SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truste@AllProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
TV jaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:15 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat is tv: net zolang zoeken tot je hebt gevonden wat je zocht.
Misschien heeft Rob Geus die dag al 18 studentenhuizen gehad, en bij de 19e is het een teringbende.
Elke week de 19e uitzenden, met dikke vinger naar de kijkers die je foolt![]()
![]()
Niet johquote:Op zondag 13 januari 2013 22:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Rustig, LoLa heeft iedereen flink zitten spanken![]()
![]()
Ik heb je gemept met een boekquote:Op zondag 13 januari 2013 22:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja wel, je had 3 boeken nodig om ons weer kalm te kijken![]()
![]()
Toen zei je: en wat denk je dat je kunt van je studieboek voor je?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik hoorde laatst een meisje in mijn klas zeggen 'sommige mannen kunnen nog wat leren van dat boek'
Bitch please.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
* LovelyLady mept nog een keerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
* Ishimaru zachtjes wrijft over rode bips![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ja maar..... handboeien.....vastgebonden enzo![]()
![]()
Dit moet idd wel. Net ook weer een magnetron, te ranzig voor woorden. Je kan niet voorstellen dat ook maar 1 van de 21 (!) dames er niet een doek/spons whatever doorheen haalt om het schoon te houden. Er zullen idd vaak zulke mensen zijn, maar het overgrote deel maakt zoiets toch wel schoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:15 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat is tv: net zolang zoeken tot je hebt gevonden wat je zocht.
Misschien heeft Rob Geus die dag al 18 studentenhuizen gehad, en bij de 19e is het een teringbende.
Elke week de 19e uitzenden, met dikke vinger naar de kijkers die je foolt![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik...uhm...sta voor best veel open![]()
Wat fout![]()
Hou je niet in, ben van jou wel wat gewendquote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zo makkelijk om deze te makenmaar doe het niet
Topiekquote:![]()
You sure about that?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou je niet in, ben van jou wel wat gewend
[..]
Topiek![]()
![]()
Ahoiquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou je niet in, ben van jou wel wat gewend
[..]
Topiek![]()
En anders ik wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Het was dat de bed toen bezet was anders....quote:Op zondag 13 januari 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb Ish maar 1 keer mogen, maar dat was![]()
![]()
![]()
![]()
Je lag alsnog bij charmie in d'r armen, ik lag op een luchtbed in de fokking halquote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het was dat de bed toen bezet was anders....![]()
![]()
of zij bij mij, kan me dat nog vaagjes herinneren. Wij lagen ook ff op dat luchtbed voordat de gastheer ons ervan trokquote:Op zondag 13 januari 2013 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lag alsnog bij charmie in d'r armen, ik lag op een luchtbed in de fokking hal
Ik was een doorgeef speeltje dat weekend. Van de ene vrouw naar de ander![]()
![]()
Jullie lagen op de bank te pittenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
of zij bij mij, kan me dat nog vaagjes herinneren. Wij lagen ook ff op dat luchtbed voordat de gastheer ons ervan trok![]()
![]()
ik heb de foto's nogquote:Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie lagen op de bank te pitten![]()
![]()
Ik ook ergens nog welquote:![]()
Serieus ik moet nu echt gaan douchen anders kom ik echt niet weg hier en morgen brak enzo![]()
Dat willen we niet. Bye byequote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook ergens nog wel![]()
Serieus ik moet nu echt gaan douchen anders kom ik echt niet weg hier en morgen brak enzo![]()
![]()
![]()
Of hij zit bij de KFC, of hij is ergens drugs aan het dealen. Thug life.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij reageert nietquote:Op zondag 13 januari 2013 23:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whatsapp, skype, mail, postduif geen optie?#TeamMiley![]()
In 1 enkel speciaal geval. Ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil je het zaad van een ander eruit likken dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En dat is?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In 1 enkel speciaal geval. Ja.#TeamMiley![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil je het zaad van een ander eruit likken dan?
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik dacht dat het je om het zaad ging, het was geen verkapte poging om mijn ego te boostenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bij jou natuurlijk, dat dan weer niet.#TeamMiley![]()
Dat geeft helemaal nietquote:Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, enzulks.
Dat probeer ik te zeggen
Ik had gewoon even een *PROEST* momentje
Ik had gewoon... En toen.. Dus ik dacht ... Ja... Nou dat moet kunnen... Maarjaquote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niet
Ik had gewoon even een *PROEST* momentje
#TeamMiley![]()
Ownee, ging om strelen van iemand anders haar ego.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je om het zaad ging, het was geen verkapte poging om mijn ego te boostenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Okquote:Op zondag 13 januari 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownee, ging om strelen van iemand anders haar ego.#TeamMiley![]()
Ken je die momenten, dat je in een wat groter gezelschap bent? En dat iedereen in losse groepjes staat? En dat je dan een snoeiharde grap of een genante opmerking maakt, net hard genoeg, zodat iedereen stil is en naar je kijkt?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had gewoon... En toen.. Dus ik dacht ... Ja... Nou dat moet kunnen... Maarja
Nou dat. Dat deed je.
sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lig eindelijk in bed.... Een uur te laat![]()
![]()
Ik wist wel dat ik meegeholpen had.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lag niet alleen aan jou hoor, maar wil je best in die waan latenRustig aan.![]()
Ik wachtte op jouquote:Op zondag 13 januari 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik meegeholpen had.![]()
![]()
My heart is brokenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lag niet alleen aan jou hoor, maar wil je best in die waan laten![]()
![]()
![]()
Dat dan weer nietquote:Op zondag 13 januari 2013 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
/kras...
Ik ga mijn oogjes dicht doen....![]()
Truste![]()
![]()
![]()
En weer open! Anders slaap je dalijkquote:Op zondag 13 januari 2013 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
/kras...
Ik ga mijn oogjes dicht doen....![]()
![]()
![]()
Faxie vindt dat ik as donderdag ook moet komen, omdat het toch om de hoek is.
Misschien moet ik een poging wagen mits ik welkom ben
No star can shine with a broken heart.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:54 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Faxie vindt dat ik as donderdag ook moet komen, omdat het toch om de hoek is.
Misschien moet ik een poging wagen mits ik welkom ben![]()
![]()
![]()
Dat is knap!quote:
=D
Je hebt overigens nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag!No star can shine with a broken heart.![]()
Ow nog niet gekeken.... momentquote:Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Dat is knap!
=D
Je hebt overigens nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag!![]()
![]()
Oh eecht?! Hoeveel ligt er?quote:
Ik heb nl niets met sneeuw.. HahaNo star can shine with a broken heart.![]()
Klein laagje. Niet veel.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:02 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Oh eecht?! Hoeveel ligt er?
Ik heb nl niets met sneeuw.. HahaWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Misschien ligt het er dan nogquote:Op maandag 14 januari 2013 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat het dan ook sneeuwen?![]()
![]()
In Gorinchem? Als dat zo is emigreer ik linea direct naar de USAquote:No star can shine with a broken heart.![]()
Ik ga slapen, misselijkheid speelt helaas parten in mijn nachtelijke avontuurtjes met jullie
Sleepwell
No star can shine with a broken heart.![]()
Trustequote:Op maandag 14 januari 2013 00:38 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Ik ga slapen, misselijkheid speelt helaas parten in mijn nachtelijke avontuurtjes met jullie
Sleepwell![]()
![]()
Laat, zo naar bedquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 07:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben al vanaf 6:00 uur wakker
Klaarwakker
wat ga je vandaag allemaal doen dan?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nope, gewerktquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
mijn wekker gaat om 10 voor 8.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ga je vandaag allemaal doen dan?
Maar ik heb buikpijn en diarreeDus vanaf 6 uur, om het half uur naar de wc geweest
Moet zo werken, dus wordt een leuk dagjeGelukkig is mijn koorts weg
![]()
![]()
neem loperamide dan voor tijdens het werkquote:Op maandag 14 januari 2013 07:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn wekker gaat om 10 voor 8.
Maar ik heb buikpijn en diarreeDus vanaf 6 uur, om het half uur naar de wc geweest
Moet zo werken, dus wordt een leuk dagjeGelukkig is mijn koorts weg
succes met werk
de wat?quote:Op maandag 14 januari 2013 07:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neem loperamide dan voor tijdens het werk
succes met werk
Dat moet ik googlen denk ik![]()
![]()
Ik ga me vanaf vandaag 100% richten op de studie.
Dus naar college gaan, en proberen bij te blijven met de stof etc
ben heel erg gemotiveerd (echt waar! ) , omdat ik nu niet meer kan stoppen of switchen met de studie en ik toch iets economisch wil gaan doen ....![]()
heb nu zelfs al een schema gemaakt over wat ik deze week ga doen en op welke dag etc.
loperamide zorgt dat je geen diarree meer hebtquote:Op maandag 14 januari 2013 07:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de wat?
Dat moet ik googlen denk ik
ik heb gegoogled, gelezen, maar daar begin ik niet aan hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 07:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
loperamide zorgt dat je geen diarree meer hebt
Loperamide geneest de oorzaak voor de diarree niet. In het algemeen is er geen behandeling van diarree nodig; het middel moet daarom alleen worden gebruikt als er een noodzaak voor is.
Dan maar om het half uur naar de wc![]()
![]()
op je werk lijkt het me wel handigquote:Op maandag 14 januari 2013 07:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb gegoogled, gelezen, maar daar begin ik niet aan hoor
Loperamide geneest de oorzaak voor de diarree niet. In het algemeen is er geen behandeling van diarree nodig; het middel moet daarom alleen worden gebruikt als er een noodzaak voor is.
Dan maar om het half uur naar de wc
goed bezigquote:Op maandag 14 januari 2013 07:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga me vanaf vandaag 100% richten op de studie.
Dus naar college gaan, en proberen bij te blijven met de stof etc
ben heel erg gemotiveerd (echt waar! ) , omdat ik nu niet meer kan stoppen of switchen met de studie en ik toch iets economisch wil gaan doen ....![]()
heb nu zelfs al een schema gemaakt over wat ik deze week ga doen en op welke dag etc.
Nu nog volhouden![]()
![]()
Ja dat volhouden is waarschijnlijk lastiger dan dat schema makenquote:
Maar het begin is er in ieder geval
we zijn de winkel nog aan het inrichten, en artikelen aan het stickeren, kleding aan het sorteren etc... Dus ik kan tussendoor regelmatig wegquote:Op maandag 14 januari 2013 07:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op je werk lijkt het me wel handig![]()
![]()
MogguhIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het was echt koud vannacht
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Heerlijk nieuws op maandag morgen een baas die smst dat die een uur later is. Kan ik rustig aan doen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik ga vandaag ff PM maken en versturen voor de meet!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke meet?quote:Op maandag 14 januari 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga vandaag ff PM maken en versturen voor de meet!!
Die van as donderdagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan kan ik toch helemaal nietquote:moet gewoon weer werken vrijdag
We gaan vrijdag gewoon doorquote:Op maandag 14 januari 2013 08:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan ik toch helemaal nietmoet gewoon weer werken vrijdag
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
Vloekend en wel?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gister was het guur koud met oosten wind.. vandaag is lekkerder...quote:
Mietjes
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 08:58:07 ]![]()
Buurmanquote:Op maandag 14 januari 2013 08:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Dag allemaal!
Ik dacht ik kom weer is gluren na de vakantie![]()
![]()
We kunnen weer silicone polsbandjes gaan dragen en dan stopt het pesten in heel Nederland
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan komt mn ex etenquote:
Ja heerlijk! Moet nu alleen wel weer ff warm worden, zelfs mn laptop is afgekoeld, terwijl die gewoon aan stond in mn tasquote:
auto(s) kapot?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ja hoor was lekker relaxedquote:Op maandag 14 januari 2013 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoi buurvrouw!
Beste wensen nog, lekkere vakantie gehad?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
We kunnen weer silicone polsbandjes gaan dragen en dan stopt het pesten in heel Nederland![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor was lekker relaxed
[..]![]()
![]()
In mijn bed was het ook koudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dat heb ik niet, want ik ben een kacheltje myselfquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Die heeft de hele nacht mn deken gejatquote:Op maandag 14 januari 2013 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnie gevlucht na gisteravond?![]()
Die ligt vast doodgevroren ergens in een berm...
[b]AirwiN schreef [/b]
-Engel-, TheGirlNextDoor, Vinniiee, Royco1, faxie, muhahaha, Blind_Guardian, Fera,
Wie mis ik nog?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er gaat iets mis...quote:Op maandag 14 januari 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht mn deken gejat![]()
Duidelijk!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De rebelsheid hoort bij een pup he.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht mn deken gejatWhat you forget, you are gonna repeat.
Prima! Laat hem dekens jatten als het niet 5 graden vriestquote:Op maandag 14 januari 2013 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rebelsheid hoort bij een pup he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijquote:Op maandag 14 januari 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
-Engel-, TheGirlNextDoor, Vinniiee, Royco1, faxie, muhahaha, Blind_Guardian, Fera,
Wie mis ik nog?. Want ik
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja maar jij komt nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook zo een mooie, maar koude, alluminium mbp ?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:02 schreef PeuRac het volgende:
zelfs mn laptop is afgekoeld, terwijl die gewoon aan stond in mn tasIk, maybe, ik weet nog steeds niet zeker of ik kanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie mis ik nog?. Komende twee weken is echt hel op mijn werk
.
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima! Laat hem dekens jatten als het niet 5 graden vriest
Bij meer dan 20+ geeft ie ze waarschijnlijk vrijwillig aan jequote:Op maandag 14 januari 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima! Laat hem dekens jatten als het niet 5 graden vriest.
Oh, ik dacht dat je FOK!ers opnoemde die je lief vindtquote:.
Dat past ie vast welquote:
Dan PM ik je ook gewoonquote:Op maandag 14 januari 2013 09:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook zo een mooie, maar koude, alluminium mbp ?
[..]
Ik, maybe, ik weet nog steeds niet zeker of ik kan. Komende twee weken is echt hel op mijn werk
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat rijtje zou er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders uitzienquote:Op maandag 14 januari 2013 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je FOK!ers opnoemde die je lief vindt.
![]()
Daar staat Vin sowieso niet op na vannacht
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat rijtje zou er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders uitzien![]()
Daar staat Vin sowieso niet op na vannacht![]()
![]()
![]()
[..]
Daar staat Vin sowieso niet op na vannacht.
[..]
Daar staat Vin sowieso niet op na vannacht!
Is goed, de kans dat ik kan is erquote:Op maandag 14 januari 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat past ie vast wel
[..]
Dan PM ik je ook gewoon, de kans dat ik op de kofiiekoekenbladieblablameet kan komen is helaas een stuk kleiner
. Maar daar pm ik lola tegen die tijd nog over.
We hebben nu 2 weken revisie op het werk, dat houd in dat alle machines uit elkaar gaan, nieuwe onderdelen erin en alles weer in elkaar zetten. Veel overwerk en ook in het weekend werken. En vooral aan het eind is dat nog even een tandje bijzetten om alles in orde te hebben voor de geplande datum.
[..]
Daar staat Vin sowieso niet op na vannacht![]()
.
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is goed, de kans dat ik kan is er, de kans dat ik op de kofiiekoekenbladieblablameet kan komen is helaas een stuk kleiner
. Maar daar pm ik lola tegen die tijd nog over.
We hebben nu 2 weken revisie op het werk, dat houd in dat alle machines uit elkaar gaan, nieuwe onderdelen erin en alles weer in elkaar zetten. Veel overwerk en ook in het weekend werken. En vooral aan het eind is dat nog even een tandje bijzetten om alles in orde te hebben voor de geplande datum.
![]()
![]()
![]()
PM verstuurd![]()
Als ik nog iemand vergeten ben dan hoor ik het wel he!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Even croissantjes afbakken!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk hetzelfdequote:. Maar als het moet dan moet het, ik wil omhoog dus dan moet je soms wat extra's doen
. Liever extra overwerken dan de baas verwennen
. Overigens wist ik dit niet toen het voor het eerst over de meet ging, het is een week verzet, eigenlijk hadden we nu halverwege moeten zijn ipv beginnen. En de volgende op de andere afdeling begint nu ineens 2 weken later dan gepland
.
Niet voor vin neem ik aanquote:.
Even flink aan de bak dusquote:Op maandag 14 januari 2013 09:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde. Maar als het moet dan moet het, ik wil omhoog dus dan moet je soms wat extra's doen
. Liever extra overwerken dan de baas verwennen
. Overigens wist ik dit niet toen het voor het eerst over de meet ging, het is een week verzet, eigenlijk hadden we nu halverwege moeten zijn ipv beginnen. En de volgende op de andere afdeling begint nu ineens 2 weken later dan gepland
.
Snap ik wel hoor![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 09:33:01 ]![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook zo een mooie, maar koude, alluminium mbp ?![]()
Zo'n ding waarvan de oplader meer weegt dan de laptop zelf
Hebben die lui allemaal geen werk? Dat ze vrijdag met een kater kunnen zitten?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie mis ik nog?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jups en vind het nog leuk ook eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even flink aan de bak dus
Snap ik wel hoor![]()
. Heerlijk om even wat anders te doen dan je normale werkzaamheden
. En leerzaam
.
Ik doe mijn best om dan toch te kunnen, maar gezien de voorgaande jaren, reken ik er niet op. Sorry
.
Whehequote:Op maandag 14 januari 2013 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Zo'n ding waarvan de oplader meer weegt dan de laptop zelf
.
Ik ploegendienst, ook regelmatig door de weeks vrijquote:Op maandag 14 januari 2013 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben die lui allemaal geen werk? Dat ze vrijdag met een kater kunnen zitten?.
4 op een rij.
Zij die werken hebben zelfs vrij gevraagdquote:Op maandag 14 januari 2013 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben die lui allemaal geen werk? Dat ze vrijdag met een kater kunnen zitten?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geeft niksquote:Op maandag 14 januari 2013 09:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups en vind het nog leuk ook eigenlijk. Heerlijk om even wat anders te doen dan je normale werkzaamheden
. En leerzaam
.
Ik doe mijn best om dan toch te kunnen, maar gezien de voorgaande jaren, reken ik er niet op. Sorry
.
![]()
![]()
Ik heb eerst de afwas gedaan en toen besloten dat ik helemaal geen zin heb om broodjes te makenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ohja, dat kan natuurlijk ook. Tsja, ik ben uur tarieven loonslaaf.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ploegendienst, ook regelmatig door de weeks vrij.
![]()
Maar de dag dat het ijs beschaatsbaar is, klap ik mn laptop dicht en spring ik in de auto naar de ijsbaan! De schaatsen liggen al in de kofferbak, incl extra warme kleding ed."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, dat kan natuurlijk ook. Tsja, ik ben uur tarieven loonslaaf.![]()
Maar de dag dat het ijs beschaatsbaar is, klap ik mn laptop dicht en spring ik in de auto naar de ijsbaan! De schaatsen liggen al in de kofferbak, incl extra warme kleding ed.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zag het pas gisterenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij die werken hebben zelfs vrij gevraagd
Helaasquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier in eindhoven is een baan die al lang open isquote:Op maandag 14 januari 2013 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, dat kan natuurlijk ook. Tsja, ik ben uur tarieven loonslaaf.![]()
Maar de dag dat het ijs beschaatsbaar is, klap ik mn laptop dicht en spring ik in de auto naar de ijsbaan! De schaatsen liggen al in de kofferbak, incl extra warme kleding ed.. Een echte schaatsbaan
.
Ik heb wel honger gekregen door je post eroverquote:Op maandag 14 januari 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb eerst de afwas gedaan en toen besloten dat ik helemaal geen zin heb om broodjes te maken. Maar ik ga zo toch maar slapen denk ik
.
Slapenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel honger gekregen door je post erover. Maar ik ga zo toch maar slapen denk ik
.
![]()
Dat wil ik ook doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het wel lulligquote:.
Natuurijsquote:Op maandag 14 januari 2013 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier in eindhoven is een baan die al lang open is. Een echte schaatsbaan
.
lopend naar je werkquote:Op maandag 14 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet een andere ijskrabber...
of ruitontdooier.. goffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lopend naar je werk
Ik moet niet naar mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet weg
![]()
![]()
Dekendiefquote:.
[ Bericht 64% gewijzigd door DaMook op 14-01-2013 09:50:06 ]The only easy day, was yesterday. (USMC)
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
nee hield mijn mond dicht was bang dat mijn tong bevroor![]()
![]()
Ik ben gewoon verbaasd dat jij überhaupt een fiets hebt
[b]AirwiN schreef [/b]
Kunstijs is oke, natuurijs is veel leuker, want meestal een mooiere omgeving, het 'leeft', je kan tochten houden.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
+1quote:Op maandag 14 januari 2013 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben gewoon verbaasd dat jij überhaupt een fiets hebt"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Vroegah ijshockeyde wij op natuurijs als kleine jochie's, maar dat gaat beter op glad kunstijsquote:Op maandag 14 januari 2013 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kunstijs is oke, natuurijs is veel leuker, want meestal een mooiere omgeving, het 'leeft', je kan tochten houden.. Uiteraard ga ik ook het ijs op in de natuur als het kan, maar ideaal vind ik het niet
.
Want de caab kan niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn motor verkocht
vanavond kijken naar vervangend vervoer..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ah, je hebt nu een flinstones mobiel dusquote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn motor verkocht
vanavond kijken naar vervangend vervoer..
Ik bezit geen fiets, mag deze 3 dagen lenenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben gewoon verbaasd dat jij überhaupt een fiets hebt![]()
![]()
Weet je hoe koudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Duidelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bezit geen fiets, mag deze 3 dagen lenen
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh datquote:Op maandag 14 januari 2013 09:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga het zo doen.
[..]
Ik ben blij dat ik nooit hoef te krabben als ik thuis weg ga, helaas wel als ik op het werk vertrek.
[..]
Mwah liever het gladde kunstijs.
[..]
Dekendief.
Weet je hoe koud
![]()
![]()
Ja maar dat ziet niemand tochquote:Op maandag 14 januari 2013 09:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ah, je hebt nu een flinstones mobiel dus![]()
![]()
Ja dat weet IK!!quote:
Jij weet dat niet want jij lag als een rups in de overgang ingerold
[b]AirwiN schreef [/b]
Grrrquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
ik schaats op noren en dan is zo'n ovaal gewoon best saai. Want een rondje doe je in no-time. En die reclameborden gaan echt vervelen.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroegah ijshockeyde wij op natuurijs als kleine jochie's, maar dat gaat beter op glad kunstijs. Uiteraard ga ik ook het ijs op in de natuur als het kan, maar ideaal vind ik het niet
.
Terwijl een toch van 20/30/40km is gewoon super mooi, samen met wat vrienden. Op een stevig maar gelijkmatig tempo, de kou inademen, onderweg af en toe stoppen voor warme chocolademelk, heerlijk is dat."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet IK!!
Jij weet dat niet want jij lag als een rups in de overgang ingerold
Weet ik wel want 's nachts was ik wakker door koude rug![]()
![]()
Aww poepie toch!!quote:Op maandag 14 januari 2013 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik wel want 's nachts was ik wakker door koude rug
Mijn voeten zijn er bijna afgevroren want die mochten van jou niet onder de deken.
Mijn kont is nu nog blauw van de kou want ook die mocht niet onder de deken.
Om nog maar te zwijgen over de rest van mijn koude lichaam
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij was anders lekker warm hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww poepie toch!!
Mijn voeten zijn er bijna afgevroren want die mochten van jou niet onder de deken.
Mijn kont is nu nog blauw van de kou want ook die mocht niet onder de deken.
Om nog maar te zwijgen over de rest van mijn koude lichaam.
Ik neem wel een slaapzak mee.![]()
Ah ja ik heb ijshockeyschaatsenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik schaats op noren en dan is zo'n ovaal gewoon best saai. Want een rondje doe je in no-time. En die reclameborden gaan echt vervelen.
Terwijl een toch van 20/30/40km is gewoon super mooi, samen met wat vrienden. Op een stevig maar gelijkmatig tempo, de kou inademen, onderweg af en toe stoppen voor warme chocolademelk, heerlijk is dat., ik doe ook liever wat trucjes enzo
, afstanden hoeven niet perse, al vind ik rondes maken op de oval ook wel leuk.
Succesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Leugens!!quote:Op maandag 14 januari 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij was anders lekker warm hoor.
Ik neem wel een slaapzak mee.
En strak plan
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe eens niet zo eng!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil ook sneeuwen heul veul ook
.
dat hoor ik vaker van vrienden welke ijshockeyschaatsen hebben, maar daar kan ik weer niks meequote:Op maandag 14 januari 2013 09:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja ik heb ijshockeyschaatsen, ik doe ook liever wat trucjes enzo
, afstanden hoeven niet perse, al vind ik rondes maken op de oval ook wel leuk.
![]()
Het gevoel als je met de wind in de rug over een grote vlakte raastOp de gps wel eens 35km/h gehaald, maar toen konden mn benen het ook bijna niet meer bijhouden.
Das koudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is sowieso wel koud. Sneeuw maakt de kou leuk. Zolang het geen vieze drap geeft tenminste.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik vind fietsen door de sneeuw echt niet zo heel erg leuk hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is sowieso wel koud. Sneeuw maakt de kou leuk. Zolang het geen vieze drap geeft tenminste.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik welquote:Op maandag 14 januari 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind fietsen door de sneeuw echt niet zo heel erg leuk hoor
Nou leuk zeg. Glibberen en glijden op de fiets terwijl je voor een week boodschappen bij je hebtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geloof je wel hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel foto's, maar zit mobiel.. Ligt er veel?
![]()
Ik ook, dan heb ik tenminste iets aan de terreinbanden van mijn moutainbikequote:.
Op de weg ligt niksquote:Op maandag 14 januari 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou leuk zeg. Glibberen en glijden op de fiets terwijl je voor een week boodschappen bij je hebt
Mjah boodschappen doe ik niet op de fietsquote:Op maandag 14 januari 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou leuk zeg. Glibberen en glijden op de fiets terwijl je voor een week boodschappen bij je hebt.
Ik mis mn autoquote:Op maandag 14 januari 2013 10:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah boodschappen doe ik niet op de fiets.
![]()
Nu moet ik dat wel op de fiets doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga slapen.
.
.
Welterustenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vin de boodschappen laten doenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis mn auto![]()
Nu moet ik dat wel op de fiets doen. Maar die heeft zeker ook geen auto
?
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vin de boodschappen laten doen. Maar die heeft zeker ook geen auto
?
Nope.![]()
Die schop ik straks naar de treinquote:Op maandag 14 januari 2013 10:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vin de boodschappen laten doen. Maar die heeft zeker ook geen auto
?
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat hem eerst de boodschappen doen op jou fiets danquote:Op maandag 14 januari 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die schop ik straks naar de trein.
Ik ook meestal maar de super hier om de hoek heeft meer niet dan welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
*jouwquote:Op maandag 14 januari 2013 10:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Laat hem eerst de boodschappen doen op jou fiets dan.
En nee
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook, met de auto doe ik er minstens 4x zo lang overquote:en mn fiets is gejat
Ik heb een AH XL naast mn huisquote:Op maandag 14 januari 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook meestal maar de super hier om de hoek heeft meer niet dan wel
Ik ben jaloers!!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een AH XL naast mn huisIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:_!
Ik heb hier een Nettorama. Rampenwinkel
[b]AirwiN schreef [/b]
Nettoramaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Ik heb hier een Nettorama. Rampenwinkel
Het blijft ook lekker stug doorsneeuwen hier
Jammer dat ik naar A'foort ga..What you forget, you are gonna repeat.
Morgen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: