Het draaide van noord-oost af naar zuid boven de Roerpot.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom net van de fiets af en ben ff in het gebied tussen Bruggen en Kaldenkirchen geweest en daar lag juist weer minder
maar goed da's dan weer net achter de steilrand zullen we maar zeggen
Ja iddquote:Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze het ijs meenemen in de overweging. Dat soort acties zul je niet snel zien in andere landen
En jawel, het sneeuwt weer in Delft.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Sneeuwt wat minder nu, maar het wordt wel donkerder kwa bewolking....
OF er komt een pak sneeuw uit dalijk, OF het houdt op met sneeuwen....
Toch raar om te zien... hier ligt nog helemaal niks, en daar ligt al een dikke laag als ik het zo zie.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef aloa het volgende:
Sneeuwt flink door in Scheveningen http://www.scheveningenlive.nl/pier-webcam/
Dafuq, in Amsterdam schijnt gewoon de zonquote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef aloa het volgende:
Sneeuwt flink door in Scheveningen http://www.scheveningenlive.nl/pier-webcam/
Hier (Tilburg e.o.) is het gewoon bewolkt. Ben zeer benieuwd wat hier vanavond gaat vallen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dafuq, in Amsterdam schijnt gewoon de zon
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag en Zoetermeer zijn wit..... qua sneeuw dan, niet inwoners
Ik zie em wel, niet, wel, niet, wel, niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
insert neger op een zebrapad grapje hier
Juist een wit persoon zou beter bij die grap passen tochquote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
insert neger op een zebrapad grapje hier
ik ken hem alleen als neger grapje, uit de tijd dat het woord neger nog enigzins mochtquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Juist een wit persoon zou beter bij die grap passen tochAangezien straten/stoepen over het algemeen donker zijn al
quote:NS
De NS laat weten het weer nauwlettend in de gaten te houden. "Omdat de sneeuw volgens de verwachtingen laat ná de avondspits in de Randstad valt, is door NS en ProRail besloten om niet de gehele maandag vanaf 's ochtends vroeg de dienstregeling al aan te passen", luidt een verklaring.
"Dan zouden veel reizigers al een andere treinreis hebben, terwijl het sneeuwfront pas 's avonds na de avondspits ons land binnenkomt."
ah die goede ouwe tijd he, nu mogen ze dat alleen nog tegen elkaar zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken hem alleen als neger grapje, uit de tijd dat het woord neger nog enigzins mocht
Dan moet je de weg maar niet op gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef minthy het volgende:
Veel ongelukken gebeurd in het noorden, dat is dan weer een nadeel aan dit weer...
lekker makkelijk praten op je zolderkamer?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan moet je de weg maar niet op gaan.
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen moeten werkenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee gewoon in de huiskamer.Ik mag vannacht de weg op ,ook vanuit de kust.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:07 schreef byah het volgende:
[..]
lekker makkelijk praten op je zolderkamer?
Ik zit hier op m'n werk, en moet zo ook richting de kust. Vrees het ergste.
Ja hoor. Mensen op FOK? geloof je het zelfquote:
Daar was ik van overtuigd, maar het begint er steeds meer op te lijken dat ik tegen een stel bots aan zit te kleppenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja hoor. Mensen op FOK? geloof je het zelf
Lees net jou post en denk, ja hoor daar wel.quote:
Dan komt het langzaam deze kant op. Goooooood!!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef agenda het volgende:
[..]
Lees net jou post en denk, ja hoor daar wel.
Kijk naar buiten en inderdaad nu hier ook (Dongen)
okee chef.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee gewoon in de huiskamer.Ik mag vannacht de weg op ,ook vanuit de kust.
Stelletje jankerts
Dongen is dan ook wel ietsjes verderquote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef agenda het volgende:
[..]
Lees net jou post en denk, ja hoor daar wel.
Kijk naar buiten en inderdaad nu hier ook (Dongen)
neequote:Op maandag 14 januari 2013 15:17 schreef byah het volgende:
[..]
okee chef.
je weet dat je jezelf tegenspreekt nu?
Zou best kunnen. Zowel FOK! (dacht ik) als de Telegraaf hadden een tijdje bots draaien die door niemand werden opgemerkt omdat de reacties die hij plaatste precies zo kansloos warenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar was ik van overtuigd, maar het begint er steeds meer op te lijken dat ik tegen een stel bots aan zit te kleppen
Ach... Online is alles nepquote:Op maandag 14 januari 2013 15:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Zowel FOK! (dacht ik) als de Telegraaf hadden een tijdje bots draaien die door niemand werden opgemerkt omdat de reacties die hij plaatste precies zo kansloos waren
Zie je al iets, volgens de buienradar wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan komt het langzaam deze kant op. Goooooood!!
Dat is niet in Nederland, ofwel?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef Iwanius het volgende:
Sneeuw is inmiddels ook hier sedert een uur of 1,5 aan het vallen. Wel droge sneeuwvlokken trouwens.
Ik zit achter mijn bureau en kijk zo door het raam naar de vallende vlokken uit de lucht.
[ afbeelding ]
Benieuwt hoe het er morgenochtend bij ligt
Toch maar wel blijkbaar...quote:NS past dienstregeling dinsdag aan om sneeuw
ANWB verwacht 'enorm drukke ochtendspits'
twitter:NS_online twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:40:05Let op: morgen aangepaste dienstregeling. Lastig maar nodig om grotere problemen te voorkomen. Meer info http://t.co/z23egl7C #spoorbericht reageer retweet
Ach ach ach, hahaha, wat een gedonder ook altijd hé met de NS..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:40 schreef Sj0rSz het volgende:
Daar istie dan:twitter:NS_online twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:40:05Let op: morgen aangepaste dienstregeling. Lastig maar nodig om grotere problemen te voorkomen. Meer info http://t.co/z23egl7C #spoorbericht reageer retweet
Niet vergelijkbaar. Nederland doet het heel aardig. Niet zo zeuren.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Zouden de treinen ooit niet rijden in Noorwegen?
Hoef (nog) niet met de trein te reizenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Nederland doet het heel aardig. Niet zo zeuren.
Al zal ik zelf ook wel weer vast komen te staan
Jij woonde toch in Z-Vlaanderen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:57 schreef zoem het volgende:
In Amsterdam is de bui zo goed als over. Vanavond/vannacht komt er weer wat bij.
quote:Wetterskip Fryslân set moandeiteûn de gemalen út. Dat dogge se om de iisgroei de kommende dagen net yn de wei te sitten. Der hat moandeitemiddei noch oerlis west mei ûnder oare waarman Pyt Paulusma. Om acht oere hinne wurde de earste gemalen stilset.
Eh, het sneeuw gewoon hard door...quote:Op maandag 14 januari 2013 16:57 schreef zoem het volgende:
In Amsterdam is de bui zo goed als over. Vanavond/vannacht komt er weer wat bij.
Kan plaatselijk verschillen, maar in A'dam-Zuid is het droog voor zover ik kan zien.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eh, het sneeuw gewoon hard door...
Buienradar pikt vaak niet alles op.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eh, het sneeuw gewoon hard door...
Ja hihaho, zoek zelf maar een NL bron dan, die is er namelijk nog niet.quote:
Ik vind de taal gewoon stom, sorry hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hihaho, zoek zelf maar een NL bron dan, die is er namelijk nog niet.
Ik vind het gewoon goed te begrijpen, terwijl ik (bijna) geen woord Fries spreek.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hihaho, zoek zelf maar een NL bron dan, die is er namelijk nog niet.
Lezend wel maar sprekend kan ik er niks van makenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon goed te begrijpen, terwijl ik (bijna) geen woord Fries spreek.
Tis ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon goed te begrijpen, terwijl ik (bijna) geen woord Fries spreek.
Friezenquote:
Nee, dat klopt, met Deens heb ik hetzelfde.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lezend wel maar sprekend kan ik er niks van maken
Pas maar op, zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien.quote:
De Elfstedentocht, in de bocht met Beerenburg....Beerenburgquote:Op maandag 14 januari 2013 17:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pas maar op, zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien.
Waarom praten die gasten niet gewoon normaal abn? Ze passen zich maar aan, aan het land waar ze wonenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:13 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, front blijft hangen boven het zuiden en trekt vervolgens naar het zuidoosten weg.
Hier in Zeeland nog droog.
Prima vertaald Totoquote:Op maandag 14 januari 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Voor de mensen die het niet kunnen lezen, doe ik een poging:
Wetterskip Fryslân set moandeiteûn de gemalen út. Dat dogge se om de iisgroei de kommende dagen net yn de wei te sitten. Der hat moandeitemiddei noch oerlis west mei ûnder oare waarman Pyt Paulusma. Om acht oere hinne wurde de earste gemalen stilset.
=
Waterschap Friesland zet maandagavond de gemalen uit. Dat doen ze om de ijs groei de komende dagen niet in de weg te zitten. Er is maandagmiddag nog overleg geweest met onder andere weerman Piet Paulusma. Om acht uur worden de eerste gemalen stopgezet.
Ja, alleen dat laagje sneeuw van vorig jaar hequote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Prima vertaald Toto
Dat is heel goed nieuws, die gemalen zetten ze niet zo maar uit.
Kennelijk willen ze het Elfstedentocht debacle van vorig jaar niet herhalen en nu op tijd de gemalen uit zodat het ijs goed kan aangroeien
had liever dat andere gebied gehadquote:Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zie dat gebiedje het noordoosten van NL nog wel bereiken...
Hmm, valse echo? Er komt iig nog een buienlijn achteraan.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef Fredo55 het volgende:
Stelt nog niets voor hier in Zeeland, zo af en toe gevlok.
Buienradar doet anders vermoeden.
Nee, radar knmi geeft hier ook lichte neerslag aan.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Hmm, valse echo? Er komt iig nog een buienlijn achteraan.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ja, alleen dat laagje sneeuw van vorig jaar hedat zelfde laagje ligt morgen wel echt dik op de loer
moeten ze 't wel overal het ijs op kunnen.. en ze gaan echt niet na 3 dagen al beginnen met vegen met 30000 man ..quote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://3.bp.blogspot.com/(...)00/ijsdiktekaart.jpg
Dat is waar, maar de friezen hebben hun les wel geleerd vorig jaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moeten ze 't wel overal het ijs op kunnen.. en ze gaan echt niet na 3 dagen al beginnen met vegen met 30000 man ..
jup, maar 'k zag die lijn alweer omhoog gaan aan het einde van de weekquote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de friezen hebben hun les wel geleerd vorig jaar.
Sorry, deze was van vorig jaar, nu hebben we in het noorden zo'n 3 cm.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de Hollanders hebben hun les wel geleerd vorig jaar.
Sorry, deze was van vorig jaar, nu hebben we in het noorden zo'n 3 cm.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef andreas612 het volgende:
eeh.. die ijsdikte kaart is van de huidige toestand?gaat snel anders..
edit: nee dus
Als de kou niet langdurig is, dan sluiten ze de gemalen nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jup, maar 'k zag die lijn alweer omhoog gaan aan het einde van de weekdus denk niet dat het langdurige kou is.
Waar zit Fredo ook alweer?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef Fredo55 het volgende:
Eindelijk matige sneeuwval, begint weer wit te worden.
Top! De vorige keer was het noorden aan de beurt! Nu mogen wij! En laat het dit keer niet overwaaien!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef INViCTuS het volgende:
Tholen!
Eigenlijk gaat er alleen in het noorden vrijwel niks vallen...oost, zuid, midden, en west juist wel.
[ afbeelding ]
Rotterdam, in de buurt van Spijkenisse graag!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb een industriele ventilator gehuurd. Naar wie kan ik die witte rotzooi sturen? Hier is het ongewenst
Graag jaquote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Rotterdam, in de buurt van Spijkenisse graag!
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 14-01-2013 om 20:22:40Weinig verrassingen in nieuwe berekeningen. Sein voor schaatspret komend weekend op groen. Al is sneeuw Z-delijke 1/2 NL een minpuntje. reageer retweet
jullie mogen het hebben hoor. Ik heb daar geen probleem mee.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Top! De vorige keer was het noorden aan de beurt! Nu mogen wij! En laat het dit keer niet overwaaien!![]()
Op dit moment? Of vannacht?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo.. hoeveel sneeuw valt er wel niet in Zeeland
Ben je soms vergeten dat het vorig jaar in januari extreem veel neerslag + storm was en er op enkele plekken in het noorden dijken op doorbreken stonden of zelfs zijn doorgebroken? Dat water moest allemaal eerst nog weg.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Prima vertaald Toto
Dat is heel goed nieuws, die gemalen zetten ze niet zo maar uit.
Kennelijk willen ze het Elfstedentocht debacle van vorig jaar niet herhalen en nu op tijd de gemalen uit zodat het ijs goed kan aangroeien
Zo droog was december anders ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je soms vergeten dat het vorig jaar in januari extreem veel neerslag + storm was en er op enkele plekken in het noorden dijken op doorbreken stonden of zelfs zijn doorgebroken? Dat water moest allemaal eerst nog weg.
Allemaal de schuld van Odfjellquote:Op maandag 14 januari 2013 21:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Hier in Spijkenisse valt momenteel in elk geval niks, terwijl Buienradar laat zien dat het al een half uurtje zou moeten sneeuwen...
Aan buienradar heb je niets, deze is veel beter:quote:Op maandag 14 januari 2013 21:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Hier in Spijkenisse valt momenteel in elk geval niks, terwijl Buienradar laat zien dat het al een half uurtje zou moeten sneeuwen...
Tja, dat kan, alleen geeft die ook aan dat het al even sneeuwt...terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Aan buienradar heb je niets, deze is veel beter:
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php
Weet niet waar jij zit maar in Noord sneeuwt het al een uurquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tja, dat kan, alleen geeft die ook aan dat het al even sneeuwt...terwijl dat niet zo is.
Geen sneeuwvlok te bekennen hierquote:
078-Dordtquote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef Zon het volgende:
Als iedereen nou even meldt wat 'hier' is...
Zie ondertitel.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef Zon het volgende:
Als iedereen nou even meldt wat 'hier' is...
Nog even geduld, komt een actievere deel jou kant op.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier ook!
![]()
Er ligt al een heel licht donslaagje op straat! (Net buiten Spijkenisse dan!)En wat miezer sneeuw in de lucht!
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nog even geduld, komt een actievere deel jou kant op.
[ afbeelding ]
In het Noorden was het echt extreem vorig jaar. Veel ondergelopen gebiedenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo droog was december anders ook niethet water staat nu ook nog hoger dan normaal maar het zal wel verantwoord zijn en kijken ze het een paar dagen aan.
Jullie hadden al 5 cm!?!?!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
In Den Haag toch al een goede 5 cm. Had om 1700 al een sneeuwpop van een meter hoog met mijn zoontje gemaakt
Na een pauze van 2 uur begint het hier weer te sneeuwen
Het zuiden is nu is aan de beurt!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef Asmodeus. het volgende:
Hier in Zwolle is het huilen met de pet op. Twee vlokjes per uur.
Wacht maar als je morgen wakker wordt.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef Klonk het volgende:
Heerlijk om te zien dat die witte rommel daar valt waar ik niet woon
(een hele) hoop so....quote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wacht maar als je morgen wakker wordt.
wil ik nog ff niet aan denkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het beste van alles. Wakker worden, opstaan, gordijnen opentrekken en een mooie, stille, witte wereld zien! Met minstens 5 tot 10 cm sneeuw!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Moet er morgen met de auto er door heen, das minder.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het beste van alles. Wakker worden, opstaan, gordijnen opentrekken en een mooie, stille, witte wereld zien! Met minstens 5 tot 10 cm sneeuw!
En dan aankleden, ontbijten, pup aan de riem en er op uit!
Dat vind ik ook altijd zo mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het beste van alles. Wakker worden, opstaan, gordijnen opentrekken en een mooie, stille, witte wereld zien! Met minstens 5 tot 10 cm sneeuw!
En dan aankleden, ontbijten, pup aan de riem en er op uit!
Dat is nog milimeterwerk. Ligt hier in Den Haag stuk meer.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Fredo55 het volgende:
Beetje vage foto, maar dit is het actuele beeld.
Door de wind verstuift het allemaal.
[ afbeelding ]
Ja jullie hebben vanmiddag geluk gehad.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef byah het volgende:
[..]
Dat is nog milimeterwerk. Ligt hier in Den Haag stuk meer.
Sneeuwjacht! Heel tof om te zien maar minder om in te rijden hehe.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Fredo55 het volgende:
Beetje vage foto, maar dit is het actuele beeld.
Door de wind verstuift het allemaal.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Toto69 het volgende:
Hier mag het wegblijven hoor.Overijssel..
Ik kan me anders niet herinneren dat het oosten altijd sneeuw krijgtquote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Het zuiden is nu is aan de beurt!(Alhoewel het hier nu nog niet goed doorsneeuwt, maar dat mag het de hele nacht wel doen!
)
Sorry, ik ben altijd als een kind zo blij met sneeuw!
Laat maar komen!!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Fredo55 het volgende:
Schuift nu een actiever deel Zeeland binnen.
Idd, het sneeuwt hier wel, en de straten worden witter en witter, maar echt flinke sneeuwbuien zijn het nog niet!quote:
Ja, komt zelfs horizontaal te liggen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef ZaZoe het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwfront draait wel lekker Nederland in zo
Gelukkig bestaat god niet...quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zo hard aan het bidden tot elke god die bestaat dat dat sneeuwfront besluit dat Nederland een kloteplek is om te sneeuwen en dat ie ergens anders gaat sneeuwen
Vrijwel nihil, ik heb met de weergoden afgesproken dat ze alles boven Rotterdam eruit gooien!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Hier naast Amsterdam ook niet echt veel nog. Dun laagje sneeuw maar niet al te serieus. Hoe groot is de kans dat het donkerblauwe deel nog heel actief is als het hier is?
Volle laag aubquote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier bij Ommen ook niet. Ik zeg; houden zo
Jaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
De control van GFS doet raar.
De Lemelerberg zit er nog tussen, die houdt vast het één en ander tegenquote:
Zeg...quote:
wat is dat hele weerwoord eigenlijk? Dat ziet er een partij amateuristisch uit...dat noem ik geen forumquote:
Ziet er erg onoverzichtelijk uit ja, helemaal in zulk soort situaties.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
wat is dat hele weerwoord eigenlijk? Dat ziet er een partij amateuristisch uit...dat noem ik geen forum
ooit begonnen voor klein groepje liefhebbers, nu niet meer geschikt voor zo'n hype situatie.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
wat is dat hele weerwoord eigenlijk? Dat ziet er een partij amateuristisch uit...dat noem ik geen forum
Ja de structuur is kut qua lezen, maar het is wel best een aardige site met liefhebbers en semi-pro's die je goed up-to-date houden.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mwoah de keuze voor die lay-out daar is bewust en terecht en het is het beste weerforum van de Benelux.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Past bij het actuele karakter van het weer.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja de structuur is kut qua lezen, maar het is wel best een aardige site met liefhebbers en semi-pro's die je goed up-to-date houden.
Mwah, er zijn wel betere weerfora, maar die zijn gelukkig nog niet zo gehypt.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah de keuze voor die lay-out daar is bewust en terecht en het is het beste weerforum van de Benelux.
Op rustige dagen is die layout ideaal.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ooit begonnen voor klein groepje liefhebbers, nu niet meer geschikt voor zo'n hype situatie.
Puh.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg...![]()
Als jij het krijgt dan krijg ik het ook. Er zit niks tussen
Stiekem bouwt het zich gewoon op tot het in één klap een halve meter sneeuw neerdondert op onze mooie provinciequote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Noelle06 het volgende:
Elke keer als ik de beelden van de radar van KNMI ververs, lost de neerslag op voor Utrecht.
Morgen wordt ik dus wakker met een halve meter sneeuw voor me deurquote:Op maandag 14 januari 2013 22:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Stiekem bouwt het zich gewoon op tot het in één klap een halve meter sneeuw neerdondert op onze mooie provincie
Laten we het hopen, ik wacht de hele dag al op sneeuw, en nog geen vlokje gezien.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Stiekem bouwt het zich gewoon op tot het in één klap een halve meter sneeuw neerdondert op onze mooie provincie
Dat hoor ik vaker, wordt het boeiend dan ligt die site eruit.quote:
Ik gok van niet helaasquote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik wacht de hele dag al op sneeuw, en nog geen vlokje gezien.
Dat is inderdaad altijd wel wat minder... alhoewel het gebied met neerslag wel lang op dezelfde plek blijft hangen en dus voor een dikke laag zou moeten kunnen zorgen. Nu maar hopen dat het misschien nog deze kant op draait.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik gok van niet helaasIk werk in Amersfoort en hoewel het rond vijven even leuk sneeuwde, was dat ook snel over en is het laagje zo dun dat je er niet eens op kunt (uit)glijden, per ongeluk of expres. Zal wel weer zo'n dooie mus-laag worden van 2-5 cm, die dan na een zonnige dag of twee ijzig, steenhard en vol gras ertussen is.
Dat hoop ik ook! Het normaal in vrijwel elke sneeuwsituatie behoorlijk sneeuwvrije Zeeland en de westkust waar alles altijd direct smelt krijgen nu allesquote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd wel wat minder... alhoewel het gebied met neerslag wel lang op dezelfde plek blijft hangen en dus voor een dikke laag zou moeten kunnen zorgen. Nu maar hopen dat het misschien nog deze kant op draait.
Achja, hebben zij ook eens een keer hun zin.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! Het normaal in vrijwel elke sneeuwsituatie behoorlijk sneeuwvrije Zeeland en de westkust waar alles altijd direct smelt krijgen nu alles
Pissneeuw rond 5 uur, dacht even dat het ging beginnen till the world endsquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik gok van niet helaasIk werk in Amersfoort en hoewel het rond vijven even leuk sneeuwde, was dat ook snel over en is het laagje zo dun dat je er niet eens op kunt (uit)glijden, per ongeluk of expres. Zal wel weer zo'n dooie mus-laag worden van 2-5 cm, die dan na een zonnige dag of twee ijzig, steenhard en vol gras ertussen is.
Je kan het ook gewoon zelf laten sneeuwen hequote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pissneeuw rond 5 uur, dacht even dat het ging beginnen till the world ends
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef INViCTuS het volgende:
Hirlam is ook wel gunstig voor het oosten:
[ afbeelding ]
Oeh, maat van me komt uit Oijen, zal die blij mee zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Als die Hirlam uitkomt zit ik hier gebakken in Oss, vanaf een uur of 1 vannacht non-stop sneeuw tot morgenmiddag 16-17u
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen de Duitsers toch nog gelijk met hun berekeningenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvoor aanzetten?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef INViCTuS het volgende:
Die gemalen kunnen ze wel weer aanzetten als dat nodig is...
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef INViCTuS het volgende:
Die gemalen kunnen ze wel weer aanzetten als dat nodig is...
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef INViCTuS het volgende:
Voor zondag komt die toch er toch niet
Kan misschien wel geschaatst worden op kleinere vaarten.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef INViCTuS het volgende:
Rest In Pieces?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Oh ja, RIP voor de automobilisten en NS pro-fail reizigers morgen
60% kans op koud weer man.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef INViCTuS het volgende:
A58 Vlissingen -> Bergen op Zoomquote:
Ja, moet ook niet kijken na zaterdagquote:
Kom maar hier met die schneeuwquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet tof uitquote:Op maandag 14 januari 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
http://bouw.webcam.nl/rabobank/cam2/
Sneeuwstormcam in Zeeland.
Boel woeiquote:Op maandag 14 januari 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
22km verderop richting het westen komt het er aardig uitzetten hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
Schnee te Breda, maar echt indrukwekkend is het niet.
Idd, en het waait ook flinkquote:Op maandag 14 januari 2013 23:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
22km verderop richting het westen komt het er aardig uitzetten hoor
ook de A17 is wit
Wtf die sneeuw gaat volledig horizontaalquote:Op maandag 14 januari 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Is dat niet Tsjetsjenië?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Den Haag eo kreeg ook nog ff die bui vanmiddag, zag een wit Binnenhof langs komen eerder vandaag van Frits Wester. Dit wordt een kolerezooi in de spits, Nederland kennendequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh my god,,,, heb net gefietst van me werk naar huis... was niet te doen joh met die sneeuw!!
En het sneeuwt hard hier echt al vanaf een uur of 14.00 geloof ik...
Hahaha ja ongekend dit voor deze omgeving hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Den Haag eo kreeg ook nog ff die bui vanmiddag, zag een wit Binnenhof langs komen eerder vandaag van Frits Wester. Dit wordt een kolerezooi in de spits, Nederland kennende
overigens, was het glad, of vooral erg zwaar met het fietsen. Heb in geloof 2005 door ijskoude sneeuw van 15 cm gefietst en dat wa vooral erg zwaar, maar niet gladquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh my god,,,, heb net gefietst van me werk naar huis... was niet te doen joh met die sneeuw!!
En het sneeuwt hard hier echt al vanaf een uur of 14.00 geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |