Fixedquote:
Hopen dat het niet noordelijker komtquote:
Duimen! Laatste keer dat ik buienradar checkte, draaide het een rondje boven het midden van het land.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hopen dat het niet noordelijker komt
Den Haag bedoel je.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
vooral Overijssel krijgt de volle lading.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
sneeuw weer een excuus om geen les te geven.
twitter:AnassBoumadian twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:19:39We moeten gwn ijs vrij hebben er licht meer dan 10 cm sneeuw reageer retweet
Ik heb heel lang gedacht dat dit liedje over privacy ging.twitter:Spotify3FM twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 10:07:06Sniff & The Tears - Driver's Seat nu op 3FM. Spotifylink: http://t.co/owT79mze reageer retweet
Die moet sowieso nog even naar school blijven gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]twitter:AnassBoumadian twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:19:39We moeten gwn ijs vrij hebben er licht meer dan 10 cm sneeuw reageer retweet
Maar volgens buienrader blijft de sneeuwvolk de hele dag boven Overijssel hangen. Dus mss komt daar de sneeuw nog!quote:
Den Haagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar volgens buienrader blijft de sneeuwvolk de hele dag boven Overijssel hangen. Dus mss komt daar de sneeuw nog!
Daarnaast je zult maar in Den Haag wonen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moet sowieso nog even naar school blijven gaan
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef borisz het volgende:
SLechts 10minuten vertraging omdat een metro uitviel.
Verder lekker met de boot langs de files
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar volgens buienrader blijft de sneeuwvolk de hele dag boven Overijssel hangen. Dus mss komt daar de sneeuw nog!
Daarnaast je zult maar in Den Haag wonen
Nog een probe op het spoor achtergelaten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag met de trein naar mijn werkbestemming gereisd. Probleemloos!
Rit van een uur dus lekkergedaan
[/dagboeck]
twitter:doejedansje twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:21:53Allemaal enge dinges doewn in de sneew (of sniw hoe schryf je da) hihihi qq Xd reageer retweet
Nee mang ik zat keihard te pittenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog een probe op het spoor achtergelaten?
is er nog jeugd dat wel fatsoenlijk kan schrijven?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef FZN05 het volgende:
twitter:doejedansje twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:21:53Allemaal enge dinges doewn in de sneew (of sniw hoe schryf je da) hihihi qq Xd reageer retweet
wat is dez0nquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef FZN05 het volgende:
Hangt er vanaf hoe laat je naar bed gingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee mang ik zat keihard te pitten
Half 6 opstaan is een mother.
Te laat, gebrek aan discipline en zulksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat je naar bed ging
I feel you bro!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Te laat, gebrek aan discipline en zulks
Yo Mook!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef DaMook het volgende:
Wolv![]()
.
Twuste allen. Mijn weekend is 4 uur geleden begonnen
. Vanavond ben ik er denk ik weer
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is er nog jeugd dat wel fatsoenlijk kan schrijven?
Hee, het Twitteraccount van Rolfjens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef FZN05 het volgende:
Of van zijn vriendinnetjuhhhhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee, het Twitteraccount van Rolfjens.
Waar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:07 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Dat klopt niet bij ons is het meer dan 20 !
succes!quote:
Op naar Shithol, ehhhhhhh Schipholquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
succes!
neem je wel voldoende water, eten en kleding dan wel dekens mee?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef FZN05 het volgende:
twitter:doejedansje twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:24:31buikpyn miss tog per ongeluk swanger Qq' laawl Xd reageer retweet
quote:
quote:
Luie baklapjens die studenten!!!11 ALLEMAAAAAAL!!!!!111!1!11!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef CindieY het volgende:
De eindstand: 4 studenten van de 11 die de bijles hebben gevolgd
klopt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Luie baklapjens die studenten!!!11 ALLEMAAAAAAL!!!!!111!1!11!
Iets minder dan de helft, valt me nog meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef CindieY het volgende:
De eindstand: 4 studenten van de 11 die de bijles hebben gevolgd
Mij ook, zeker aangezien er inderdaad een tentamen was tijdens de bijles. Ik vraag me af welk figuur heeft verzonnen in de tentamenweek een bijles te organiserenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets minder dan de helft, valt me nog mee
Geen idee wie het flikt, maar diegene is bij mijn School ook vast betrokken. Ik moet nog steeds een workshop volgen voor een extra aantekening (een klein maar belangrijk onderdeel), die wordt ook altijd ingepland tijdens verplichte lessenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mij ook, zeker aangezien er inderdaad een tentamen was tijdens de bijles. Ik vraag me af welk figuur heeft verzonnen in de tentamenweek een bijles te organiseren
omgquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ONZ / Morgen werken
Om het op z'n Rocks te zeggen: Bij sommigen lach ik me m'n ballen uit m'n string
Neen, bij afstudeermaatje werken aan ons project. Ik heb het gehaaldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet om 13u op Windesheim zijn ja?
538 geinigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, bij afstudeermaatje werken aan ons project. Ik heb het gehaald![]()
En 538 staat op, ook wel weer eens geinig
Sorry jong, ook ik heb mijn manco'squote:
Fleur had ook een makkelijke ochtend vandaag, bij het eerste nieuwsitem gaf ze steeds gelijk het woord aan Rene Passet over de wegomstandigheden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
John Bakkerfilerecord! Hij kreeg er een harde plasser van!
http://nos.nl/audio/46198(...)radiouitzending.html
Dank uquote:
omdat het zo lekker is?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Alcohol (bier) tijdens de lunch, waarom trap ik er elke keer weer in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is altijd het probleem jaquote:
Wat voor baan heb jij manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Alcohol (bier) tijdens de lunch, waarom trap ik er elke keer weer in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, als we met klanten of leveranciers zitten wordt er wel eens een drankje gedronken tijdens de lunch (was nu met een Fransmanquote:
Hier sneeuwt het ook weer. Ligt een dikke laagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef alors het volgende:
Wow het sneeuwt daar flink zie ik op de webcam
Wat ben ik blij dat het hier nog mooi schoon is
Ik lees altijd carnaval-shit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komen ze weer met 'carnavalshit'. Bemoei je er gewoon niet mee als je er geen verstand van hebt.
twitter:LammeFrans twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 17:58:16Ineens @coen3fm en @domien aan de lijn , MIDDEN IN DE NACHT. #brak #3fm reageer retweet
Wat een kookhelden toch in dit topicquote:
waterige tomatensaus, half rauwe wortels en aangebrande kapot gekookte paprika. Het was weer topquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat een kookhelden toch in dit topic[ afbeelding ]
Mijn visje was anders weer exquisequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat een kookhelden toch in dit topic[ afbeelding ]
Ik ben bezig met kikkerbilletjesquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Pino112 het volgende:
Zijn dat nieuwe of tweede handschoenen?![]()
Hij was toch al doodquote:
Domien is best tof!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vondt het wel een goet gaprjen van Domein.
Ik haal mijn Fohn wel weer van het ijsquote:
Nee laten, want dat is goed voor de ijsvogel! Dan kan hij nog visjes vangen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik haal mijn Fohn wel weer van het ijs
Jou laat ik nooit in de buurt van mijn vijver, bruut!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik haal mijn Fohn wel weer van het ijs
Het wak blijft open door luchtpompje. Maar dat wak heeft er dus wel voor gezorgd dat onze kikkervriend uit het water is geklommenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee laten, want dat is goed voor de ijsvogel! Dan kan hij nog visjes vangen.
Ik heb niets verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Jou laat ik nooit in de buurt van mijn vijver, bruut!!
Maar toch, voor de zekerheidquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het wak blijft open door luchtpompje. Maar dat wak heeft er dus wel voor gezorgd dat onze kikkervriend uit het water is geklommen
Maar die ijsvogel mag opdonderen. Van de koi blijft hij af
[..]
Ik heb niets verkeerd gedaan
denk niet dat de ijsvogel je koi op eet en die kikker overleeft de winter wel. Tenzij hij nu natuurlijk in de pan ligt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het wak blijft open door luchtpompje. Maar dat wak heeft er dus wel voor gezorgd dat onze kikkervriend uit het water is geklommen
Maar die ijsvogel mag opdonderen. Van de koi blijft hij af
[..]
Ik heb niets verkeerd gedaan
Tof bandje trouwens![]()
Ik moet het nog zien met die kikkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
denk niet dat de ijsvogel je koi op eet en die kikker overleeft de winter wel. Tenzij hij nu natuurlijk in de pan ligt.
kikkers overleven normaal gesproken in een dikke modderlaag op de bodem van een vijver/sloot/ven etc.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien met die kikker![]()
Vaak genoeg dode kikkers in de vijver gehad na de winter
Ehm nee, in deze vijver niet meer nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kikkers overleven normaal gesproken in een dikke modderlaag op de bodem van een vijver/sloot/ven etc.
Heb je wel een modderlaag?
Neeeehhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Stopt Destine ermee?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die rechter!! Dat haar zit nog warriger dan dat van mijquote:
quote:
Doe eerst Only Seven Left maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
![]()
zo, weer zo`n pauper bandje minder
![]()
![]()
Nu Kensington nog en dan wordt t nog wat met de Nederlandse muziek scene...
oh ja, nog zo ietsquote:
niet haten op Kensingtonquote:Haten op Kensington.
quote:
Ach nee man, dat heeft toch totaal geen zin... Je lost er geen kloot mee op, verspilde moeitequote:
Ow, ok, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee man, dat heeft toch totaal geen zin... Je lost er geen kloot mee op, verspilde moeite
Dat is niet wat je zei...quote:
Het kwam er zo uit voor ik er erg in hadquote:
Precies, mooier kan ik het niet makenquote:Maar goed, een poging is al heel wat
Geeft niks, van beide heb ik ook weleens lastquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het kwam er zo uit voor ik er erg in had
[..]
Precies, mooier kan ik het niet maken
He gelukkig, dan zijn we lotgenotenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, van beide heb ik ook weleens last
ik ken hun muziek niet zo goed dus daar heb ik geen mening over, maar wat zien die jochies eruit zeg! alleen die 2e van links gaat nog wel. en die pipo rechts....dat moet een pruik zijn, dat moet!quote:
Kloptquote:
De Obelix van de band. Als kind ooit eens in een suikerspinmachine gevallenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken hun muziek niet zo goed dus daar heb ik geen mening over, maar wat zien die jochies eruit zeg! alleen die 2e van links gaat nog wel. en die pipo rechts....dat moet een pruik zijn, dat moet!
Per vandaag ben ik groot fan van dat blondje!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken hun muziek niet zo goed dus daar heb ik geen mening over, maar wat zien die jochies eruit zeg! alleen die 2e van links gaat nog wel. en die pipo rechts....dat moet een pruik zijn, dat moet!
Geen zorgen, bij die constatering wilde ik het houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik heb geen behoefte aan een praatgroep/lotgenotencontact oid, zo erg is het niet
Gelukkig maar! Gruwelijke hekel aan, al stuur ik al m'n cliënten zonder pardon naar 3 praatgroepen tegelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, bij die constatering wilde ik het houden
Kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Biffy Clyro ofzo? Wat een mooi liedje zeg!
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Gruwelijke hekel aan, al stuur ik al m'n cliënten zonder pardon naar 3 praatgroepen tegelijk![]()
quote:
Geen idee, maar lekker om weer eens te horenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Timo20 het volgende:
Bran Van 3000! bestaan ze nog?
Astounded![]()
Ik ben IRL ook best aardigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Als ze toch eens wisten hoe aardig ik buiten mijn werk om ben... Dan had ik niks meer voor elkaar gekregen
Geloof ik niks vanquote:
Roos heeft gelijk, live klonk het nergens naarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutlied is dat eigenlijk.
Dat mensen daar over twijfelen wil ik ook best geloven hoorquote:
Nee, zo ben ik niet, ik ben (best) aardigquote:Je maakt me ook elke keer in, daarbij heb ik het idee dat je ontzettend smadelijk loopt te grinniken
ratatataaaa!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, vooruit dan maar... Het voordeel van de twijfelquote:
En zo niet, dan nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar... Het voordeel van de twijfel
ik heb ook zo'n pruikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Per vandaag ben ik groot fan van dat blondje!
quote:
wromnie?quote:
PICS!quote:
nee. die zijn nsfw en dat mag hier vast niet.quote:
nou dan! loeder!quote:
DMquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee. die zijn nsfw en dat mag hier vast niet.
[..]
nou dan! loeder!
Ik doe mijn best om dat uit te blijven stralenquote:
nee, sorry. die foto's mogen niet op het internet verschijven. die kunnen een glansrijke carriere in de weg staan...quote:
Postquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, sorry. die foto's mogen niet op het internet verschijven. die kunnen een glansrijke carriere in de weg staan...
nee, die blijven veilig in de kluis waarvan alleen ik de combi weetquote:
Pff je lultquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die blijven veilig in de kluis waarvan alleen ik de combi weet
ssst!quote:
er komt ook pap uit mijn kraantjequote:
Welke? Gnucci?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
en je vriendin maar zoeken en zegt dan:quote:
vriendin? heb ik die? damn! kun je haar naar me toe sturen? mits niet al te lelijk aub...en graag met lief karakterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
en je vriendin maar zeggen
[ afbeelding ]
Ik hoor nog liever One Directionquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is vast een markt voor
Je blijft mij verbazenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vriendin? heb ik die? damn! kun je haar naar me toe sturen? mits niet al te lelijk aub...en graag met lief karakter
hoezo?quote:
Je postsquote:
och, ik verbaas mezelf ook al jaaaaaaaaaaaaaren. schijnen vrouwen leuk te vinden; dat je ze steeds verbaast......maar dat is een grove leugenquote:
dissen? ik ben Kraantje Pappie niet!quote:
Ligt er natuurlijk wel aan hoe natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, ik verbaas mezelf ook al jaaaaaaaaaaaaaren. schijnen vrouwen leuk te vinden; dat je ze steeds verbaast......maar dat is een grove leugen
iedere keer een ander masker op tijdens de seks is niet goeD?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan hoe natuurlijk
*boks*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
hoho, hij lekt niet! gaat allemaal heel gecontroleerd!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
*boks*
Precies. Lekkende pap-kraantjes hebben we niets aan natuurlijk...
Hmnee, tenzij diegene een fetish voor maskers heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedere keer een ander masker op tijdens de seks is niet goeD?
Gebroken voor het levenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Die meisjes net helemaal blij dat ze aan de lijn hingen.
ah, ok....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmnee, tenzij diegene een fetish voor maskers heeft.
Wat was er?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Die meisjes net helemaal blij dat ze aan de lijn hingen.
Ik kon er niets uit opmaken, hij klinkt als een kazooquote:
Alsof het al vrijdagavond 19.10u isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kon er niets uit opmaken, hij klinkt als een kazoo
ff luisteren, maar ik prefereen Slipknot boven Stone Sour dus ik ben bang dat de zang hier me iig niet veel doet...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:47 schreef Timo20 het volgende:
New Music ! | Dave Grohl & Cory Taylor - From Can To Can't
Vanavond was het debuut van het nummer n in het programma van Zane Lowe op BBC 1 Radio.
De Track is te beluisteren op : http://www.antiquiet.com/(...)ck-from-can-to-cant/![]()
![]()
klinkt verdomde fijn!
Niets mis mee inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:47 schreef Timo20 het volgende:
New Music ! | Dave Grohl & Cory Taylor - From Can To Can't
Vanavond was het debuut van het nummer n in het programma van Zane Lowe op BBC 1 Radio.
De Track is te beluisteren op : http://www.antiquiet.com/(...)ck-from-can-to-cant/![]()
![]()
klinkt verdomde fijn!
Dat!quote:
Top2000 is alweer 2 weken terug.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het origineel van Kanye West is beter.
Laterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
Ik ga even ontspannen door een kneiterslange douche te nemen![]()
Toedels
succes en alvast slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
Toedels
Wel milieubewust toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
Toedels
Langer zelfsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top2000 is alweer 2 weken terug.
Ik denk dat ik ook verkeerd begrepen word in de sig van wolfrolfquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Langer zelfs
Ik maakte een zelfden grappjen in een andere SC maar daar kwam ie niet zo goed over
Dachten ze dat het een serieuze post was
Wordt zeker beter, zeker als je ziet wie er op mee werkt:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff luisteren, maar ik prefereen Slipknot boven Stone Sour dus ik ben bang dat de zang hier me iig niet veel doet...
mmm, van de zang ben ik niet kapot. naar het einde toe wordt het hele nummer wel steeds beter
quote:So we’re excited as shit about Dave Grohl’s Sound City movie, but the fucking soundtrack is retardedly amazing. And Mr. Joshua Homme, with whom Grohl has been recording the new Queens of The Stone Age album, is featured quire heavily. No complaints here.
01. Dave Grohl, Peter Hayes, and Robert Levon Been – Heaven and All
02. Brad Wilk, Chris Goss, Dave Grohl, and Tim Commerford – Time Slowing Down
03. Dave Grohl, Rami Jaffee, Stevie Nicks, and Taylor Hawkins – You Can’t Fix This
04. Dave Grohl, Nate Mendel, Pat Smear, Rick Springfield, and Taylor Hawkins – The Man That Never Was
04. Alain Johannes, Dave Grohl, Lee Ving, Pat Smear, and Taylor Hawkins – Your Wife Is Calling
06. Corey Taylor, Dave Grohl, Rick Nielsen, and Scott Reeder – From Can to Can’t
07. Alain Johannes, Chris Goss, Dave Grohl, and Joshua Homme – Centipede
08. Alain Johannes, Chris Goss, Dave Grohl, and Joshua Homme – A Trick With No Sleeve
09. Paul McCartney, Dave Grohl, Krist Novoselic, and Pat Smear – Cut Me Some Slack
10. Dave Grohl, Jessy Greene, Jim Keltner, and Rami Jaffee – Once Upon a Time… The End
11. Dave Grohl, Joshua Homme, and Trent Reznor – Mantra
Fucking hell.
Learn more and watch the Sound City trailer here.
Fat stacks of thanks to 107.7 The End for the heads up!
huh?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook verkeerd begrepen word in de sig van wolfrolf
leuk he? een lijst posten die ik je net via Twitter heb gegevenquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wordt zeker beter, zeker als je ziet wie er op mee werkt:
[..]![]()
![]()
"Ik vind het origineel van GLEE beter"quote:
huh?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Ik vind het origineel van GLEE beter"
Laatmaarquote:
denkhetookquote:
De rquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:05 schreef Againzender het volgende:
jaja, autocorrect haalt de t weg uit trouwens
* gaat nu direct naar bed,zonder laatste biertje, en krijgt geen 200 gulden *
echtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012
dus...
Trustenquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed ook maar eens beleggen met mijn goddelijke lichaam.
welterusten mensen
Het water liep slecht weg, ik durfde niet langerquote:
Smoesjes!quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Het water liep slecht weg, ik durfde niet langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |