quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus. Ze hadden Persona 4 in de Vita kunnen stoppen, en het klepje kunnen dichtsolderen. Dan was het al het geld waard geweest.
Persona Station Vita
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Lijkt mij nou niet een heel geweldige game
Genre moet je natuurlijk wel liggenquote:
Om op je vraag te komen niet op marktplaats maar hier op fok V&A topicquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:11 schreef Chaos-Zero het volgende:
Laatste 2 posts uit t vorige topic:
[..]
[..]
das ook zoietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Angry birds mot ik niet, ik wou, zoals min of meer "beloofd" een volledige consolebeleving in mijn zak. Dus echte full quality games. Desnoods was oudere, hell Modern Warfare 1 zou ik al top vinden.
Oh, dat deed ik al op mijn iPadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef sp3c het volgende:
ik speel gvd al 3 weken jetpack joyride ffs
zou ik ook doen als ik er 1 hadquote:
Zeker, maar het is jammer dat de Vita een dumpplek wordt voor 'indie'-games en niet voor grote producties, die ze eerst zo luid aan het verkondigen waren. Nou ja, niet bij naam, maar nu weten we waaromquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik er 1 had
Jetpack Joyride is fucking awesome
hehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef DirtyDaniel het volgende:
straks als project shield van Nvidea uitkomt zal het waarschijnlijk helemaal het einde betekenen voor de Vita.jammer.
Als Skyrim zou draaien hebben ze wel een tofheidsfactor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef DirtyDaniel het volgende:
straks als project shield van Nvidea uitkomt zal het waarschijnlijk helemaal het einde betekenen voor de Vita.jammer.
Nou dat niet vind ik, maar hij is wel vermakelijk. Maar misschien komt het moment nog, zit er nu 50 uur in ofzo..quote:
En als het nu de toppers onder de indie-games waren, dan was het stukken minder erg... Denk aan Torchlight, Trine, Mark of the Ninja, Frozen Synapse, etc, etc... Maar helaas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker, maar het is jammer dat de Vita een dumpplek wordt voor 'indie'-games en niet voor grote producties, die ze eerst zo luid aan het verkondigen waren. Nou ja, niet bij naam, maar nu weten we waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |