Komt u maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heb wel waarschijnlijk 6 plekken over voor geďnteresseerden
Dan is heel het systeem van ongewensten niet op thuisstoeltjes toch compleet zinloos. Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wacht gewoon vakantieveilingen af. Krijg je ze waarschijnlijk een week voor de wedstrijd voor een schijntje. Sad but true.
Gebeurt dan ook niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is heel het systeem van ongewensten niet op thuisstoeltjes toch compleet zinloos. Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.
Die komen toch altijd wel aan kaarten joh, linksom of rechtsom. De enige die ze hiermee te pakken hebben zijn de eigen supporters.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is heel het systeem van ongewensten niet op thuisstoeltjes toch compleet zinloos. Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.
Oh. Ik was niet mee aan het lezen. Excusez-moi.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is uiteraard geen fort knox, dus als een klein deel echt een kaartje wil dan is dat geen probleem. Maar door 1 per (s)cc en het niet aan te bieden op vakantieveilingen enzo houd je het gros natuurlijk wel buiten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die komen toch altijd wel aan kaarten joh, linksom of rechtsom. De enige die ze hiermee te pakken hebben zijn de eigen supporters.
Thuispubliek haakt af door dit 'beleid'. T is maar wat je wil.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is uiteraard geen fort knox, dus als een klein deel echt een kaartje wil dan is dat geen probleem. Maar door 1 per (s)cc en het niet aan te bieden op vakantieveilingen enzo houd je het gros natuurlijk wel buiten.
Ja, net als de vorige bekerwedstrijd. Een halfleeg stadion en overwegend Feyenoorders. Moet je toch ook niet willen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is uiteraard geen fort knox, dus als een klein deel echt een kaartje wil dan is dat geen probleem. Maar door 1 per (s)cc en het niet aan te bieden op vakantieveilingen enzo houd je het gros natuurlijk wel buiten.
Volgens mij was er al een oefenduel afgesproken bij de overgang van Afellay.quote:PSV hoopt op oefenwedstrijd tegen Barcelona tijdens eeuwfeest
PSV wil volgens het Eindhovens Dagblad zijn honderdjarig bestaan opluisteren met een oefenwedstrijd tegen Barcelona. De Brabanders bestaan in 2013 precies een eeuw en hopen dat te vieren met een vriendschappelijke ontmoeting met de Catalanen. Er ligt echter nog geen akkoord op tafel tussen beide clubs.
PSV organiseert diverse activiteiten dit jaar, om het eeuwfeest luister bij te zetten. De club uit de lichtstad heeft in het verleden meerdere spelers aan Barcelona verkocht; onder meer Romário, Ronaldo, Phillip Cocu, Ronald Koeman, Mark van Bommel en Ibrahim Afellay kwamen uit voor beide verenigingen. Mogelijk wil PSV de banden graag aanhalen voor een oefenduel.
De wedstrijd zou op 21 juli gespeeld moeten worden. Het laatste competitieduel van PSV staat gepland op 12 mei; voor los Azulgrana eindigt het reguliere seizoen op 1 juni.
Even opgezocht, een artikel uit 2010.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens mij was er al een oefenduel afgesproken bij de overgang van Afellay.
quote:PSV bedingt bij Afellay-transfer oefenduel met Barcelona in 2013
PSV en Barcelona zullen elkaar in de loop van 2013 ontmoeten voor een vriendschappelijke wedstrijd. De Eindhovense club sprak dat met de Spanjaarden af bij de transfer van Ibrahim Afellay, die vrijdag afgerond werd. PSV bestaat in 2013 honderd jaar en luistert dat eeuwfeest dan op met een oefenpartij tegen één van Europa's grootste clubs.
Afellay (24) is alweer de zevende voetballer van PSV die de overstap maakt naar de Catalanen. Ronald Koeman, Romario, Ronaldo, Phillip Cocu, Boudewijn Zenden en Mark van Bommel gingen hem voor. Van het genoemde zestal was alleen de periode van Van Bommel in Camp Nou maar van korte duur; hij verkaste na één seizoen alweer naar Bayern München.
Nadat alle plooien waren gladgestreken, toonde Afellay zich vrijdag zeer gelukkig met zijn droomtransfer. “Ik ben in Eindhoven begonnen bij de D1 en vertrek als aanvoerder van het eerste. Dat is toch prachtig? Veertien jaar heb ik voor de club gespeeld, ik heb alle selecties doorlopen. Het stikt hier van de geweldige spelers”, reageerde Afellay. “Dat is duidelijk. Ik zal moeten vechten voor mijn minuten.”
21juli zou mooi zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens mij was er al een oefenduel afgesproken bij de overgang van Afellay.
Toch vreemd dat er nog geen akkoord is terwijl er in 2010 al een afspraak over is gemaakt, maar dat is kennelijk de normale gang van zaken bij Spaanse clubs.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
21juli zou mooi zijn2 daagies later naar Boedapest.
Niets nieuws onder de zon dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er nog geen akkoord is terwijl er in 2010 al een afspraak over is gemaakt, maar dat is kennelijk de normale gang van zaken bij Spaanse clubs.
misschien dat er toen vooral een intentieverklaring afgesloten is. Het moet natuurlijk wel in de voorbereiding passen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er nog geen akkoord is terwijl er in 2010 al een afspraak over is gemaakt, maar dat is kennelijk de normale gang van zaken bij Spaanse clubs.
Die Spanjaarden beloven van alles idd, maar nakomen ho maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik iets van Philips hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie thuis ook alles van Philips? Zoals mijn vader niks van Philips heeft wil omdat hij lichtelijk is doorgeslagen in 'ik heb een hekel aan PSV'?
Let er niet speciaal op neuh. Maar moet toegeven dat ik niet snel naar ABN-Amro of Aegon oid zal stappen. Klinkt best zielig zie ik nuquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie thuis ook alles van Philips? Zoals mijn vader niks van Philips heeft wil omdat hij lichtelijk is doorgeslagen in 'ik heb een hekel aan PSV'?
TV en scheerapparaat hier. Puur omdat ze op die gebieden prima producten leveren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef ValHallen het volgende:
Het meeste hier thuis is van Philips. Of dat iets te maken heeft met PSV weet ik niet, zeker in de regio Eindhoven kent iedereen wel iemand die bij Philips werk(te) en dus toegang heeft tot een pas voor de Philips personeelswinkel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken ook genoeg mensen die dat doen ja. Maakt verder ook niet uit ofzo, ik vond het een vermakelijk idee dat iedere supporter alles van Philips had en alle haters juist niks. Wat dus niet blijktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het meeste hier thuis is van Philips. Of dat iets te maken heeft met PSV weet ik niet, zeker in de regio Eindhoven kent iedereen wel iemand die bij Philips werk(te) en dus toegang heeft tot een pas voor de Philips personeelswinkel.
En er is natuurlijk zoiets als de eigen economie stimuleren en een beetje chauvinisme.
Sony is dan ook een sponsor van de Arena, Philips niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de Arena hingen eerst ook grote Philipsschermen, zijn nu vervangen door Sonyschermen geloof ik
ach toen ABN Amro nog de hoofdsponsor van Ajax was ging bijvoorbeeld tijdens de huldiging van PSV ook vrijwel niemand daar pinnen. Stonden ze liever in de lange rij bij de Raboquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sony is dan ook een sponsor van de Arena, Philips niet.
http://www.amsterdamarena.nl/over_amsterdam_arena/organisatie/quote:Founders Amsterdam ArenA
De financiering van de Amsterdam ArenA is voor een groot deel mogelijk geweest door de inbreng van geld in de vorm van commanditair vermogen van acht grote bedrijven. Deze bedrijven zijn de Founders van Amsterdam ArenA.
• Philips Nederland B.V.
• Bouwcombinatie Stadion Amsterdam vof (Ballast Nedam N.V. en Koninklijke BAM Groep n.v.)
• Grolsche Bierbrouwerij Nederland B.V.
• KPN
• Amsterdam RAI B.V.
• ABN-AMRO Bank N.V.
• Coca-Cola Nederland B.V.
• Stichting Exploitatie Nederlandse Staatsloterij.
Founder zullen ze altijd blijven, de Arena en Ajax hebben nu alleen een sponsorcontract met Sony.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
http://www.amsterdamarena.nl/over_amsterdam_arena/organisatie/
Ja, en nu zijn ze geen sponsor meer, Sony wel. Daarom zie je borden met Sony en niet van Philips.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
http://www.amsterdamarena.nl/over_amsterdam_arena/organisatie/
De beste 2 ploegen van Europa dus tegenelkaartwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 17:49:42#PSV en #Barcelona zijn overigens de ploegen met het beste doelsaldo in heel Europa: +42 voor PSV en +44 voor Barca. reageer retweet
Blijft sponsor van de ArenA. Philips had destijds een grote inbreng. Of denk je dat ze alleen die schermen hebben opgehangen daar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en nu zijn ze geen sponsor meer, Sony wel. Daarom zie je borden met Sony en niet van Philips.
1 wedstrijd meer. Vrijdag even inhalen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Doublepain het volgende:
De beste 2 ploegen van Europa dus tegenelkaartwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 17:49:42#PSV en #Barcelona zijn overigens de ploegen met het beste doelsaldo in heel Europa: +42 voor PSV en +44 voor Barca. reageer retweet
Philips heeft behalve een eigen lounge helemaal niets meer in de Arena hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijft sponsor van de ArenA. Philips had destijds een grote inbreng. Of denk je dat ze alleen die schermen hebben opgehangen daar?
Niet alleen die schermen nee, maar dat is Sony nu ook niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijft sponsor van de ArenA. Philips had destijds een grote inbreng. Of denk je dat ze alleen die schermen hebben opgehangen daar?
Het heden doet toch niet terzake? Of ben je alleen sponsor als je op dit moment een contract hebt? Philips heeft nou eenmaal een aandeel gehad in de oprichting van de ArenA, wat nogal gevoelig blijkt te liggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Philips heeft behalve een eigen lounge helemaal niets meer in de Arena hoor.
Jawel, ik kwam metquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het heden doet toch niet terzake? Of ben je alleen sponsor als je op dit moment een contract hebt? Philips heeft nou eenmaal een aandeel gehad in de oprichting van de ArenA, wat nogal gevoelig blijkt te liggen.
Maargoed, het hoofdkantoor staat ook al jaren in Amsterdam.
als reactie op jou. Het gaat dus om wat het nu is, en niet wat het was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sony is dan ook een sponsor van de Arena, Philips niet.
Ow voor mij ligt dat niet gevoelig hoor, maar het ging er nou eenmaal om dat Sony wel en Philips geen sponsor (meer) is van de Arena. Dat zijn gewoon feiten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het heden doet toch niet terzake? Of ben je alleen sponsor als je op dit moment een contract hebt? Philips heeft nou eenmaal een aandeel gehad in de oprichting van de ArenA, wat nogal gevoelig blijkt te liggen.
Maargoed, het hoofdkantoor staat ook al jaren in Amsterdam.
20 minuten en niemand kopt hem erin?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk is het snel vrijdag, gaat nergens meer over
Kop hem maar of heet je toevallig Berg?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 minuten en niemand kopt hem erin?
Het gaat hier nooit ergens over xDdxDiksdeequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk is het snel vrijdag, gaat nergens meer over
quote:Nijland houdt opties open en wijst ADO Den Haag af
Stef Nijland mag transfervrij vertrekken bij PSV en hij bekijkt zijn opties zorgvuldig. De 24-jarige aanvaller uit Hoogezand-Sappemeer had een aanbieding van ADO Den Haag op zak, maar hij heeft de club uit de residentiestad afgewezen, zo weet het Eindhovens Dagblad. Nijland zal zodoende voorlopig bij Jong PSV blijven meetrainen. Eerder ketste een overgang naar het Duitse Union Berlin af, omdat de aanvaller na een proefperiode geen contract kreeg voorgeschoteld.
Misschien schuiven ze niet me da geld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef HetBrabandertje het volgende:
Waar denkt die jongen dan wel terecht te komen?
Tja, maar Ado is wel he hoogst haalbare. Hij moet God op zijn knieën danken dat er überhaupt nog een club boven jupilerleague niveau met hem wil babbelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien schuiven ze niet me da geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |