Graag gedaan. Die functie 'open een nieuw deel' is wel handig vind ik.quote:
Klopt, heel handigquote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Graag gedaan. Die functie 'open een nieuw deel' is wel handig vind ik.
Waarom alleen aan de ene kant en niet aan de andere?quote:
Dan is het echt gevaarlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom alleen aan de ene kant en niet aan de andere?
Geen zorgen, ik weet wat ik doequote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh echt? Poehee, dan mag ik wel oppassen
Dat zeggen mensen wel vaker, maar ondertussen...quote:
Als ik toch eens een tientje had gekregen voor elke keer dat ik dat zinnetje van een man te horen heb gekregen...quote:
Dan kon je iemand betalen die voor jouw op Fok! zit?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik toch eens een tientje had gekregen voor elke keer dat ik dat zinnetje van een man te horen heb gekregen...
Mensen die zeggen te weten wat ik doe?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen wel vaker, maar ondertussen...
Big Brother is watching you, always...quote:
Dat telt niet he, zij waren mij nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik toch eens een tientje had gekregen voor elke keer dat ik dat zinnetje van een man te horen heb gekregen...
Nee, dan zou ik liegen, zo vaak heb ik het nu ook weer niet gehoord... Een leuk weekendje weg zou ik er wel van moeten kunnen betalen!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kon je iemand betalen die voor jouw op Fok! zit?
Mij iets minder dan de restquote:Op maandag 14 januari 2013 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Big Brother is watching you, always...
Nee, ik heb mezelf een dagje de deur uitgebonjourd en ben nog steeds niet thuisquote:Op maandag 14 januari 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
komt er bij jullie ook herrie uit de radio?
Is er dan wat leuks op?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik heb mezelf een dagje de deur uitgebonjourd en ben nog steeds niet thuis
Zit wat tv te kijken
Mwoah, een of ander programma over lifeguards op het strandquote:
En bedankt, ik lag net bíjna op de grond van het lachen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:20 schreef henkde_j het volgende:
Bij de EO werkt Klaas van Kruistem!
Bij de EO werkt Klaas van Kruistem!
Klaas van Kruistem!
Klaas van Kruistem!
Klaas van Kruistem!
Geniale LuckyTV![]()
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Bakvisquote:Op maandag 14 januari 2013 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb een zwak voor one direction![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:
Is er wat op dan?quote:
Spoorloos is toch op tv? Weet alleen niet meer hoelaat.quote:
quote:
Dat. Hilarisch liedje van EJ.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef henkde_j het volgende:
Meneer zoutman!
Blijft een top jingle![]()
Denk dat ook steedsquote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef CindieY het volgende:
Ik denk steeds dat Limit to your love begint.
er zijn altijd series op de moorden oplossenquote:
Die heb je na een tijdje ook wel gezien. Ik volg iig geen enkele meerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zijn altijd series op de moorden oplossen
Oh, nee, in dat geval niet. Ik stem niet als ik het niet terecht vindquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://shortyawards.com/?(...)ichielveenstra#/vote
Meh, zo geweldig is hij nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://shortyawards.com/?(...)ichielveenstra#/vote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |