Dat bevestigt dus alleen maar mijn gevoel eigenlijk. Heb m altijd als 'cupfighter' gezien. Uefa cup/WK.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tweede van de wereld worden, dat kunnen maar één andere Nederlandse trainer zeggen
Shall see. Mist bijna een heel seizoen. Vraag me af of er überhaupt interesse is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach dom gelul als we CL halen, gewoon om de supporters warm te houden. Die gaat weg hoor, die tekend niet bij.
Zegt op zichzelf niet zoveel. Sowieso was het een raar toernooi met zeer slecht voetbal. Verder waren er bij verschillende ploegen allerlei interne problemen. Nederland speelde verder erg conceptueel met een zeer goede selectie. Ik vind het te makkelijk om bijv. ala Hiddink destijds met Zuid Korea wel het geval was, te doen alsof Van Marwijk degene is die daar een geweldige prestatie heeft neergezet. Dat de halve finale tegen Uruguay was zegt ook wel wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tweede van de wereld worden, dat kunnen maar één andere Nederlandse trainer zeggen
Hij wel ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:53 schreef Lyrebird het volgende:
Met Sanders aan het roer wordt er MI wel beter geanticipeerd dan vroeger. Die man heeft visie en ballen.
Als zijn ballen maar niet te groot zijn voor PSV...... Je kan ook gaan overschatten namelijk. En dat gevoel heb ik bij het huidige beleid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:53 schreef Lyrebird het volgende:
Met Sanders aan het roer wordt er MI wel beter geanticipeerd dan vroeger. Die man heeft visie en ballen.
Wees maar niet bang. Ze doen er erg lang over, zal er veel hebben doen afhaken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk, een week wachten. En dan zit het zeker al vol?
Als buitenstaander heb ik het idee dat PSV nog lang niet genoeg bezuinigd, dat komt voornamelijk door de miskopen van Brandsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als zijn ballen maar niet te groot zijn voor PSV...... Je kan ook gaan overschatten namelijk. En dat gevoel heb ik bij het huidige beleid.
Brands is een idioot en dat zeg ik als PSV'er. Nu word hij nog op handen gedragen in Eindhoven, ben benieuwd hoe het over 5 jaar is...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als buitenstaander heb ik het idee dat PSV nog lang niet genoeg bezuinigd, dat komt voornamelijk door de miskopen van Brands
Met alle respect vind ik dat niet eens heel gek. Seizoenskaarthouders hebben nu eenmaal meer recht en terecht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gek is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met alle respect vind ik dat niet eens heel gek. Seizoenskaarthouders hebben nu eenmaal meer recht en terecht.
Daarnaast zijn toch niet alle stoelen bezet door seizoenskaarthouders? Houd je kaarten genoeg over als je er op tijd bij bent.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met alle respect vind ik dat niet eens heel gek. Seizoenskaarthouders hebben nu eenmaal meer recht en terecht.
Je mag blij zijn als je de 15.000 haalt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Okéquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je de 15.000 haalt.
Moet je nagaan, tegen een amateutploegje 30.000, Feyenoord 15.000quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je de 15.000 haalt.
Toen was het zeker nagenoeg gratis. Moet je nagaan wat die mensen overhebben voor hun club.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je nagaan, tegen een amateutploegje 30.000, Feyenoord 15.000
Wat een reputatie moet je wel niet hebben
Neuh, gewoon Nederlandse mentaliteit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het zeker nagenoeg gratis. Moet je nagaan wat die mensen overhebben voor hun club.
Hij heeft straks echt vele miljoenen meer binnen gehaald, dat is nogal een stap voorwaarts. Onder Rekers is er nauwelijks vooruitgang geboekt op dat gebiedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als zijn ballen maar niet te groot zijn voor PSV...... Je kan ook gaan overschatten namelijk. En dat gevoel heb ik bij het huidige beleid.
nee joh, zelfs ten tijden van de CL kon je prima aan kaartjes komen als je geen seizoenkaarthouder wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon SK kopen, zit je altijd goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee joh, zelfs ten tijden van de CL kon je prima aan kaartjes komen als je geen seizoenkaarthouder was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |