Het draaide van noord-oost af naar zuid boven de Roerpot.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom net van de fiets af en ben ff in het gebied tussen Bruggen en Kaldenkirchen geweest en daar lag juist weer minder
maar goed da's dan weer net achter de steilrand zullen we maar zeggen
Ja iddquote:Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze het ijs meenemen in de overweging. Dat soort acties zul je niet snel zien in andere landen
En jawel, het sneeuwt weer in Delft.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Sneeuwt wat minder nu, maar het wordt wel donkerder kwa bewolking....
OF er komt een pak sneeuw uit dalijk, OF het houdt op met sneeuwen....
Toch raar om te zien... hier ligt nog helemaal niks, en daar ligt al een dikke laag als ik het zo zie.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef aloa het volgende:
Sneeuwt flink door in Scheveningen http://www.scheveningenlive.nl/pier-webcam/
Dafuq, in Amsterdam schijnt gewoon de zonquote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef aloa het volgende:
Sneeuwt flink door in Scheveningen http://www.scheveningenlive.nl/pier-webcam/
Hier (Tilburg e.o.) is het gewoon bewolkt. Ben zeer benieuwd wat hier vanavond gaat vallen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dafuq, in Amsterdam schijnt gewoon de zon
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag en Zoetermeer zijn wit..... qua sneeuw dan, niet inwoners
Ik zie em wel, niet, wel, niet, wel, niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
insert neger op een zebrapad grapje hier
Juist een wit persoon zou beter bij die grap passen tochquote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
insert neger op een zebrapad grapje hier
ik ken hem alleen als neger grapje, uit de tijd dat het woord neger nog enigzins mochtquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Juist een wit persoon zou beter bij die grap passen tochAangezien straten/stoepen over het algemeen donker zijn al
quote:NS
De NS laat weten het weer nauwlettend in de gaten te houden. "Omdat de sneeuw volgens de verwachtingen laat ná de avondspits in de Randstad valt, is door NS en ProRail besloten om niet de gehele maandag vanaf 's ochtends vroeg de dienstregeling al aan te passen", luidt een verklaring.
"Dan zouden veel reizigers al een andere treinreis hebben, terwijl het sneeuwfront pas 's avonds na de avondspits ons land binnenkomt."
ah die goede ouwe tijd he, nu mogen ze dat alleen nog tegen elkaar zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken hem alleen als neger grapje, uit de tijd dat het woord neger nog enigzins mocht
Dan moet je de weg maar niet op gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef minthy het volgende:
Veel ongelukken gebeurd in het noorden, dat is dan weer een nadeel aan dit weer...
lekker makkelijk praten op je zolderkamer?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan moet je de weg maar niet op gaan.
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen moeten werkenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee gewoon in de huiskamer.Ik mag vannacht de weg op ,ook vanuit de kust.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:07 schreef byah het volgende:
[..]
lekker makkelijk praten op je zolderkamer?
Ik zit hier op m'n werk, en moet zo ook richting de kust. Vrees het ergste.
Ja hoor. Mensen op FOK? geloof je het zelfquote:
Daar was ik van overtuigd, maar het begint er steeds meer op te lijken dat ik tegen een stel bots aan zit te kleppenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja hoor. Mensen op FOK? geloof je het zelf
Lees net jou post en denk, ja hoor daar wel.quote:
Dan komt het langzaam deze kant op. Goooooood!!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef agenda het volgende:
[..]
Lees net jou post en denk, ja hoor daar wel.
Kijk naar buiten en inderdaad nu hier ook (Dongen)
okee chef.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee gewoon in de huiskamer.Ik mag vannacht de weg op ,ook vanuit de kust.
Stelletje jankerts
Dongen is dan ook wel ietsjes verderquote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef agenda het volgende:
[..]
Lees net jou post en denk, ja hoor daar wel.
Kijk naar buiten en inderdaad nu hier ook (Dongen)
neequote:Op maandag 14 januari 2013 15:17 schreef byah het volgende:
[..]
okee chef.
je weet dat je jezelf tegenspreekt nu?
Zou best kunnen. Zowel FOK! (dacht ik) als de Telegraaf hadden een tijdje bots draaien die door niemand werden opgemerkt omdat de reacties die hij plaatste precies zo kansloos warenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar was ik van overtuigd, maar het begint er steeds meer op te lijken dat ik tegen een stel bots aan zit te kleppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |