Graag gedaan. Die functie 'open een nieuw deel' is wel handig vind ik.quote:
Klopt, heel handigquote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Graag gedaan. Die functie 'open een nieuw deel' is wel handig vind ik.
Waarom alleen aan de ene kant en niet aan de andere?quote:
Dan is het echt gevaarlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom alleen aan de ene kant en niet aan de andere?
Geen zorgen, ik weet wat ik doequote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh echt? Poehee, dan mag ik wel oppassen
Dat zeggen mensen wel vaker, maar ondertussen...quote:
Als ik toch eens een tientje had gekregen voor elke keer dat ik dat zinnetje van een man te horen heb gekregen...quote:
Dan kon je iemand betalen die voor jouw op Fok! zit?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik toch eens een tientje had gekregen voor elke keer dat ik dat zinnetje van een man te horen heb gekregen...
Mensen die zeggen te weten wat ik doe?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen wel vaker, maar ondertussen...
Big Brother is watching you, always...quote:
Dat telt niet he, zij waren mij nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik toch eens een tientje had gekregen voor elke keer dat ik dat zinnetje van een man te horen heb gekregen...
Nee, dan zou ik liegen, zo vaak heb ik het nu ook weer niet gehoord... Een leuk weekendje weg zou ik er wel van moeten kunnen betalen!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kon je iemand betalen die voor jouw op Fok! zit?
Mij iets minder dan de restquote:Op maandag 14 januari 2013 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Big Brother is watching you, always...
Nee, ik heb mezelf een dagje de deur uitgebonjourd en ben nog steeds niet thuisquote:Op maandag 14 januari 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
komt er bij jullie ook herrie uit de radio?
Is er dan wat leuks op?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik heb mezelf een dagje de deur uitgebonjourd en ben nog steeds niet thuis
Zit wat tv te kijken
Mwoah, een of ander programma over lifeguards op het strandquote:
En bedankt, ik lag net bíjna op de grond van het lachen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:20 schreef henkde_j het volgende:
Bij de EO werkt Klaas van Kruistem!
Bij de EO werkt Klaas van Kruistem!
Klaas van Kruistem!
Klaas van Kruistem!
Klaas van Kruistem!
Geniale LuckyTV![]()
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Bakvisquote:Op maandag 14 januari 2013 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb een zwak voor one direction![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:
Is er wat op dan?quote:
Spoorloos is toch op tv? Weet alleen niet meer hoelaat.quote:
quote:
Dat. Hilarisch liedje van EJ.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef henkde_j het volgende:
Meneer zoutman!
Blijft een top jingle![]()
Denk dat ook steedsquote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef CindieY het volgende:
Ik denk steeds dat Limit to your love begint.
er zijn altijd series op de moorden oplossenquote:
Die heb je na een tijdje ook wel gezien. Ik volg iig geen enkele meerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zijn altijd series op de moorden oplossen
Oh, nee, in dat geval niet. Ik stem niet als ik het niet terecht vindquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://shortyawards.com/?(...)ichielveenstra#/vote
Meh, zo geweldig is hij nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://shortyawards.com/?(...)ichielveenstra#/vote
Oh voor de shorty awards bedoel je? Ja dat heb ik al gedaan, en jij?quote:
Zo. Ik ga weer eens luisterenquote:
Ik vind het kutherrie.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
Traumahelikopter![]()
Vage bandnaam, dat wel
Inderdaad. Een vriend van mij zei dat hij had foto's gemaakt van traumahelikopter. Ik zoeken in z'n portfolio. Alleen maar bandfoto's...quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
Traumahelikopter![]()
Vage bandnaam, dat wel
Vind ik ook!quote:
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Een vriend van mij zei dat hij had foto's gemaakt van traumahelikopter. Ik zoeken in z'n portfolio. Alleen maar bandfoto's...
Duurde even voordat het kwartje viel
je mag alleen zelf fappen op je eigen referers?quote:
Dewatte?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je mag alleen zelf fappen op je eigen referers?
Precies wat ik zeg.quote:
quote:
Avondquote:
Hier idem. Het is dat ik al thuis ben, maar het was ook niet de moeite geweest om erover naar huis te schrijvenquote:
Dan heb je alle "ellende" ook maar in één keer gehadquote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Timo20 het volgende:
Moke, One Direction en Kensington in 1 jingle![]()
Ik vind ze dan weer prima om aan te horenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moke had nog wel een leuke eerste plaat. Daarna was het vreselijk ja
Vind er ook weinig mis meequote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze dan weer prima om aan te horen
Dat wist ik niet. Voorheen was je er niet zo moeilijk inquote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil minder bekende zooi op Fok gooien.
Verstandig. Wij zijn allen heel gevaarlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
haha ja da`s ook weer waarquote:Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je alle "ellende" ook maar in één keer gehad
kuikentje piep? dat klinkt al foutquote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor zojuist voor het eerst kuikentje piep, op aanraden van iemand.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Hoe bekender je op Fok wordt, hoe meer er tegen je gebruikt kan worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Voorheen was je er niet zo moeilijk in
Voor wie de LuckyTV gemist hadquote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor zojuist voor het eerst kuikentje piep, op aanraden van iemand.![]()
![]()
![]()
![]()
Bommen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom begin ik er niet aanquote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Hoe bekender je op Fok wordt, hoe meer er tegen je gebruikt kan worden.
Ja ik snap 'm nu pasquote:
Haha briljantquote:
Doodnormale uitspraak. Ik ben morgen overigens in je thuishonk te vinden op Windesheimquote:
Ik hoef morgen eens niet naar Windesheim. Toetsweken en ik heb alle toetsen gehaaldquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doodnormale uitspraak. Ik ben morgen overigens in je thuishonk te vinden op Windesheim
Morgen laatste bijles geven. Niet erg handig in de tentamenweek, ben benieuwd hoeveel studenten ik hebquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoef morgen eens niet naar Windesheim. Toetsweken en ik heb alle toetsen gehaald
Dat zijn van die lessen waar weinig animo voor isquote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgen laatste bijles geven. Niet erg handig in de tentamenweek, ben benieuwd hoeveel studenten ik heb
Ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doodnormale uitspraak. Ik ben morgen overigens in je thuishonk te vinden op Windesheim
Chick al geregeld dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Times Like These.
Die draai ik altijd >9000 af als ik me verliefdish voel.
Jep. Of ze hebben zelf tentamen of ze hebben gewoon geen zin om naar Zwolle te komenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn van die lessen waar weinig animo voor is
Ja sorta wel. Geloof wel dat dit goed gaat komen.quote:
Het weer zal je ook niet meehelpenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Of ze hebben zelf tentamen of ze hebben gewoon geen zin om naar Zwolle te komenNouja, boeiend ook, niet mijn probleem. De taaltoets heb ik uiteraard zelf al gehaald
Ohja, de NS en de bussen en de mogelijke kans op sneeuw.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het weer zal je ook niet meehelpen
Dat wou ik nog als extra mogelijke spelbreker noemen, je was me voorquote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, de NS en de bussen en de mogelijke kans op sneeuw.
En als allerlaatste: de bijles is verplaatst naar het 3e en 4e uur ipv het 5e en 6e uur. Het is wel gemaild, maar toch...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wou ik nog als extra mogelijke spelbreker noemen, je was me voor
Goed bezig!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorta wel. Geloof wel dat dit goed gaat komen.
Ik denk dat de instelling van de studenten de grootste spelbreker is.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wou ik nog als extra mogelijke spelbreker noemen, je was me voor
+1 zelden zulke vage shit gehoord. geen peil op te trekkenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Dat album van Die Antwoord is echt bizar raar
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 14-01-2013 om 20:22:40Weinig verrassingen in nieuwe berekeningen. Sein voor schaatspret komend weekend op groen. Al is sneeuw Z-delijke 1/2 NL een minpuntje. reageer retweet
Hebben ze een nieuwe uit?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Dat album van Die Antwoord is echt bizar raar
De enige keer dat ik die instelling ook had, heb ik geluk gehad dat ik niet ging. Was een storm in 2006 of 2007, eerste jaar journalistiek in ieder geval. Ik had alleen een deadline om iets in te leveren en dat moest eigenlijk fysiek. Het stormde toen behoorlijk, hele land in rep en roer, waarschuwingen dit, dat. Aantal klasgenoten nog wel zeuren of ik toch niet nog naar Windesheim kwam, gezellig en leuk etc. Ze hebben de nacht in Zwolle moeten doorbrengen omdat er uiteindelijk bijna nergens meer treinen naar toe gingenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat de instelling van de studenten de grootste spelbreker is.
'Oh de NS rijdt aangepast, dan ga ik niet naar school'![]()
mwoah, nieuw....half jaar oud ofzo? http://www.musicmeter.nl/album/237014 I fink u freeky is nog wel gedraaid op 3fmquote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe uit?
Heb nu t meest recente album van Deftones opstaan. Klinkt lang niet kut
Ah okquote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, nieuw....half jaar oud ofzo? http://www.musicmeter.nl/album/237014 I fink u freeky is nog wel gedraaid op 3fm
Ik heb eens met een vriend liftend langs de weg gestaan met een opengeklapte laptop in Powerpoint modus. Zo liftend van Utrecht CS naar Zwolle gekomenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gefliktquote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
De enige keer dat ik die instelling ook had, heb ik geluk gehad dat ik niet ging. Was een storm in 2006 of 2007, eerste jaar journalistiek in ieder geval. Ik had alleen een deadline om iets in te leveren en dat moest eigenlijk fysiek. Het stormde toen behoorlijk, hele land in rep en roer, waarschuwingen dit, dat. Aantal klasgenoten nog wel zeuren of ik toch niet nog naar Windesheim kwam, gezellig en leuk etc. Ze hebben de nacht in Zwolle moeten doorbrengen omdat er uiteindelijk bijna nergens meer treinen naar toe gingenIk heb het toen via e-mail ingeleverd en de dag daarna fysiek, toen ik ook nog wat andere dingen in moest leveren. Behoorlijk wat klasgenoten tegengekomen die er aardig brak uitzagen
Ronnie Flex.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:40 schreef henkde_j het volgende:
Wat is dit voor een glijer muziek![]()
Brace ofzo?
Op de middelbare school, bovenbouw al, had het eens in een nacht bizar hard gesneeuwd. 's Avonds lag er nog niks,'s ochtends stond ik tot aan m'n enkels in de sneeuw. Poging gedaan tot fietsen, uiteindelijk maar met de fiets aan de hand naar school gelopen. Paar km, dus valt wel mee, maar eenmaal op school kon ik weer naar huis lopen, sneeuwvrijquote:Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]Zo heb ik ook nog een verhaal van m'n zus. Zij was op de fiets naar Zwolle gegaan, na een uur sneeuwvrij, toen ging ze dus weer naar huis op de fiets. Was veel eerder thuis dan alle anderen met de bus
.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Jan Wayne beter
Jan Wayne's gonna move ya!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Zei een van m'n vrienden bij Bruce Springsteenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
eigenaar van `t cd singletje hierquote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarheid!quote:
OMG...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zei een van m'n vrienden bij Bruce Springsteen
Ik ben trots op je!quote:
Ja ik opzich ook wel, had hem zo niet verwacht in de 3na12.quote:
Ik kan er wel van janken en wat boeit het ook; ik doe het gewoon!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik opzich ook wel, had hem zo niet verwacht in de 3na12.
Laatst ook al in de Top 2000 gehoord en daarvoor bij Paul de Leeuw.
want? alles past volgens mij in de 3na12.....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik opzich ook wel, had hem zo niet verwacht in de 3na12.
Laatst ook al in de Top 2000 gehoord en daarvoor bij Paul de Leeuw.
Ik heb het niet over het wel of niet passen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want? alles past volgens mij in de 3na12.....
Ik zei dat, maar ik zeur wel vakerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want? alles past volgens mij in de 3na12.....
Vrouwenquote:
u heeft gelijkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het wel of niet passen.
en u ook.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u heeft gelijkt.
[..]
en u ook.
misschien moet ik maar eens naar bed gaan
Ik zeur nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je er problemen mee ja?
Gaat het niet goed met je date?
Zeer strak plan! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
misschien moet ik maar eens naar bed gaan
Nou, ik vind dat je aardig zanikt de laatste tijdquote:
quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Tegenstrijdigheden! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Nu zeur je weerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je aardig zanikt de laatste tijd
Dacht dat je zou stoppen met SM?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
En waarom hebben jullie Rubbereend voor mij verborgen gehouden op Twitter?! Kapot-geestig![]()
Ja, maar dit soort volgers brengt me zwaar aan het twijfelenquote:
Veel succes! En slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. ca 7u gaat t wekkertje weer en ik moet echt om 8.45u op werk zijn ivm een afspraak om 9u...
en ik ben ook nog zo gek geweest om me aan te melden om aan uitzendbureaus uit te leggen wat het werk van auditor inhoudt.....in een presentatie. doodent
trusten
Eigen schuld!111 :!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. ca 7u gaat t wekkertje weer en ik moet echt om 8.45u op werk zijn ivm een afspraak om 9u...
en ik ben ook nog zo gek geweest om me aan te melden om aan uitzendbureaus uit te leggen wat het werk van auditor inhoudt.....in een presentatie. doodent
trusten
Hoi noesjenstalker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:47 schreef rubbereend het volgende:
omg, nu ben ik helemaal fan van Ron Brandsteder MLN / Ron Brandsteder, ook voor Aerobic dansen!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi noesjenstalker.
Tevens linkdump.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
En waarom hebben jullie Rubbereend voor mij verborgen gehouden op Twitter?! Kapot-geestig![]()
Dat zou verklaren waarom het me in de verste verte niet bekend voor komtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef Pino112 het volgende:
Dit lijkt wel op iets van Frans Bauer ofzo
Gelukkig draait ze hem nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Zanger Rinus
Bijna goed met mn Frans Bauer
ja, jij ook?quote:
Heel af en toe, als ik me ontzettend verveelquote:
dit is pas de inleidingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel af en toe, als ik me ontzettend verveel![]()
Is dit je overigens je hosselpoging?
kun je het niet langer aanzien?quote:
Het is ongelooflijk offtopic.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je het niet langer aanzien?
quote:
Eerst mopper je op vogels en nu duik je je nest in?!quote:
tijd dat er een mod ingrijptquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je het niet langer aanzien?
Ik stel voor dat we verder gaan flirten onder PS Radio, dan is het ontopic. Rubbereend, ik zie je hier zondagavond stipt om 20uquote:
Ik wel, maar dat is niet erg. Ook dat heeft zijn leuke kantenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:10 schreef Pino112 het volgende:
Jim is niet goed in flirten. Goh, had ik nou niet verwacht.
En rond 13.45 op zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat we verder gaan flirten onder PS Radio, dan is het ontopic. Rubbereend, ik zie je hier zondagavond stipt om 20u
ligt natuurlijk wel aan het onderwerp. afgelopen keer ging het over break upsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat we verder gaan flirten onder PS Radio, dan is het ontopic. Rubbereend, ik zie je hier zondagavond stipt om 20u
Dat is een uurtje te laatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En rond 13.45 op zaterdag en zondag
Oh ja, scherp!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, dan heb je dat alvast gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt natuurlijk wel aan het onderwerp. afgelopen keer ging het over break ups
Mama appelsap?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moet slapenquote:
Ach, dan hebben we dat maar alvast gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt natuurlijk wel aan het onderwerp. afgelopen keer ging het over break ups
beginnen met het eindequote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we dat maar alvast gehad
quote:
Pfoe, voel je die connectie Minth?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we dat maar alvast gehad
Precies! Beginnen met een hoop gelazer en ruzie (quote:
Eng gewoonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Pfoe, voel je die connectie Minth?
Het is een tekenquote:
je bent ook nu pas in contact met rubbereendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Beginnen met een hoop gelazer en ruzie (), kan het alleen maar beter worden
![]()
Ik heb het gewoon jaren verkeerd aangepakt, dat relatiegeneuzel...
Oh pleh!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is een teken
Tijd om te gaan slapen
Whehe, je zit gelukkig niet vol van jezelf!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent ook nu pas in contact met rubbereend
Dagoduck? Ik ben het, Henk!quote:
Je gedraagt je als dago, die neemt ook 10x afscheidquote:
Niet meer, sommige mensen moeten slapenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent zeker druk met anderen, ik weet het al wel weer.
Eindelijk es vrij hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet meer, sommige mensen moeten slapen![]()
Ik ben nu voor school aan de slag. Mag me om 13u melden, eindelijk eens verder voor ons onderzoek
Fijn hè, moeten leren als je vrij hebt...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eindelijk es vrij hier.
Leren voor herkansingen van volgende week
Linkje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn topic in ONZ is compleet uit de klauwen gelopen, ik vind het briljant
ONZ / Morgen werkenquote:
Oh, geniaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ONZ / Morgen werken
Om het op z'n Rocks te zeggen: Bij sommigen lach ik me m'n ballen uit m'n string
Ik ook. Sloeg weer eens door in het schoolwerk...quote:
ik heb em weer van Jochem Myerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ONZ / Morgen werken
Om het op z'n Rocks te zeggen: Bij sommigen lach ik me m'n ballen uit m'n string
Om half 4 ging ik slapenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 05:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook. Sloeg weer eens door in het schoolwerk...![]()
In Den Haagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:48 schreef Pino112 het volgende:
Dio en Chef'Special ambassadeur van de vrijheid
Nou enquote:
Er ligt wel veel sneeuw daarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou en![]()
Had gewoon een reden nodig om "Den Haag" te zeggen
ja fucking niet normaal...quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja fucking niet normaal...
kwam gister middernacht thuis, auto geparkeerd, het sneeuwde nog...
Vanochtend was m'n auto weer helemaal wit en m'n inparkeersporen gewist
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Zoetermeer he?
Wie wel?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Zoetermeer he?
Dan woon je duidelijk niet in Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
goedemorgen
welke sneeuw? dat kleine beetje?
Toen hadden wij niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelderland aan de Rijn, maar er is hier maar een paar cm gevallen. Net zoals weken geleden.
Fuck ijs, SNEEUWquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef henkde_j het volgende:
Nog helemaal geen sneeuw in Groningen!
Goed voor het ijs
Elfstedentocht!!1111quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef henkde_j het volgende:
Goed voor het ijs
Dit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef henkde_j het volgende:
Goed voor het ijs
Ik kan wel schaatsen, maar het is niet leukquote:
Heel Den Haag Centraal - Venlo gooien ze zowat eruitquote:
Wtf moet je dan ook in Venloquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Den Haag Centraal - Venlo gooien ze zowat eruit
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Te veel wissels. Dát is het probleem van de NS (en het nadeel van een klein land als NL).
En die wissels zijn van ProRail toch, dus dan is het hun schuld!11quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Te veel wissels. Dát is het probleem van de NS (en het nadeel van een klein land als NL).
Ik moet van Eindhoven naar Breda, en de treinen die ik moet hebben rijden dus dat traject.quote:
Oke. Alsof met de auto gaan zin had gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet van Eindhoven naar Breda, en de treinen die ik moet hebben rijden dus dat traject.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke. Alsof met de auto gaan zin had gehad.
Wat hield je tegen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
InderdaadIk was liever thuis gebleven.
Een aftekenlijst.quote:
Een sneeuwpop hoort inderdaad een zwarte hoge hoed te hebben. Niet een pionquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen begrijpen het niet helemaal...
Precies. En armen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een sneeuwpop hoort inderdaad een zwarte hoge hoed te hebben. Niet een pion
Oranje emmer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een sneeuwpop hoort inderdaad een zwarte hoge hoed te hebben. Niet een pion
Ik kan ook geen ijs hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef henkde_j het volgende:
De ijsvogel is wel de meest kansloze vogel. IJsvogel heten en niet ijs kunnen[ afbeelding ]
Weer een fles azijn achterover getikt?quote:
omnom ijslolliequote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen begrijpen het niet helemaal...
Nee, hoezo? PI niet gezien?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weer een fles azijn achterover getikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |