groot voordeel hierdoor is dat je een paar maanden met 1 keer opladen kan doen ipv elke dagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tablet heeft een LCD scherm met daarachter een lamp (geeft dus licht, is niet prettig voor je ogen om lange tijd naar te kijken)
E-ink is een soort elektronisch papier. Kan je niet op lezen in het donker want het geeft zelf geen licht. Batterij duur wordt ook niet aangegeven in uren gebruikstijd, maar in aantal pagina's (hij gebruikt alleen stroom als je pagina wisselt, daarna blijven de letters gewoon staan).
[ afbeelding ]
Teruglopende papieren verkoop is niet te compenseren door digitale boeken heel duur te maken. Het enige wat je bewerkstelligt is dat veel mensen het onbeschoft duur vinden en het niet doen / de illegaliteit induiken. Dat is geen langetermijndenkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk ook nog gewoon aan verdiend worden. Het gaat slecht met de boekenbranche, heel veel boekwinkels zijn failliet.
ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Teruglopende papieren verkoop is niet te compenseren door digitale boeken heel duur te maken. Het enige wat je bewerkstelligt is dat veel mensen het onbeschoft duur vinden en het niet doen / de illegaliteit induiken. Dat is geen langetermijndenken
Ligt er maar net aan hoe veel je leestquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
groot voordeel hierdoor is dat je een paar maanden met 1 keer opladen kan doen ipv elke dag
Voornaamste reden: Als een boek 4 euro kost, koop ik er 4. Als een boek 16 euro kost, koop ik er geen.quote:
Eens! Ik heb ook op Steam genoeg spellen staan die ik zelden tot niet gespeeld heb. Waarom heb ik ze dan? Het idee klonk wel aardig en het spel kostte erg weinig, of het zat in een bundel met een spel dat ik wel wilde hebben. Had ik die spellen gekocht als ze een tientje per stuk waren? Nee. Nu is er dus in elk geval een paar cent naar de maker gegaan in plaats van helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voornaamste reden: Als een boek 4 euro kost, koop ik er 4. Als een boek 16 euro kost, koop ik er geen.
Nou, als je 3 of 4 pillen mee op vakantie neemt, dan is je koffertje qua gewicht snel vol...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb helemaal niks met e-readersik hou van boeken
het gevoel in je handen, het doorbladeren, de geur, het gelezen boek in je kast! Allemaal dingen die je met de e-reader niet hebt. Het enige voordeel is misschien het gewicht maar hoe zwaar is nou 1 boek in je tas
Nee geef mij maar boeken!
Met 1 rugzak als bagage, waarin ook nog een laptop, kleding e.d. moeten, is 1 boek al snel te veelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef MaJo het volgende:
Het enige voordeel is misschien het gewicht maar hoe zwaar is nou 1 boek in je tas![]()
dit is voor mij ook het argument en als ik weg ben voor werk en ik heb alleen handbagage bij me.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met 1 rugzak als bagage, waarin ook nog een laptop, kleding e.d. moeten, is 1 boek al snel te veel
Wat zijn sommige vrouwen toch barbaren als het om auto's gaat!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij kan lang genieten van z'n eerste ritje.![]()
Ik heb echt geen idee wat voor auto het is.Het is in elk geval een station en hij is zwart.
Wel een carkit en winterbanden en geen luxe fauteuil voor M.?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wat zijn sommige vrouwen toch barbaren als het om auto's gaat!
[ afbeelding ]
Seat Ibiza ST Copa editie. Heb er winterbanden en een carkit aan laten toevoegen.
Ik wist wel dat het een 3-cylinder is, maar hij klinkt ook _echt_ als een 4-cylinder waar men een bougie uitgetrokken heeft. Verder rijdt hij overigens heerlijk, lekker stabiel, zelfs in besneeuwde bochten!
Ik geef ze gelijk, mijn interesse heeft het ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen toch barbaren als het om auto's gaat!
Die ertegenover (links) is van mij. Een donkergroene auto.quote:
Thuis aan het werk...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef lubje25 het volgende:
Wat een rust hier, iedereen aan het sleetje rijden zeker
jepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef lubje25 het volgende:
Ik ook.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef lubje25 het volgende:
Soms zit je er op te broeden en komt er niks bijzonders en de andere ben je in een split second klaar. Voor deze TT geldt het laatste...quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef Soempie het volgende:
MM, klinkt inderdaad goed! Wel heel gaaf om die beren in het echt te zien, lijkt me. En met zo'n camper mag je het eigenlijk geen kamperen meer noemen he.Die reis naar Argentinië en Chili gaat er dus vast komen.
MaJo, gefeliciteerd met je eerste betaalde freelance opdracht!
Valt best mee toch! Er zit over het algemeen een dalende lijn inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef Soempie het volgende:
Euuuh, waardeloos?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is G nog niet thuis met de weegschaal?
Dat zijn dan wel begrijpelijke piekenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef Soempie het volgende:
Eerste piek na het overlijden van m'n moeder en de tweede piek zijn de feestdagen.
De eerste 17 dagen is het snel afvallen en dan gestager, en daarna een kwestie van uitproberen denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Soempie het volgende:
Als je dieet afgelopen is en je alles weer gewoon mag eten, gaat het afvallen dan nog door? Of is het een snelle daling, waarna het de bedoeling is dat je stabiel blijft?
Een maaltijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en even puur uit interesse, wat is zondigen? 1 bakje chips of een 4 gangen diner?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Zorgtoeslag succesvol bijgesteld naar benedenZie wel of ik toch nog iets moet terugbetalen uiteindelijk of dat ik geld krijg
Dat ging anders prima vorig jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het ook mooi hoormaar ook zwaar vervelend als ik met de bus vertraging oploop
![]()
En wat is er nou nog mooier dan Groningen met dichte grachten waar mensen op kunnen schaatsengaat toch een stuk moeilijker als er steeds sneeuw blijft vallen
Elke weekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Ook een nieuw voornemen: elke week 100 euro overmaken naar DUO en tegelijkertijd van mijn lopende rekening een mooi afgerond bedrag maken door 'restgeld' naar m'n spaarrekening over te schrijven. Ik ben benieuwd hoe lang ik dit ga volhouden
Doe morgen een dagje Randstad!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar... sneeuw is zo mooien de stad wordt er zo fijn stil van, alle geluid wordt gedempt
Het is een voornemen, gaat vast niet elke week lukkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Elke weekdat zet zoden aan de dijk
Die wordt nooit stil denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe morgen een dagje Randstad!
Alhoewel, hier verandert de sneeuw al langzaam van prut naar water...
die vannacht dan weer gaat bevriezen en morgen keihard en glad is...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe morgen een dagje Randstad!
Alhoewel, hier verandert de sneeuw al langzaam van prut naar water...
Jij mag echt niet fietsen als het buiten glad isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar... sneeuw is zo mooien de stad wordt er zo fijn stil van, alle geluid wordt gedempt
En als je zoals ik op de fiets naar je werk kunt, is het ook niet zo vervelend, dus gun mij dan sneeuw
Flink blijven vriezen mag ook hoor, dan gaan de grachten misschien weer dicht!!
Krijg je wekelijks loon? Vind het al raar om wekelijks over te schrijven maar dan is het wel logischquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Oh en als het een keer geen 100 euro kan zijn, dan minder. Maar echt elke week als ik m'n loon heb gekregen wil ik iets overmaken
Thanx!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
soort van beterschap dan maar MM
Langzaam fietsenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij mag echt niet fietsen als het buiten glad isWat nou als je valt?
Uitzendloon, ik krijg het ook wekelijksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Krijg je wekelijks loon? Vind het al raar om wekelijks over te schrijven maar dan is het wel logisch
Volgens mij werkt Etcie nog steeds via een uitzendbureau dus dan krijg je wekelijks uitbetaaldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Krijg je wekelijks loon? Vind het al raar om wekelijks over te schrijven maar dan is het wel logisch
Ik ook nog steeds, ben bang dat ik ziek wordquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Koppijn...![]()
Morgen een lange, zware dag voor de boeg, kutklus.
Dat wilde ik ook zeggen. Ik vind de bochten doodeng, en de dikke lagen sneeuw waarbij mijn achterwiel wegslipt ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Jij mag echt niet fietsen als het buiten glad isWat nou als je valt?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad elke week loonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uitzendloon, ik krijg het ook wekelijks![]()
Ik heb nooit zo'n moeite met door de sneeuw fietsen, gewoon rustig door de bochtenquote:Op woensdag 16 januari 2013 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen. Ik vind de bochten doodeng, en de dikke lagen sneeuw waarbij mijn achterwiel wegslipt ook.
Totdat het half ontdooit en dan weer opvriestquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n moeite met door de sneeuw fietsen, gewoon rustig door de bochtenEn sneeuw geeft meer grip dan ijs!
Alpro slagroom (Luchtig & creamy).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:10 schreef B.ertha het volgende:
En ondertussen lactosevrije alternatieven zoeken voor slagroom. Voor een allergische collega die ook taart mag eten, vind ik
Dat is gemeen spelen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:42 schreef Mark het volgende:
Fietsen ging goed, want wij hebben een Babboe bakfiets
Heb besloten het er maar niet op te wagen om naar A'dam te gaan en lekker thuis te werken
Bakbrommersquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had vroeger ook nog van die bakfietsen met een brommermotor, hoefde je helemaal niet te trappen
Volgens de website was dat niet te verkrijgen in Nederland.. Waar vind ik het volgens jou?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alpro slagroom (Luchtig & creamy).
Niet gezien dat de site ook voor België is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef B.ertha het volgende:
Volgens de website was dat niet te verkrijgen in Nederland.. Waar vind ik het volgens jou?
Ow wat een luxe.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef Mark het volgende:
Ik speel nog gemener: het is er eentje met trapondersteuning
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
MM hoe voel je je vandaag?? Koppijn weg?
Goed bezigquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoofdpijn is weg, goed geslapen vannacht, vroeg op het werk vandaag en kutklus 1 is geklaard (beantwoorden Kamervragen...).
Verder doe ik geen mededelingen hieromtrent, dus niet vragen s.v.p.
Degene die me wat beter kennen, weten waarschijnlijk wel hoe of wat...
Nu even een break en dan verder...
Crap, nu ik dat lees, ik krijg vanaf volgende maand maandelijksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uitzendloon, ik krijg het ook wekelijks![]()
Hier zie je ze eigenlijk nooitquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bakbrommersdie bestaan nog steeds hoor, met een hele subcultuur eromheen
Elk jaar zijn er de bakbrommerraces; een lowbudget evenement op een vaak gekraakt terrein, met allemaal punkers, hippies en dreadsMijn oude huisgenoten zijn er elk jaar en ik ben er ook wel eens geweest
Goed bezig!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoofdpijn is weg, goed geslapen vannacht, vroeg op het werk vandaag en kutklus 1 is geklaard (beantwoorden Kamervragen...).
Verder doe ik geen mededelingen hieromtrent, dus niet vragen s.v.p.
Degene die me wat beter kennen, weten waarschijnlijk wel hoe of wat...
Nu even een break en dan verder...
Hahaha nee hoor. Op het werk zijn het voor ons stopwoordjes geworden voor iemand die iets goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Grappig dat iedereen me 'goed bezig' vindt...
Hebben jullie onderling een code voor iets afgesproken onder de noemer 'Goed bezig', die ik niet ken?
Nog een paar uurtjes, dan komt de aflossing en ga ik even naar Artis voor een afscheidsreceptie van een vriend van ons die daar tot en met vandaag (heeft ge)werkt.
Niet meneer de Leeuw of mener de Beer trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Etcetera op 16-01-2013 13:20:38 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
ik gebruik ook regelmatig good busy ipv van goed bezig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Grappig dat iedereen me 'goed bezig' vindt...
Hebben jullie onderling een code voor iets afgesproken onder de noemer 'Goed bezig', die ik niet ken?
Nog een paar uurtjes, dan komt de aflossing en ga ik even naar Artis voor een afscheidsreceptie van een vriend van ons die daar tot en met vandaag (heeft ge)werkt.
Niet meneer de Leeuw of mener de Beer trouwens...
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me inderdaad een rotklus MM - maar dat waar het om gaat (vaag genoeg?) werkte sowieso al kut
nope, was iets anders
Mijn moeder smste me, dat ze niet kon internetbankieren. Ik heb d'r gebeld in m'n pauze en vroeg wat er precies niet lukte. Ze kon niet inloggen, er kwamen geen cijfers in beeld. Wie het probleem raad, krijgt een cookie
Chocolate chip of gegevensonthoudende cookie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chipknip cookie...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Chocolate chip of gegevensonthoudende cookie?
Chocolate chip of gegevensonthoudende cookie?quote:
Ja, maar dan heb je vaak simpelweg geen/beperkte functionaliteit...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die laatste mag je tegenwoordig toch weigeren?
Nee joh, dan heb ik geen werk meer!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, ze moeten gewoon dat hele tracking gebeuren verbieden. Cookies of niet.
Als het een commercial over koekjes is, zap ik ook weg...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan me weinig schelen (sorry).
Al die datamining moet maar eens afgelopen zijn. Ik vraag me wel eens af op hoeveel plekken er profielen van mij bijgehouden worden en wat voor (vreemde) conclusies daar uit getrokken worden. Ik zit niet te wachten op reclame speciaal voor mij. Het is niet voor niets dat ik wegzap als er weer eens een reclameblok op tv is.
Probleem is dat met dat soort reclame het meeste geld verdiend wordt. De rest levert niet zo veel op. Dus als sites zichzelf in de lucht willen houden, dan moeten ze wel...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit niet te wachten op reclame speciaal voor mij.
Ik begrijp je wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Al die datamining moet maar eens afgelopen zijn. Ik vraag me wel eens af op hoeveel plekken er profielen van mij bijgehouden worden en wat voor (vreemde) conclusies daar uit getrokken worden. Ik zit niet te wachten op reclame speciaal voor mij. Het is niet voor niets dat ik wegzap als er weer eens een reclameblok op tv is.
Heb je een Google-account gekoppeld aan Picasa en dat gebruikt voor je Android telefoon account?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb meer moeite met de synchronisatie op smartphones. Ik wil mijn Picasa-foto's helemaal niet op mijn telefoon, maar die krijg ik maar niet weg.
dat weet ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Probleem is dat met dat soort reclame het meeste geld verdiend wordt. De rest levert niet zo veel op. Dus als sites zichzelf in de lucht willen houden, dan moeten ze wel...
Nou ja, voor die sites is het dus nodigquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat weet ik
Alternatief is dan dat ik moet wegblijven of ergens achter een proxy gaan zitten of een adblocker draaien. Ik doe geen van de drie. Maar ik blijf het grote onzin vinden en nergens voor nodig.
Ja dat je het niet nodig vindtquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wil wel in herhaling vallen....
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, voor ik het vergeet.
MaJo in een rokje. Pics!
Genoeg pics van mij in een rokjequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, voor ik het vergeet.
MaJo in een rokje. Pics!
Kunnen er nooit genoeg zijn.quote:
quote:Ik heb gezondigdnet een broodje gegeten wat niet mag met dit dieet maar ik had zo'n honger dus fuck it
Daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:05 schreef MaJo het volgende:
En ik had net zo goed geen schoenen aan kunnen doen want ze zijn helemaal bevroren
Hier -4,3 graden, koud zat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
Gaat goed met de temperatuur. Nu al -15,3 in R'dam.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:42 schreef MaJo het volgende:
Hier is het -8 nuik wil eigenlijk niet meer naar buiten de komende dagen
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vannacht maar weer met de balkondeur open slapen. Lekker warm onder de dekens.
Yep, En gemaakt door André Kuipers.quote:
Kan zo uit een S.F. film komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, En gemaakt door André Kuipers.
Ik niet. Afgelopen nacht géén oog dichtgedaan.quote:
Gewerkt hoop ik?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Afgelopen nacht géén oog dichtgedaan.
Ja.quote:
Ik mag nog vandaag...quote:
ook niet. Graadje of 17-18quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hou je van zo'n warme slaapkamer van 20°C?
Het lijken mij een soort zebra's, maar zeker weten doe ik het niet...quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:28 schreef Etcetera het volgende:
Iemand enig idee wat de voorrangregels zijn bij het station in Groningen, en dan die blauwe vlakken waar voetgangers kunnen oversteken? Ik vind dat voetgangers maar moeten wachten, een dikke trol vond dat ik maar moest stoppen
Oh en iemand gezien die met z'n neus zijn smartphone wilde bedienenzag er grappig uit
quote:
het is nu al een beetje druk voor hem: naar kdv, naar psz, naar basisschool en ook nog bso. Die laatste twee waren alleen om te wennen en ging ook prima... maar voor zijn gevoel hoeft hij nog niet omdat hij nog geen 4 is.quote:
Ja, in december was hij al wezen wennen, na de kerstvakantie ging hij echt. (31 december 4 jaar geworden)quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:38 schreef Mark het volgende:
Niet eerst wezen wennen? Onze oudste ging een paar keer oefenen voordat hij 4 werd, de dag na zijn verjaardag voor het echie
Vast een nieuwerwetse gedachte dan. Om over een paar jaar weer herroepen te worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
Die wendagen kun je zelf kiezen... ligt dus aan de ouders.
Cobra, bij Twan hadden we die wendagen ook niet... maar het is voor de kindjes blijkbaar beter om af en toe even te gaan, voordat ze volledig moeten. Wennen aan juf, kindjes, lokaal, gewoonten...
ja, net zoiets als het afschaffen van de dienstplicht, wordt binnenkort ook weer ingevoerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een nieuwerwetse gedachte dan. Om over een paar jaar weer herroepen te worden.
Hahaha. Binnenkort wordt het volgens mij nog erger, dan krijg je kindcentra... dat is kdv, psz en school ineen. Kunnen ze naartoe vanaf 0 tot 12 jaar...quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een nieuwerwetse gedachte dan. Om over een paar jaar weer herroepen te worden.
wtf?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha. Binnenkort wordt het volgens mij nog erger, dan krijg je kindcentra... dat is kdv, psz en school ineen. Kunnen ze naartoe vanaf 0 tot 12 jaar...
Met wendagen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, net zoiets als het afschaffen van de dienstplicht, wordt binnenkort ook weer ingevoerd
Mij ook... ik ben daarom ook blij dat het aan ons voorbij gaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt me best saai... 12 jaar op dezelfde school
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef MaJo het volgende:
Gewogen op de weegschaal en ik ben afgevallen3 kilo in 1,5 week
![]()
Wow!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef MaJo het volgende:
![]()
Goed gedaan!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef MaJo het volgende:
![]()
Een beetje van beidenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow!
Wat eet je nu zoal op een dag? Gewoon heel erg gezond of heel erg weinig?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een beetje van beidenik eet geen brood, pasta, rijst en aardappelen dus dat is het voornaamste.
Voorbeeldmenu:
O: yoghurt met fruit, groene thee
T: fruit
L: salade of een gebakken ei met groente of soep
T: gekookt ei, blikje tonijn, cup à soup
D: vis of kip met groente
Tot nu toe is het goed te doen maar ik kijk er wel naar uit dat ik weer wat gevarieerder kan eten
De eerste 17 dagen is een soort kick start waarbij je snel afvalt om je te motiveren. Daarna gaat het een stuk gestager. Denk niet dat het heel gezond is om zo snel af te vallen en dat het daarom alleen tijdens de eerste cyclus zo isquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed gedaan!!
Maar is het wel goed om zo snel zoveel af te vallen?? Dat vraag ik me dan af hè?
Wij zetten de verwarming op de verwarming nooit aan maar het wordt toch niet kouder dan een graadje of 16-17. Ideaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind verwarming aan op de slaapkamer heel vies, maar het is hier zo stervenskoud op de slecht geïsoleerde bovenverdieping dat de radiator nu toch maar openstaat. Wordt het alsnog de helft zo warm als beneden, dus dat is te doen.
Goedzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef MaJo het volgende:
![]()
Klinkt allemaal leker, maar een blikje tonijn als tussendoortje? Doe mij dan maar de tonijn bij de salade als lunch en de soep als tussendoortjequote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een beetje van beidenik eet geen brood, pasta, rijst en aardappelen dus dat is het voornaamste.
Voorbeeldmenu:
O: yoghurt met fruit, groene thee
T: fruit
L: salade of een gebakken ei met groente of soep
T: gekookt ei, blikje tonijn, cup à soup
D: vis of kip met groente
Tot nu toe is het goed te doen maar ik kijk er wel naar uit dat ik weer wat gevarieerder kan eten
Ik ook... maar ik zou hier niet eens aan beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dan kan ik me indenken dat je af en toe vals speelt.
Sort of, ik doe het 17 dagen dieet en daarbij zijn de eerste 17 dagen koolhydraat vrijquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, je doet een koolhydraat arm/vrij dieet?
Okay... kijk wel uit dat je geen last van obstipatie krijgt... dat heeft mijn collega gehad. Daar had ze veel meer last van dan van haar overgewicht... zij is toen gestopt met het dieet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste 17 dagen is een soort kick start waarbij je snel afvalt om je te motiveren. Daarna gaat het een stuk gestager. Denk niet dat het heel gezond is om zo snel af te vallen en dat het daarom alleen tijdens de eerste cyclus zo is
Kan beidenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij zetten de verwarming op de verwarming nooit aan maar het wordt toch niet kouder dan een graadje of 16-17. Ideaal
[..]
Goedzo
[..]
Klinkt allemaal leker, maar een blikje tonijn als tussendoortje? Doe mij dan maar de tonijn bij de salade als lunch en de soep als tussendoortje
Okay, ben benieuwd!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sort of, ik doe het 17 dagen dieet en daarbij zijn de eerste 17 dagen koolhydraat vrijbinnenkort mag ik weer rijst en aardappelen en tijdens de derde cyclus ook weer brood
Wat zemelen of lijnzaad door de yoghurt doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... kijk wel uit dat je geen last van obstipatie krijgt... dat heeft mijn collega gehad. Daar had ze veel meer last van dan van haar overgewicht... zij is toen gestopt met het dieet.
Vraag me af of dit wel zo goed is voor je darmen. Die van jou zijn toch ook gevoelig?
Preciesquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, koolhydraatarm, ja dat schijnt als een trein te werken
Wel fijn dat je er dan echt resultaat van merkt! Straks rustig weer opbouwen en zorgen dat je niet weer aankomt.
Deed G. nou ook mee? Dat is wel helemaal handig!
Ieks die zijn vies.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat zemelen of lijnzaad door de yoghurt doen![]()
Zitten geen koolhydraten in.
Het lijkt wel alsof mijn darmen het beter doen! Eerst had ik vaak diaree of obstipatie maar nu ga ik netjes een of twee keer per dag naar het toiletquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... kijk wel uit dat je geen last van obstipatie krijgt... dat heeft mijn collega gehad. Daar had ze veel meer last van dan van haar overgewicht... zij is toen gestopt met het dieet.
Vraag me af of dit wel zo goed is voor je darmen. Die van jou zijn toch ook gevoelig?
Ik proef ze echt bijna niet, zeker de lijnzaadjes niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ieks die zijn vies.Ik heb ooit zemelen moeten nemen ivm darmen/hoofdpijn... zo vies.
![]()
Ow ja, ik lust geen yoghurt/kwark... dat helpt ook niet echt.
Ik ga even echte broodjes bakken.
Dat is ook wel zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ben benieuwd!!
Ik denk altijd maar... minder (slecht) eten en meer bewegen... dat moet ook voldoende zijn om af te vallen.
ow, dat is erg fijn!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof mijn darmen het beter doen! Eerst had ik vaak diaree of obstipatie maar nu ga ik netjes een of twee keer per dag naar het toilet
Haha, ik weet nu al bijna niet wat ik moet koken... laat staan dat ik nog minder keus heb. Gaat niet lukken hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel zomaar door zo'n dieet leer je wel beter wat gezond is en word je wat inventiever met eten koken
Ik moet nu even opschieten, had al op mijn werk moeten zijn
Een slager zonder spareribs moet direct gesloten worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:47 schreef Etcetera het volgende:
Over eten gesproken: ik ga de kipvleugeltjes-met-cola weer maken, maar dan de spareribs-met-cola varianttenzij ik geen spareribs bij de slager kan kopen dit weekend
Het 'eet gevarieerd, een beetje gezond, snoep niet te veel' dieetquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welk dieet is dat? Dat spreekt me wel aan
In het Engels gaat dat wel wat dubbel klinken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn broodjes staan te rijzen.Over 55 minuten mogen ze in de oven!
Het is vooralsnog vrij rustig heb ik het idee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef iamredleader het volgende:
SNS Reaal... Nog 5 dagen maximaal denk ik
Voor het wennen is dat handig, dan ken je de omgeving al.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
Hahaha. Binnenkort wordt het volgens mij nog erger, dan krijg je kindcentra... dat is kdv, psz en school ineen. Kunnen ze naartoe vanaf 0 tot 12 jaar...
Zo leer je iedere dag weer iets. Is er een verplichte sterilisatie voor transgenders?quote:En 2013 is daarbij een belangrijk jaar voor de LHBT-emancipatie. In het parlement staan diverse onderwerpen op de agenda die we eindelijk kunnen gaan regelen. Het lesbisch mee-moederschap, een einde aan de sterilisatie-eis voor transgenders en mijn initiatiefwetsvoorstel voor een verbod op weigerambtenaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een schat van een baby. Wel een huilkindquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:23 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik heb het haar gevraagd. Ze kon het zich eigenlijk niet herinneren, maar bij dieper nadenken vond ze wel dat ik wat meer huilde.
Daarentegen gaf ik nooit een kik bij vaccinaties en dergelijke.
Ik kan me nog herinneren dat bij een inenting voor het een of ander een ander kindje jankte als een malle, en ik geen kik gaf. Was ik toen al trots op, want ik zei op de terugweg iets van 'ik huilde helemaal niet, en dat andere meisje wel, goed he van mij!'quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:23 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik heb het haar gevraagd. Ze kon het zich eigenlijk niet herinneren, maar bij dieper nadenken vond ze wel dat ik wat meer huilde.
Daarentegen gaf ik nooit een kik bij vaccinaties en dergelijke.
Ik heb 1 keer bewust zitten krijsen toen ik een jaar of 6/7 was. Mijn moeder was altijd veel weg en wij waren dan alleen thuis.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik was een schat van een baby. Wel een huilkind
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Was ik toen al trots op, want ik zei op de terugweg iets van 'ik huilde helemaal niet, en dat andere meisje wel, goed he van mij!'
Ik huilde nooit (zelden) om iets van mijn ouders gedaan te krijgen. Maar ik vond altijd dat anderen mij veel onrecht aandeden. Dus andere kinderen, leraren, enzovoorts.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer bewust zitten krijsen toen ik een jaar of 6/7 was. Mijn moeder was altijd veel weg en wij waren dan alleen thuis.
Op een dag vond ik dat ik eens moest proberen mijn moeder thuis te houden, ik heb toen ze weg ging bij de deur zitten huilen en aan haar been gehangen. Heeft niet geholpen. Daarna heb ik het ook nooit meer gedaan.
[..]![]()
Ik herinner me alleen die van toen ik 9 jaar was. Een klasgenoot van me was al klaar, een stoere jongen die minister-president wilde worden, en die kwam hard huilend terug. Volgens mij moest mijn moeder om hem lachen.
Je laatste heb je op je 9e gehad. Die daarvoor was op je 4e.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik herinner me twee inentingen. Eenje rond een jaar of 7-8 en eentje rond mijn dertiende. Allebei heb ik niet om gehuild.
Een vieze, oude man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
Na veel gezeur mocht het blijkbaar van mijn ouders. Maar mijn pa liep natuurlijk wel stiekem een meter of 10 achter me.
Nee, er was een extra inenting tegen meningokokken. Volgens mij toen ik al op de middelbare zat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je laatste heb je op je 9e gehad. Die daarvoor was op je 4e.
[..]
Een vieze, oude man.
Over vieze oude mannen en scholen kan Cobra zelf ook meepratenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Een vieze, oude man.
Mocht jij dan gewoon alleen naar school, zo jong al? Of was de school heel dichtbij. Ik vind het als ouder toch wel prettig om ze te brengen als ze zo jong zijn. Ik denk dat Lennon als hij 8 jaar is ofzo, meer alleen zal gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor het wennen is dat handig, dan ken je de omgeving al.
Maar inderdaad wel saai, als je geen moeite hebt met naar school gaan. Vooral als je wat ouder bent is iets nieuws juist leuk.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit aan wendagen heb gedaan. Ik werd gewoon op school gedumpt en dat was het. Mijn moeder bracht me ook nooit naar school, geen moeilijk afscheid als de bel gaat en dergelijke. Wat dat betreft was ik een makkelijk kind. Ik schijn wel een huilbaby te zijn geweest, volgens mijn vader. Mijn moeder vond het niet zo'n drama.
Oh ja, dat weet ik weer. Mijn zusje moest die ook krijgen omdat ze nog geen 20 was, was toen een ophef over.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:42 schreef B.ertha het volgende:
Nee, er was een extra inenting tegen meningokokken. Volgens mij toen ik al op de middelbare zat.
Ik ben er één.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Over vieze oude mannen en scholen kan Cobra zelf ook meepraten![]()
Je deed toch vast niet altijd alles samen? Ik heb zoveel herinneringen zonder mijn broer, 1,5 jaar ouder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:44 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet waar mijn zusje is gebleven in mijn herinneringen. Er zijn een paar momenten waarvan ik zeker wist dat zij er niet bij was, maar we hebben op dezelfde school gezeten en ze is maar 1.5 jaar jonger.
[..]
Oh ja, dat weet ik weer. Mijn zusje moest die ook krijgen omdat ze nog geen 20 was, was toen een ophef over.
Ow, dat is een mooi pand.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
Dit was mijn kleuterschool links op de foto. Een mooi statig pand uit 18nogwat.
http://zoeken.gooienvecht(...)?xmldescid=184393596
De school was niet heel ver weg, een kleine tien minuten lopen. Wel veilig zonder autowegen. Alleen fietspaden, en langs een bosje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Mocht jij dan gewoon alleen naar school, zo jong al? Of was de school heel dichtbij. Ik vind het als ouder toch wel prettig om ze te brengen als ze zo jong zijn. Ik denk dat Lennon als hij 8 jaar is ofzo, meer alleen zal gaan.
Perfecte smilie. Hij had toen inderdaad stekelig haar en een ringbaard.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Een vieze, oude man.
Nee, ik bedoel puur het naar school en naar huis lopen op de basisschool. We hebben gewoon dezelfde schooltijden gehad toen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Je deed toch vast niet altijd alles samen? Ik heb zoveel herinneringen zonder mijn broer, 1,5 jaar ouder.
Ow dat is idd heel onbeschermd. Overbeschermd is niet goed, maar zo onbeschermd vind ik dan het andere uiterste.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
De school was niet heel ver weg, w een kleine tien minuten lopen. Wel veilig zonder autowegen. Alleen fietspaden, en langs een bosje.
Ik ben heel onbeschermd opgevoed. Toen ik 6 was fietste ik ook zelf naar balletles en terug, was ook gewoon op de basisschool. Ik was wel het enige kindje dat nooit door haar moeder werd opgehaald.![]()
De balletjuf was een beetje. We dansten in een roze pakje, zonder hemd. Op een gegeven moment wilde ze ook dat we zonder onderbroek gingen, omdat het onder ons pakje uitstak.
![]()
De ouders waren het daar uiteraard niet mee eens.
Ach, het was veilig genoeg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is idd heel onbeschermd. Overbeschermd is niet goed, maar zo onbeschermd vind ik dan het andere uiterste.
Voor het ene kind kan het ook prima, voor het andere niet. Maar als moeder zijnde, zou ik me daar niet prettig bij voelen....quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, het was veilig genoeg.
Voor mij was het wel fijn dat ik kon gaan en staan waar ik wilde.
Mijn oude basisschool.![]()
[ afbeelding ]
Op de rand van het zandbak rechts heb ik regelmatig naar de mooie, grote wolken zitten staren en me afgevraagd of je op die grote 'watten' kon zitten. Uit de schuur met de groene deur kwamen de steps en de 'blikken' waar je op kon lopen (van die plastic blikken met een touw eraan).
Toen ik ouder was heb ik bij het klimrekje met een vriendin veel gespeeld (we probeerden van die kniezwaaien te maken), en heeft ze me ook de basisstappen van de cha-cha-cha en de wals geleerd.
Er werken nog 6 leerkrachten die er in mijn tijd ook waren.
Ammeloe? Daar ken ik nog wel een leuk restaurantje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kom jij uit Almeloooooooooooooo?
dat is toch dat restaurant waar ze de Schnitzel aan tafel van het varken snijden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ammeloe? Daar ken ik nog wel een leuk restaurantje.
Volgens een vriendin van me (met een zekere interesse voor transgenderdingen) ben je als vrouw pas officieel een man als je geen baarmoeder meer hebt. Wil je het helemaal officieel hebben en ook in je paspoort laten veranderen, dan zal je dus gesterilliseerd moeten worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo leer je iedere dag weer iets. Is er een verplichte sterilisatie voor transgenders?Schandalig!
Die ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is toch dat restaurant waar ze de Schnitzel aan tafel van het varken snijden?
Vanaf mijn zesde of zo fietste ik ook alleen naar school, hoewel ik een oudere broer had op dezelfde school. Gebracht worden was bij mij zeer hoge uitzondering.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is idd heel onbeschermd. Overbeschermd is niet goed, maar zo onbeschermd vind ik dan het andere uiterste.
da's wel stoerquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef wyccie het volgende:
Vanaf mijn tiende ging ik alleen met de trein, elke zaterdagochtend naar Hengelooooo.
Wij gingen met de slee naar schoolquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
En in het eerste jaar van de lagere school een paar dagen, over straat, op de schaats naar school vanwege die enorme ijzel in '78/'79.
En nu gooien ze scholen dicht vanwege 15cm sneeuw.
En schotsjes lopen in de sloten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij gingen met de slee naar schoolLangs de sloten door de berm, totdat het laatste vlokje weg was.
Vandaar je dat je ook zo weinig soorten eten lust?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond vroeger - niet verrassend - schaatsen en met de slee al verschrikkelijk.Ik kan me wel herinneren dat ik een keer geschaatst heb op het schoolplein, dat hadden ze onder gespoten.
Volgens mij staat dat los van elkaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaar je dat je ook zo weinig soorten eten lust?
Daar begin ik sinds je laatste post toch ernstig over te twijfelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat los van elkaar.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar begin ik sinds je laatste post toch ernstig over te twijfelen.
Ik weet niet of dat stoer is of sneu. Volgens mij heb ik echt een slechte jeugd gehad als ik dat hier vergelijk. Wij deden geen dingen zoals sleetje rijden etc. In mijn herinneringen was mijn moeder of aan het slapen of de hort op.quote:
Omdat het ook niet verrassend is dat je iets niet lust.quote:
Met de slee?quote:Ow even Lennon naar psz brengen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat stoer is of sneu. Volgens mij heb ik echt een slechte jeugd gehad als ik dat hier vergelijk. Wij deden geen dingen zoals sleetje rijden etc. In mijn herinneringen was mijn moeder of aan het slapen of de hort op.![]()
Dat is nu gelukkig bijgetrokken, ze zorgt ervoor dat er eten klaarstaat als ze weet dat ik langskom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en PS, ik zag net wat foto's op FB voorbij komen. Maar hebben jullie indoor sneeuwmachines of zitten er gaten in het dak die op de foto's handig er buiten gevallen zijn ofzo ?
[ Bericht 18% gewijzigd door Whiteguy op 17-01-2013 13:18:08 ]
Ik gok zomaar dat laatste gezien de locatiequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:58 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en PS, ik zag net wat foto's op FB voorbij komen. Maar hebben jullie indoor sneeuwmachines of zitten er gaten in het dak die op de foto's handig er buiten gevallen zijn ofzo ?
Ow haha.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat het ook niet verrassend is dat je iets niet lust.
[..]
Met de slee?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat stoer is of sneu. Volgens mij heb ik echt een slechte jeugd gehad als ik dat hier vergelijk. Wij deden geen dingen zoals sleetje rijden etc. In mijn herinneringen was mijn moeder of aan het slapen of de hort op.![]()
Dat is nu gelukkig bijgetrokken, ze zorgt ervoor dat er eten klaarstaat als ze weet dat ik langskom.
Thanskquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:58 schreef B.ertha het volgende:
Nem, nog behoefte om Witte Huisbier (White House Honey Brown Ale) te maken? Hier het officiële recept:
https://petitions.whiteho(...)te-house-beer-recipe
waar denk je dat je baas zo'n leuke auto van rijdt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik krijg net een kopietje te zien van de opdrachtbon voor mijn huidige opdracht. Inclusief mijn kostprijs. Ik kost een lieve duit, blijkbaar, want ik lever in een half jaar meer dan het dubbele op van wat ik zelf netto verdien per jaar.
Zo gek is dat nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik krijg net een kopietje te zien van de opdrachtbon voor mijn huidige opdracht. Inclusief mijn kostprijs. Ik kost een lieve duit, blijkbaar, want ik lever in een half jaar meer dan het dubbele op van wat ik zelf netto verdien per jaar.
Dat snap ik welquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar denk je dat je baas zo'n leuke auto van rijdt?
(maar dat wist je zelf ook wel)
Relatief gezien klopt dat misschien ook welquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat snap ik welAlleen hoor ik altijd dat wij als trainees zo goedkoop geplaatst worden, nog minder en we leveren erop in enzovoorts.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat snap ik welAlleen hoor ik altijd dat wij als trainees zo goedkoop geplaatst worden, nog minder en we leveren erop in enzovoorts.
Het kán best hoor, dat je op sommige gebieden inlevert om het totaalplaatje extra interessant te maken.quote:
Die had ik niet gezien. Ik ga even rekenenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat ik redelijk goed zit met de tarieven die ik hierboven noem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |