Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aston Martin DB7 Coupé ![]() ![]() Engine: All alloy dohc 24 valve in-line 6 cylinder, 3239cc, Eaton Supercharger, sequential fuel injection Power: 335 bhp @ 5750 rpm Torque: 361 lb.ft @ 3000 rpm Length: 4646 mm Width1: 1830 mm Height: 1238 mm Kerb Weight: (5 speed man.) 1775 kg (4 speed auto) 1825 kg Top Speed: (5 speed man.) 165 mph Acceleration 0-60mph: (5 speed man.) 5.7 sec Production Numbers: in the region of 1576 ![]() ![]() Tjabbo's fleshlight Bojo's date begin----------Eind Ook_Gek avatar blunder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11 | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:27 |
Engelse troep OP ![]() | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:27 |
Verdomme wat slecht van Gmail:
| |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:28 |
Gelukkig heb jij nooit gekkigheid met je GayMail ![]() | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:32 |
Als ik uit Duitschland kom moet ik eerst heel Limburg door rijden voor ik weer aan een NLse mast kan koppelen. Maarja Limburg = Duitsland natuurlijk. | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:32 |
Bek houwe. | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:34 |
www.t-mobile.de heeft nog wel een aanbieding voor je. | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:39 |
Daar had ik mijn telefonie en internet. 54 euro per maand ofzoiets ![]() | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:39 |
Gelukkig is er een boel nuttigs op de TV ![]() * daNpy zet snel MotorsTV op. | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:40 |
Lekker teuer ![]() | |
.Neovo. | dinsdag 15 januari 2013 @ 12:56 |
Das ist nicht billig. Maar wij betalen nu ook 40 euro voor internet en telefon. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:23 |
Ik moet ook verlengen binnenkort, ik wacht nog effe af hoe en wat, maar ik wil wel weer een Sony. Heb nu effe een HTC HD2 omdat mijn oude foon op sterven na deaud was, maar ik vind hem niet zo fijn als een Sony, voor de camera is bagger vind ik, en die zijn bij Sony altijd perfect ![]() Provider boeit me niet zo; als KPN hem niet geeft, ga ik gewoon ergens anders heen.. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:24 |
Wij betalen niks voor TV en webz, zit in de huur. Vaste aansluiting hoef ik sowieso niet, we hebben allebei een mobiele ![]() | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:27 |
Mag je eigenlijk je achterlichten mee laten branden met de remlichten, als je geen stads of dim licht voert? Of is dit APK afkeur? | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:28 |
Is dit niks? DIG / Sony Xperia Z | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:30 |
APK afkeur denk ik, maar weet ik niet zeker; sommige yanken hebben dat standaard. Dan moet je ook andere lampies in je achterlichten maken, denk niet dat dat eenvoudig is. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:32 |
Jep, dat is wat ![]() Er zijn nog wat meer van die waterproof toestellen in de Experia lijn, maar de Z had ik al een beetje op het oog idd ![]() | |
.Neovo. | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:33 |
Eigenlijk zou bij ons de vaste lijn er ook wel uit kunnen, die wordt alleen gebruikt om gebeld te worden. Bellen doen we meestal met mobiel. Maargoed, veel mensen bellen ons ook op de vaste lijn, dus dan houden we die maar. | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:34 |
Waarom zouden er andere lampjes in moeten? | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:36 |
We hebben hem nu ook niet, dus we gaan het vast redden zonder ![]() Heb hem in Nwk wel heel lang gehouden omdat opa en oma het verrekten om mobiel te bellen; "dat is alleen maar onnodig duur", maar die hebben er op een gegeven moment ook maar lekker aan moeten geloven. Gebruikte de vaste lijn nooit, en dan is dat vastrecht elke maand toch mooi zonde. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:36 |
Achterlicht lampjes zijn meestal 12v/5 watt, en als je er een combi remlicht van wilt maken zal er 12v 21/5 in moeten, dus ook andere fittingen enzo erin rommelen. | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:41 |
Ja, met duplo lampen bedoel je. Daar had ik nog niet aan gedacht, ik wilde gewoon het remlicht wat breder maken door de gewone (5W) achterlichtjes mee te laten branden. Het bereft de Golf, dus wellicht zijn duplolampen nog wel in te bouwen, ik heb toch al een set reserve GTI achterlichten ![]() Is nog een beter idee ook en je hoeft niet te klungelen met diodes (en spanningsverlies). | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:51 |
Waarom niet gewoon een deftig 3e remlicht erin? werkt veel beter en is duidelijker als het verbreden van je remlichten in de AL-units, of heb je dat al? | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:54 |
Nee heb ik nog niet, vind een niet-origineel 3e remlicht er ook zo sjappie uit zien... | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 13:55 |
Beetje zoeken naar iets wat er niet aftermarket uit ziet (géén LED dus)? | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 14:01 |
Beter even jouw idee uitwerken als ik weer bij de Golf ben. Oftewel Units uitbouwen en mee naar huis nemen, want bij de Golf zelf is nog wat anders te doen (achterasgaten uitboren voor meer verstelling). Ze hebben toch al aan de kabelboom zitten kloten. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 14:03 |
Als je nog een extra setje achterlichten hebt wat je kunt kannibaliseren voor de fittingen is dat wel mooi, bekabeling is een kwestie van effe aftakken van het lampje ernaast, moet kunnen ![]() | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 14:17 |
Alleen hopen dat de zekering het houdt, 2x21Watt is bijna 4 ampere meer. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 14:49 |
Zet je er ipv 10, een 15A'tje in, kan de bedrading wel hebben hoor ![]() ![]() | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 14:50 |
Nope klopt dat moet dan idd een iets hogere zekering worden ![]() | |
Dingest | dinsdag 15 januari 2013 @ 15:03 |
Ga morgen naar die 9000 kijken ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 15 januari 2013 @ 16:55 |
Die banner links ![]() yuuuuuuuup. | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 17:01 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 15 januari 2013 @ 18:51 |
Zo thuis ![]() | |
.Neovo. | dinsdag 15 januari 2013 @ 18:54 |
IK ben ook weer thuis. Moet nu nog even de motivatie vinden om met school bezig te gaan ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 15 januari 2013 @ 18:58 |
Is dit de nieuwe SC? Tevens goede OP ![]() | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:03 |
Hopen dat het wat is, maar als ik het zo las doe je wel een goede koop. De lak is geen probleem want die ga je toch al oververven lijkt me ![]() | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:13 |
![]() ''Vergeet niet te krabben,'' waarschuwde wijkagent Metin Yildiz vanochtend op Twitter. De boete voor een bevroren voor- en zijruit bedraagt 220 euro, op rijden met een bevroren buitenspiegel staat een boete van 130 euro. Plus de administratiekosten van 7,00 euro, meldt de agent. | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:15 |
Het erge is dat het nodig is om mensen eraan te herinneren ![]() | |
.Neovo. | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:18 |
hehe. VHT Friesland deed er ook aan mee
| |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:21 |
dat is niet goedkoop, morgen dan maar wel fatsoenlijk krabben, en ook de auto ruiten | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:24 |
En sneeuw van alle verticale delen van je auto halen ![]() Grmbl, KNMV heeft geen pechservice voor auto's meer in het pakket zitten. | |
Dingest | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:32 |
Voor zover ik na kon gaan (via de forumer die ook bij Saab-service Ommen werkt) is het enige punt van aandacht een scheef slijtende multieriem, waarschijnlijk vanwege een spanrol. En misschien het expansievat van de koelvloeistof dat een provisorische gerepareerd lekje heeft. Ik zie het morgen wel, had het idee dat hij nog wel wat van de prijs af wil doen. Zou leuk zijn, dan loont het denk ik wel. Kunnen we die dingen vervangen of meenemen, misschien een gebruikte dynamo en startmotor mee, wellicht een setje pakkingen, een Haynes, en kijken of we ergens een setje redelijke niet-winterbanden kunnen overnemen/ruilen. Grootste nadeel is de brandstof; oude automaat en 200 pk, 1:10 zou denk ik al een klein wonder zijn ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:40 |
nee ik poets de voorruit en zijramen en dan is het zat | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:41 |
Sociaal. | |
Barcaconia | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:43 |
Standkachel, niet krabben ![]() | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:49 |
spanrollen zou ik dan wel even laten controleren, dat was ook een euvel bij ons na aanschaf (en is vrij goedkoop te vervangen). En verbruik zal wel wat meevallen denk ik, wij reden de carbageruns ~7.7-7.8l/100km ![]() | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:49 |
![]() | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:50 |
Dat is toch niet onzuinig? | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:50 |
Voor/zijruit/spiegels krab ik altijd en losse sneeuw veeg ik er doorgaans wel af... vind het zelf wel irritant om achter een bus/vrachtmongool te rijden waar ineens een lading sneeuw afvliegt. | |
#ANONIEM | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:52 |
Voor zo'n oude saab niet nee ![]() | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:53 |
Met mijn 318i haalde ik gemiddeld over 4 jaar 8.5l/100km. | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:53 |
DB7 is koel. Aston Martin sowieso. | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:54 |
Dat lijkt niet zuinig. | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:54 |
Ik vind het zuinig zat voor een auto van 1260kg leeg ![]() | |
Dingest | dinsdag 15 januari 2013 @ 19:57 |
Spanrol en nieuwe riem is iets van 70e in onderdelen volgens mij, kijken we tzt dan wel naar. Ja, maar jij hebt er een 2.0 LPT 'eco'motor met 150 pk 5-handbak in liggen. Dit is een 2.3 FPT met 200 pk aan een 4-bak automaat van 22 jaar oud ![]() ![]() Komen we iig vanzelf achter, ik verwacht aan brandstof 1:10 kwijt te zijn @ 1,8 de liter (dat betaal je wel in Frankerijk/Italië in de zomer). Kan het hopelijk alleen maar meevallen ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:08 |
je moet natuurlijk de nokkenas niet tussen de zuigers steken![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:11 |
En jij rijdt motor? kleaujeau ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:13 |
Troost je; de Astra deed gewoon standaard 1 op 8 ofzo met de 2.0 GSi motor op 1100 kilo ofzo; werd je ook niet vrolijk van ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:14 |
Sow, die heeft wel effe wat lelijks gezegd ![]() | |
Duvel | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:14 |
Zelfs mijn Saab turbo was zuiniger... | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:14 |
rij jij motor als er sneeuw ligt? | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:14 |
https://picasaweb.google.(...)edstrijden2012Bakel# | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:15 |
de HEMI en SRT moteren van Chrysler hebben nog steeds een onderliggende nokkenas | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:16 |
tussen de zuigers en krukas in, op een plek waar de zuigers 5000 keer per minuut langs moeten | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:16 |
Zonet nog ja ![]() | |
daNpy | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:17 |
Niet gek voor een GSi he, een 318i is niet echt sportief ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:17 |
stoer, ik zal morgen eens kijken dan of ik nog meer sneeuw van de auto afveeg. | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:18 |
whut ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:19 |
Sow, da's nét iets meer werk als 'even de kop vervangen' ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:19 |
kijk nog eens naar het plaatje, Ligt de nokkenas op de juiste positie, of moet de nokkenassensor weer even op tijd gezet worden | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:20 |
doet zeer als je daar zo veel tijd insteekt, en je ziet de zuigers eruit komen na een paar meter rijden | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:21 |
Neh, maar wel ook een 2 liter, en volgens mij ook nog met vergelijkbare paardjes ![]() Denk dat de Astra er met pijn en moeite 120 deed ofzo.. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:23 |
Hehe, was gewoon een rondje voor de fun hoor; alleen effe naar Gennep op en neer om daar te eten, en de donut hier beneden op de parkeerplaats eindigde met oprapen van mijn brommert ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:24 |
ach ja als huisman woon werk verkeer doen valt ook niet mee natuurlijk ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:24 |
Dat geloof ik graag, koppakkinkje zo nu en dan OK, maar dit is gewoon 60 - 70% wegdonderen ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:25 |
ja en dan zijn het vaak ook nog blokken die ze ergens opkopen, maar dan begint het werk pas. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:26 |
Zou ik ook nog wel durven hoor, maar ik ben het niet echt meer gewend geloof ik; begon na die paar kutkilometers al kouwe fikken te krijgen, terwijl ik vorig jaar nog een paar keer 60 snelweg kilometer naar Hedel heb gedaan met - 10. Was ook wel fris trouwens ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:27 |
morgen moet ik weer met een loadertje aan de gang, ik zie nou al tegen de kou op. dan liever met de motorzaag aan de gang, daar zit tenminste nog handvatverwarming op | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:28 |
Oortjes warm houden, 2 paar sokken en goede handschoenen die je af en toe effe op de Auspuff gooit; kom je een heel eind ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:29 |
het is ook wel te overleven allemaal, tussendoor nog met tractor rijden dus dan kan ik weer opwarmen | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:35 |
Oooh, dus het valt allemaal best mee ![]() Ik vind kou niet zo erg, mits je maar een beetje goede kleding hebt. Beter als regen iig, dat zuigt ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:37 |
jep regen is klote, regenjassen zijn nooit waterdicht. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:41 |
En handschoenen, en schoeisel.. of kaplaarzen kan ik niet lopen, dat trekken mijn enkels niet. | |
2cv | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:45 |
Zometeen maar eens even een ruit bij de buurman in kinkelen. Die man zou MIJN oprijbokken buiten neer leggen zodat ik er mee aan de slag kon vandaag ![]() | |
Duvel | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:53 |
Gelukkig ga je constructief om met teleurstellingen! | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:54 |
Eufemisme ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:55 |
schoeisel is geen probleem, ik loop meindl waldlaufer pro daar kan ik zelfs een paar uur mee in het water staan en dan voel ik nog niks. en prive heb ik de hanwag trapper gtx ![]() die zijn nog hoger en ook waterdicht | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 20:59 |
Ik heb Meindl's met gore tex prive sinds kort, en ik heb nieuwe laarzen gekregen van de leverancier, omdat de 'oude' na 14 weken Statia uit elkaar flikkerden; heb nu deze nagelnieuw in de kast staan; Geen gore tex, maar als je ze goed vet houdt, zijn ze ook wel aardig waterdicht. Niet voor uren in het water staan, maar dat hoef ik in mijn werk zelden ![]() | |
2cv | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:01 |
Yes ! Ik heb een deur gevonden die niet op slot zit. Morgen de buurman z'n huis maar even leegroven. | |
Duvel | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:02 |
Ik heb deze (zoiets iig):![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:05 |
Ik hou niet zo van werkschoenen met veters; da's teveel werk om uit te trekken als ik met mijn poten op het dash wil zitten ![]() | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:08 |
Ik heb deze:![]() | |
Duvel | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:08 |
Als ik die dingen aan heb, heb ik meestal geen dash in de buurt. ![]() Ik zit er aan te denken ze morgen aan te trekken om mee door de sneeuw naar het station te lopen. | |
Barcaconia | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:10 |
Ik heb deze:![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:15 |
goh lekker warme sloffen | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:15 |
Je hebt toch ergens verkeersborden met "UGG" erop. Richting Rotterdam ofzo. Moet elke keer weer aan die kutschoenen denken als we er langs rijden. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:15 |
Niet. Daar zijn ze ook goed voor ![]() I sure hope not ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:16 |
daarom loop ik ook op gevavi | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:16 |
Echt wel. Moet ik ze even halen boven ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:16 |
Boer ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:17 |
nee bosbouwer | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:17 |
Jij hebt teveel schoenen ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:17 |
Inderdaad, ik maakte maar een grapje. Ik moet altijd een beetje overgeven als ik mensen met die dingen zie lopen, laat staan mannen ![]() | |
2cv | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:17 |
![]() En ik heb dezen ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:17 |
Bosbouwers horen niet op klompen, dus je bent een boer ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:18 |
bosbouw is ook een soort landbouw maar dan is de omlooptermijn niet 1 jaar maar 100 jaar | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:18 |
Nu nog bijpassend werk ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:19 |
Zit wat in, maar dan nog, vind ik die klompen niet kunnen ![]() | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:19 |
Vind jij ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:19 |
geen lasser want dan smelten de veters | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:19 |
Daarbij; Jij wilde mij laatst nog een paar aansmeren! | |
Barcaconia | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:20 |
Dat paar wat je net postte is iig vlug te veel ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:20 |
er is niks fijners om op te lopen | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:21 |
Teveel wat? | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:21 |
Bak & braad laarzen; niet op lopen, want na 14 weken flikkeren de zolen er onderuit ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:22 |
Ik bedoel dat ik ze niet zo mooi vind. | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:22 |
Ja euj, jij loopt al maanden om nieuwe laarzen te miepen ![]() | |
2cv | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:23 |
Mijn ervaring is dat dat niet zo is. | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:23 |
Nieuwe laarzen ja. En dan wil je me loop-schoenen aansmeren ![]() | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:23 |
Ow, zeg dat dan meteen ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:24 |
Jullie vinden mijn uggs ook niks, dus..! | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:24 |
Jah, als je in het bos wilt wandelen is het wel fijn als je in je verzameling een paar schoenen hebt waar dat ook daadwerkelijk mee kan ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:24 |
deze zijn lekker warm en super stevig ![]() ook in een kek ![]() ![]() | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:25 |
Ging prima ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:27 |
Die vindt Anne vast en zeker niet vrouwelijk genoeg; zelfs die met die kleurtjes niet ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:28 |
Whehe, yeah right ![]() | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:28 |
Wie had er last van zijn enkels? Jij of ik ![]() | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:29 |
Jullie toch ook niet, mag ik hopen? | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:29 |
zie dit er niet charmant uit? ![]() midden in een hoogveen in Engeland | |
Anne | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:30 |
Ik had deze trouwens, maar die zijn op mysterieuze wijze in Weeze verdwenen:![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:32 |
Not anymore ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:32 |
Sexay ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:34 |
Nu ik de foto's van engeland terug kijk, zo geven ze rijles in Engeland Leerling: ![]() Leraar: ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:35 |
Goed voorbeeld doet volgen ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:36 |
het zag er zo sneu uit, die leerling kwam maar amper het heuveltje op gepruttelt en hij jankend in zijn 1 er achter aan | |
Duvel | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:37 |
In z'n spijkerbroek... | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 21:45 |
2 nieuwe gebitten aangeschaft een tijdje terug
| |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:13 |
In Dr88 gemaakt van autobanden? ![]() | |
Dingest | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:14 |
Ik heb die, juist sinds Weeze ![]() | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:15 |
nee van polyurethaan | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:15 |
En gg @ mailspam, ze lopen 6 jaar achter ![]() Dear corporate@kleineblauwekikkert.nl! You've got 9 new messages from girls. Please follow link below to check your inbox: https://www.dating2007.ru/read_msg?id= | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:16 |
Ik ken het merk alleen van de autobanden en de wilde stakingen in dr88 ![]() | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:22 |
vind je het raar ![]() | |
Duvel | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:23 |
Worden nu gedragen door "ex". | |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:55 |
Zit iedereen nu 2cv's werkzaamheden te volgen via een webcam? | |
densmee | dinsdag 15 januari 2013 @ 22:56 |
wut? | |
Barcaconia | dinsdag 15 januari 2013 @ 23:04 |
http://www.vkmag.com/maga(...)d_in_wegmisbruikers/ | |
2cv | dinsdag 15 januari 2013 @ 23:07 |
| |
Paladijn | dinsdag 15 januari 2013 @ 23:35 |
| |
2cv | dinsdag 15 januari 2013 @ 23:36 |
Ja, maar de webcam ontbreekt in je uitleg. Overigens heb ik reeds uitgevonden dat er een deur toch niet op slot is. | |
Mirgeam | dinsdag 15 januari 2013 @ 23:42 |
precies die heb ik ![]() | |
densmee | woensdag 16 januari 2013 @ 06:45 |
Goedemorge | |
lipje | woensdag 16 januari 2013 @ 07:18 |
goedeochtend ![]() | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 07:35 |
Goedemorgen ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 16 januari 2013 @ 08:16 |
Duvel | woensdag 16 januari 2013 @ 08:35 |
Ik toch andere! ![]() | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 08:57 |
Anders gooi je even een beker hete thee over jezelf heen ![]() | |
Duvel | woensdag 16 januari 2013 @ 08:57 |
Nee, ik heb een warme trui aan. | |
Duvel | woensdag 16 januari 2013 @ 08:58 |
Was het zo'n grote beker? Of zo'n lullig klein kutbekertje uit de automaat? | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 09:01 |
Een lullig kutbekertje. Toch zit, of in dit geval zat, er aardig wat thee in. | |
.Neovo. | woensdag 16 januari 2013 @ 09:01 |
Goeiemorgen. Dat doet pijn. Gelukkig was het geen chocomel die iemand anders op je witte shirt gooit. Dat is pas kut ![]() | |
Duvel | woensdag 16 januari 2013 @ 09:36 |
Da's wel balen ja... Ik heb zelf altijd zo'n grote mok met dubbele dosis. Maar omdat het een zwaar stenen tafelmodel is, valt ie niet snel om. | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 09:38 |
M'n nieuwe stoel zit ook onder ![]() | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 10:26 |
![]() ![]() Oepsie. | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 10:54 |
Wtf ![]() | |
Freezer | woensdag 16 januari 2013 @ 10:56 |
Heli's moet je vliegen niet crashen.. ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 11:00 |
Tegen een kraan aangevlogen die in het centrum stond. 770ft hoog (250mtr ongeveer), terwijl het zicht door de mist beperkt was tot 250mtr. De kraan stond in de luchtvaartberichten van London gewoon vermeld. Vraag me af waarom een helicopter in slecht zicht zo laag over een stad vliegt. bron is diverse nieuwsberichten, waarheid niet geverifieerd ![]() | |
Freezer | woensdag 16 januari 2013 @ 11:03 |
Nee maar wel foto's van het resultaat... ![]() | |
Duvel | woensdag 16 januari 2013 @ 11:08 |
Slordig, twee doden. | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 11:08 |
Deze inderdaad blijkbaar: ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 11:10 |
Ik lees dat de helicopterroute door de stad gecontroleerd wordt door een verkeersleiding en over de rivier loopt op 800ft. De toren stond op 770ft 50mtr van de rivier af. Zou kunnen dat hij een bochtje gemist heeft in het slechte zicht en 30ft (10mtr) hoogteverschil is niet veel. Wederom niet geverifieerd. | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 12:09 |
Arme kraan ![]() ![]() | |
Freezer | woensdag 16 januari 2013 @ 12:21 |
Die kon wel tegen het stootje... de heli is gecrashed niet de kraan... | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 12:23 |
Niet helemaal waar. Geruchten gaan dat er ook een deel van de kraan naar beneden is gevallen. | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 12:24 |
Voert die kraan geen verlichting? | |
ZwartmetSuiker | woensdag 16 januari 2013 @ 12:35 |
Dat is toch altijd zo. | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 12:36 |
Hier zitten er meestal lampen bovenop hijskranen. Sterker nog, er hangt vaak verlichte reclame aan ![]() | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:05 |
Nou, ik weet niet welk deel van de kraan er is geraakt, maar ik vermoed de giek, en die gaat er dan écht vanaf, al is het maar voor inspectie. Het is een Wolff toptorenkraan, dus de giek staat in normale stand een graadje of 65 -75 recht omhoog; de kraan is dus nog een metertje of 50 hoger als je op de foto's kunt zien. wordt nog een duur grappie ![]() En ja, er hoort een lamp op de kop van de kraan die 24/7 flitst (en een rood/wit geblokte vlag ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 13:14 |
De kraan staat in het luchtvaartbulletin van London gewoon genoemd, net even gecheckt. Dat wil zeggen dat IEDERE piloot in het luchtruim van London zichzelf daarvan op de hoogte moet brengen voorafgaand aan de vlucht. Wel is het zo dat de route voor heli's redelijk dicht in de buurt van de kraan ligt en door de mist was de heli al laag aan het vliegen wat ook toegestaan was. Misschien ligt het dus aan een navigatiefoutje van de piloot oid. Maar dat is slechts speculatie. | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:25 |
Ik heb ook wel met kranen in de buurt van vliegvelden gestaan, en de regelgeving daarvoor is behoorlijk streng; bij (toen nog) Zestienhoven ging met enige regelmaat de verkeersleindig-hotline in mijn kraan als ik langer als een minuut meer dan een halve meter te hoog was, stond ook wel direct buiten het hek 100% in de vluchtroute, maar zó krap werkte dat allemaal ![]() Maarrehhh. 'navigatie foutje' ? ik neem aan dat een heli piloot 90% op zicht vliegt? | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 13:27 |
Die dingen zitten juist toch vol met radars? | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:28 |
Radar bestuurt het toestel niet ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 13:31 |
Ligt er aan onder welke voorwaarden zijn vlucht gestart is. Als ie onder zichtregels vloog hoort ie op zicht te vliegen en dan kan er in dichte mist best een verwarring ontstaan. Maar als je op zicht vliegt hoor je niet op 800ft te hangen met dichte mist. Als je onder instrumentregels vliegt wordt je door de verkeersleiding verteld waar je heen moet sturen en welke koers en hoef je alleen maar op je navi op te letten dat je doet wat de verkeersleiding opgegeven heeft. Ik weet niet hoe deze heli vloog. | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 13:35 |
Nee, maar daarop zie je dergelijke obstakels toch? | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 13:41 |
"He later spoke to the crane operator who was about to get inside the crane cab." "He was literally shaking because he was getting ready to climb into the crane and he was late." "The crane driver normally starts at eight o'clock but unusually, today of all days, was late." Zie. Te laat komen heeft soms best zijn voordelen! | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:41 |
Even logisch geredeneerd; zou met deze weersomstandigheden het meest logische zijn dat hij onder instrumentregels vloog (en dan dus idd een navigatie fout heeft gemaakt), of is dat geen criterium? Het lijkt me niet logisch dat een verkeersleiding bij zo'n beperkt zicht een heli laat vliegen op wat hij zelf kan waarnemen, of werkt dat niet zo? | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:42 |
Geen idee wat je daar allemaal op kan zien als je boven een stad vliegt.. | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:44 |
Goed excuus idd ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 13:46 |
Ik heb weinig verstand van heli's, ik begrijp van diverse luchtvaartfora dat er in London hele rare regels gelden en dat deze heli gewoon op zicht mocht vliegen daar. In Nederland zou dit iig voor een vliegtuig en zover ik weet ook voor een heli ondenkbaar zijn. Logisch geredeneerd vind ik het sowieso ondenkbaar. Dan zou hij dus mijns inziens onder instrumentregels vliegen, wat wil zeggen dat de verkeersleiding hem 100% van zijn route onder zijn hoede neemt en hij alleen maar klakkeloos bevelen op hoeft te volgen. Op dezelfde wijze als ieder verkeersvliegtuig dat bijv. doet. | |
Anne | woensdag 16 januari 2013 @ 13:46 |
WGR / ANWB lidmaatschap Ik was hier trouwens nog niet van op de hoogte. Nog geen brief of mail over gehad. | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 13:47 |
Het lijkt me ook niet logisch overigens dat de heli die kraan kon zien op zijn navi. Zoals ik al eerder zei had hij in het bulletin van London de exacte coordinaten gewoon kunnen zien en weten dat hij er stond. | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:51 |
Dat lijkt mij idd logisch, zelfde redenering als ik heb idd; Hij heeft daar iets te zoeken, dient vluchtplan in bij de VL, die constateert dat het zicht aldaar 100% bagger is en schrijft voor dat zij deze vlucht gaan begeleiden. Als het nou helder weer is, kan ik me best voorstellen dat de VL toestemming geeft om op zicht te vliegen, maar in deze omstandigheden kan dat nooit de bedoeling zijn. Ik denk dat die 'rare' regels nu wel wat zullen worden bijgesteld ![]() | |
ZwartmetSuiker | woensdag 16 januari 2013 @ 13:53 |
Interessante discussie. | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 13:56 |
Ik heb ook geen brief gehad. | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 13:57 |
Zoals ik begrijp is er een corridor voor heli's over de thames waar ze laag mogen vliegen zichtvliegen. De kraan stond daar dichtbij dus daar zou het mee te maken kunnen hebben. Ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen, maargoed, uitsluitsel hierover laat vaak een jaar of langer op zich wachten ivm zeer uitgebreid onderzoek. | |
2cv | woensdag 16 januari 2013 @ 13:57 |
Is zo'n 'dunne' kraan wel te zien op de radar ? | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:58 |
Vage peop inderdaad. | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 13:58 |
Typisch Nederlands zoiets ![]() | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 13:59 |
Tuurlijk wel; een poly-bootje op de Noordzee is al te zien dmv een radar bakentje. dus een kraan van een paar honderd ton gaat vast wel een vlekkie maken op het groene scherm. | |
2cv | woensdag 16 januari 2013 @ 14:03 |
Het gewicht doet er niet toe. Die kraan is opgebouwd uit ronde buizen. Tussen die buizen gaan de radargolven er meteen doorheen en de buizen zelf hebben vanwege de ronding maar een klein oppervlak dat de radargolven in tegengestelde richting terugkaatst. Wat dat betreft denk ik dat met name de hijsarm slecht zichtbaar is. | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 14:05 |
Nieuw bericht van vanochtend Het oude bericht dat er altijd al op stond. | |
2cv | woensdag 16 januari 2013 @ 14:24 |
How high ? Enneh ... Lit at night ? Niet at day wanneer er smog/fog is ? | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 14:26 |
HGT(height)770ftAMSL=250mtr boven zeeniveau. Inderdaad, volgens berichtgeving die ik gezien heb alleen verlicht bij nacht. | |
2cv | woensdag 16 januari 2013 @ 14:29 |
Ow, dat van die hoogte had ik even gemist ![]() | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 15:11 |
In NL brandt je knipperlampje altijd, mits je boven de aangegeven hoogte zit qua kophoogte. | |
densmee | woensdag 16 januari 2013 @ 19:24 |
nog iemand een lasrobot staan waar die niks meer mee doet | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 19:38 |
![]() | |
Duvel | woensdag 16 januari 2013 @ 19:46 |
![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 19:50 |
![]() ![]() | |
2cv | woensdag 16 januari 2013 @ 19:55 |
![]() ![]() | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 20:18 |
Is dit de oude SC? | |
.Neovo. | woensdag 16 januari 2013 @ 20:50 |
Verdamme, had gesolliciteerd voor een stageplek, en het leek allemaal ok, maar vandaag kreeg ik een telefoontje dat het toch niet door zou gaan ![]() | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 20:53 |
Jammer. | |
Barcaconia | woensdag 16 januari 2013 @ 20:53 |
Beste Neovo, wij kunnen absoluut niet zonder uw expertise en gezond inzicht.
| |
FkTwkGs2012 | woensdag 16 januari 2013 @ 21:01 |
zo gek is dat niet. je was misschien gewoon niet de beste kandidaat, of voldeed niet aan alle eisen, of of... altijd terugbellen en vragen waarom ![]() | |
Duvel | woensdag 16 januari 2013 @ 21:37 |
| |
.Neovo. | woensdag 16 januari 2013 @ 22:02 |
Ik was aangenomen, dus in feite kon ik daar in februari beginnen. Ik heb vanmiddag gebeld om nog wat te vragen en toen kreeg ik te horen dat het feestje niet doorging. Omdat ze niet kunnen bieden wat mijn opleiding vraagt en ik maar 15 weken stage moet lopen ipv de gewenste 20.. Tsja | |
FkTwkGs2012 | woensdag 16 januari 2013 @ 22:11 |
ah. da's minder. wel slecht hoor dat ze dat afblazen nadat het eigenlijk rond was. ![]() | |
ZwartmetSuiker | woensdag 16 januari 2013 @ 22:11 |
![]() | |
daNpy | woensdag 16 januari 2013 @ 22:14 |
That's my boy. | |
Sounddragon | woensdag 16 januari 2013 @ 22:21 |
Nee, het is slecht dat je het 2 weken van te voren pas te horen krijgt, en dat je er per ongeluk achter moet komen, omdat jij zelf belt. dát zuigt.. kan altijd gebeuren zoiets, maar de manier waarop is bagger in deze natuurlijk. ![]() | |
FkTwkGs2012 | woensdag 16 januari 2013 @ 22:24 |
deze mag je quoten. je hebt gelijk ![]() | |
lipje | donderdag 17 januari 2013 @ 07:11 |
goedemorgen ![]() | |
densmee | donderdag 17 januari 2013 @ 07:18 |
jep koffietijd | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 08:40 |
Goedemorgen. Ik ben een beetje moe. | |
daNpy | donderdag 17 januari 2013 @ 09:09 |
Van het slapen? | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 09:12 |
Meer van het te weinig slapen. | |
Freezer | donderdag 17 januari 2013 @ 10:36 |
Waarom ben je dan niet gaan slapen? | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 11:01 |
'Te weinig' is iets anders als 'geen' heah ![]() | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 11:21 |
Ja. Ik was met iets anders bezig ![]() | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 14:12 |
Dat kantklossen begint idd een beetje een verslaving te worden he? ![]() | |
Freezer | donderdag 17 januari 2013 @ 14:59 |
tsja... het is of het een of het ander... Of slapen ... of kantklossen ![]() | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 15:02 |
Vanavond wordt het slapen. | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 15:10 |
Dat heb ik vaker gehoord ![]() | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 15:14 |
Selectief gehoor ![]() | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 15:19 |
Always ![]() | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 15:20 |
Ik ga zaterdag in ieder geval vet uitslapen, totdat ik moet gaan. Dan weet je dat vast. | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 15:23 |
Topdrukte bij wegenwacht Vandaar dat Chuck er niet was gisteren (en vandaag); (i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 16-01-2013 (i) Plaats / aantal berichten / gebruiker 01. 013 Barcaconia 02. 012 Sounddragon 03. 009 daNpy 04. 009 Anne 05. 007 Duvel 06. 005 2cv 07. 003 Freezer 08. 003 FkTwkGs2012 09. 003 ZwartmetSuiker 10. 003 .Neovo. 11. 002 densmee 12. 001 Alfisti 13. 001 lipje | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 15:32 |
Leef je eigen maar uit, als je me maar niet wakker maakt als je er uit gaat ![]() | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 15:33 |
Arme knul, straks issie helemaal overwerkt ![]() | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 15:33 |
Jawel. Even kroelen ![]() | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 15:34 |
![]() | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 15:43 |
Doe eens lief ![]() | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 15:45 |
Ja dag, het blijft feest ![]() | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 15:45 |
Ja. Toevallig wel ja. Beter als drama ![]() | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 15:58 |
Niet beter als kibbeling ![]() | |
Duvel | donderdag 17 januari 2013 @ 16:02 |
Goedemiddag. | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 16:03 |
Du-vel. ![]() Alweer uitgewerkt? | |
Duvel | donderdag 17 januari 2013 @ 16:29 |
Nee. | |
Duvel | donderdag 17 januari 2013 @ 16:35 |
Nou ja ok, bijna. | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 17:06 |
Bijna is ook goed ![]() Nu inmiddels onderweg naar de prak denk ik ![]() | |
2cv | donderdag 17 januari 2013 @ 17:08 |
Vandaag ben ik bij het bedrijf geweest dat mensen die in de bijstand zitten aan het werk zet. Ik heb gezegd dat ik daar niet tegen ben, maar het idee dat ik ga werken vóór er een beslissing is gevallen omtrent mijn bijstand kunnen ze in hun reet stoppen. Overigens zei ik dat wel in totaal andere, nette woorden zoals ik wel vaker doe bij een gesprek van dit soort. Er werd mij uitgelegd dat die weigering wel gevolgen kon hebben voor mijn bijstand, maar ook daar veeg ik mijn reet mee af (wederom heb ik hier andere, nettere bewoordingen gebruikt). De dame van het intake-gesprek vond mij scherp, ik vond haar erg dom. En dat laatste heb ik helemáál niet gezegd. | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 17:22 |
Nou, dan weten we dat ook weer ![]() Binnenkort dus met frisse tegenzin beginnen aan een kutbaantje om te voorkomen dat ze je uitkering stopzetten ![]() | |
Sounddragon | donderdag 17 januari 2013 @ 17:23 |
Dít zijn pas geschikte bandjes als het gesneeuwd heeft; van A naar B, en onderweg nog sneeuwruimen ook ![]() | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 17:24 |
Jij vindt zo'n beetje alle vrouwen dom, dus dat zegt niks ![]() | |
2cv | donderdag 17 januari 2013 @ 17:30 |
Eh, nee. Pas als mijn aanvraag voor de bijstand goedgekeurd is ga ik beginnen aan dat kutbaantje, niet eerder. Ze begeleidde mij naar buiten en trok de WC deur open. Hoe vaak doe jij dat ? | |
Anne | donderdag 17 januari 2013 @ 17:48 |
Misschien vond ze wel dat je poep praatte. | |
2cv | donderdag 17 januari 2013 @ 17:54 |
Nope, ik heb alles netjes uitgelegd en verwoord. Ze was echt de weg kwijt. | |
lipje | donderdag 17 januari 2013 @ 18:04 |
je hebt een vrouw het hoofd op hol gebracht ![]() | |
lipje | donderdag 17 januari 2013 @ 18:05 |
vandaag minimaal een verdrievoudiging van mijn postaantal ![]() | |
2cv | donderdag 17 januari 2013 @ 18:09 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
daNpy | donderdag 17 januari 2013 @ 18:09 |
Derde plaats? | |
lipje | donderdag 17 januari 2013 @ 18:11 |
van onderen? | |
daNpy | donderdag 17 januari 2013 @ 18:12 |
Nee boven Anne ![]() | |
lipje | donderdag 17 januari 2013 @ 18:24 |
die is aan het haken, die haal jij zelfs in ![]() | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 18:35 |
![]() | |
#ANONIEM | donderdag 17 januari 2013 @ 18:38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Overigens vind ik dat die maffe fries dit keer wel gelijk heeft: eerst een beslissing en dan pas werken. | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 18:40 |
En *zucht* Rij net Leeuwarden in, besluit iemand op het drachtsterplein (twee linksaf, busbaan, rechtdoorbaan waar ik reed, rechtsaf baan) met zo'n zes autolengtes voor hem dat hij toch op de linksafbaan thuishoort, dus maar even richting aan, fors remmen en een klein beetje insturen... dus ik toeter dat het een vollidiot is. Gaat de deur open en schrikt de man dat er minstens vijf auto's achter hem staan te wachten waarbij de achterste dermate hard moet remmen dat er piepende banden te horen zijn. Dus deur weer dicht en toch maar snel naar de linkerstrook ![]() De man had gewoon 300m door kunnen rijden en de rotonde terug kunnen nemen... of voorsorteren op den buschbaan, stel je voor ![]() Ik was alleen verbaasd dat het geen vrouw was ![]() | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 18:41 |
![]() | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 18:49 |
Ik snap het probleem niet zo trouwens, voor 2cv moet toch de beslissing genomen worden of hij in de bijstand blijft of dat er weer een 'hogere' uitkering waarbij je niet hoeft te werken volgt? Wat is er dan op tegen om tot die tijd een of meerdere weekjes wat bijstandswerk te verrichten? Het is niet alsof schoffelstok leunen zwaar werk is, en zo kom je ook nog eens andere mensen tegen ![]() | |
daNpy | donderdag 17 januari 2013 @ 18:53 |
Je gaat niet in de bijstand om vrijwilligerswerk te doen ![]() | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 18:53 |
Merk – Failure Rate (%) – Failure Rate (1 in x) 1. Honda – 0.29% – 1 in 344 2. Toyota – 0.58% – 1 in 171 ![]() Slechte positie van Saab komt wschl. door de black sludge slOpel motoren ![]() | |
lipje | donderdag 17 januari 2013 @ 18:53 |
issie dalijk geen (eeuwig) vrijgezel meer ![]() | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 18:55 |
![]() | |
#ANONIEM | donderdag 17 januari 2013 @ 18:57 |
Volgens mij heeft de maffe fries geen bijstand maar wil hij juist bijstand en voor er besloten is of hij dat uberhaupt krijg moet hij al werken. Dat je moet werken in de bijstand lijkt mij prima zaak maar neem eerst een beslissing. ![]() | |
2cv | donderdag 17 januari 2013 @ 19:00 |
Simpele uitleg: Zoals het NU staat is het OF bijstand OF niets. En ik ben absoluut niet te beroerd om te werken (sterker nog: teveel werken is de reden waarom ik in mijn huidige situatie zit). Maar dit werk wat ik zou moeten doen moet omdat ik bijstand zou krijgen. Maar als dat nog niet toegekend is, zie ik geen reden om al wel met die verplichting mee te gaan doen. En als de beslissing gevallen is en ik heb recht op bijstand: prima, dan ga ik wel aan het aan het werk. Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat het k*twerk is dat ik samen met een hele club mensen doe die geen enkele motivatie hebben, maar dat is niet erg. Als dat moet dan moet dat. Maar omdat het een gevolg is van de bijstand verrek ik het tot er besloten is dat ik recht heb op bijstand. Ze beginnen ook niet met het uitkeren zodra je een aanvraag doet, waarom moet ik dan wel vast beginnen met werken ? | |
2cv | donderdag 17 januari 2013 @ 19:01 |
Yuischt ! | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 19:02 |
Wat heeft hij nu dan? Ik kan me een heel relaas over arbeidsongeschikt, alsnog in deeltijd werken dus dat kwijtraken, geneuzel met werkgever die ongetwijfeld veel premies en voordeel had wat ophield en vervolgens weer arbeidsongeschikt willen worden herinneren ![]() | |
2cv | donderdag 17 januari 2013 @ 19:07 |
Ik heb nu niets. De WW is afgelopen, over de bijstand moet nog een beslissing genomen worden en het UWV ligt nog steeds dwars. | |
Duvel | donderdag 17 januari 2013 @ 20:37 |
Zat rond de rijd van je post ergens tussen Utrecht en Woerden ja. Na thuiskomst boodschappen en zo. Nu rust. En Top Gear, herhaling op BBC3. | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 20:39 |
oh ![]() | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 20:40 |
Over anderhalve week weer nieuw seizoen TG @ BBC! | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 20:52 |
![]() "Need 2 or 3 women for Star Trek roleplaying. No nudity, no touching. " http://edmonton.en.craigslist.ca/stp/3542260564.html | |
ZwartmetSuiker | donderdag 17 januari 2013 @ 21:07 |
Hoeveel afleveringen dit seizoen? | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 21:56 |
Ik meen 7 TG afleveringen incl. de verlate kerstmisaflevering... En ![]() ![]() Nou had ik al het idee om maar los een Nexus 4 in Duitsland te halen (ze bieden niets interesants aan in hun webshop en de N4 is niet leverbaar in nl ![]() Nu de hamvraag aan anderen hier die recent hebben zitten kijken naar een nieuw abo: zitten er addertjes onder het gras? ![]() Net dus ook mijn overzichten van de afgelopen maanden zitten bekijken of het allemaal binnen zo'n sim-only tarief valt, dat is gelukkig het geval - zowel qua minuten/smsen als internet MB's. Wat me daarbij ook opviel was dat smsen en bellen in het buitenland aanmerkelijk goedkoper was afgelopen carbagerun... (sms 0.09 ipv. 0.25 hier, bellen+gebeld worden was doorgaans 10 cent/minuut goedkoper) ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:03 |
het zal ook eens niet, een Renault die het niet deed![]() ![]() | |
Duvel | donderdag 17 januari 2013 @ 22:04 |
Een paarnse zeeniek? | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:06 |
das blauw joh ![]() | |
densmee | donderdag 17 januari 2013 @ 22:08 |
ach ja, hij heeft niet aan zelfontbranding gedaan dat valt dan weer mee | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:12 |
![]() ![]() | |
Paladijn | donderdag 17 januari 2013 @ 22:16 |
Nog best veel ruimte in zo'n kleine motorruimte ![]() | |
Dingest | donderdag 17 januari 2013 @ 22:17 |
Ik ben niet zo thuis in gasinstallaties en de exacte gebruiksomstandigheden. Is het bij bepaalde installaties/auto's nodig op benzine te starten en even de motor wat warmer draaien totdat er geen rijk mengsel nodig is voor een goede loop voordat je overgaat op lpg, of kan zo'n installatie sowieso met een (heel) koude motor overweg?Ik neem aan dat van die extra meldingen die jullie de laatste dagen krijgen - 5000 of 6000 per dag of zo? - dat niet puur en alleen Renaults zijn? ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:21 |
nee hoor, valt reuze mee met de Renaults is nu werkelijk van alles, van een jap tot een amerikaan ![]() | |
lipje | donderdag 17 januari 2013 @ 22:22 |
bijna dicht ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:22 |
Een auto met een LPG G3 installatie start altijd op benzine en schakelt daarna over op autogas. Dit voorkomt startproblemen zoals vroeger bij LPG installaties nog wel eens voorkwam. De overschakelingen van benzine op gas gaat volledig automatisch met een LPG installatie en in principe ongemerkt. Het starten op benzine heeft als bijkomend voordeel dat de benzineleidingen van uw auto niet zo snel kunnen uitdrogen | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:22 |
mag ik de nieuwe ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:23 |
vast wel he ![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:23 |
jaja ik pak de lapo | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 17 januari 2013 @ 22:23 |
sorry mods ![]() ![]() ![]() ![]() |