quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vannacht maar weer met de balkondeur open slapen. Lekker warm onder de dekens.
Yep, En gemaakt door André Kuipers.quote:
Kan zo uit een S.F. film komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, En gemaakt door André Kuipers.
Ik niet. Afgelopen nacht géén oog dichtgedaan.quote:
Gewerkt hoop ik?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Afgelopen nacht géén oog dichtgedaan.
Ja.quote:
Ik mag nog vandaag...quote:
ook niet. Graadje of 17-18quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hou je van zo'n warme slaapkamer van 20°C?
Het lijken mij een soort zebra's, maar zeker weten doe ik het niet...quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:28 schreef Etcetera het volgende:
Iemand enig idee wat de voorrangregels zijn bij het station in Groningen, en dan die blauwe vlakken waar voetgangers kunnen oversteken? Ik vind dat voetgangers maar moeten wachten, een dikke trol vond dat ik maar moest stoppen
Oh en iemand gezien die met z'n neus zijn smartphone wilde bedienenzag er grappig uit
quote:
het is nu al een beetje druk voor hem: naar kdv, naar psz, naar basisschool en ook nog bso. Die laatste twee waren alleen om te wennen en ging ook prima... maar voor zijn gevoel hoeft hij nog niet omdat hij nog geen 4 is.quote:
Ja, in december was hij al wezen wennen, na de kerstvakantie ging hij echt. (31 december 4 jaar geworden)quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:38 schreef Mark het volgende:
Niet eerst wezen wennen? Onze oudste ging een paar keer oefenen voordat hij 4 werd, de dag na zijn verjaardag voor het echie
Vast een nieuwerwetse gedachte dan. Om over een paar jaar weer herroepen te worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
Die wendagen kun je zelf kiezen... ligt dus aan de ouders.
Cobra, bij Twan hadden we die wendagen ook niet... maar het is voor de kindjes blijkbaar beter om af en toe even te gaan, voordat ze volledig moeten. Wennen aan juf, kindjes, lokaal, gewoonten...
ja, net zoiets als het afschaffen van de dienstplicht, wordt binnenkort ook weer ingevoerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een nieuwerwetse gedachte dan. Om over een paar jaar weer herroepen te worden.
Hahaha. Binnenkort wordt het volgens mij nog erger, dan krijg je kindcentra... dat is kdv, psz en school ineen. Kunnen ze naartoe vanaf 0 tot 12 jaar...quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een nieuwerwetse gedachte dan. Om over een paar jaar weer herroepen te worden.
wtf?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha. Binnenkort wordt het volgens mij nog erger, dan krijg je kindcentra... dat is kdv, psz en school ineen. Kunnen ze naartoe vanaf 0 tot 12 jaar...
Met wendagen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, net zoiets als het afschaffen van de dienstplicht, wordt binnenkort ook weer ingevoerd
Mij ook... ik ben daarom ook blij dat het aan ons voorbij gaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt me best saai... 12 jaar op dezelfde school
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef MaJo het volgende:
Gewogen op de weegschaal en ik ben afgevallen3 kilo in 1,5 week
![]()
Wow!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef MaJo het volgende:
![]()
Goed gedaan!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef MaJo het volgende:
![]()
Een beetje van beidenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow!
Wat eet je nu zoal op een dag? Gewoon heel erg gezond of heel erg weinig?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een beetje van beidenik eet geen brood, pasta, rijst en aardappelen dus dat is het voornaamste.
Voorbeeldmenu:
O: yoghurt met fruit, groene thee
T: fruit
L: salade of een gebakken ei met groente of soep
T: gekookt ei, blikje tonijn, cup à soup
D: vis of kip met groente
Tot nu toe is het goed te doen maar ik kijk er wel naar uit dat ik weer wat gevarieerder kan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |