SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 15-01-2013 11:17:54 ]Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
En passend, maar niet a la Jip & Janneke of Puk & Muk, bij Tirza![/quote]quote:[quote]Op dinsdag 15 januari 2013 10:48 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oh dear, en nu moeten we dus op zoek naar een leuke, normale, niet te vaak voorkomende, stoere, meisjesnaam! Help?!?!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef bellelena het volgende:
Tirza en Evelijn
Tirza en Franci
Tirza en Juline
Tirza en Lexi
Tirza en Nuria
Tirza en Philou
Tirza en Sepha
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Tatum erg leuk, maar dat is met Thirza misschien niet zo.
Oja, en geen top 50 namen!quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Thirza en zonder h!![]()
Marie
Philine
Jet
Lina
Renée
Robin
Robine ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Elmo76 het volgende:
Hahaha, ik heb nu 3 lijstjes gezien en 3 keer de naam Robin erbij!
Die wordt het dus zekers te weten NIET!!! de baas van Brabo heet zo nl.![]()
Wehehehehe NEUJ!quote:
Nina is haske top 20 manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wehehehehe NEUJ!
En ik zie wel wat leuke suggesties, thanks alvast dames!
Kleurdoos, maak je nu iedere keer zo'n lijstje of heb je die ergens standaard staan?! Je schudt ze iig altijd zo uit je mouw!
Lily, Dita doet me gelijk denken aan Dita von Teese, Nina vink leuker!
En Vlindur, jouw lijstje vind ik wel wat leuke tussen, maar niet voor ons.![]()
Kan ik 'm nog wel leuker vinden dan Dita!quote:
Lauren is wel leuk, ik zet 'm er eens bij, thanks!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef Vlindur het volgende:
Het is ook lastig hoor Elmo, je wil wel hulp, maar het is het toch steeds net niet
Lauren?
Mijn lijstje was er ook nog! Zonder Robinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Elmo76 het volgende:
Hahaha, ik heb nu 3 lijstjes gezien en 3 keer de naam Robin erbij!
Die wordt het dus zekers te weten NIET!!! de baas van Brabo heet zo nl.![]()
Collega van me heet zo, ik vind hem wel leuk...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ik maak steeds nieuwe lijstjes /loser
ik zag net Mariken, niet voor mijn kind, maar wel schattig bij een kleine bolle hollandse peuter
Ik vind het geen opdringen hoor, vind het heel fijn dat je mee wilt denken!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Mijn lijstje was er ook nog! Zonder Robin
Tirza en Evelijn
Tirza en Franci
Tirza en Juline
Tirza en Lexi
Tirza en Nuria
Tirza en Philou
Tirza en Sepha
En ik bedacht me nog Tirza en Rosan, daarna zag ik die ook bij KD tevoorschijn komen!
Of misschien vond je dat allemaal helemaal geen leuke namen, excuus voor het nogmaals opdringen dan
Mooi boek ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef bellelena het volgende:
Gelukkig
En al is het alleen maar voor de inspiratie. (Komen allemaal van m'n eigen longlist/inspiratielijst af.)
Sepha komt trouwens ook uit een Nederlands boek (Een leeg huis van Marga Minco). Dat las ik een poosje geleden en ik vond het een mooie naam.
Cocoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef bellelena het volgende:
Ja, ik spreek het zelf wel zo uit, Seefaa C-FaZoiets haha
Ik had op de middelbare school een Dagmara, kan ook nog als variant.
Elmo, wat voor soort namen hebben jullie op het inspiratie lijstje momenteel? Even kijken of ik meer in jullie richting iets weet!
Wahahahaha!quote:
Ik behoed je graag voor dwalingen darling, jeweettog.quote:
Leuk lijstje, jammer dat ze (vooralsnog) zijn afgeschoten...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Coco
Bobbi
Pixie
Lora
Madee
Sia
Lilo
Harper![]()
Maar dit is mijn lijstje, zo goed als alle namen zijn al afgeschoten door Brabo.
Breng me dan terug naar het juiste pad buuf!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik behoed je graag voor dwalingen darling, jeweettog.
Zo heet onze poesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Lilo
Maar dit is mijn lijstje, zo goed als alle namen zijn al afgeschoten door Brabo.
Ik ken alleen het vriendinnetje van Kat von Dquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Breng me dan terug naar het juiste pad buuf!
Ik heb bij veel namen al snel een iemand of iets wat ik niet leuk vind. Bij Pixie had ik die dus nog niet, tot net. We hadden zelf de associatie meer met The Pixies!
Ik dacht wel aan de Pixies hoor, maar dat andere ding verstoorde mijn beeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Breng me dan terug naar het juiste pad buuf!
Ik heb bij veel namen al snel een iemand of iets wat ik niet leuk vind. Bij Pixie had ik die dus nog niet, tot net. We hadden zelf de associatie meer met The Pixies!
Hahah da's een goeie!! Alleen vink Marit dan weer NIET leuk!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dacht wel aan de Pixies hoor, maar dat andere ding verstoorde mijn beeld.
ik vind net wel een briljante voor jullie.
Marit! Noors voor Parel- Pearl- pearl Jam?
opgelost!
noooooh! nou dáár kan je je wel overheen zetten toch? waar gaat t nou om?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hahah da's een goeie!! Alleen vink Marit dan weer leuk!![]()
Misschien eens in een andere taal zoeken!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef lily het volgende:
Bliss![]()
Didi
Do
Flo goeie vriendin heet Florence en die noemen we altijd Flo.
Gaia Zoo
Holly
Jazz
Jools
Keet
Lexi
Maddy
Mikki
Moon we hebben allebei een zus die Monique heet. straks denken ze nog dat we hun vernoemen
Nomi
Sammy
Sky
Teddy
Vesper
Wat is er mis met een naam die je leuk vindt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hahah da's een goeie!! Alleen vink Marit dan weer leuk!![]()
Pearl Jam staat voor moois en liefde en muziek en Eddiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou sowieso niet snel vernoemen naar pearl Jam,als je weet waar t voor staat
Ow wahahaha, NIET leuk dus. Zucht, typtyfus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er mis met een naam die je leuk vindt?
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Brabo het daar niet zo mee eens gaat zijn!quote:
Yes sweetie Darling!quote:
Ik heb 'm! In 't Swahili ------>>> Lulu!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hahah da's een goeie!! Alleen vink Marit dan weer NIET leuk!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef -Spring het volgende:
Ik ken twee broers (van elkaar): Freddy en Eddy.
Ik ook. Een tweeling is het ook nog!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef -Spring het volgende:
Ik moest hier aan denken:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef -Spring het volgende:
Idd! We noemen deze gewoon Cato Tirza!quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Tirza & Lou (heb ik eigenlijk voor mijn tweede meisje gereserveerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |