog-rock
Naja, zelfs dan, komt de beste Volendammuziek blijkbaar niet eens uit Volendam, whehehe
Oh die is haske jongquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto op FB chat, want beetje lastige naam om te googlenIk zit niet te dollen in elk geval
Kan m hier niet plaatsen omdat ie op m'n iPod staat en dat snap ik allemaal niet
zoekopdracht Jan de Witte 3js geeft anders wel een paar duidelijke hitsquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto op FB chat, want beetje lastige naam om te googlenIk zit niet te dollen in elk geval
Kan m hier niet plaatsen omdat ie op m'n iPod staat en dat snap ik allemaal niet
Het is wel de zoon van de vertrekkendequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is haske jong
Maar heeft die niet dezelfde naam als eentje die er nu al in zit of is dat precies die vertrekkende?
Nee dat is Jaaaaaap de Witte, z'n papaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is haske jong
Maar heeft die niet dezelfde naam als eentje die er nu al in zit of is dat precies die vertrekkende?
Ik moest natuurlijk wel de meest flatteuze foto onder de aandacht brengenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zoekopdracht Jan de Witte 3js geeft anders wel een paar duidelijke hits![]()
Ik voel het nog niet Lut, maar ik heb ook altijd wat moeite met van die hoedjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk wel de meest flatteuze foto onder de aandacht brengen
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk wel de meest flatteuze foto onder de aandacht brengen
Nou hoe meer filmpjes je kijkt hoe harder het toeslaat! Hij heeft ook allemaal solo filmpjes op YT staan, gewoon hij en een gitaar, of hij en de band (Blue Velvet)quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel het nog niet Lut, maar ik heb ook altijd wat moeite met van die hoedjes
Wandel ze, Bos!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Er moet even een viervoeter met natte neus zijn behoefte doen
Ik kan zo weinig met de muziekquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou hoe meer filmpjes je kijkt hoe harder het toeslaat! Hij heeft ook allemaal solo filmpjes op YT staan, gewoon hij en een gitaar, of hij en de band (Blue Velvet)
En hij speelt ook mondharmonicaEn schrijft nummers en hij is gewoon....
/bakvis (oké wel heel toepasselijk nu whaha)
Nou ja 'we' hebben een flinke 3js periode gehad, wat ingekakt, met de muziek kan ik ook niet zo veel meer. Maar Jan is zo omnomnomquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan zo weinig met de muziek, ik vond het al apart dat ik nu recent een lied van Nick en Simon best 'oke' vond.
![]()
Doe mij dan maar Kane, ik ben niet zo van het Nederlandse.
En ook liever Dinand zelf dan zo'n piemel uit Volendam.
Hah, dat is nou eens mooi gezegd, serieus dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Lutte het volgende:
Kane trek ik ook wel, op zich, ja Dinand heeft een ego maar liever dat dan valse bescheidenheid
nee ik ben pro grace. dus die houden we erin.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dat we het voor Lut moeten houden, dat betekent dat we voor 1 iemand unaniem zijn; Glennis. Goeie score
Euhm pro Grace? Why tell me why!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ik ben pro grace. dus die houden we erin.
jan de witte verhuist naar brabant. en dan zijn we t alsnog eens over volendam en die toppers
Tussen Glennis en Volendam zit ongeveer heel Nederland. Nee echt, ik kan Volendam en Geer/Goor/Gordon/Whatever allemaal handelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ik ben pro grace. dus die houden we erin.
jan de witte verhuist naar brabant. en dan zijn we t alsnog eens over volendam en die toppers
omdat ze gewoon een van de beste stemmen van nl heeft. dan neem ik dat karakter er maar bij.quote:
Dat is Anita Meyer, of heeft Glennis dat ook al gecoverdquote:
kwalitatief zit er idd een oceaan tussen volendam en glennis jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tussen Glennis en Volendam zit ongeveer heel Nederland. Nee echt, ik kan Volendam en Geer/Goor/Gordon/Whatever allemaal handelen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is Anita Meyer, of heeft Glennis dat ook al gecoverd
Dan heb je Jan Dulles nooit horen zingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
kwalitatief zit er idd een oceaan tussen volendam en glennis ja
idd, smaken verschillen idd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou goom, smaken verschillen gelukkig en zij is natuurlijk ook een thuiswedstrijd voor jouOok met haar stem heb ik niks nml
Ah ja, ik snap je, maar dan moeten ze haar gewoon geen stem meer geven voor interviews en tv-dingen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
omdat ze gewoon een van de beste stemmen van nl heeft. dan neem ik dat karakter er maar bij.
ik hoef niet met dr te trouwen.dr karakter boeit me dus eigenlijk niet
Jan Smit had vroegâh hele leuke liedjes, lekker lalala, niet te diep en zo. Maar sinds ie met Lisa is, is het zo zoetsappigquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan ook best wel naar Jan Smit en co luisteren. Glennis ook wel, maar als we naar De Jeugd van Tegenwoordig gaan of Gers Pardoel dan komt er bij negatieve agressie naar boven...
jan dulles?dat is die van die 3j's toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan heb je Jan Dulles nooit horen zingenDie kan écht zingen
Nick van Simon gaat ook nog wel, Simon van Nick is matig en Jan S acteert beter dan ie zingt dus dat zegt ook wel weer genoeg
en jan smit is juist een van de volendammers die ik nog wel sympathiek kan vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jan Smit had vroegâh hele leuke liedjes, lekker lalala, niet te diep en zo. Maar sinds ie met Lisa is, is het zo zoetsappig
Nu wil ik naar Pink FLoyd luisterenquote:
Jupquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
jan dulles?dat is die van die 3j's toch?
ok smaken verschillen heel erg hoor
Ik ken dan ook bar weinig nummers van Smit zeker niet van de laatste tijd. Natuurlijk jouw voornaam nummer enzo. Maar wat hij nu maakt, echt geen idee...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jan Smit had vroegâh hele leuke liedjes, lekker lalala, niet te diep en zo. Maar sinds ie met Lisa is, is het zo zoetsappig
Edit; Waarmee ik niet wil zeggen dat muziek niet diep mag zijn, maar wel als je Jan Smit bent. De laatste tijd is het echt semi-poëtische bocht van het niveau Bløf. En eigenlijk nog ver daaronderen.
ja en mn neefje vind ali b een van de beste van nl. en beiden neem ik in deze even serieusquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupSymphonic vindt het zelfs de beste zanger van NL
'Iedere avond voordat ik slapen gaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
en jan smit is juist een van de volendammers die ik nog wel sympathiek kan vinden.
Ali B heeft toch al meegedaan aan "de beste zanger van NL"? en Dulles niet. Dus tel op je winst...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ja en mn neefje vind ali b een van de beste van nl. en beiden neem ik in deze even serieus
Ali B is een rapper, dat is een essentieel verschilquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ja en mn neefje vind ali b een van de beste van nl. en beiden neem ik in deze even serieus
ok maar die neiging heb ik bij half volendam wel hoor. en bij oude omaatjes uit volendam nog ergerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Iedere avond voordat ik slapen ga
Al ben ik nog zo moe
Kruip ik even dicht naar je toe'
Uit een van z'n laatste liedjes.. Je krijgt toch spontaan zin om door perfecte bloemperken te gaan hollen en geen voorrang te verlenen aan oude omaatjes?
Dulles wel, Ali niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ali B heeft toch al meegedaan aan "de beste zanger van NL"? en Dulles niet. Dus tel op je winst...
Of toch niet![]()
![]()
ja en als zanger nog van vergelijkbaar niveau als jan. dat hij niet zingt is omdat hij nog wel enige mate van zelfkennis heeftquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ali B is een rapper, dat is een essentieel verschil
ja of je zou kunnen stellen dat ali b niet zoveel tijd over heeft om aan dat programma mee te doen.quote:
Het was ook een beetje sarcasme. Ik vind de titel van dat programma zo niet passend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ja of je zou kunnen stellen dat ali b niet zoveel tijd over heeft om aan dat programma mee te doen.
een echte beste zanger van nl gaat natuurlijk niet aan zoiets mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |