Dat bevestigt dus alleen maar mijn gevoel eigenlijk. Heb m altijd als 'cupfighter' gezien. Uefa cup/WK.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tweede van de wereld worden, dat kunnen maar één andere Nederlandse trainer zeggen
Shall see. Mist bijna een heel seizoen. Vraag me af of er überhaupt interesse is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach dom gelul als we CL halen, gewoon om de supporters warm te houden. Die gaat weg hoor, die tekend niet bij.
Zegt op zichzelf niet zoveel. Sowieso was het een raar toernooi met zeer slecht voetbal. Verder waren er bij verschillende ploegen allerlei interne problemen. Nederland speelde verder erg conceptueel met een zeer goede selectie. Ik vind het te makkelijk om bijv. ala Hiddink destijds met Zuid Korea wel het geval was, te doen alsof Van Marwijk degene is die daar een geweldige prestatie heeft neergezet. Dat de halve finale tegen Uruguay was zegt ook wel wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tweede van de wereld worden, dat kunnen maar één andere Nederlandse trainer zeggen
Hij wel ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:53 schreef Lyrebird het volgende:
Met Sanders aan het roer wordt er MI wel beter geanticipeerd dan vroeger. Die man heeft visie en ballen.
Als zijn ballen maar niet te groot zijn voor PSV...... Je kan ook gaan overschatten namelijk. En dat gevoel heb ik bij het huidige beleid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:53 schreef Lyrebird het volgende:
Met Sanders aan het roer wordt er MI wel beter geanticipeerd dan vroeger. Die man heeft visie en ballen.
Wees maar niet bang. Ze doen er erg lang over, zal er veel hebben doen afhaken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk, een week wachten. En dan zit het zeker al vol?
Als buitenstaander heb ik het idee dat PSV nog lang niet genoeg bezuinigd, dat komt voornamelijk door de miskopen van Brandsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als zijn ballen maar niet te groot zijn voor PSV...... Je kan ook gaan overschatten namelijk. En dat gevoel heb ik bij het huidige beleid.
Brands is een idioot en dat zeg ik als PSV'er. Nu word hij nog op handen gedragen in Eindhoven, ben benieuwd hoe het over 5 jaar is...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als buitenstaander heb ik het idee dat PSV nog lang niet genoeg bezuinigd, dat komt voornamelijk door de miskopen van Brands
Met alle respect vind ik dat niet eens heel gek. Seizoenskaarthouders hebben nu eenmaal meer recht en terecht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gek is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met alle respect vind ik dat niet eens heel gek. Seizoenskaarthouders hebben nu eenmaal meer recht en terecht.
Daarnaast zijn toch niet alle stoelen bezet door seizoenskaarthouders? Houd je kaarten genoeg over als je er op tijd bij bent.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met alle respect vind ik dat niet eens heel gek. Seizoenskaarthouders hebben nu eenmaal meer recht en terecht.
Je mag blij zijn als je de 15.000 haalt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Okéquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je de 15.000 haalt.
Moet je nagaan, tegen een amateutploegje 30.000, Feyenoord 15.000quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je de 15.000 haalt.
Toen was het zeker nagenoeg gratis. Moet je nagaan wat die mensen overhebben voor hun club.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je nagaan, tegen een amateutploegje 30.000, Feyenoord 15.000
Wat een reputatie moet je wel niet hebben
Neuh, gewoon Nederlandse mentaliteit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het zeker nagenoeg gratis. Moet je nagaan wat die mensen overhebben voor hun club.
Hij heeft straks echt vele miljoenen meer binnen gehaald, dat is nogal een stap voorwaarts. Onder Rekers is er nauwelijks vooruitgang geboekt op dat gebiedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als zijn ballen maar niet te groot zijn voor PSV...... Je kan ook gaan overschatten namelijk. En dat gevoel heb ik bij het huidige beleid.
nee joh, zelfs ten tijden van de CL kon je prima aan kaartjes komen als je geen seizoenkaarthouder wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon SK kopen, zit je altijd goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee joh, zelfs ten tijden van de CL kon je prima aan kaartjes komen als je geen seizoenkaarthouder was
Hoe kan jij dat nou weten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:35 schreef Caland het volgende:
Moet ik je anders helpen Davy? Hoe dat een beetje in zijn werk gaat, kaartjes kopen.
Nu Feyenoord nog.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs ik vaker bij PSV ben geweest dan jij.
Pas een jaar of 15 een seizoenskaart, maar dat geheel terzijde.quote:
Hey ik begon er niet mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:53 schreef Buitendam het volgende:
Ah de maandelijkse wie komt het vaakst bij zijn eigen club en overklast de ander-treurnis.
Dat weet ik niet, maar ik ben de moeilijkste niet dus heb je hier: (Klantenservice: 085 7737 711) het telefoonnummer voor vragen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey ik begon er niet mee.
Vroeg me alleen af of het 2 op 1 verkoop was voor die pot. Waar ik nog steeds geen antwoord heb.
Ik kan die mensen altijd moeilijk verstaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ben de moeilijkste niet dus heb je hier: (Klantenservice: 085 7737 711) het telefoonnummer voor vragen.
Wel met een zachte g praten, anders hangen ze op.
Was ook verkeerde nummer, trouwens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die mensen altijd moeilijk verstaan.
Dus dan wordt het 'witte gij hoe veul kaorten ik kan hoalen met unne clubpas, of nie dan?'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was ook verkeerde nummer, trouwens.
040 2 505 505, die moet je hebben.
Gewoon bellen, niet zo janken. En in Brabant zeggen we achter iedere vraag "ofnie dan?" Hou je daaraan en er kan niks misgaan.
Gewoon al die tijd stiekem brabander zijn, jij schurk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dan wordt het 'witte gij hoe veul kaorten ik kan hoalen met unne clubpas, of nie dan?'
Dan ga ik zo even bellen. Mijn dank is groot.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon al die tijd stiekem brabander zijn, jij schurk.
Afsluiten met 'houdoe' en je zit geramd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dan wordt het 'witte gij hoe veul kaorten ik kan hoalen met unne clubpas, of nie dan?'
Dan ga ik zo even bellen. Mijn dank is groot.
Afsluitend nog iets mompelen over 3000 euro schuld en een vertrokken wijf, dan voorzie ik weinig problemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gewoon 'het enige wat gullie nu voor mij kunne doen is groatis kaarten geven, o nie dan?'
Dat wil ook nog wel eens werken toch.
Wel je stadionverbod achterwege laten, dan hangen ze meestal meteen opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Afsluitend nog iets mompelen over 3000 euro schuld en een vertrokken wijf, dan voorzie ik weinig problemen.
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef FL_Freak het volgende:
Laagste prijs 25 euro voor de bekerwedstrijd en je kunt niet een extra kaart kopen
Wacht gewoon vakantieveilingen af. Krijg je ze waarschijnlijk een week voor de wedstrijd voor een schijntje. Sad but true.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
1 op 1 ook nog. Heb al moeite gedaan om aan twee clubcards te komen![]()
Dan maar weer via de zwarte markt.
Mag volgens mij niet bij risicowedstrijden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wacht gewoon vakantieveilingen af. Krijg je ze waarschijnlijk een week voor de wedstrijd voor een schijntje. Sad but true.
Inderdaad. komen echt niet op vakantieveilingen nu.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag volgens mij niet bij risicowedstrijden.
Kankerzooiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
1 op 1 ook nog. Heb al moeite gedaan om aan twee clubcards te komen![]()
Dan maar weer via de zwarte markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |