SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 15-01-2013 11:17:54 ]Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
En passend, maar niet a la Jip & Janneke of Puk & Muk, bij Tirza![/quote]quote:[quote]Op dinsdag 15 januari 2013 10:48 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oh dear, en nu moeten we dus op zoek naar een leuke, normale, niet te vaak voorkomende, stoere, meisjesnaam! Help?!?!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef bellelena het volgende:
Tirza en Evelijn
Tirza en Franci
Tirza en Juline
Tirza en Lexi
Tirza en Nuria
Tirza en Philou
Tirza en Sepha
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Tatum erg leuk, maar dat is met Thirza misschien niet zo.
Oja, en geen top 50 namen!quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Thirza en zonder h!![]()
Marie
Philine
Jet
Lina
Renée
Robin
Robine ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Elmo76 het volgende:
Hahaha, ik heb nu 3 lijstjes gezien en 3 keer de naam Robin erbij!
Die wordt het dus zekers te weten NIET!!! de baas van Brabo heet zo nl.![]()
Wehehehehe NEUJ!quote:
Nina is haske top 20 manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wehehehehe NEUJ!
En ik zie wel wat leuke suggesties, thanks alvast dames!
Kleurdoos, maak je nu iedere keer zo'n lijstje of heb je die ergens standaard staan?! Je schudt ze iig altijd zo uit je mouw!
Lily, Dita doet me gelijk denken aan Dita von Teese, Nina vink leuker!
En Vlindur, jouw lijstje vind ik wel wat leuke tussen, maar niet voor ons.![]()
Kan ik 'm nog wel leuker vinden dan Dita!quote:
Lauren is wel leuk, ik zet 'm er eens bij, thanks!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef Vlindur het volgende:
Het is ook lastig hoor Elmo, je wil wel hulp, maar het is het toch steeds net niet
Lauren?
Mijn lijstje was er ook nog! Zonder Robinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Elmo76 het volgende:
Hahaha, ik heb nu 3 lijstjes gezien en 3 keer de naam Robin erbij!
Die wordt het dus zekers te weten NIET!!! de baas van Brabo heet zo nl.![]()
Collega van me heet zo, ik vind hem wel leuk...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ik maak steeds nieuwe lijstjes /loser
ik zag net Mariken, niet voor mijn kind, maar wel schattig bij een kleine bolle hollandse peuter
Ik vind het geen opdringen hoor, vind het heel fijn dat je mee wilt denken!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Mijn lijstje was er ook nog! Zonder Robin
Tirza en Evelijn
Tirza en Franci
Tirza en Juline
Tirza en Lexi
Tirza en Nuria
Tirza en Philou
Tirza en Sepha
En ik bedacht me nog Tirza en Rosan, daarna zag ik die ook bij KD tevoorschijn komen!
Of misschien vond je dat allemaal helemaal geen leuke namen, excuus voor het nogmaals opdringen dan
Mooi boek ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef bellelena het volgende:
Gelukkig
En al is het alleen maar voor de inspiratie. (Komen allemaal van m'n eigen longlist/inspiratielijst af.)
Sepha komt trouwens ook uit een Nederlands boek (Een leeg huis van Marga Minco). Dat las ik een poosje geleden en ik vond het een mooie naam.
Cocoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef bellelena het volgende:
Ja, ik spreek het zelf wel zo uit, Seefaa C-FaZoiets haha
Ik had op de middelbare school een Dagmara, kan ook nog als variant.
Elmo, wat voor soort namen hebben jullie op het inspiratie lijstje momenteel? Even kijken of ik meer in jullie richting iets weet!
Wahahahaha!quote:
Ik behoed je graag voor dwalingen darling, jeweettog.quote:
Leuk lijstje, jammer dat ze (vooralsnog) zijn afgeschoten...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Coco
Bobbi
Pixie
Lora
Madee
Sia
Lilo
Harper![]()
Maar dit is mijn lijstje, zo goed als alle namen zijn al afgeschoten door Brabo.
Breng me dan terug naar het juiste pad buuf!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik behoed je graag voor dwalingen darling, jeweettog.
Zo heet onze poesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Lilo
Maar dit is mijn lijstje, zo goed als alle namen zijn al afgeschoten door Brabo.
Ik ken alleen het vriendinnetje van Kat von Dquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Breng me dan terug naar het juiste pad buuf!
Ik heb bij veel namen al snel een iemand of iets wat ik niet leuk vind. Bij Pixie had ik die dus nog niet, tot net. We hadden zelf de associatie meer met The Pixies!
Ik dacht wel aan de Pixies hoor, maar dat andere ding verstoorde mijn beeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Breng me dan terug naar het juiste pad buuf!
Ik heb bij veel namen al snel een iemand of iets wat ik niet leuk vind. Bij Pixie had ik die dus nog niet, tot net. We hadden zelf de associatie meer met The Pixies!
Hahah da's een goeie!! Alleen vink Marit dan weer NIET leuk!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dacht wel aan de Pixies hoor, maar dat andere ding verstoorde mijn beeld.
ik vind net wel een briljante voor jullie.
Marit! Noors voor Parel- Pearl- pearl Jam?
opgelost!
noooooh! nou dáár kan je je wel overheen zetten toch? waar gaat t nou om?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hahah da's een goeie!! Alleen vink Marit dan weer leuk!![]()
Misschien eens in een andere taal zoeken!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef lily het volgende:
Bliss![]()
Didi
Do
Flo goeie vriendin heet Florence en die noemen we altijd Flo.
Gaia Zoo
Holly
Jazz
Jools
Keet
Lexi
Maddy
Mikki
Moon we hebben allebei een zus die Monique heet. straks denken ze nog dat we hun vernoemen
Nomi
Sammy
Sky
Teddy
Vesper
Wat is er mis met een naam die je leuk vindt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hahah da's een goeie!! Alleen vink Marit dan weer leuk!![]()
Pearl Jam staat voor moois en liefde en muziek en Eddiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou sowieso niet snel vernoemen naar pearl Jam,als je weet waar t voor staat
Ow wahahaha, NIET leuk dus. Zucht, typtyfus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er mis met een naam die je leuk vindt?
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Brabo het daar niet zo mee eens gaat zijn!quote:
Yes sweetie Darling!quote:
Ik heb 'm! In 't Swahili ------>>> Lulu!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hahah da's een goeie!! Alleen vink Marit dan weer NIET leuk!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef -Spring het volgende:
Ik ken twee broers (van elkaar): Freddy en Eddy.
Ik ook. Een tweeling is het ook nog!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef -Spring het volgende:
Ik moest hier aan denken:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef -Spring het volgende:
Idd! We noemen deze gewoon Cato Tirza!quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Tirza & Lou (heb ik eigenlijk voor mijn tweede meisje gereserveerd)
Nee hoor ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ben ik dan de enige die bij Lou aan:
[ afbeelding ]
moet denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch vind ik 'm mooi
En ik begrijp het helemaal, want het is ook echt superlastig.. zeker als het ook nog eens bij een andere naam moet passen!
Nou maar hopen dat de vierde een meisje wordt, want het is een beroerde naam voor een jongen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik dacht dat Fons wel leuk zou zijn bij ons
Elin , Lex & Fons
zijn reactie 'dan noemen we het 4e kind Liliane'
Dit is leuk!! Staat goed.Hier zit een Livia op de peuterspeelzaal,erg leuke naam vind ik.quote:
Ja Groofsken,ik zeg doen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Echt Claudia, Lou voor een derde bij jullie?![]()
Hier is een derde (meisje) nogsteeds Bobbie.
S, R en Bobbie. Ik weet nog niet hoe en wanneer, maar als ik die namen zo op een rijtje zie staan dan denk ik toch 'die derde, die komt er hier echt nog wel'
er komt geen 4e, dus dat scheelt al.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de vierde een meisje wordt, want het is een beroerde naam voor een jongen.
Jawel, die komt er nog wel. Als Lena bijna naar school gaat. Wacht maar :-pquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
Niet heel waarschijnlijk, Poppejans!Maar toch blijf ik er een beetje van dromen.
Ik ook, geen probleem, M. zei al, oke dan, maar dan wel met een Zquote:
The Fonz!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik ook, geen probleem, M. zei al, oke dan, maar dan wel met een Z
maar nu hoef ik ook al geen Fons meer.
Jaaaaa! Weer samen eind dit.jaar bevallen? Mikken we nu echt op een datumtweeling :pquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier is juist het punt aangebroken, waarop ik denk: Zo, en dan nu de derde.
Jullie maken wel hele leuke kinderen, ik ben voor...quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
Niet heel waarschijnlijk, Poppejans!Maar toch blijf ik er een beetje van dromen.
En dat dus!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, ga jij nou maar eens lekker zwanger worden meid. Jeetje, je bent echt wel aan de beurt hoor!
Ah wat lief! Ik hoop t ook heel hard..quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, ga jij nou maar eens lekker zwanger worden meid. Jeetje, je bent echt wel aan de beurt hoor!
En Ivar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hadden natuurlijk Louie de kat
Elin Lex en Louie, ook best leuk
Ivan vind mijn vriend niet mooi maar die past ook wel mooi bij ons
Jep, Louie had zware kortsluiting in zijn koppie, soort epileptische aanvallen waar hij in bleef hangen.. dus inmiddels is ie niet meerquote:
Nee, maar zoals ik al zei, hij vindt niets mooiquote:
Nou zeg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Jep, Louie had zware kortsluiting in zijn koppie, soort epileptische aanvallen waar hij in bleef hangen.. dus inmiddels is ie niet meer
Lester stond ook op mijn lijstje Claudia, niet gek met mijn L manie
Elin, Lex en Louisquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hadden natuurlijk Louie de kat
Elin Lex en Louie, ook best leuk
Ivan vind mijn vriend niet mooi maar die past ook wel mooi bij ons
loewis jaquote:
Die heet toch Loewie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:16 schreef Suikertante het volgende:
Dat bedoelde ik denk met Loewes. Zoals Louis Armstrong
Wat erg! Jemig dat was nog een kitten,wat zielig.Misschien wel inteelt geweest?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Jep, Louie had zware kortsluiting in zijn koppie, soort epileptische aanvallen waar hij in bleef hangen.. dus inmiddels is ie niet meer
Lester stond ook op mijn lijstje Claudia, niet gek met mijn L manie
Het wordt zowel als Lewis Armstrong als Loewie Armstrong uitgesproken. Werd het door hemzelf ook, schijnt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee dat spreek je wel echt uit als Lewis Armstrong voor zover ik weet.
Zo zie je maar. Associatie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:26 schreef Elmo76 het volgende:
Jill, nèh!paar jaar geleden met een Jill samengewerkt. Wát een suffe doos was dat, blergh!
Redband, als je voor pret bent....quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Redbad???gewoon random lettercombinatie?
Rienk is natuurlijk een super geweldige fantastische naam!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Deze heb ik denk ik ook nog niet gezien hier: Redbad, Rienk, Maiko, Edu, Guido, Jort, Bauke, Hessel, Jeen, Niek.
Hm, doet me denken aan Yorin.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk is natuurlijk een super geweldige fantastische naam!![]()
En ik blijf pleiten voor JorrinTis dat mn zwager zo heet, anders hadden een van mn kinderen, (of een derde) die naam gekregen.
Er zitten wel wat leuke namen tussenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:19 schreef Poppedein het volgende:
En wat maakt t dan net niet namen voor jou KD? Te veel gehoord? Staan mooie opties tussen! David is bijv klassiek maar ook prachtig in t rijtje. Toch vind ik namen als Nathan weer heel anders dan Elin en Lex...je blijft een lastig geval zo in combi met die vent van je ;-)
Kurt
Siem
Sim
Simon
Morten
Linc
Daaf
Armin
Giel
Elliot
Finch
Kars
Jort
Joes
Oleg
Nimm
Mels
Ries
Sef
Staas
Vik
Foss
Walt
Laut
Tijl
Wesse
Marten
Alef
Bern
Dedmer
Eger
Gilles
Hannes
Harm(en)
Imre
Joek
Jorg
Jurgen
Kobe
Lude
Maas
Melis
Olger
Wester
Igo
Iben
Ben
Pol
Léan
Lennon
Levin/Levijn
Lodin
Lorijn
Lothar
Lucan
Luctor
Joah
Isai
Isam
Ilja
Mias
Samél
Jonan
Jovan
Jonatijn
Jorijn
Hagar
Mathis
Lowik
Thomé
Thorben
Hahaha, ik vind het leuk, maar hij denkt dat ik dat soort namen spontaan verzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:52 schreef bellelena het volgende:
Kleurdoos, vannacht droomde ik dat jullie jongensbaby in een droom aan ons was verschenen en had vertelt dat zijn naam Nuri of Nure is, met als tweede naam Levitika of Leviticus. Dus, bij deze
Elin, Lex en Nuri / Nure
Da's dan prima, toch. Noem jij 'n Jonathan en hij Nathan. Went ie wel aan, aan twee roepnamen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Er zitten wel wat leuke namen tussenNathan vindt hij mooi, ik David maar hij vind david net niet en ik nathan net niet.. Jonathan daarentegen vind ik heel erg mooi.
Ja! Dat je gewoon zegt "Jo! Nathan, eten!"quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's dan prima, toch. Noem jij 'n Jonathan en hij Nathan. Went ie wel aan, aan twee roepnamen.
Het Jona-deel, bedoel je?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:41 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind t Nathan deel in Jonathan zoveel lieflijker en vooral minder nassaal klinken dan Nathan
Nee het Nathan deel juist. Dat klinkt anders als losse naam dan in Jonathan, omdat de klemtoon bij Jonathan al op de Jo ligt en de eerste a uit het Nathan deel minder hard maakt.. Als ik t uitspreek tenminstequote:
Het duurde even, maar ik snap je.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:51 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nee het Nathan deel juist. Dat klinkt anders als losse naam dan in Jonathan, omdat de klemtoon bij Jonathan al op de Jo ligt en de eerste a uit het Nathan deel minder hard maakt.. Als ik t uitspreek tenminste
Ja, vind ik ook! Jonathan is mooi <3quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:51 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nee het Nathan deel juist. Dat klinkt anders als losse naam dan in Jonathan, omdat de klemtoon bij Jonathan al op de Jo ligt en de eerste a uit het Nathan deel minder hard maakt.. Als ik t uitspreek tenminste
Oh wacht, ik zat met een aantal hoogleraren in de knoop, de inger die ik kende is vrouw, de man die ik dacht te bedoelen heette Flemming.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Weet ik, ik ben nogal van de scandinavische namen
Ik vind Inger leuker dan Ingmar, maar denk dus dat hij t niets vindt
(al bestaaner blijkbaar heel veel zweedse Inger meisjes)
Ik wil,ik willll! Insert hartjessmileyquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef snoopy het volgende:
Nure, van kerst met Linus![]()
[ afbeelding ]
henk is wel handig, zo noem ik iedereen toch alquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:55 schreef trui het volgende:
Abel is ook wel OK ja, past wel mooi bij Elin & Lex!
en anders: Gijs, Olaf, Vince, Jim. of Adam?
Oswald? Victor? Henk.![]()
[ afbeelding ]
ehehe eh nee.quote:
Dan maak je er Ingwer van, niet zo vrouwig en toch scandinavisch-igquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Inger vind ik trouwens erg leuk ook,maar dat zou wel weer te vrouwig zijn
Lowieke!
dan moet dat kind zn hele leven verbeteren dat hij geen Tobias heetquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef Lamb29 het volgende:
En Tobian?
Ook zo'n mooie zachte kank
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ken een Tobian... Heeft Maar amper die vraag gehad....
Gelukkig postte ik ze ook niet voor jou en was t vooral bedoelt als suggestie om weer verder te komen, dat waar ze om vroeg toch. Soms kun je een naam ook zien staan, concluderen dat je m zo niet mooi vindt, maar de klank je wél aanspreekt. KD heeft hier zelf alle mogelijke namen wel langs laten komen, dus door alleen namen als daan, jaap en tom neer te zetten zal ze weinig verder komen ;-)quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan moet dat kind zn hele leven verbeteren dat hij geen Tobias heetIk weet niet meer van wie die hele lange lijst was, maar daar vond ik ook van die vage namen tussen zitten...
Ohja, van Poppedein...
Linc, Nimm (sowieso overbodige dubbele medeklinkers) Maas, Wester (westerstorm? oosterpoort?), Iben (Hi, I've got a new iBen 5), Eger (nee, geen Elger, Eger), Laut, Wesse (nee, geen Wessel, Wesse), Staas, Lodin, Lucan, Mias, Samél... die vind ik echt vreselijk....sorry...
valt het op dat ik niks heb met "aparte" of unieke namen![]()
sorry hoor, ik mag toch wel gewoon zeggen welke namen ik niet leuk vind?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Gelukkig postte ik ze ook niet voor jou en was t vooral bedoelt als suggestie om weer verder te komen, dat waar ze om vroeg toch. Soms kun je een naam ook zien staan, concluderen dat je m zo niet mooi vindt, maar de klank je wél aanspreekt. KD heeft hier zelf alle mogelijke namen wel langs laten komen, dus door alleen namen als daan, jaap en tom neer te zetten zal ze weinig verder komen ;-)
Overigens vind ikzelf uit dat rijtje alleen Wesse leuk, maar Linc bijvoorbeeld vind ik op de een of andere manier een hele vrolijke naam. Ik zou m hier in NL alleen niet gauw gebruiken (uit de musical Hairspray overigens)
ja, dat had ik blijkbaar gemistquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef laziness het volgende:
Je past een lijstje nou eenmaal aan op de user die de vraag uitzet.
KD heeft een vraag voor aparte namen.
Voor de meeste users komen er hele normale rijtjes voorbij. Tenzij KD dan langs komt
Ja, die vind ik dus allebei heel leuk! Lex staat ook op ons lijstje voor ooit...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh ik heb ook gewoon een Elin en een Lex he!
Haar vent heeft dus toch aardige invloedquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daarom ben ik ook zo benieuwd
Juist omdat je met de meest bijzondere (bizarre) namen aan komt zetten en dan de namen van je kinderen erbij
Ja, dat idd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Juist omdat je met de meest bijzondere (bizarre) namen aan komt zetten en dan de namen van je kinderen erbij
Haha iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Haar vent heeft dus toch aardige invloed
Dan kijken ze in Duitsland weer raar aanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:56 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dan maak je er Ingwer van, niet zo vrouwig en toch scandinavisch-ig
Ik moest het googlen, maar 'gember' is gelukkig niet zo'n rare betekenis!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan kijken ze in Duitsland weer raar aan
Bizarre namen? Zoals?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ingomarquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:58 schreef laziness het volgende:
Geen Ingmar hoor. Dat vind ik echt een doetjes naam
Ik zit even te denken, maar ik denk meer in de lijstjes dan voor je eigen kinderen.quote:
Ik ken een Phebo. En toen bestond de snackbar al wel. Zo'n associatie raak ik dus echt niet kwijt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:33 schreef Leandra het volgende:
Ik kende vroeger een Egon, maar toen heette het bedrijf nog anders.
25 jaar geleden wist men buiten 020 nog amper wat de Febo was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ken een Phebo. En toen bestond de snackbar al wel. Zo'n associatie raak ik dus echt niet kwijt.
De 2de en 3de naam omdraaien en dan gewoon de initialen gebruiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Deze kleine krijgt ook weer een 'doodnormale' naam hoor, er past geen Jackson Pilot Inspektor bij Lex en Elin
een vluggertje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ken een Phebo. En toen bestond de snackbar al wel. Zo'n associatie raak ik dus echt niet kwijt.
Ik kan zo gauw niet vinden hoe lang het filiaal al open is, maar in mijn beleving zit er al eeuwen een Febo in Groningen. Hoe dan ook, ik kan het geen mooie naam vinden door de associatiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
25 jaar geleden wist men buiten 020 nog amper wat de Febo was.
die was er zeker toen ik daar ging wonen en dat is 20 jaar geleden. (quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw niet vinden hoe lang het filiaal al open is, maar in mijn beleving zit er al eeuwen een Febo in Groningen. Hoe dan ook, ik kan het geen mooie naam vinden door de associatie
gelukkig wist je het zelf ook al eeuwen. dat schept toch een band!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zeg ik, al eeuwen(sorry, schot voor open doel
)
oh joh, ik was toen dus nét van de middelbare school af. generatiegenoot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef Clubsoda het volgende:
20 jaar geleden ongeveer ging ik naar de middelbare school in de binnenstad, zo piep ben ik niet meer nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt serieus he! (Ik kwam op dat "Bam" vanwege dat programma jack ass.)The waves you made will always be
zonder h weliswaar. maar ja idd..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik negeer niets, ik reageer gewoon niet op alle namen, zeker omdat 80% al voor de 4e keer voorbij komt
klinkt wel erg ondankbaar haha.
jij opperde Malthe geloof ik? Die staat nu op de lijst
Je hebt nog veeeel tijd jij joh, wij hebben ook nog steeds geen 'jaaaa die is het' naam voor een jommetjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Giel vind ik echt een naam voor Downers![]()
ik heb nu al een lijstje, met nog steeds geen 100% optie, denk dat ik Antonie tot nu toe nog het leukst vind. Anto-nie dus niet an-too-nie
hadden we bij Lex ook niet, nooit gehad. komt vanzelf wel. We hebben gewoon de pech dat we beide niet van jongensnamen houden, zoveel vooroordelen. Zo vind ik Andy erg leuk maar door al die Jaydens aidens en delano's ben ik bang dat mijn kleine bolle blonde Andy dan in dat hokje word gepropt bijvquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Je hebt nog veeeel tijd jij joh, wij hebben ook nog steeds geen 'jaaaa die is het' naam voor een jommetje
hey! Die zei ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Giel vind ik echt een naam voor Downers![]()
ik heb nu al een lijstje, met nog steeds geen 100% optie, denk dat ik Antonie tot nu toe nog het leukst vind. Anto-nie dus niet an-too-nie
O god.... Flashbacks... ;-)quote:
Of je leest even terug, dan zie je dat magostine de naam voor MIJN lijstje opperde.quote:
Wij al welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Je hebt nog veeeel tijd jij joh, wij hebben ook nog steeds geen 'jaaaa die is het' naam voor een jommetje
ja precies. En dan is het ineens heel echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Suikertante het volgende:
Ik mag het hopen, want je hebt toch al shirtjes met namen gekocht?!
Poppedein gooide de naam v haar destijds nog ongeboren zoon nog om nadat ze al een pakje met naam gekocht hadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Suikertante het volgende:
Ik mag het hopen, want je hebt toch al shirtjes met namen gekocht?!
Omdat M. 2 namen heeft (waarvan de 2 naam een vernoeming is), krijgen de meisjes ook 2 namen. En ik heb het zelf altijd wel jammer gevonden dat ik maar 1 naam had.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:34 schreef Suikertante het volgende:
Wat is voor jullie eigenlijk de reden om je kind twee namen te geven? Ik zie het nut er niet van in, maar ik heb zelf dan ook maar één naam. Mijn vriend begint soms ineens tweede namen te verzinnen.
Bij de eerste was het hormonaal. Ik moest en zou (al jaren) een 2e naam bij mn kind. Ook omdat ik het zelf vroeger jammer vond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:34 schreef Suikertante het volgende:
Wat is voor jullie eigenlijk de reden om je kind twee namen te geven? Ik zie het nut er niet van in, maar ik heb zelf dan ook maar één naam. Mijn vriend begint soms ineens tweede namen te verzinnen.
Gestook? Ik moest gewoon ff gniffelen? Staat niet voor niets één knipoog bij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Of je leest even terug, dan zie je dat magostine de naam voor MIJN lijstje opperde.
Bijzonder irritant dat gestook.
Hahahaha klopt, 2 pakjes, naamslinger en deurletters zelfsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Poppedein gooide de naam v haar destijds nog ongeboren zoon nog om nadat ze al een pakje met naam gekocht had
T was de 2e keer in korte tijd al dat er weer naar gerefereerd werd BEquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Gestook? Ik moest gewoon ff gniffelen? Staat niet voor niets één knipoog bij?
Wist ik niet..... Excuses moi dan... Sorry Kd, was inderdaad niet als gestookt of een steek onder water bedoelt, gewoon een binnenpretje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef Poppedein het volgende:
[..]
T was de 2e keer in korte tijd al dat er weer naar gerefereerd werd BE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |