Die bedondert zijn vrouw toch al jaren met haar toestemming?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou, de volgende in de rij is Peturrrr RRRRRR de Vries?
Dan is het geen bedonderen hequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Nies het volgende:
[..]
Die bedondert zijn vrouw toch al jaren met haar toestemming?
Ok, ok!quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:37 schreef Nies het volgende:
[..]
Ok, ok!
Hij neukt al jaren met toestemming van zijn vrouw buiten de deur.
Dat is bekend, maar voorzover ik weet is er nog geen scheiding.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Nies het volgende:
[..]
Die bedondert zijn vrouw toch al jaren met haar toestemming?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw al lang blij is.
Ach ja, waarom ook nietquote:'Heleen van Royen pakt dochters vriendje af'
AMSTERDAM - De echte reden achter de breuk tussen Heleen en Ton van Royen is volgens De Telegraaf bekend: de schrijfster zou het hebben aangelegd met het vriendje van haar dochter.
In de Privéflits baseert De Telegraaf zich op een stuk in Privé.
Bronnen in Portugal zijn tegenover het weekblad uit de school geklapt. Ton en Heleen hadden wel een open huwelijk, maar de schrijfster maakte het wel heel bont door het vriendje van de 20-jarige Olivia, een tennisleraar, af te pakken. Hij werkt op de club waar Ton en zij lid van zijn.
Jonge vriendjes
Het was geen langdurige relatie, weet Privé. "Dat had Heleen nooit. Wel veel jonge vriendjes, one night stands." Die waren meer dan eens verbonden aan de tennisclub. Een clubje vrouwen dat daar les had, waaronder Heleen, zette regelmatig de bloemetjes flink buiten.
Heleen zou niet alleen het vriendje van haar dochter hebben afgepakt, ze zou ook met het liefje van een vriendin van Oliva 'meer dan gezellig' zijn omgegaan, ook een tennisser. Olivia studeert aan de Universiteit van Amsterdam.
o? een jong gastje zal waarschijnlijk voor de milf gaan, maar dat is jouw keuze kennelijk niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef rubbereend het volgende:
als je kan kiezen tussen Olivia en Heleen dan is de keuze makkelijk
Olivia ziet er stukken appetijtelijker uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef icloud het volgende:
[..]
o? een jong gastje zal waarschijnlijk voor de milf gaan, maar dat is jouw keuze kennelijk niet?
Ze ziet er wat dommig uit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Olivia ziet er stukken appetijtelijker uit
Heleen ziet er inderdaad een stuk intelligenter uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze ziet er wat dommig uit.
Nee doe mij maar de rijpere en ervaren milf, dat zijn wilde beesten hoor.
Die dochter is het evenbeeld van haar moeder, alleen een stukje jonger?!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:36 schreef tes.je het volgende:
Ik vind Heleen een beetje eng, de dochter ziet er lief uit!
Ik bedoelde vooral de indruk die Heleen op mij maakt, niet haar uiterlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die dochter is het evenbeeld van haar moeder, alleen een stukje jonger?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |