Daar is een paar jaar geleden wel sprake van geweest. Is echter nooit iets van terecht gekomen blijkbaar. Het moest een alternatief worden van het Amsterdam Tournament. Wellicht dat het gewoon niet haalbaar is, en dat dat ook de reden is dat ze in Amsterdam dat toernooi ook niet meer houden. Hoewel er wel een verschil is tussen in de winterstop en tijdens de voorbereiding. Maar goed, je hebt ook toernooitjes als het Maspalomas Toernooi dat wel iedere winterstop gehouden wordt.
Daar is een paar jaar geleden wel sprake van geweest. Is echter nooit iets van terecht gekomen blijkbaar. Het moest een alternatief worden van het Amsterdam Tournament. Wellicht dat het gewoon niet haalbaar is, en dat dat ook de reden is dat ze in Amsterdam dat toernooi ook niet meer houden. Hoewel er wel een verschil is tussen in de winterstop en tijdens de voorbereiding. Maar goed, je hebt ook toernooitjes als het Maspalomas Toernooi dat wel iedere winterstop gehouden wordt.
die toernooitjes hoeven geen grote startgelden te betalen aan de clubs. Die zitten er toch allemaal en die komen graag ballen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Uit het AD: 'De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher'. Waarvoor lijkt me dat in de huidige markt ca. 4 miljoen te veel? Begin toch te twijfelen of PSV tactisch is qua geld op het moment. (Ok, het is het AD, maar toch..)
Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef sherk het volgende: Uit het AD: 'De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher'. Waarvoor lijkt me dat in de huidige markt ca. 4 miljoen te veel? Begin toch te twijfelen of PSV tactisch is qua geld op het moment.
5 miljoen is echt te weinig voor Maher..
Wel mee eens dat 9 teveel is. Maar tot 7-8 moet je wel kunnen gaan. Zeker nu je weet dat veel spelers zullen vertrekken na het einde van het seizoen.
Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef sherk het volgende: Uit het AD: 'De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher'. Waarvoor lijkt me dat in de huidige markt ca. 4 miljoen te veel? Begin toch te twijfelen of PSV tactisch is qua geld op het moment. (Ok, het is het AD, maar toch..)
Brands heeft maar 1 tactiek sinds hij bij PSV zit. Op elke speler de hoofdprijs bieden, dan weet je zeker dat hij naar PSV komt.
Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef sherk het volgende: Uit het AD: 'De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher'. Waarvoor lijkt me dat in de huidige markt ca. 4 miljoen te veel? Begin toch te twijfelen of PSV tactisch is qua geld op het moment. (Ok, het is het AD, maar toch..)
Staat ook in t ED. Ongelooflijk wat een bedrag . 5miljoen had gemogen, 7, gesnapt, maar alles erboven is gewoon te veel op het moment. Al denk ik wel dat we het 3dubbel terugverdienen aan hem. Maar onderhandelen is een moeilijk iets voor Brandsje. Maar laten we nog maar even afwachten tot er echt iets betaald is.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
"PSV zou vijf miljoen euro hebben geboden, terwijl AZ negen miljoen euro vraagt. Na de financiële sanering binnen PSV heeft de club voldoende geld op de bank staan om Maher zelfs voor dat bedrag te kopen. Bovendien kan de club de komende jaren vele miljoenen aan transferinkomsten verwachten door het vertrek van Kevin Strootman, Jeremain Lens, Ola Toivonen en Dries Mertens. Daarnaast heeft Marcel Brands, technisch directeur van PSV, een goede band met de familie van Maher door hun eerdere samenwerking bij AZ."
Nogal voorbarig lijkt me om op transferinkomsten vooruit te lopen...
Het gaat vnml om de transferinkomsten van Strootman. Ze gaan er vanuit dat hij verkocht wordt in de zomer, en dat levert minstens 20mio op. Het is wel logisch. Maar de prijs van 9mio gaat gewoon nergens over.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Het gaat vnml om de transferinkomsten van Strootman. Ze gaan er vanuit dat hij verkocht wordt in de zomer, en dat levert minstens 20mio op. Het is wel logisch. Maar de prijs van 9mio gaat gewoon nergens over.
minstens 20 miljoen voor Strootman, dat moet ik nog zien
Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Doublepain het volgende: Brands koopt jonge spelers, misschien wat te duur. Maar tot nu toe goeie aankopen en spelers waar we op kunnen bouwen.
Inderdaad. Het idee is goed. Alleen de prijzen die betaald worden niet. En zijn fobie voor verdedigers is ook niet te begrijpen.
Inderdaad. Het idee is goed. Alleen de prijzen die betaald worden niet. En zijn fobie voor verdedigers is ook niet te begrijpen.
Opzich wel, anders zeurde Rutten en Dick er ook om. PSV heeft op dit moment veel verdediger, weliswaar niet van top kwaliteit. Maar dan moet er eerst nog een club komen voor Derijck of Marcelo
Ik las net trouwens een berichtje op PN dat inderdaad ook klopt.
Bij Matavz was het ook net zo. Groningen wilde ook per se 7+mio hebben, en de bedragen leken alleen maar hoger te worden. En uiteindelijk kwam hij voor 5mio. Dus gewoon afwachten.
Opzich wel, anders zeurde Rutten en Dick er ook om. PSV heeft op dit moment veel verdediger, weliswaar niet van top kwaliteit. Maar dan moet er eerst nog een club komen voor Derijck of Marcelo
Wat Rutten deed weet ik niet meer zo, maar Advocaat heeft er weldegelijk om gevraagd. De 'Brands-theorie' klopt inderdaad. Maar zo kun je alles in je eigen straatje praten ja. Ze voldoen niet aan de kwaliteit die PSV nastreeft, dan moet je ze dumpen en er iets anders neerzetten. Al ben ik benieuwd hoe Zanka-Marcelo straks loopt met Pieters die terug komt en weer een fitte Willems. Alleen mn die RB..
Wat Rutten deed weet ik niet meer zo, maar Advocaat heeft er weldegelijk om gevraagd. De 'Brands-theorie' klopt inderdaad. Maar zo kun je alles in je eigen straatje praten ja. Ze voldoen niet aan de kwaliteit die PSV nastreeft, dan moet je ze dumpen en er iets anders neerzetten. Al ben ik benieuwd hoe Zanka-Marcelo straks loopt met Pieters die terug komt en weer een fitte Willems. Alleen mn die RB..
Ben benieuwd wie volgend seizoen daar komt te staan
ja daaaag, we hadden toch maar 2,5 miljoen geboden. Daar hebben we een half topic over volgeluld
buiten die prijs van 9 miljoen vind ik belachelijk dat het is uitgelekt als het al waar is
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Bij Matavz was het ook net zo. Groningen wilde ook per se 7+mio hebben, en de bedragen leken alleen maar hoger te worden. En uiteindelijk kwam hij voor 5mio. Dus gewoon afwachten.
Ik verbaas me elke keer weer over die Matavz transfersom op Fok. In het PSV topic wordt het systematisch lager aangehaald dan betaald is, en bij Feyenoord en Ajax topics systematisch hoger
Ik verbaas me elke keer weer over die Matavz transfersom op Fok. In het PSV topic wordt het systematisch lager aangehaald dan betaald is, en bij Feyenoord en Ajax topics systematisch hoger
Achja, PSV kocht eerst voor 25 miljoen, toen 30, 40 en nu voor 80..
Advocaat: ‘Zo'n speler als Maher gaat lang mee, is het geld waard’ Dick Advocaat zou graag zien dat PSV zich tot het uiterste inspant om Adam Maher naar Eindhoven te halen. De coach wil met het best denkbare materiaal werken en kaartte zaterdag nog aan dat hij graag had gezien, dat PSV zijn wensen had ingevuld. Het Eindhovens Dagblad weet dat Maher hoog op het lijstje van de Haagse trainer staat.
PSV wil moeite doen om Maher deze maand nog over te nemen van AZ, maar stuit op weinig medewerking bij die club. In Alkmaar heeft men de absolute hoofdprijs voor de jonge middenvelder voor ogen. Hoe hoog dat bedrag ligt blijft onduidelijk, maar PSV zou zelfs aan negen miljoen euro nog geen genoeg hebben. Een fors bedrag, dat men zeker voor de Oranje-international over heeft.
“Zo'n speler als Maher gaat lang mee, is het geld waard”, legt Advocaat uit in het regionale dagblad. Maher maakte twee seizoenen geleden zijn profdebuut en groeide vorig seizoen in no time uit tot basisspeler en belangrijke schakel voor AZ. Ook deze jaargang is hij onomstreden in de eerste elf van Gertjan Verbeek. Hij maakte voor de winterstop vier goals.
Het is dus al bijna zeker dat ie komt, hij is welkom
waarom kan zo'n transfer trouwens niet in betrekkelijke stilte
ik word er doodmoe van. Wij gaan er vervolgens weer een topic over vol lullen en laten klopt er niks van
Wanneer gaat PSV eens inzien dat je aan al die aanvallende kracht geen donder hebt als je defensie zo lek is als een mandje? PSV wordt dus wederom geen kampioen.
Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende: Wanneer gaat PSV eens inzien dat je aan al die aanvallende kracht geen donder hebt als je defensie zo lek is als een mandje? PSV wordt dus wederom geen kampioen.
Iets met Brands en een ezel en een steen.
Dat psv geen kampioen wordt baseer je op ?? Glazen bol??
Whilst the worldwide media have been busy updating the January classic, “Wesley Sneijder to Manchester United” story to now read “Wesley Sneijder to anyone that will listen”, there has continued to be speculation linking another Dutchman with a January move to Old Trafford.
Kevin Strootman has garnered something of a growing reputation across Europe since his move to PSV Eindhoven from FC Utrecht in a combined 13 million euros move with Dries Mertens in the summer of 2011.
In little over a year the midfielder has established himself in the heart of the PSV engine room alongside the veteran Mark Van Bommel and as captain of the Dutch giants.
It caps a somewhat meteoric rise for Strootman who endured the pain of relegation with his first club Sparta Rotterdam in just his second season as a professional. Strootman then moved on to FC Utrecht and again to PSV within six months.
On top of an action packed club career, the midfielder has racked up fifteen caps for his country becoming the Netherlands youngest ever captain at 22 during last October’s World Cup Qualifiers against Andorra and Romania.
Starring for Sparta in his early days as an attacking playmaker looking to join attacks, Strootman adapted his game to become a deeper lying holding midfielder equipped with an excellent range of passing and the ability to drive forward from deep.
The arrival of Van Bommel at the Phillips Arena has seen Strootman revert to type somewhat, allowed greater freedom to get forward and he has responded with a return of five goals and five assists in the eighteen Eredivisie appearances so far this term.
PSV have made clear their intentions to keep the midfielder in January with coach Dick Advocaat joking that he would pretend his player was injured if a big club were to come calling, though they appear to be resigned to losing their star player in the summer.
soccernews.nl have reported that the Dutch club have lined up Elfsborg midfielder Oscar Hiljemark as his replacement, and in an interview with talkSPORT, Strootman’s agent Chiel Dekker confirmed the likelihood of a summer move, suggesting Manchester United as a possible destination and confirming contact had been made with the club.
An all-action midfielder with the ability to perform a number of roles, Strootman looks a good fit for Manchester United, with the ability to work alongside Michael Carrick and succeed him in the long-term.
His natural leadership skills and a determination to succeed have seen his stock rise from playing in the second tier of Dutch football to captaining the national team within two years.
January may come to soon for this deal to be done, but if Strootman is packing his bags come July, expect Old Trafford to be his destination.
Steeds vaker zulke stukjes dat Strootman naar United moet!
Maher naar PSV zou dus gewoon kunnen, wel een risico mits Strootman een blessure gaat krijgen. Maar die gaat sowieso weg
Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende: Wanneer gaat PSV eens inzien dat je aan al die aanvallende kracht geen donder hebt als je defensie zo lek is als een mandje? PSV wordt dus wederom geen kampioen.
Iets met Brands en een ezel en een steen.
Kijk ff naar de selectie. Op dit moment zijn er: 5 aanvallers: Mertens, Matavz, Lens, Depay en Locadia. Eventueel kan je Wijnaldum nog gebruiken. 7 Middenvelders: Hiljemark, Wijnaldum, Bommel, Strootman, V Ooijen, Ritzmaier, Engelaar, maar die laatste mag weg en Ritz mag verhuurd worden. Eventueel kan je Hutch hierbij zetten, maar die staat in principe back. Gelukkig eind maart Toivonen er wel weer bij. 8 verdedigers: Hutch, Manolev, Pieters, Bouma, Willems, Derijck, Marcelo, Zanka en dan ook nog de verdedigende talenten daarachter.
Als er iets overvol is, dan is het wel de verdediging. Terwijl PSV op dit moment maar 6 aanvallende spelers heeft (aanvallers + AM) wat later 7 wordt met Ola erbij voor 4 posities. Dat er dan naar aanvallend denkende versterkingen gekeken wordt is niet vreemd, daar is ruimte. Verdedigende versterking is welkom, maar dan moet er ook verplicht wat vertrekken.
Kijk ff naar de selectie. Op dit moment zijn er: 5 aanvallers: Mertens, Matavz, Lens, Depay en Locadia. Eventueel kan je Wijnaldum nog gebruiken. 7 Middenvelders: Hiljemark, Wijnaldum, Bommel, Strootman, V Ooijen, Ritzmaier, Engelaar, maar die laatste mag weg en Ritz mag verhuurd worden. Eventueel kan je Hutch hierbij zetten, maar die staat in principe back. Gelukkig eind maart Toivonen er wel weer bij. 8 verdedigers: Hutch, Manolev, Pieters, Bouma, Willems, Derijck, Marcelo, Zanka en dan ook nog de verdedigende talenten daarachter.
Als er iets overvol is, dan is het wel de verdediging. Terwijl PSV op dit moment maar 6 aanvallende spelers heeft (aanvallers + AM) wat later 7 wordt met Ola erbij voor 4 posities. Dat er dan naar aanvallend denkende versterkingen gekeken wordt is niet vreemd, daar is ruimte. Verdedigende versterking is welkom, maar dan moet er ook verplicht wat vertrekken.
Volgens mij staat Manolev op de rol om te vertrekken, dus daar zou ruimte komen. Maar de fout zit m natuurlijk al veel eerder bij het vol laten lopen van de defensie met deze namen. Ik zeg toch niets raars als ik zeg dat dat de achilleshiel van PSV is en die verbetering behoeft? Maar het is ook een kwestie van: je kunt je geld maar éénmaal uitgeven. Ga je je geld nu investeren in een of meerdere middenvelders, of houd je t ff in de knip zodat je in de zomerperiode, als er wellicht wat meer verdedigers vertrekken (Hutchinson, Manolev iig, wellicht ook Derijck) om dan met het geld dat je nu uitspaart, defensieve kwaliteit binnen te halen.
Oh en over die glazen bol: ik hoop t van harte dat psv kampioen wordt, maar ik zou op dit moment toch liever wat meer uittrekken voor een goede verdediger dan voor een middenvelder waarvan er weliswaar minder rondlopen, maar die stuk voor stuk wel beter zijn in hun taken dan elke afzonderlijke verdediger op zijn gebied.
Zanka begint langzaam de basis in te dringen, niet nodig om veel geld uit te geven aan een nieuwe verdediger. Zie er maar een te vinden iig, bestaat er weer een kans dat het a la Dercijk gaat falen
Ik blijf me verbazen over de koopkracht van PSV. Na de financiële herstructurering van een paar jaar geleden zijn er ieder jaar diverse topspelers aangetrokken. De hoeveelste +5 miljoen aankoop gaat Maher nu worden? Het is bijna on-Nederlands. Ik hoop voor jullie dat het bestuur van psv weet waar het mee bezig is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Matavz was zo ongeveer de enige speler waar Brands niet gewoon aan de vraagprijs voldaan heeft. En dat was gewoon een gelukje ipv onderhandelingsbeleid. Groningen moest er uiteindelijk toch vanaf, en ze konden de vervanger die ze op het oog hadden, al halen.
Ik vind dus dat Brands het helemaal niet zo goed doet. Overal gewoon voldaan aan de voorwaarden van de vragende club, en ondanks het besteden van miljoenen hebben we nog steeds geen uitgebalanceerde selectie. Verder zijn de spelers die gehaald zijn ook bijna alleen maar spelers die de gemiddelde voetbalsupporter die een beetje oplet (niet meer dan een beetje), ook had kunnen bedenken voor PSV. Misschien op Willems na, hoewel die ook alle vertegenwoordigende elftallen heeft doorlopen. Bord op schoot-scouting. Dit terwijl je van een TD verwacht dat hij een bredere kijk heeft op spelers die in de wereld rondlopen, en daar zijn bronnen voor heeft.
Zijn doel is gewoon het kopen van potentie-volle spelers die je waarschijnlijk met winst kan doorverkopen. Maar dat moet het doel niet zijn (dat is goed voetbal spelen met uiteindelijk prijzen als gevolg). Verder kun je je afvragen of die winst uiteindelijk wel zo hoog zal uitpakken.
Ik vind het juist wel hip dat we nu eens flink wat Nederlanders in het team hebben in plaats van al die Zuid-Amerikanen. Kost alleen iets meer inderdaad, maar het risico is meestal ook minder groot.
Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Ik vind het juist wel hip dat we nu eens flink wat Nederlanders in het team hebben in plaats van al die Zuid-Amerikanen. Kost alleen iets meer inderdaad, maar het risico is meestal ook minder groot.
Plus leveren meer op, team kan beter met elkaar omgaan want taal en geen heimwee onzin.
Plus leveren meer op, team kan beter met elkaar omgaan want taal en geen heimwee onzin.
Af en toe zo'n zuid amerikaans supertalent vind ik Eigenlijk wel heerlijk. Zo'n reis had meer talent dan welke huidige speler bij PSV dan ook. En dan kan het mis gaan inderdaad, maar als het goed gaat is het ook dubbel genieten geblazen.
Af en toe zo'n zuid amerikaans supertalent vind ik Eigenlijk wel heerlijk. Zo'n reis had meer talent dan welke huidige speler bij PSV dan ook. En dan kan het mis gaan inderdaad, maar als het goed gaat is het ook dubbel genieten geblazen.
Probleem is als PSV ooit nog zo'n type speler scout, dat andere clubs al de goeie eruit gepikt heeft. Beter investeren in jonge Nederlanders. Loopt genoeg goeds hier
Probleem is als PSV ooit nog zo'n type speler scout, dat andere clubs al de goeie eruit gepikt heeft. Beter investeren in jonge Nederlanders. Loopt genoeg goeds hier
Hoeft natuurlijk helemaal niet. Voorspellen hoe goed iemand gaat worden is erg lastig.
Hoeft natuurlijk helemaal niet. Voorspellen hoe goed iemand gaat worden is erg lastig.
Klopt, geluk moet je hebben. Maar echte grote talentjes kan je daar niet meer weghalen vrees ik. Betancourt kon ook al weer weg vorige zomer, dus dat gaat ook niks worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 20:35:14 ]
Klopt, geluk moet je hebben. Maar echte grote talentjes kan je daar niet meer weghalen vrees ik. Betancourt kon ook al weer weg vorige zomer, dus dat gaat ook niks worden.
Het gaat ook wel mis in de begeleiding en integratie in het elftal. Zo'n tardelli en cassio blijken later goed genoeg voor de braziliaanse competitie die ik toch hoger inschat dan de nederlandse.
Het gaat ook wel mis in de begeleiding en integratie in het elftal. Zo'n tardelli en cassio blijken later goed genoeg voor de braziliaanse competitie die ik toch hoger inschat dan de nederlandse.
nou begeleiding of niet, Tardelli kon er gewoon echt niks van. Bizar dat hij het later nog gehaald heeft.
en Ramos heeft het nooit echt laten zien
Matavz was zo ongeveer de enige speler waar Brands niet gewoon aan de vraagprijs voldaan heeft. En dat was gewoon een gelukje ipv onderhandelingsbeleid. Groningen moest er uiteindelijk toch vanaf, en ze konden de vervanger die ze op het oog hadden, al halen.
Ik vind dus dat Brands het helemaal niet zo goed doet. Overal gewoon voldaan aan de voorwaarden van de vragende club, en ondanks het besteden van miljoenen hebben we nog steeds geen uitgebalanceerde selectie. Verder zijn de spelers die gehaald zijn ook bijna alleen maar spelers die de gemiddelde voetbalsupporter die een beetje oplet (niet meer dan een beetje), ook had kunnen bedenken voor PSV. Misschien op Willems na, hoewel die ook alle vertegenwoordigende elftallen heeft doorlopen. Bord op schoot-scouting. Dit terwijl je van een TD verwacht dat hij een bredere kijk heeft op spelers die in de wereld rondlopen, en daar zijn bronnen voor heeft.
Zijn doel is gewoon het kopen van potentie-volle spelers die je waarschijnlijk met winst kan doorverkopen. Maar dat moet het doel niet zijn (dat is goed voetbal spelen met uiteindelijk prijzen als gevolg). Verder kun je je afvragen of die winst uiteindelijk wel zo hoog zal uitpakken.
Ik bedoelde hier ook niet mee om Brands te verdedigen, of aan te vallen. Maar meer dat je uiteindelijk toch moet afwachten of zo'n speler wel komt en voor welke prijs dan evt. En niet meteen uitgaan van alle bedragen die in de media genoemd worden
Wat zijn jullie een zaadclub geworden zeg Ik begin te hopen dat Maher inderdaad wordt gehaald voor 9 miljoen, hij en stroot een bouaouzannetje bij elkaar doen en jullie naast de CL grijpen. Ben je direct half failliet.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef De_Pel het volgende: Wat zijn jullie een zaadclub geworden zeg Ik begin te hopen dat Maher inderdaad wordt gehaald voor 9 miljoen, hij en stroot een bouaouzannetje bij elkaar doen en jullie naast de CL grijpen. Ben je direct half failliet.
Echt he
Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef De_Pel het volgende: Wat zijn jullie een zaadclub geworden zeg Ik begin te hopen dat Maher inderdaad wordt gehaald voor 9 miljoen, hij en stroot een bouaouzannetje bij elkaar doen en jullie naast de CL grijpen. Ben je direct half failliet.
Voorlopig gaan ze alleen failliet in de Juper League
Mooi hé, die Feyenoorders met praatjes. Zelf een paar jaar geleden failliet omdat ze zonodig Gullit als trainer wilde vanwege het aanzien, en nu zeuren over PSV omdat zij wel kunnen investeren in de selectie. Heerlijk, die jaloezie.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Ik blijf me verbazen over de koopkracht van PSV. Na de financiële herstructurering van een paar jaar geleden zijn er ieder jaar diverse topspelers aangetrokken. De hoeveelste +5 miljoen aankoop gaat Maher nu worden? Het is bijna on-Nederlands. Ik hoop voor jullie dat het bestuur van psv weet waar het mee bezig is.
Wat mensen nogal eens vergeten is dat PSV in datzelfde jaar ook voor dik 25 miljoen aan spelersmateriaal heeft verkocht. Daarnaast is er flink bezuinigd en ligt PSV nu, mede dankzij de eredivisiedeal met de televisierechten, dik voor op de afspraken die met de gemeente zijn gemaakt.
En het mooiste is dat in al die berekeningen uit is gegaan van een totale selectie met een waarde van 25 miljoen euro. De werkelijke situatie is dus nog beter, want alleen Strootman en Mertens zijn samen dat bedrag al (bijna) waard.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Die spelers worden tot nu toe wel (totaal) met winst verkocht iniedergeval. Maar ik snap wat je bedoelt
Die spelers worden tot nu toe wel (totaal) met winst verkocht iniedergeval. Maar ik snap wat je bedoelt
Is er al iemand verkocht dan van de spelers die na de grondverkoop zijn aangetrokken?
Vanwaar dan je conclusie dat ze met winst worden verkocht? Of doel je op alle aankopen over de afgelopen 100 jaar bij elkaar in totaal?
Er is geld binnen gekomen uit Spanje van Betis als ik me niet vergis en de transfer van Amrabat heeft geld binnen gebracht
Tja. Dat zegt geen fuck. De enige die zijn aankoopprijs terug lijkt te gaan verdienen is Strootman. En als die een rotschop krijgt?
Verder Willems misschien. Paar ton gekocht, nu misschien 3 miljoen waard. Maar alles bij elkaar vraag ik me af of ze nu in totaal meer waard zijn als bij aankoop als je Stroot niet mee rekent.
Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Caland het volgende: Beginnen ze bij jullie altijd zo laat de voorverkoop voor bijvoorbeeld bekerwedstrijden? Geen wonder dat er geen hond op af komt dan.
tegen de amateurs zat er bijna 30.000 man volgens mij
maar dit is wel echt belachelijk
Tja. Dat zegt geen fuck. De enige die zijn aankoopprijs terug lijkt te gaan verdienen is Strootman. En als die een rotschop krijgt?
Verder Willems misschien. Paar ton gekocht, nu misschien 3 miljoen waard. Maar alles bij elkaar vraag ik me af of ze nu in totaal meer waard zijn als bij aankoop als je Stroot niet mee rekent.
Laten we ze anders eens op een rijtje zetten. Strootman 7mio Mertens 7mio Wijnaldinho 5mio Matavz 5mio Narsingh 3-4mio
Ik denk dat alleen Wijnaldum met een verlies verkocht zal worden. De rest minstens voor aankoopprijs, denk ik.
Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Caland het volgende: Beginnen ze bij jullie altijd zo laat de voorverkoop voor bijvoorbeeld bekerwedstrijden? Geen wonder dat er geen hond op af komt dan.
Met bekerwedstrijden en uitwedstrijden is het altijd zo ja. En de prijzen vallen dan meestal ook nog eens niet mee..
zo moeilijk. Voor Van Bommel werd ook altijd verwacht dat hij veel op zou brengen.
tegen de amateurs zat er bijna 30.000 man volgens mij
maar dit is wel echt belachelijk
Vorige keer zat ik ook los tijdens PSV - Feyenoord voor de beker. Leek wel een thuiswedstrijd voor ons, bijna overal Feyenoorders en haast geen PSV'er te bekennen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Maar wel apart, zo laat.
Vorige keer zat ik ook los tijdens PSV - Feyenoord voor de beker. Leek wel een thuiswedstrijd voor ons, bijna overal Feyenoorders en haast geen PSV'er te bekennen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Maar wel apart, zo laat.
Zuid neem ik aan dan?
Laten we ze anders eens op een rijtje zetten. Strootman 7mio Mertens 7mio Wijnaldinho 5mio Matavz 5mio Narsingh 3-4mio
Ik denk dat alleen Wijnaldum met een verlies verkocht zal worden. De rest minstens voor aankoopprijs, denk ik.
Je vergeet Tyton, die vertrekt echt niet voor de aankoopprijs. Mertens gaat ook echt geen 7 opleveren en Wijnaldum geen 5. Narsingh zie ik over anderhalf jaar wel een klapper maken, maar ook dat is moeilijk te voorspellen. Sommige spelers zullen ook gewoon einde contract transfervrij gaan bij gebrek aan belangstelling.
Je vergeet Tyton, die vertrekt echt niet voor de aankoopprijs. Mertens gaat ook echt geen 7 opleveren en Wijnaldum geen 5. Narsingh zie ik over anderhalf jaar wel een klapper maken, maar ook dat is moeilijk te voorspellen. Sommige spelers zullen ook gewoon einde contract transfervrij gaan bij gebrek aan belangstelling.
Ja, het is daarom ook maar een verwachtinkje van mijn kant. Tyton en Narsingh zijn niet voor een gek bedrag gehaald. Veel verlies zal er niet op gemaakt kunnen worden. Wijnaldum moet je zien te beperken, en Narsigh en Mertens weet je nog niet. Mertens zou best wel eens 7mio op kunnen leveren.
Misschien vertrekken ze transfervrij, misschien raken ze geblesseerd en misschien verongelukken ze. Dat erbuiten gelaten, dus. De transfer van Stroot kan heel belangrijk zijn dus.
Zuid dus Zitten mensen sowieso niet graag, alleen de pechvogels, ouwe zeikerds of losse kvv Aad dus
op zuid hoor je vooral
ZITTEN, ZITTEN ooit één CL seizoen gezeten