Daar is een paar jaar geleden wel sprake van geweest. Is echter nooit iets van terecht gekomen blijkbaar. Het moest een alternatief worden van het Amsterdam Tournament. Wellicht dat het gewoon niet haalbaar is, en dat dat ook de reden is dat ze in Amsterdam dat toernooi ook niet meer houden. Hoewel er wel een verschil is tussen in de winterstop en tijdens de voorbereiding. Maar goed, je hebt ook toernooitjes als het Maspalomas Toernooi dat wel iedere winterstop gehouden wordt.
Daar is een paar jaar geleden wel sprake van geweest. Is echter nooit iets van terecht gekomen blijkbaar. Het moest een alternatief worden van het Amsterdam Tournament. Wellicht dat het gewoon niet haalbaar is, en dat dat ook de reden is dat ze in Amsterdam dat toernooi ook niet meer houden. Hoewel er wel een verschil is tussen in de winterstop en tijdens de voorbereiding. Maar goed, je hebt ook toernooitjes als het Maspalomas Toernooi dat wel iedere winterstop gehouden wordt.
die toernooitjes hoeven geen grote startgelden te betalen aan de clubs. Die zitten er toch allemaal en die komen graag ballen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Uit het AD: 'De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher'. Waarvoor lijkt me dat in de huidige markt ca. 4 miljoen te veel? Begin toch te twijfelen of PSV tactisch is qua geld op het moment. (Ok, het is het AD, maar toch..)
Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef sherk het volgende: Uit het AD: 'De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher'. Waarvoor lijkt me dat in de huidige markt ca. 4 miljoen te veel? Begin toch te twijfelen of PSV tactisch is qua geld op het moment.
5 miljoen is echt te weinig voor Maher..
Wel mee eens dat 9 teveel is. Maar tot 7-8 moet je wel kunnen gaan. Zeker nu je weet dat veel spelers zullen vertrekken na het einde van het seizoen.
Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef sherk het volgende: Uit het AD: 'De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher'. Waarvoor lijkt me dat in de huidige markt ca. 4 miljoen te veel? Begin toch te twijfelen of PSV tactisch is qua geld op het moment. (Ok, het is het AD, maar toch..)
Brands heeft maar 1 tactiek sinds hij bij PSV zit. Op elke speler de hoofdprijs bieden, dan weet je zeker dat hij naar PSV komt.
Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef sherk het volgende: Uit het AD: 'De Brabanders willen deze maand tot negen miljoen gaan voor Maher'. Waarvoor lijkt me dat in de huidige markt ca. 4 miljoen te veel? Begin toch te twijfelen of PSV tactisch is qua geld op het moment. (Ok, het is het AD, maar toch..)
Staat ook in t ED. Ongelooflijk wat een bedrag . 5miljoen had gemogen, 7, gesnapt, maar alles erboven is gewoon te veel op het moment. Al denk ik wel dat we het 3dubbel terugverdienen aan hem. Maar onderhandelen is een moeilijk iets voor Brandsje. Maar laten we nog maar even afwachten tot er echt iets betaald is.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
"PSV zou vijf miljoen euro hebben geboden, terwijl AZ negen miljoen euro vraagt. Na de financiële sanering binnen PSV heeft de club voldoende geld op de bank staan om Maher zelfs voor dat bedrag te kopen. Bovendien kan de club de komende jaren vele miljoenen aan transferinkomsten verwachten door het vertrek van Kevin Strootman, Jeremain Lens, Ola Toivonen en Dries Mertens. Daarnaast heeft Marcel Brands, technisch directeur van PSV, een goede band met de familie van Maher door hun eerdere samenwerking bij AZ."
Nogal voorbarig lijkt me om op transferinkomsten vooruit te lopen...
Nogal voorbarig lijkt me om op transferinkomsten vooruit te lopen...
Het gaat vnml om de transferinkomsten van Strootman. Ze gaan er vanuit dat hij verkocht wordt in de zomer, en dat levert minstens 20mio op. Het is wel logisch. Maar de prijs van 9mio gaat gewoon nergens over.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Het gaat vnml om de transferinkomsten van Strootman. Ze gaan er vanuit dat hij verkocht wordt in de zomer, en dat levert minstens 20mio op. Het is wel logisch. Maar de prijs van 9mio gaat gewoon nergens over.
minstens 20 miljoen voor Strootman, dat moet ik nog zien